امتیازات God of War

میانگین امتیازات God of War


  • مجموع رای دهنده‌ها
    190
  • نظرسنجی بسته شده است .
تبریکات فراوان به PS4 دارها و عاشقان سری God of War، نمرات فوق العاده هستن. اون آهنگ معرفی بازی خودش 10 امتیاز داره :D

جدا از نمرات، وقتی ویدیوهای بازی رو می دیدیم از چند ماه پیش، همش فکر می کردم اگه یوبی هم بیاد همچین حرکتی برای Prince of Persia بزنه چقدر خوب میشه، این حالت دوربین و روونی مبارزات به همراه حرکات مخصوص خود Prince!! هِیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی :(
 
تبریکات فراوان به PS4 دارها و عاشقان سری God of War، نمرات فوق العاده هستن. اون آهنگ معرفی بازی خودش 10 امتیاز داره :D

جدا از نمرات، وقتی ویدیوهای بازی رو می دیدیم از چند ماه پیش، همش فکر می کردم اگه یوبی هم بیاد همچین حرکتی برای Prince of Persia بزنه چقدر خوب میشه، این حالت دوربین و روونی مبارزات به همراه حرکات مخصوص خود Prince!! هِیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی :(
یوبی سافت پرنس هم بزنه تهش یک چیز متوسط درمیاد دیگه بازی در حد عالی نمیتونه تولید کنه به سونی ایمان بیارید:D
 
یوبی سافت پرنس هم بزنه تهش یک چیز متوسط درمیاد دیگه بازی در حد عالی نمیتونه تولید کنه به سونی ایمان بیارید:D
اصلا کاری با این مسائل ندارم، فقط یه تصور و آرزو بود. به بیراهه کشیده نشه تاپیک بهتره!
 
البته اون سايتا كه گفتن بهترين بازي نسله منظورشون تا به اينجاي كار بوده ، شايد بعدش بگن rdr با tlou بهترين بازي نسل هستن

دوستان بهترین بازی نسل رو آخر نسل انتخاب می کنن... نه وسطاش

همین Super Mario Galaxy که موقع عرضه اش تقریباً جایزه ای نگرفت و بهترین بازی سال نشد، آخر سال از نظر EDGE و IGN و Eurogamer به ترتیب دوّمین و اوّلین و بازم اوّلین بازی نسل هفتم بوده که خودش تعیین کننده است

باز من فن نینتندوئم مثال هم بیشتر نینتندوییه ولی سر زلدا هم همینو می گفتن که بهترین بازی تاریخ و نسل و این حرفاست....بیا بعد یه سال نظرشون برگشت...اینا نشونه جوگیری نیست...نشونه بیش از حد شاهکار بودن بازی هاست. باید آخر نسل برگشت نگاه کرد
 
I’ve never been the biggest fan of God of War, which is why I’m so surprised to walk away from the latest entry saying that this is one of the most essential PS4 exclusives yet. It’s right there with Horizon Zero Dawn and Persona 5, and even though it borrows from games like Uncharted, Darksiders and The Legend of Zelda, Santa Monica Studio has built something singularly unique and surprising in an age when it’s nearly impossible to surprise anyone

گفته من هیچوقت از بزرگترین فن های گاد اف وار نبودم ولی هنگامی که سری اخر گرفتم سورپرایز شدم این یکی از اساسی ترین بازی های ps4 هست درسته انتخاب هایی مثل زلدا هورایزن و از اونور انچارتد و.. هست و سانتا مونیکا بازی منحصر به فردی ساخته که شگفت زده میکنه در زمانی که غیر ممکنه کسی سورپرایز بشه
 
آخرین ویرایش:
اصلا از این تریپ ما همه با هم چه خوبیم و پسرخاله ایم و این حرفای اسپنسر خوشم نمیاد. اگر اشتباه نکنم یاد و خاطره پیتر مور بخیر که دعوت سران پلی استیشن رو به قرفه اشون نپذیرفت و گفت بازی درست و حسابی میخواین ببینید شما بیاین قرفه ما

