امتیازات Gears5

میانگین نمرات بازی؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    191
  • نظرسنجی بسته شده است .
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

Outer Heaven

کاربر سایت
Apr 21, 2011
4,317



kyvk_amd-new-radeon-software-adrenalin-2019-edition-19.7.2-driver-is-optimized-for-gears-5-beta.jpg



Initial release date: September 6, 2019
Developer: The Coalition
Composer: Ramin Djawadi
Engine: Unreal Engine
Platforms: Xbox One, Microsoft Windows

Metacritic:85

VGC:10/10
Telegraph:10/10
Game Rant:10/10
SomosXbox:10/10
God is a Geek:10/10
Generation Xbox:9.9/10
Generación :9.8/10
Hobby Consolas:9.5/10
Areajugones:9.5/10
MondoXbox:9.5/10
ZTGD:9.5/10
Vandal:9.3/10
Multiplayer.it:9.2/10
The Games Machine:9.1/10
AppTrigger:9/10
IGN Spain:9/10
gamingbolt:9/10
3DJuegos:9/10
Digital Trends:9/10
Gamersky:9/10
GamesBeat:9/10
Xbox Achievements:9/10
Press Start Australia:9/10
Stevivor:9/10
TheSixthAxis:9/10
Twinfinite:9/10
Windows Central:9/10
Critical Hit:9/10
GamingTrend:9/10
VideoChums:8.9/10
Meristation:8.7/10
COGconnected:8.7/10
Game Informer:8.7/10
Everyeye.it:8.7/10
GameProGermany:8.6/10
Game Pro:8.6/10
True Gaming:8.5/10
PowerUp: 8.1/10
Gameblog.fr:8/10
Post Arcade (National Post):8/10
Washington Post:8/10
Guardian:8/10
Trusted Reviews:8/10
DarkStation:8/10
GamesRadar+:8/10
Cheatcc:8/10
Daily Star:8/10
EGM:8/10
Guardian:8/10
Video Gamer:8/10
Hardcore Gamer:8/10
Attack of the Fanboy:8/10
Game Revolution:8/10
AusGamers:7.9/10
PC Gamer:7.8/10
New Game Network:7.3/10
Gamer.no:7/10
Metro:7/10
Gamespot:7/10
CGMagazine:6.5/10
PCGames.de:6/10
US Gamer:6/10
 
آخرین ویرایش:

Capitan_shepard

کاربر سایت
Jul 9, 2017
1,134
نام
امیر
چون بازي مولتي پلير داره نبايد هيچ تغيري كنه؟ الله و اكبر! خوب چه كاريه اينهمه نسخه جديد ميدن وقتي قرار نيست تغيري تو گيم پلي رخ بده؟ اينطوري مث R6، Overwatch يا كانتر يه نسخه بدن تا ١٠ يا ١٥ سال پشتيبانيش كنن بهتر نيست؟ هم ميشه mode بش اضافه كرد هم map !
اين چه دليل مسخره ايه كه نبايد بازي تغير كنه چون مولتي داره؟خوب چه كاريه دارن نسخه جديد ميدن؟ برا اپديت گرافيكيه؟ مگه مولتي بازاي كانتر گرافيك براشون مهمه؟ نميشه مولتي گيمرا رو يه نسخه قفل شن و بزارن ادامه بازي واقعا ادامه باشه؟ مگه گيم پلي street fighter v نسبت به چهار تغير نداشت؟ كدوم يكي از گيمراي حرفه ايش اومد گريه كرد گفت من چهارمو ميخوام؟ هر كسي نتونست با ٥ كنار بياد رفت به چهارش ادامه داد يا هردوشو كنار هم بازي كرد!(از اينجور مثالا كم نيست حتي خارج از فايتينگ!) اون وقت انلاين بازاي گيرز تافته جدا بافته و اين داستانان مگه كه نبايد تو بازيشون تغير خاصي ايجاد بشه؟
اين بهونه ها چيه اخه...
 

