مثال L.A Noire ـت اینجا مع الفارغ ـه اون تکنولوژی به شدت گرون بود و واسه همینم راکستار در استدیوش رو زد تخته کرد مثال RDR2 رو هم بازم به همین صورت ما اینجا داریم در مورد پیش رفت کردن انیمیشن های سری تو طول زمان میگیم که دیگه خفن تر RDR2 نداریم داریم ؟ چیزی که اینجا هست کم کاری سازنده رو به هیچ وجه نمیشه توجیه کرد واسه نمونه انچارتد مثال خیلی خوبیه U1 رو با U3 مقایسه کن بعد با نسخه ی 4 هم مقایسه کن جدای اینکه انیمیشن ها تقریبا دوبرابر شدن کلی جزئیتا جدید هم بهش اضافه شده مثلا یـ نمونش موقع کاور کردن اگه دوتا کرکتر بهم میرسیدن خیلی شیک مجلسی با هم جاشون رو سویچ میکردن تو U4 ولی تو G5 هنوز کرکتر ها بهم گیر میکنن به طور کلی گیزر 5 دقیقا از همون هسته گیم پلی استفاده میکنه و انیمیشن ها دقیقا مال همون زمان نسخه اول هستن فقط یک سری حرکت ریز شاید اینجا اضاف شده باشن و نرم و روون تر شدن که کاملا از 100 کیلومتری این قضیه مشهوده و نمیشه انکارش کرد ! البته به ماند تو قضیه کات سین ها کارشون خیلی خوب بوده و قشنگ تو سطح خیلی بالا موشن کپچر کردن ولی خوب گیم پلی که تقریبا میشه گفت اساسی ترین رکن و هسته به چشم اومد تغییرات هست کاملا تو ذوغ میزنه واسه یکی مثل من نمیدونم ولی خودت در این مورد این کلی به تومب ریدر جدید ـه فحش دادی الان اینم دقیقا همونه
در مورد گرون بودن و بسته شدنش خبر داشتم اما نکته اینجاس این تکنولوژی اون زمان مهم بوده، الان ما بهترین موشن کپچرا رو توی تریلرای Pre Rendered داریم، تو ترکینگ جزئیات صورت دیگه مثل قدیم مشکل ندارن چیزی که بنظر میاد دیگه تایم نمیزارن برای آوردنش داخل گیم پلی بازی، خیلی شاهکار کنن تو کات سینا نهایت ازش استفاده میشه.
ببین خودمم قبول دارم هنوز خیلی جای کار داشت ولی اینو در جواب اون دوستمون که میگفت انیمیشنا داغونه و فلان گفتم، اینکه انیمیشن جدید اضافه نشده باشه با نسل قبلی فرق داره، یا مثلا اینی که میگی دو نفر تو کاور به هم میرسن تو آنچارتد از کنار هم رد میشن بیشتر بحث کد نویسیش میاد تا انیمیشن
باید اول این قابلیت اضافه شه تا تیم انیمیشن اضافش کنه، این دیگه کم کاری از یک بخش دیگس که اتفاقا اینو باهات موافقم چون تو مولتی بعضی جاها شدید میره رو اعصاب
در مورد TR اتفاقا میخواستم تو پست قبلم اضافه کنم
اونجا ما کلی انیمیشن مختلف داشتیم از نشستن بگیر تا پرش، دوییدن به سمت مختلف، از دیوار بالا رفتن، تقریبا همشم از نسخه اول تغییر نکرده بود هیچ نرم تر هم نشده بود و بنظرم اگه آنچارتدو بخوای بزاری جلوی یک بازی بهترین مقایسه با همین TR ـه که مشخص میکنه چقد زمین تا آسمون فرق داره، اما Gears بخاطر هسته گیم پلیش اصلا نیازمند این همه انیمیشن نیست، کل گیم پلی کارکتر به کاور گیری، پرش از روی کاور، تیر زدن و اره کردن ختم میشه که اونا هم با اینکه تکراری هست اما نرمه و منی که انیمیشن خیلی واسم مهمه رو تا الان اذیت نکرده، اگه کسی مشکل داشته باشه باید کلا با هسته اصلی گیم پلی مشکل داشته باشه تا انیمیشن، که اونم جوریه که اینقد طرفدارای این سری گیم پلیش رو دوس دارن که بنظرم حتی تغییر دکمه دوییدن هم ممکنه تجربش رو خراب کنه.