=========

درباره بازی هم امیدوارم این عملکرد چند وقت اخیر سونی که دیگه با خدای جنگ خیلی چیزارو ثابت کرد سرمشق نه تنها مایکروسافت بلکه باقی ناشرهای غربی مثل اکتیویزن و Ea و یوبیسافت و ... بشه
برند PlayStation و محصولاتش الان پرچمدار کل کمپانی بزرگی به اسم Sony هست. در واقع بیراه نگفتیم اگه بگیم الان سونی فقط و فقط داره با این کنسول و برند سود میکنه و حتی راه رو باز میکنه برای محصولات دیگه اش، در نتیجه این ساپورت همه جوره سونی اصلا دور از انتظار نیست.
به شخصه انقدر خوشحالم که سونی بقیه محصولاتش زیاد موفق نبودن حداقل از لحاظ بازار و فروش که مجبور شده کل تمرکزش رو همه جوره بزاره فقط برای بخش بازیسازی و کنسول سازیش.

از طزف دیگه ای ماکروسافت مثل سونی به بخش Xbox اش وابسته نیست و کار جداگونه خودش رو داره و همینم باعث شده اونچنان به این بخش اهمیت نده.
 
برند PlayStation و محصولاتش الان پرچمدار کل کمپانی بزرگی به اسم Sony هست. در واقع بیراه نگفتیم اگه بگیم الان سونی فقط و فقط داره با این کنسول و برند سود میکنه و حتی راه رو باز میکنه برای محصولات دیگه اش، در نتیجه این ساپورت همه جوره سونی اصلا دور از انتظار نیست.
به شخصه انقدر خوشحالم که سونی بقیه محصولاتش زیاد موفق نبودن حداقل از لحاظ بازار و فروش که مجبور شده کل تمرکزش رو همه جوره بزاره فقط برای بخش بازیسازی و کنسول سازیش.

از طزف دیگه ای ماکروسافت مثل سونی به بخش Xbox اش وابسته نیست و کار جداگونه خودش رو داره و همینم باعث شده اونچنان به این بخش اهمیت نده.


تحلیل درستی هست که سونی تمام توانش رو گذاشته روی بخش پلی استیشن ولی بیشتر منظورم به قسمتی بود که سونی به عنوان سرمایه دار میاد یک گروه فنی قدرتمند رو بدست یک هنرمند به عنوان مغز متفکر پروژه میسپاره. بازیهای سونی رو الان ما بیشتر به اسم کارگردان هاشون میشناسیم برامون مهمه که ببینیم نیل دراکمن کارگردان بازی بعدی ناتی داگ هست یا نه؟ اودا، کوجیما، دیوید کیج، کوری بارلوگ و ... در حقیقت تو تک تک جزییات این بازیها شاهد بینش فردی این افراد هستیم که توسط یک تیم فنی به تصویر کشیده شدند

همچین چیزی قدیم بود ما خیلی از بازیها رو با خالق شون میشناختیم ولی یک دهه گذشته روند ساخت بازیها کارخونه ایی شده. هزار نفر در عرض دو سال که سرتاسر دنیا پخش هستند و هیچ رابطه ایی باهم ندارند یک بازی تولید میکنند که هیچیش با هم نمیخونه، برای همین بازی ایی مثل اساسین سیندیکیت حس گسستگی بهت منتقل میکنه. هیچ حسی واحدی از این دست بازیها نمیگیری چون تنها هدفشون اینکه کیفیت ظاهری گرافیک رو ببرند بالاتر، خواسته بازیکن ها که از میلیون ها تفکر متفاوت میاد رو هر جور شده تو بازی جا بدند، و صرفا باحال باشند.