sajjad++

کاربر سایت
May 9, 2014
1,862
نام
Sajjad
چون بازي مولتي پلير داره نبايد هيچ تغيري كنه؟ الله و اكبر! خوب چه كاريه اينهمه نسخه جديد ميدن وقتي قرار نيست تغيري تو گيم پلي رخ بده؟ اينطوري مث R6، Overwatch يا كانتر يه نسخه بدن تا ١٠ يا ١٥ سال پشتيبانيش كنن بهتر نيست؟ هم ميشه mode بش اضافه كرد هم map !
اين چه دليل مسخره ايه كه نبايد بازي تغير كنه چون مولتي داره؟خوب چه كاريه دارن نسخه جديد ميدن؟ برا اپديت گرافيكيه؟ مگه مولتي بازاي كانتر گرافيك براشون مهمه؟ نميشه مولتي گيمرا رو يه نسخه قفل شن و بزارن ادامه بازي واقعا ادامه باشه؟ مگه گيم پلي street fighter v نسبت به چهار تغير نداشت؟ كدوم يكي از گيمراي حرفه ايش اومد گريه كرد گفت من چهارمو ميخوام؟ هر كسي نتونست با ٥ كنار بياد رفت به چهارش ادامه داد يا هردوشو كنار هم بازي كرد!(از اينجور مثالا كم نيست حتي خارج از فايتينگ!) اون وقت انلاين بازاي گيرز تافته جدا بافته و اين داستانان مگه كه نبايد تو بازيشون تغير خاصي ايجاد بشه؟
اين بهونه ها چيه اخه...
جوش اوردی درست نخوندی:D
نسخه جدید میدن بخاطر کمپین، فهمیدنش سخت بود؟ خوبه خودم تو پستم اشاره کردم که اگر میخوان تغییرات بدن باید کمپین و مولتی رو جدا کنن
مولتی گیرز ۵ نسبت به قبلی تغییرات زیادی نداشته، نسخه جدید هم بسازن احتمالا بازم تغییری نمیکنه چون دیگه به تکامل رسیده. نظر خودم اینه پشتیبانیش رو مثل بازی های سرویس محوری که نام بردی ادامه بدن و گیرز ۶ فقط کمپین باشه، اینجوری دستشون هم برای تغییرات باز هست

در مورد اینکه انیمیشن های مولتی گیرز رو نمیشه تغییر داد (اگر بدن دیگه گیرز نیست) هم هر چقدر من بگم فایده نداره باید خودتون یه مدت بازی کنید بعد برید یه دور مولتی مثلا RDR رو بازی کنید:D
 
آخرین ویرایش:

Changed_Man 50

کاربر سایت
Jul 6, 2016
4,423
جوش اوردی درست نخوندی:D
نسخه جدید میدن بخاطر کمپین، فهمیدنش سخت بود؟ خوبه خودم تو پستم اشاره کردم که اگر میخوان تغییرات بدن باید کمپین و مولتی رو جدا کنن
مولتی گیرز ۵ نسبت به قبلی تغییرات زیادی نداشته، نسخه جدید هم بسازن احتمالا بازم تغییری نمیکنه چون دیگه به تکامل رسیده. نظر خودم اینه پشتیبانیش رو مثل بازی های سرویس محوری که نام بردی ادامه بدن و گیرز ۶ فقط کمپین باشه، اینجوری دستشون هم برای تغییرات باز هست

در مورد اینکه انیمیشن های مولتی گیرز رو نمیشه تغییر داد هم هر چقدر من بگم فایده نداره باید خودتون یه مدت بازی کنید بعد برید یه دور مولتی مثلا RDR رو بازی کنید:D

البته اون ویدیو تماما راجع به کمپین بود کسی از مالتی چیزی نگفت :-":-"
 

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
الان میفهمم چرا گیرز ۳ متاش کمتر از ۲ شده، چون خیلی از این جزئیات رو نداره:>

