امتیازات Gears5

میانگین نمرات بازی؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    191
  • نظرسنجی بسته شده است .
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

Outer Heaven

کاربر سایت



kyvk_amd-new-radeon-software-adrenalin-2019-edition-19.7.2-driver-is-optimized-for-gears-5-beta.jpg



Initial release date: September 6, 2019
Developer: The Coalition
Composer: Ramin Djawadi
Engine: Unreal Engine
Platforms: Xbox One, Microsoft Windows

Metacritic:85

VGC:10/10
Telegraph:10/10
Game Rant:10/10
SomosXbox:10/10
God is a Geek:10/10
Generation Xbox:9.9/10
Generación :9.8/10
Hobby Consolas:9.5/10
Areajugones:9.5/10
MondoXbox:9.5/10
ZTGD:9.5/10
Vandal:9.3/10
Multiplayer.it:9.2/10
The Games Machine:9.1/10
AppTrigger:9/10
IGN Spain:9/10
gamingbolt:9/10
3DJuegos:9/10
Digital Trends:9/10
Gamersky:9/10
GamesBeat:9/10
Xbox Achievements:9/10
Press Start Australia:9/10
Stevivor:9/10
TheSixthAxis:9/10
Twinfinite:9/10
Windows Central:9/10
Critical Hit:9/10
GamingTrend:9/10
VideoChums:8.9/10
Meristation:8.7/10
COGconnected:8.7/10
Game Informer:8.7/10
Everyeye.it:8.7/10
GameProGermany:8.6/10
Game Pro:8.6/10
True Gaming:8.5/10
PowerUp: 8.1/10
Gameblog.fr:8/10
Post Arcade (National Post):8/10
Washington Post:8/10
Guardian:8/10
Trusted Reviews:8/10
DarkStation:8/10
GamesRadar+:8/10
Cheatcc:8/10
Daily Star:8/10
EGM:8/10
Guardian:8/10
Video Gamer:8/10
Hardcore Gamer:8/10
Attack of the Fanboy:8/10
Game Revolution:8/10
AusGamers:7.9/10
PC Gamer:7.8/10
New Game Network:7.3/10
Gamer.no:7/10
Metro:7/10
Gamespot:7/10
CGMagazine:6.5/10
PCGames.de:6/10
US Gamer:6/10
 
آخرین ویرایش:
از نظر تکنیکی این بازی یکی از بهترین های نسل هست، یعنی رو ایکس وان معمولی هم پشم ریزون هست گرافیک. حالا دو صفحه قبل رو که میخونی انگار با یه بازی نسل هفتمی طرف هستیم lol اکثر سایت ها و همین طور دیجیتال فاندری شدیدا از گرافیک بازی تعریف کردن، حالا کلیت گرافیک که فوق العاده هست رو ول کردن چسبیدن به یه سری جزییات :دی این بازی به خاطر انیمیشن یا تخریب پذیری متاش زیر ۹۰ نشد، اصلا ربطی به اینا نداره. یه سری مشکلات داره که باعث شده حقش همین متای ۸۶-۸۵ باشه، ولی تیم سازنده تو بخش تکنیکی عالی کار کرده.
 
من واقعا لازم میدونم اینو بگم Crowbcat یکی از بهترین یوتوبر های گیمینگ هست و خودت فقط توصیه میکنم ویدیو هاشو ببینی نیازی به توضیح نیست
از نسبت لایک/دیسلایک هم مشخصه حتی
من که فقط دیدم یکی از کاربرا ویدیو از ایشون گذاشته خوشال شدم حالا موضوعش به کنار
به کی داری توضیح میدی دوست عزیز؟ اینا هدفشون یه چیز دیگه اس:D
 
من واقعا لازم میدونم اینو بگم Crowbcat یکی از بهترین یوتوبر های گیمینگ هست و خودت فقط توصیه میکنم ویدیو هاشو ببینی نیازی به توضیح نیست
از نسبت لایک/دیسلایک هم مشخصه حتی
من که فقط دیدم یکی از کاربرا ویدیو از ایشون گذاشته خوشال شدم حالا موضوعش به کنار
آقا نمیخواد بفهمه چرا بهش میگی؟ ویدیوها رو هم مطمئن باش دیده:D
 