خیلی دوست دارم دوباره کمپانی های غربی که قدرت مالی و انسانی زیادی دارند مثل نمونه هایی که ذکر کردم دوباره به اون خالقین توجه کنند اگر کیسی هادسن فکر میکنه برای رسیدن به هدفش باید یکسری چیزهای به ظاهر مخاطب پسند رو فدا کنه بهش باور داشته باشند چون هنر از بینش فردی میاد نه از یک تفکر جمعی
 
تحلیل درستی هست که سونی تمام توانش رو گذاشته روی بخش پلی استیشن ولی بیشتر منظورم به قسمتی بود که سونی به عنوان سرمایه دار میاد یک گروه فنی قدرتمند رو بدست یک هنرمند به عنوان مغز متفکر پروژه میسپاره. بازیهای سونی رو الان ما بیشتر به اسم کارگردان هاشون میشناسیم برامون مهمه که ببینیم نیل دراکمن کارگردان بازی بعدی ناتی داگ هست یا نه؟ اودا، کوجیما، دیوید کیج، کوری بارلوگ و ... در حقیقت تو تک تک جزییات این بازیها شاهد بینش فردی این افراد هستیم که توسط یک تیم فنی به تصویر کشیده شدند

همچین چیزی قدیم بود ما خیلی از بازیها رو با خالق شون میشناختیم ولی یک دهه گذشته روند ساخت بازیها کارخونه ایی شده. هزار نفر در عرض دو سال که سرتاسر دنیا پخش هستند و هیچ رابطه ایی باهم ندارند یک بازی تولید میکنند که هیچیش با هم نمیخونه، برای همین بازی ایی مثل اساسین سیندیکیت حس گسستگی بهت منتقل میکنه. هیچ حسی واحدی از این دست بازیها نمیگیری چون تنها هدفشون اینکه کیفیت ظاهری گرافیک رو ببرند بالاتر، خواسته بازیکن ها که از میلیون ها تفکر متفاوت میاد رو هر جور شده تو بازی جا بدند، و صرفا باحال باشند.

خیلی دوست دارم دوباره کمپانی های غربی که قدرت مالی و انسانی زیادی دارند مثل نمونه هایی که ذکر کردم دوباره به اون خالقین توجه کنند اگر کیسی هادسن فکر میکنه برای رسیدن به هدفش باید یکسری چیزهای به ظاهر مخاطب پسند رو فدا کنه بهش باور داشته باشند چون هنر از بینش فردی میاد نه از یک تفکر جمعی
دقیقا درسته نبوغ و مدیریت اون فرد که گروه هدایت میکنه خیلی مهمه البته همه استودیو های سونی از لحاظ تکنولوژی هم در بالاترین سطح هستن از GG بگیر تا همین سانتا مونیکا که معروفن به تکنولوژی قوی و اینم کار اون فرد راحت تر میکنه و البته هزینه کردن و دادن زمان کافی به فرد برای پیاده سازی ایده هاش و ازاد گذاشتنش جهت اجرای هر ایده
 
تحلیل درستی هست که سونی تمام توانش رو گذاشته روی بخش پلی استیشن ولی بیشتر منظورم به قسمتی بود که سونی به عنوان سرمایه دار میاد یک گروه فنی قدرتمند رو بدست یک هنرمند به عنوان مغز متفکر پروژه میسپاره. بازیهای سونی رو الان ما بیشتر به اسم کارگردان هاشون میشناسیم برامون مهمه که ببینیم نیل دراکمن کارگردان بازی بعدی ناتی داگ هست یا نه؟ اودا، کوجیما، دیوید کیج، کوری بارلوگ و ... در حقیقت تو تک تک جزییات این بازیها شاهد بینش فردی این افراد هستیم که توسط یک تیم فنی به تصویر کشیده شدند

همچین چیزی قدیم بود ما خیلی از بازیها رو با خالق شون میشناختیم ولی یک دهه گذشته روند ساخت بازیها کارخونه ایی شده. هزار نفر در عرض دو سال که سرتاسر دنیا پخش هستند و هیچ رابطه ایی باهم ندارند یک بازی تولید میکنند که هیچیش با هم نمیخونه، برای همین بازی ایی مثل اساسین سیندیکیت حس گسستگی بهت منتقل میکنه. هیچ حسی واحدی از این دست بازیها نمیگیری چون تنها هدفشون اینکه کیفیت ظاهری گرافیک رو ببرند بالاتر، خواسته بازیکن ها که از میلیون ها تفکر متفاوت میاد رو هر جور شده تو بازی جا بدند، و صرفا باحال باشند.