در مورد اینکه انیمیشن های بازی بعد از این همه سال تغییر نکرده، تا حالا چندین بار توضیح داده شده که چیزی که گیم‌پلی گیرز رو خاص کرده همین انیمیشن هاش هست و کوچک ترین تغییرش هم مولتی‌پلیر بازی رو به هم میریزه تا مدت ها بعد از عرضه آپدیت میکننش، چه برسه به تغییر کلی، اگر انیمیشن هارو ریلستیک کنن دیگه اون مولتی‌پلیر گیرز نیست، میشه آنچارتد
این کارو در یه صورت میتونن بکنن اونم این هست مولتی‌پلیر رو جدا کنن و سبک بازی هم یه مقدار بره سمت ادونچر و اینا:D
متوجه نشدم. میگی:
اگر انیمیشن هارو ریلستیک کنن دیگه اون مولتی‌پلیر گیرز نیست، میشه آنچارتد
چجوریه که توی 3گانه همین انیمیشن های سنگین توی مولتی استفاده شدن و مشکلی نبوده؟ ( به قول شما ریلستیک).
کم کاری سازنده ها رو توجیه نکنید خواهشا. سازنده ها از Asset های آماده و قدیمی استفاده کردن که مثلا بتونن از هزینه و زمان تولید انیمیشن ها و جزئیات مربوطش بزنن و روی بخش های دیگه تمرکز کنن که بازم اینطور که معلومه، بازی لنگ میزنه توی اون قسمت ها. البته این که شما حال میکنی کاملا قابل قبوله و مشکلی نداره چون از گیم پلی بازی لذت میبری و بحثی توش نیست؛ ولی این کم کاری ها قابل دفاع نیستن. اینکه تیم سازنده یه پشتوانه قوی مثل مایکروسافت داشته و هر چیزی که میخواستن، در اختیارشون بوده ولی اینجوری کار کردن و محصول نهایی جز در یه سری موارد، پیشرفت خاصی توی بیشتر زمینه ها نداشته (نسبت به شماره قبلی) نشون میده تیم سازنده خیلی بیخیال و بی تعهد کار میکرده و هیچ تلاشی برای بهتر شدن خودشون نکردن.

پ.ن: خواهشا حرف های خنده دار مثل اینکه "انیمیشن ها رو تغییر بدن دیگه گیرز نمیشه" نزنید. اتفاقا میتونن یه تیم انیمیشن خفن استخدام کنن که انیمیشن ها رو جوری بسازن که فک ملت بیوفته زمین. نمیدونم چرا مردم دوست دارن فکر کنن اگر تغییری صورت بگیره، نتیجه بدی داره. هیچوقت نمیگن اگر تغییری صورت بگیره، بهتر هم میشه.
 

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,511
نام
محمد
دوستان دارن قله های جدید رو یکی یکی فتح میکنن :D بازی نه داستان داره، نه گیم پلی خوب، نه طراحی مراحل و نه کارگردانی مناسب اونوقت متاش ۸۵ شده و همین هم از سرش زیاده lol انگار هر بازی بیاد اتوماتیک اینقدر امتیاز میگیره و این بازی از همه چرت تره. دیگه همه میدونن شما هیتر هستید، این رو روی پیشونی تون نوشته اصلا، لازم نیست با این مسخره بازی ها هیتر بودن رو جار بزنید :D اون یکی هم که عکس هاش همه جا رو آباد کرده، کم مونده از کیفیت بخش صدا هم عکس بزاره :D
 

Code:888

کاربر سایت
Jul 3, 2013
604
البته اون ویدیو تماما راجع به کمپین بود کسی از مالتی چیزی نگفت :-":-"
موضوه اینه که کمپین و مولتی تو یه پکیج دارن عرضه میشن و به هم مرتبط هستن. نمیشه که کمپین بازی کنی بعد بری سراغ مولتی یهو داستان عوض شه.
این بازی بشدت گیمپلی محور هست و تنها راهش برای تغییرات اساسی تو هسته گیمپلی و انیمیشن ها اینه که مولتی و کمپین رو از هم جدا کنی.
اینا بخوان تغییرات اساسی رو همزمان تو مولتی و کمپین بدن صدای نصف پلیرهای بازی رو در میارن و عملا مولتی بازی رو میکشن.
قبلا هم گفتم اینا ۲ راه دارن. یا اینکه تا سالها (مثلا ۶-۷ سال) بیخیال این IP بشن و بعد این مدت بیان تغییرات اساسی تو کل پکیج بدن یا اینکه مولتی و کمپین رو از هم جدا کنن.
نظر خودمم اینه که Gears بعد ۳ گانه دیگه تموم شد و بازی که از شروعش عمق داستانی درست درمونی نداشت ادامه دادنش کار بیهوده ایه.
 