اگه مي خواين به چيزي استناد كنين با انتخاب همچين يوتيوبرهايي فقط خودتونو زير سوال مي برين

من واقعا لازم میدونم اینو بگم Crowbcat یکی از بهترین یوتوبر های گیمینگ هست و خودت فقط توصیه میکنم ویدیو هاشو ببینی نیازی به توضیح نیست
از نسبت لایک/دیسلایک هم مشخصه حتی
من که فقط دیدم یکی از کاربرا ویدیو از ایشون گذاشته خوشال شدم حالا موضوعش به کنار
میلیونی نبودن یه بنده خدا دلیل بر بد بودنش نیست، بخش ترندینگ رو نگا کن تا ببینی چه کسایی میلیونی میشن
کسی که جلو دوربین میگوزه ویو چند میلیونی میگیره پس بهتره با میزان Sub و ... اعتبار سنجی نکنی

بخش تکنیکی عالی کار کرده.

اون کلیت گرافیک که گفتید فک کنم منظورتون گرافیک هنری (ظاهری) بود،
وگرنه گرافیک فنی و تکنیکی همین تخریب پذیری و جای گلوله و متناسب بودن انیمیشن ها و... هست
که Gears 5 بیشتر پسرفت کرده .
بله قطعا اینا دلیل کم کردن نمره نیست ولی معمولا بازیایی که 90+ میگیرن این جزییاتشون هم خیلی وسواس گونه عالیه
 
من واقعا لازم میدونم اینو بگم Crowbcat یکی از بهترین یوتوبر های گیمینگ هست و خودت فقط توصیه میکنم ویدیو هاشو ببینی نیازی به توضیح نیست
از نسبت لایک/دیسلایک هم مشخصه حتی
من که فقط دیدم یکی از کاربرا ویدیو از ایشون گذاشته خوشال شدم حالا موضوعش به کنار
میلیونی نبودن یه بنده خدا دلیل بر بد بودنش نیست، بخش ترندینگ رو نگا کن تا ببینی چه کسایی میلیونی میشن
کسی که جلو دوربین میگوزه ویو چند میلیونی میگیره پس بهتره با میزان Sub و ... اعتبار سنجی نکنی



اون کلیت گرافیک که گفتید فک کنم منظورتون گرافیک هنری (ظاهری) بود،
وگرنه گرافیک فنی و تکنیکی همین تخریب پذیری و جای گلوله و متناسب بودن انیمیشن ها و... هست
که Gears 5 بیشتر پسرفت کرده .
بله قطعا اینا دلیل کم کردن نمره نیست ولی معمولا بازیایی که 90+ میگیرن این جزییاتشون هم خیلی وسواس گونه عالیه
من توصیه میکنم به جای نگاه کردن همچین ویدیوهایی که عمدا از جاهای بد بازی ها تصویر میزارن، خودتون تجربه کنید و در مورد گرافیکش نظر بدید. حداقل رو ایکس وان همچین گرافیکی نخواهید دید. اتفاقا الان تو ریست ارا هم تاپیک همین موضوع رو زدن و اکثر کامنت ها مربوط به فحش دادن به همین Crowbcat هست :دی خیلی جالبه اینقدر تفاوت بین کامنت های اونجا و اینجا :دی
 
من توصیه میکنم به جای نگاه کردن همچین ویدیوهایی که عمدا از جاهای بد بازی ها تصویر میزارن، خودتون تجربه کنید و در مورد گرافیکش نظر بدید. حداقل رو ایکس وان همچین گرافیکی نخواهید دید. اتفاقا الان تو ریست ارا هم تاپیک همین موضوع رو زدن و اکثر کامنت ها مربوط به فحش دادن به همین Crowbcat هست :D خیلی جالبه اینقدر تفاوت بین کامنت های اونجا و اینجا :D
افکت های لنسر و انیمیشن دشمنا دقیقا تو کجای ۵ پیشرفت کرده؟ :D اون نسخه ات رو بفرست منم بزنم :D در مورد کم وزن بودن بازی( تایتل ویدیو) خب راست میگه دیگه . در مورد کامنت های اونجا:

I'm pretty sure you entirely missed the point. This is about the animations and the feel of it, not how hard the enemies are. Everything from the enemy reactions/jerking, the low or nonexistent hitstun, the lack of screen shake, the toned down blood splatter. That seems to be noticeably subdued in the latest game. This isn't so much a critique on the gameplay, moreso a critique of how it
portrays how visceral the violence

چیزی که متاسفانه یه سری هم متوجه نشدن اینجا :D
 


ویدئوی بالا رو ببینید تا بفهمید که :
چجوری میشه از بازیی که هنوز بعضی از انیمیشن هاش از نسل قبل هستن انتظار متا بالای 90 داشت ؟ یعنی خیلی جالبه ریز به ریز انیمیشن ها فیزیک و سنگینی اسلحه ها هیچ تغییری نکردن !!! کپی پیست خالص !!
پ.ن : البته یـ سری چیزاش به خاطر 60 فریم بودن بازی داونگرید اساسی شدن (مثل تخریب پذیری) ولی لامصب هسته گیم پلی هنوز همونه !
باور کنید این حرکتی که اینا زدن از لحاظ انتقال هسته گیمپلی و انیمیشنا دقیقا همون کاریه که یوبیسافت از AC 1 تا ACR با این سری انجام داد فرقش اینه پروسه زمانی اون 4 سال بود این 15 سال
اون یوبی جهان خوارم فهمید باید تغییر بده ولی اینا هنوز بعد از نزدیک به یک پنجم قرن :Dنفهمیدن

ادم میبینه این ویدیو رو برگی براش نمیمونه از این همه جزئیات برای یه گیم که 11 سال پیش ریلیز شده.
بیشتر از حسرت به حال مایکروسافت باید برای اپیک خاک بر سر زد که از چنین مستر پیسی رسید به فورتنایت
 
من توصیه میکنم به جای نگاه کردن همچین ویدیوهایی که عمدا از جاهای بد بازی ها تصویر میزارن، خودتون تجربه کنید و در مورد گرافیکش نظر بدید. حداقل رو ایکس وان همچین گرافیکی نخواهید دید. اتفاقا الان تو ریست ارا هم تاپیک همین موضوع رو زدن و اکثر کامنت ها مربوط به فحش دادن به همین Crowbcat هست :D خیلی جالبه اینقدر تفاوت بین کامنت های اونجا و اینجا :D
الان بايد خون گريست :D
كه در مورد كليت يكبازي به يوتيوبرها استناد كرد...
 
  • Like
Reactions: X B I T B
افکت های لنسر و انیمیشن دشمنا دقیقا تو کجای ۵ پیشرفت کرده؟ :D اون نسخه ات رو بفرست منم بزنم :D در مورد کم وزن بودن بازی( تایتل ویدیو) خب راست میگه دیگه . در مورد کامنت های اونجا:

I'm pretty sure you entirely missed the point. This is about the animations and the feel of it, not how hard the enemies are. Everything from the enemy reactions/jerking, the low or nonexistent hitstun, the lack of screen shake, the toned down blood splatter. That seems to be noticeably subdued in the latest game. This isn't so much a critique on the gameplay, moreso a critique of how it
portrays how visceral the violence

چیزی که متاسفانه یه سری هم متوجه نشدن اینجا :D
من در مورد کلیت موارد تکنیکی گفتم، حالا یه سری بخش ها هم پیشرفت نداشتن. از نظر گان پلی و دقیقا چیزی که تو تیتر این ویدیو گفته شده، بازی تو سطح فوق العاده ای قرار داره :دی
 
یه حرکت خوبی که مایکروسافت به نظرم خوبه که تو نسل بعد انجام بده و برای موفقیت بازی هاش لازمه، اینه که بیاد بخش تک نفره رو از چندنفره کلا جدا کنه. هر چی که جلوتر می ریم با گسترده شدن بازی ها ارائه یه تجربه کامل و عالی سخت تر میشه و الان ساخت یه بازی که همزمان بخش تک نفره و چندنفره قدرتمندی داشته باشه خیلی خیلی سخت شده.
سونی اینکار رو داره انجام میده، راکستار هم همچنین و CD همین کار رو انجام میده.