خیلی دوست دارم دوباره کمپانی های غربی که قدرت مالی و انسانی زیادی دارند مثل نمونه هایی که ذکر کردم دوباره به اون خالقین توجه کنند اگر کیسی هادسن فکر میکنه برای رسیدن به هدفش باید یکسری چیزهای به ظاهر مخاطب پسند رو فدا کنه بهش باور داشته باشند چون هنر از بینش فردی میاد نه از یک تفکر جمعی

کیسی هادسن و bw یه انگلی به اسم ea بالا سرشون هست که اصلا به این چیزا اهمیت نمیده. درامد کوتاه مدت واسه امثال ea-ubisoft اولویت اول رو داره تا اینکه ریسک و آزادی عمل بدن به تیمشون.
 
آخرین ویرایش:
تبریک عرض میکنم خدمت همه ی دوست داران آن حضرت مخصوصا @sajadkh که خون و دل خورد تا این بازی رونمایی شه و به دستش برسه
از همون روز معرفی کلی براش خیال بافی میکردیم و هیجان زده بودیم

حقیقتا نمره هارو دیدم خستگی هرچی میان ترم و درس هست از تنم در رفت
انشالله بعد از کنکور کارشناسی تهیش میکنیم میزنیم بر بدن!
 
برند PlayStation و محصولاتش الان پرچمدار کل کمپانی بزرگی به اسم Sony هست. در واقع بیراه نگفتیم اگه بگیم الان سونی فقط و فقط داره با این کنسول و برند سود میکنه و حتی راه رو باز میکنه برای محصولات دیگه اش، در نتیجه این ساپورت همه جوره سونی اصلا دور از انتظار نیست.
به شخصه انقدر خوشحالم که سونی بقیه محصولاتش زیاد موفق نبودن حداقل از لحاظ بازار و فروش که مجبور شده کل تمرکزش رو همه جوره بزاره فقط برای بخش بازیسازی و کنسول سازیش.

از طزف دیگه ای ماکروسافت مثل سونی به بخش Xbox اش وابسته نیست و کار جداگونه خودش رو داره و همینم باعث شده اونچنان به این بخش اهمیت نده.

درسته که PS پرسود ترین بخش سونیه . ولی اگر شما یه نگاهی نگاهی به گزارشهای مالی بندازی میبینی که اتفاقاً سونی بخش های سودده زیادی داره. اصلا بخش موسیقی (Sony Music) کمپانی اول دنیا در زمینه تولید موسیقیه، همه خواننده های خفن دنیا با سونی کار میکنن. تلوزیون ، دوربین و و سنسور های دوربین، هم که دیگه نیازی به تعریف ندارن.
نمیخوام بحث رو منحرف کنم ولی اینکه یه سریا فکر میکنن سونی فقط به بخش PlayStation وابسته هست اشتباهه. آخرین گزارش مالی هم نشون داد که تمامی بخش ها در حال سوددهی هستند . با مدیریت خوب Kaz Hirai اون سالهای کابوس وار 12-2011 تموم شد و الان شرایط از همه لحاظ عالیه.
شاهکار جدید سانتا مونیکا هم مبارک همه ی PSFanها.;)
 
آخرین ویرایش:
درسته که PS پرسود ترین بخش سونیه . ولی اگر شما یه نگاهی نگاهی به گزارشهای مالی بندازی میبینی که اتفاقاً سونی بخش های سودده زیادی داره. اصلا بخش موسیقی (Sony Music) کمپانی اول دنیا در زمینه تولید موسیقیه، همه خواننده های خفن دنیا با سونی کار میکنن. تلوزیون ، دوربین و و سنسور های دوربین، هم که دیگه نیازی به تعریف ندارن.
نمیخوام بحث رو منحرف کنم ولی اینکه یه سریا فکر میکنن سونی فقط به بخش PlayStation وابسته هست اشتباهه. آخرین گزارش مالی هم نشون داد که تمامی بخش ها در حال سوددهی هستند . با مدیریت خوب Kaz Hirai اون سالهای کابوس وار 12-2011 تموم شد و الان شرایط از همه لحاظ عالیه.
شاهکار جدید سانتا مونیکا هم مبارک همه ی PSFanها.;)
به نظر من تنها بخشی که سونی خیلی ازش درآمد زایی سود دار نداره بخش سینماییش هست
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or