.Amirone

ソニー株式会社
کاربر سایت
Oct 1, 2009
7,540
کم کاری سازنده ها رو توجیه نکنید خواهشا. سازنده ها از Asset های آماده و قدیمی استفاده کردن که مثلا بتونن از هزینه و زمان تولید انیمیشن ها و جزئیات مربوطش بزنن و روی بخش های دیگه تمرکز کنن که بازم اینطور که معلومه، بازی لنگ میزنه توی اون قسمت ها. البته این که شما حال میکنی کاملا قابل قبوله و مشکلی نداره چون از گیم پلی بازی لذت میبری و بحثی توش نیست؛ ولی این کم کاری ها قابل دفاع نیستن. اینکه تیم سازنده یه پشتوانه قوی مثل مایکروسافت داشته و هر چیزی که میخواستن، در اختیارشون بوده ولی اینجوری کار کردن و محصول نهایی جز در یه سری موارد، پیشرفت خاصی توی بیشتر زمینه ها نداشته (نسبت به شماره قبلی) نشون میده تیم سازنده خیلی بیخیال و بی تعهد کار میکرده و هیچ تلاشی برای بهتر شدن خودشون نکردن.
یکی از دلایل مهمی که بخش ایکس باکسو برای کارکنانش انتخاب اول می کنه ، همین بی خیالی و بی دروپیکر بودنشه :D
 

Assassin's Creed

کاربر سایت
Jun 24, 2006
1,320
نام
محمد امین
بازی، خدائی تو بخش داستان و گرافیک خیلی خوب کار کرده. به نظرم دیالوگ ها و شخصیت پردازی ها خیلی بهتر شده. یک مشکلی که داره این هست که شخصیت های قدیمی رو تو بازی گذاشته ولی اینقدر برده گوشه اصلا انگار حضور خاصی ندارند.
ولی بازم دیالوگ بندی و شخصیت پردازی به مراتب بهتر از همه نسخه ها داره، یعنی یک نگاه به سه نسخه اول بندازید به خصوص 1 و 2 که مارکوس کلا فقط یک سری فحش میداد میرفت جلو

ولی بازی از لحاظ گیم پلی خیلی پیش رفت نکرده نهایتا اومده یه دویدن شخصیت رو عوض کرده یه انیمیشن تیر خوردن رو، خب خیلی مسخره است برای یک بازی بعد از 5 نسخه هیچ تغییری نباشه هنوز مجبوری کاور بگیری بعد از یک محیط رد بشی، حالا این سیستم کاورگیری تو سه نسخه اول خیلی جذاب بود چون اون زمان بازی ای نبود زیاد اینطوری ولی دیگه هی ادامه اش بدن هی ادامش بدن که خیلی که چی آخر؟ ما الان تمام بحثمون با COD همیشه همین بوده که یک روند گیم پلی رو گرفته جلو هی اونو کپی میکنه خب گیرز هم تقریبا همین شده دیگه!

اینقد تو سر هم نزنید، بازی متای 80 با توجه به چیزی که هست براش خیلی مناسبه، اکثر نمره هایی هم که دادن 8 بوده و خب برای بازی ای که هیچ پیش رفت محسوسی تو بخش گیم پلیش نمیبینی که بخوای بگی اوه این یه چیز جدیده خیلی خوبه! سازنده قشنگ معلومه ریسکی نکرده و ترجیح داده همین که هست بمونه یکجورایی هم حق داشته سازنده اصلی بازی نیست و ممکنه با تغییر زیاد حتی بازخورد منفی میگرفت ولی من اگه جاشون بودن ریسک میکردم حداقل توی 4 باید این کارو میکردن.
یک مشکل خیلی مسخره ای که هست و دقیقا آدم رو یاد بازی های نسل پیش میندازه این روند موج بندی دشمن هاست، میری یکجا کاور میگیری یک سری دشمن میاد میکشی بعد تموم میشه میگن خب از اینور میان میکشی بعد تموم میشه میگن خب از اونور میاد و تموم میشه و یه آهنگ پخش میشه میفهمی همه رو کشتی، یا اینکه بعد کشتن یک سری دشمن یکی از شخصیت ها میگه این آخریش بود و تمام!
خب چرا واقعا؟
 

sajjad++

کاربر سایت
May 9, 2014
1,862
نام
Sajjad
متوجه نشدم. میگی:

چجوریه که توی 3گانه همین انیمیشن های سنگین توی مولتی استفاده شدن و مشکلی نبوده؟ ( به قول شما ریلستیک).
کم کاری سازنده ها رو توجیه نکنید خواهشا. سازنده ها از Asset های آماده و قدیمی استفاده کردن که مثلا بتونن از هزینه و زمان تولید انیمیشن ها و جزئیات مربوطش بزنن و روی بخش های دیگه تمرکز کنن که بازم اینطور که معلومه، بازی لنگ میزنه توی اون قسمت ها. البته این که شما حال میکنی کاملا قابل قبوله و مشکلی نداره چون از گیم پلی بازی لذت میبری و بحثی توش نیست؛ ولی این کم کاری ها قابل دفاع نیستن. اینکه تیم سازنده یه پشتوانه قوی مثل مایکروسافت داشته و هر چیزی که میخواستن، در اختیارشون بوده ولی اینجوری کار کردن و محصول نهایی جز در یه سری موارد، پیشرفت خاصی توی بیشتر زمینه ها نداشته (نسبت به شماره قبلی) نشون میده تیم سازنده خیلی بیخیال و بی تعهد کار میکرده و هیچ تلاشی برای بهتر شدن خودشون نکردن.

پ.ن: خواهشا حرف های خنده دار مثل اینکه "انیمیشن ها رو تغییر بدن دیگه گیرز نمیشه" نزنید. اتفاقا میتونن یه تیم انیمیشن خفن استخدام کنن که انیمیشن ها رو جوری بسازن که فک ملت بیوفته زمین. نمیدونم چرا مردم دوست دارن فکر کنن اگر تغییری صورت بگیره، نتیجه بدی داره. هیچوقت نمیگن اگر تغییری صورت بگیره، بهتر هم میشه.
قاعدتا این چیزی که میگم فکت نیست و نظر خودمه، اصلا ممکنه نسخه بعدی بزنن انیمیشن های مولتی رو عوض کنن و خوبم از آب دربیاد و ضایه بشم:D
ولی من این قضیه رو به حساب کم کاری استودیو نمیزارم چون ادامه دادن ip محبوب یه استودیو دیگه کار آسونی نیست، نیستن بازی های زیادی که ادامشون توسط استودیو دیگه‌ای ساخته شده باشه و نتیجه خوب باشه حتی! از نظر من گیرز هم این محدودیت رو داره و نمیتونن بیخیال فن های قدیمی و پروپلیر ها بشن.
امیدوارم مایکروسافت اجازه بده برن سراغ یه ip جدید، راحت مشخص میکنه استودیو چیکاره است
 

Arsalan_xe

کاربر سایت
Apr 11, 2019
600
دوستان فن واقعی بازی خواهشا دیگه کاربرای معلوم الحال رو ریپلای نکنید و خوراک ندید به ترول ها که بیشتر از این گند نخوره به تاپیک
كاملا موافقم منتهي عيب نداره هر چي بيشتر بگن بيشتر رسوا ميشن ...:-"
دوستان دارن قله های جدید رو یکی یکی فتح میکنن :D بازی نه داستان داره، نه گیم پلی خوب، نه طراحی مراحل و نه کارگردانی مناسب اونوقت متاش ۸۵ شده و همین هم از سرش زیاده lol انگار هر بازی بیاد اتوماتیک اینقدر امتیاز میگیره و این بازی از همه چرت تره. دیگه همه میدونن شما هیتر هستید، این رو روی پیشونی تون نوشته اصلا، لازم نیست با این مسخره بازی ها هیتر بودن رو جار بزنید :D اون یکی هم که عکس هاش همه جا رو آباد کرده، کم مونده از کیفیت بخش صدا هم عکس بزاره :D
همه پستت يه طرف اين تيكه اخرش بي نظير بود دسخوش =D>
 