بهتره که تکلیف IP هاش رو مشخص کنه، الان مهم ترین بازی آینده اکس باکس هم وضعیتش مشابه Gears 5 هست، مایکروسافت با هیلو هم قطعا تلاش میکنه یه بازی کامل از نظر بخش چندنفره و داستانی ارائه بده ولی این خیلی خیلی سخته. بهترین کار در مورد فرنچایزهایی که هم بخش تک نفره و هم چندنفره محبوبی دارن اینه که اولویت رو بزارن رو یه بخش و بعد تکمیلش برن سراغ بخش دیگه. مثل کاری که راکستار انجام میده، بخش تک نفره رو عرضه میکنه و بخش چندنفره رو یه مدت بعد و هر وقت تکمیل شد. CD هم همین کار رو انجام میده.
اونطور سونی اینکار رو داره انجام میده. اکثر بازی های موفق سونی تو این نسل یا کلا بخش چندنفره نداشتن، یا اینکه بخش چندنفره شون قابل مقایسه با بخش داستانی نبوده. با همین Gears 5 مقایسه کنید، وضعیت بخش تک نفره و چند نفره از هر نظر دقیقا 50، 50 بود (انتظار طرفدارها، اولویت تیم سازنده و ...)! بازاریابی بازی هم اینو ثابت میکنه.
Gears 5 اگر کلا بخش چندنفره نداشت قطعا موفق تر عمل میکرد، اما بخش چندنفره رو نمیشه از Gears جدا کرد پس بهترین کار این بود که اولویت رو میزاشتن بخش داستانی و بعد تکمیل و عرضه اش، یه مدت بعد بخش چندنفره رو عرضه می کردن. اینطور حداقل فقط بخش داستانی نقد میشد و بازی قطعا امتیازهای بهتری می گرفت.
 


ویدئوی بالا رو ببینید تا بفهمید که :
چجوری میشه از بازیی که هنوز بعضی از انیمیشن هاش از نسل قبل هستن انتظار متا بالای 90 داشت ؟ یعنی خیلی جالبه ریز به ریز انیمیشن ها فیزیک و سنگینی اسلحه ها هیچ تغییری نکردن !!! کپی پیست خالص !!
پ.ن : البته یـ سری چیزاش به خاطر 60 فریم بودن بازی داونگرید اساسی شدن (مثل تخریب پذیری) ولی لامصب هسته گیم پلی هنوز همونه !
من یه دو سالی هست انیمیشن کار میکنم و واقعا این موضوع قابل قبول نیست و متاسفانه توی خیلی از عناوین بزرگ و شماره دار (به خصوص فایتینگ ها) اکثریت انیمیشن ها دوباره استفاده شدن و تغییری نداشتن. خیلی دلم میخواد بدونم توی اون استودیو، انیماتورها دقیقا توی این چند سال، چه کار میکردن (خصوصا اینکه موشن کپچر هم الان در حالت خیلی خوبی هست و خیلی از انیمیت های دستی عملا حذف شدن و حرکات طبیعی و نرم بدن واقعی جایگزینشون شده) و چی انیمیت میکردن. یعنی واقعا زحمت ندادن به خودشون لااقل راه رفتن شخصیت اصلی رو عوض کنن. بابا هر شخصیت یه راه رفتن منحصر به فردی با توجه به آناتومی بدنش و وزنش و تجهیزاتی که حمل میکنه داره. چه وضعشه که همه این شخصیت ها عین هم راه میرن و میدون؟:| بماند جزئیات محیطی که عملا عقب گرد بوده اینجا. یه خرده دست روی سر و کله این انیمیشن های تکراری هم بکشن بد نیست واقعا. آخه آدم تعجب میکنه اون انیماتورهای لعنتی دقیقا برای چی پول میگیرن اونجا.

پ.ن: چند روز پیش داشتم Credits بازی Tekken 7 رو نگاه میکردم. اگر درست یادم باشه، 5تا انیماتور داره تیم:| جالب اینجاست تمام شخصیت ها، انیمیشن های Reused دارن و فقط چندتا حرکت بهشون اضافه شده و یه خرده فریم ها تغییر کردن. من نمیدونم این کار یعنی چی. تازه کارگردان میاد میگه اضافه کردن شخصیت های قدیمی (که با توجه به چیزی که گفتم، تمام Assetهاشون همین الان آماده هست و فقط همون تغییرات کوچک باید اعمال بشن) هزینه بر هست لول.
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or