  • Like
Reactions: X B I T B

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
الان این چه ربطی به حرف من داره ؟ یعنی شما میگی نمیشه سیستم کامبت جدید خلق کردن در عین حال سرعتی با همین مدل گیم پلی به اصطلاح مثلا هم سطح Esport که میگی ؟ بماند که این Esport که میگی ور حریف هاش عملا viewership رسما جوکه !!! به شخصه تا حالا ندیدم یک بار هم Rod Breslau (متخصص و خبرنگار حوضه esport) در مورد بازی یـ بار هم توئیت بزنه بماند که اصلا تو چارت Twitch هم بازی اصلا آدم حساب نمیشه حکم پیام بازرگانی هم نداره اونجا :D البته خوب مشکل از منه که پیگیریش نیستم :D

این دیگه از اون کامنت های جالب بود. مسابقات میلیون دلاری E sport بازی رو گذاشتی کنار و دنبال توییت فلانی و بازدید بیننده ها داخل توییچ هستی؟ داخل توییچ همیشه 10 تا بازی تاپ هستند، یعنی به جز این بازی ها هیچ عنوانی در سطح مولتی پلیر حرفی برای گفتند نداره و کامینیوتی میلیونی برای خودش جمع نکرده؟ حداقل میعارهاتون رو چهارتا چیز درست کنید

درباره انیمیشن ها هم اتفاقا این بحث سر هیلو 5 خیلی رخ داد که 343 انیمیشن های گرفتن لبه و ... اضافه کرد و کامینیتونی هیلو رسما بازی رو منفجر کردند و گفتند این انیمیشن های اضافه چیه تو بازی و الان ده هزارتا ویدیو تو یوتیوب هست که میگن کل این انیمیشن های اضافه رو حذف کنید.

من خودم زیاد از کمپین خوشم نمیاد، هرچند به خاطر کواپ حداقل مطمعنم به هرکسی حال میده ولی خب مشخصه بازی توسط اپیک ساخته نشده و کوالیشن یکسری مسائل دیگه در نظر داشته. شما صرفا کافیه برین اکت دو و بازتاب کوه های یخ رو سطح دریاچه ببینید که متوجه بشید استدیو کم کاری کرده یا نه.
 

Metal Gear

کاربر سایت
Jan 16, 2010
422
دوستان دارن قله های جدید رو یکی یکی فتح میکنن :D بازی نه داستان داره، نه گیم پلی خوب، نه طراحی مراحل و نه کارگردانی مناسب اونوقت متاش ۸۵ شده و همین هم از سرش زیاده lol انگار هر بازی بیاد اتوماتیک اینقدر امتیاز میگیره و این بازی از همه چرت تره. دیگه همه میدونن شما هیتر هستید، این رو روی پیشونی تون نوشته اصلا، لازم نیست با این مسخره بازی ها هیتر بودن رو جار بزنید :D
گمون میکنی اگه مایکروسافت یه بازی به خوبی Last"Uncharted"GoW"BB"و... بسازه یا فرضا بروس استرلی بره تو این شرکت و یه IP در اندازه اینا درست کنه چون اون بازی توسط مایکروسافت ساخته شده بیخیال تجربش میشم!
5 ساعت زمان صرف دیدنش کردم که بتونم به یه نگرش بهتر برسم تا اینکه فقط بر پایه نقدها دیدگاهم رو بیان کنم.درسته هندلینگش دستم نبوده اما چشمام که بهم دروغ نمیگن.این چیزی که در مجموع دیدم(داستان"شخصیت پردازی"کارگردانی"طراحی مراحل"موسیقی متن"طراحی دشمنان و باس ها) پایان سال زرشک برنزی هم نمیبره"تازه به ادعای بعضی طرفداراش Gears 5 یه سرو گردن از GeoW 4 بالاتره! اون دیگه چی بوده که این یه سرو گردن ازش بالاتر شده:Dگرچه میدونم IP بزرگ مایکروسافت تا هفته ها چارت های فروش رو در هم میکوبه و دیدگاه من همش از روی هیتری بوده D :

پ.ن:تا شُمارِ امتیازاش به 100 برسه کلی راه مونده پس اینقدر روش مانور نده:D
 

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
چون بازي مولتي پلير داره نبايد هيچ تغيري كنه؟ الله و اكبر! خوب چه كاريه اينهمه نسخه جديد ميدن وقتي قرار نيست تغيري تو گيم پلي رخ بده؟ اينطوري مث R6، Overwatch يا كانتر يه نسخه بدن تا ١٠ يا ١٥ سال پشتيبانيش كنن بهتر نيست؟ هم ميشه mode بش اضافه كرد هم map !
اين چه دليل مسخره ايه كه نبايد بازي تغير كنه چون مولتي داره؟خوب چه كاريه دارن نسخه جديد ميدن؟ برا اپديت گرافيكيه؟ مگه مولتي بازاي كانتر گرافيك براشون مهمه؟ نميشه مولتي گيمرا رو يه نسخه قفل شن و بزارن ادامه بازي واقعا ادامه باشه؟ مگه گيم پلي street fighter v نسبت به چهار تغير نداشت؟ كدوم يكي از گيمراي حرفه ايش اومد گريه كرد گفت من چهارمو ميخوام؟ هر كسي نتونست با ٥ كنار بياد رفت به چهارش ادامه داد يا هردوشو كنار هم بازي كرد!(از اينجور مثالا كم نيست حتي خارج از فايتينگ!) اون وقت انلاين بازاي گيرز تافته جدا بافته و اين داستانان مگه كه نبايد تو بازيشون تغير خاصي ايجاد بشه؟
اين بهونه ها چيه اخه...

درود

اتفاقا یکی از ایده های اپیک همین بود که کلا بخش سینگل رو حذف کنه و یک نسخه F2P مولتی پلیر بده که مایکروسافت وارد گود شد و نذاشت این اتفاق رخ بده.

درضمن حداقل تاجایی که من میدونم SFV فروشش خیلی ضعیف بود. حالا اینکه واکنشش به تغییر انیمیشن ها بوده و نبوده هم نمیدونم
 

Capitan_shepard

کاربر سایت
Jul 9, 2017
1,134
نام
امیر
درود

اتفاقا یکی از ایده های اپیک همین بود که کلا بخش سینگل رو حذف کنه و یک نسخه F2P مولتی پلیر بده که مایکروسافت وارد گود شد و نذاشت این اتفاق رخ بده.

درضمن حداقل تاجایی که من میدونم SFV فروشش خیلی ضعیف بود. حالا اینکه واکنشش به تغییر انیمیشن ها بوده و نبوده هم نمیدونم
درود بر شما
من مشكلي با مايكروسافت يا عملكردش ندارم دمش گرم كه جلوي اون اتفاقم گرفته ولي حالا كه كمپين اينقد واسش مهم بوده ك جلوي اون ايده اپيكو گرفته بهتر نيست توجه بيشتري به اين بخش بشه؟ اين قضيه فيزيك و اين حرفا واسه من ملاك نيستن خيلي از بازياي اين نسل پيشرفتشون ظاهري بود و تو باطن از نسل قبلم عقب افتاده تر بودن :D اما اگه گيم پلي قراره اينقد ثابت بمونه بايد داستان و شخصيتا چنگي به دل بزنن كه حاضر باشيم بارها اون گيم پليو به خاطر پيشبرد داستان تكرار كنيم ؟
به نظرم اگه فناي بازي اينقد حساسن كه يه انيميشن ريز اضاف نشه يا ساختار بازي تو بعضي قسمتا تغير نكنه بهترين روش همون جدا كردن كمپين و مولتي نيست؟
____________
حرف خيلي از دوستان شما تاثير تغيرات بر رضايت پليرهاي انلاين و مسابقات esport بود...SF V شايد فروش كمتري نسبت قسمت قبليش تجربه كرده باشه(به دلايلي مث كمبود محتوي و ...كه خارج از بحثه) اما قبل از عرضه SSB بيشترين مقدار پلير رو تو مسابقات evo داشت و قطعا از نظر انلاينم نسبت به نسخات قبليش رشد كرده بود...
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر