امتیازات Gears of War: Judgment

hosein me

کاربر سایت
Gears-of-War-judgment1.jpg




خوب اولین امتیاز بازی هم منتشر شد !
نکته:
1:پست اول تا اخرین امتیاز بازی ابدیت می شود
2:خواهشا .لطفا .حتما تو این یکی تاپیک جنگ را نندازید وامتیاز هارا با تاپیک بقلی مقایسه نکنید بزارید همه استفاده کنند

ممنون

Cheat Code Central:96
IGN:92
Eurogamer Italy:90
Joystiq:90
Destructoid:90
MondoXbox:90
Xbox360Achievements:89
Vandal Online:87
NZGamer:88
Strategy Informer:85
Machinima:85
XGN:85
IGN Italia:85
Meristation:82
3DJuegos:82
GameTrailers:81
The Escapist:80
Canadian Online Gamers:80
GamesRadar:80
Eurogamer:80
Official Xbox Magazine:80
OXM UK:80
OXM US:80
Polygon:80
Metro GameCentral:80
EGM:80
Lazygamer:79
New Game Network:77Everyeye.it:78
Post Arcade (National Post):75
The Globe and Mail (Toronto):70
Worth Playing:70
Official Xbox Magazine UK:70
VideoGamer:70
Eurogamer Sweden:70
GamesBeat:70
Gaming Age:67
Game Revolution:60
Giant Bomb:60
Digital Spy:60

متا فعلا از 39 تا سایت رو 79 هست


IGN:
reviews


xbox360achievements


Cheat Code Central

 
آخرین ویرایش:
الان که خودم جلو رفتم در بازی و کمی از تب و تاب اومدن بازی کم شده می تونم راحت صحبت کنم.می تونم بگم با توجه به اینکه همیشه از این IP لذت می برم
اما نمراتی که تا حالا اومده و میانگینی که هست منصفانست.من از داستان بازی ناامید شدم.منتظر این بودم که از اولین روزهای بعد از E day بهترین استفاده انجام بشه
و بازی با یک داستان حماسی , خیلی به تدریج و کمرنگ طی یه کمپین طولانی 12-13 ساعته بهت و غافلگیری انسان ها رو نشون بده.یواش یواش شخصیت های اصلی
گیرز رو بهشون بپردازه و به طرز هنرمندانه ای ماجرای اسارت مارکوس رو شرح بده و با معرفی ژنرال های وحشی ارتش لوکوست ها از جمله ژنرال رام افراد رو تهییج بکنه
بلافاصله برن GEARS 1 v رو پشت بندش شروع بکنن اما متاسفانه کمپین بازی به شکل عجیبی به دور از همه این موارد هست و به یه جور مد Horde تبدیل شده.

نوع خاصی از استعداد رو می خواست این کار رو با این نام کردن که People can fly نشون داد مثل bulletstorm اگه به امید خودش بزارنش استاد ساخت کمپین های شلخته
و بی سر و ته هست.گیرز هیچ وقت داستان قابل ذکری نداشت و بیشتر کشش داستانیش رو مدیون تک لحظه هایی مثل از داست رفتن ماریا همسر دامینیک سانتیاگو با اون
وضع دراماتیک بود اما باز هم انتظار این روایت صفر رو نداشتم.

مسئله بازی هایی که پایه و اساس اصلیشون در دست یک ذهن خلاق بوده و الان دیگه بالای سر اون عناوین نیستن داره جدی میشه. کلیف بی بعد از تحویل سه نسخه از
GEARS OF WAR که هر 3 قسمتش , زیر و بم و اساسشون ذهن خلاق و نبوغ خالصش رو گواهی می دن بعد از اینکه روایت خودش از بازی رو به طور کامل در پایان نسخه سوم بست
از IP که خالقش بود جدا شد و الان اگه بخواد این IP ادامه پیدا کنه به ذهنی خلاق احتیاج داره که دوباره احیاش کنن.شاید به مذاق ها حرفم خوش نیاد اما خطر بزرگی GEARS OF WAR
رو تهدید می کنه.Davide Jaffe از GOD OF WAR جدا شد اما تیم سازنده در نسخه 3 با ادامه راه اون و وفادار موندن به خط ماجراهایی که ذهن هنرمند ایشون اماده کرده بود موفق شد
کار رو به زیبایی ببنده اما برای شروعی دوباره که در پیش داره بازم محتاج همون تیپ ادم هست تا دوباره فضایی رو ایجاد بکنه که همون عظمت قبل رو داشته باشه.اگه این امکان رو
داشتم به سونی پیشنهاد می کردم او رو حداقل به عنوان مشاور دوباره درگیر GOD OF WAR بکنه تا نتیجه کار رو ببینید.خیلی بهتر از اینه که وقتش رو در Eat sleep play بگذرونه.سانتامونیکا به
Jaffe امکانات عظیم تری می ده برای پر و بال دادن نبوغش و ماجرای Resident Evil و ...

در مقابل گروهی هستن که وابسته به فرد نیستن.اساسشون بر محور نبوغ یک شخص نیست که اینها راحت تر عبور می کنن از کنار تغییرات.Killzone نگرانی نداره از ادامه راهش.همون تیم با
همکاری هم مثل روز اول این ip رو جلو ی می برن در اینده.HALO بازی که من بهش می گم Fan made! بازی که استودیویی می سازدش که حداقل 50 درصد پرسنلش از عاشقانش هستن.از اول هم همینطوری بود
و هیچ وقت از حالت محصول کار گروهی خارج نشد و همیشه علاقه مندان بازی برای نسخه های مختلفش تصمیم گیری کردن نه ناشر بازی.

در نهایت اشاره می کنم که در GEARS OF WAR :J استفاده از UE 3.5به اوج کمال رسیده و بسیار زیبا کار شده.گیم پلی با رفتن به سمت نبردهای تن به تن و عدم اتکای کامل به کاورگیری لذت بخش تره و در مجموع
نمره 8 براش منصفانست تقریبا.اما در نهایت من نفهمیدم چرا زمان GEARS 3 یه DLC دادن به نام RAAM`S SHADOW که فضاش و زمانش نزدیک همین J و نسخه 1 هست و بعد اینجا Aftermath رو گذاشتن که DLC نسخه
سوم محسوب میشه!اینم از اون کاراست!ای کاش داستان بخش Judgement رو با کمپین زیبا می بستن حتی برای یه نسخه فرعی ( یادمون باشه REACH هم نسخه فرعی بود و فرعی بودن مجوز ضعیف بودن نیست )
و Aftermath رو بعدا روی live عرضه می کردن.حداقل نتیجه یه کمپین به یادماندنی می شد + یه dlc.ا
 
آخرین ویرایش:
( یادمون باشه REACH هم نسخه فرعی بود و فرعی بودن مجوز ضعیف بودن نیست )
.
یادمون هم باشه reach را خود بانجی ساخت و یه پروژه خیلی مهم بود که به قول خودشون اون چیزی بود که میخواستند بسازند .
ولی جاجمنت را PCF ساخته و گیم پلی و روند بازی کلا فرق میکنه با سری های اصلی .
God of War: Ascension را هم خود سانتامونیکا ساخته و میانگین امتیازاتش با گیرز جاحمنت که اپیک نساخته تقریبا یکیه .

اخر از همه شما از یه نسخه فرعی انتظار یه بازی در حد شماره دار دارید مشکل خودتون هست ! یه بازی که فرعی باشه و به دست یه استودیوی دیگه ساخته بشه میانگین 8 خیلی خوبه ! اونم تو این دوران که سایتها از 2012 به این ور همه بازی ها را با نمراتشون مورد عنایت قرار دادند !
 
آخرین ویرایش:
یادمون هم باشه reach را خود بانجی ساخت و یه پروژه خیلی مهم بود که به قول خودشون اون چیزی بود که میخواستند بسازند .
ولی جاجمنت را PCF ساخته و گیم پلی و روند بازی کلا فرق میکنه با سری های اصلی .
God of War: Ascension را هم خود سانتامونیکا ساخته و میانگین امتیازاتش با گیرز جاحمنت که اپیک نساخته تقریبا یکیه .

اخر از همه شما از یه نسخه فرعی انتظار یه بازی در حد شماره دار دارید مشکل خودتون هست ! یه بازی که فرعی باشه و به دست یه استودیوی دیگه ساخته بشه میانگین 8 خیلی خوبه ! اونم تو این دوران که سایتها از 2012 به این ور همه بازی ها را با نمراتشون مورد عنایت قرار دادند !

من سر حرف خودم هستم.حرف خاصی هم نزدم که نگرانش باشم.عادت دارم که کوچک ترین حرفی که بزنی متهم بشی به شماره دار خواستن و امثالهم.

گذر زمان که بهترین داور هست کارش رو انجام خواهد داد.
 
آخرین ویرایش:
امتیاز کلی اومد رو 77 منظورت متا هست که شد 77؟

---------- نوشته در 09:27 PM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 09:26 PM ارسال شده بود ----------

این بازی هم به نظر من ارزش خودش رو داره هیچوقت نمیشه گفت شکست ! یا آشغال
هم این هم Gow A واسه طرفدارا ارزش خودشون رو دارن به نظرم اونایی که باید از بازی لذت ببرن میبرن

درود.

متا از 61 نقد 79 می باشد و امتیاز کاربران 5.7 .
 
کلیف بی بعد از تحویل سه نسخه از
GEARS OF WAR که هر 3 قسمتش , زیر و بم و اساسشون ذهن خلاق و نبوغ خالصش رو گواهی می دن بعد از اینکه روایت خودش از بازی رو به طور کامل در پایان نسخه سوم بست
از IP که خالقش بود جدا شد

کسی میدونه داستان جدا شدنش چی بود؟
من فکر میکردم فقط تو این نسخه فرعی نقشی نداره, ولی انگار نسل بعد و سه گانه بعدی دیگه توش هیچ نقشی نخواهد داشت!
 
به نظر من که هر دو گاو اخر نسلی زیادی بودن ,بهتر بود میزاشتن نسل بعد با ایده های جدید ولی به خاطر پول به اسم دوتا بازی و سابقشون در متا گند زدن.

بعدا کسی بیاد متای سری گیرز رو نگاه کنه میبینه اخری کمتره دیگه نمیاد بگه چون سازندش عوض شده کم شده اینا همش بهونست وگرنه سری های زیادی بودن که سازندشون عوض شد ولی امتیازا افت نکرد
 
کسی میدونه داستان جدا شدنش چی بود؟
من فکر میکردم فقط تو این نسخه فرعی نقشی نداره, ولی انگار نسل بعد و سه گانه بعدی دیگه توش هیچ نقشی نخواهد داشت!
قضیه خاصی نداره.در دنیای مدرن امروز سعی افراد بر این هست ( مخصوصا سعی افرادی که در کارشون تاثیر گذار هستن ) که موقعیت های شغلی متفاوتی رو در طول حیات کاریشون تجربه کنن.
در جایی خیلی موفق عمل می کنن و چند سال می مونن و بعد که احساس می کنن داره براشون یکنواخت می شه شرایط محیط کاریشون رو تغییر می دن.( استثناهایی هم هست البته )
حتما هم مسئله اختلاف و دعوا نیست.
معمولا هم با مسالمت جدا می شن.توی کشور ما انچنان مرسوم نیست اما من حتی یادم نمیره یکی از اساتید من این حرف رو زد به ما و گفت تا جایی که می تونید سعی کنید موقعیت های کاری
در محیط های متفاوت رو تجربه کنید و یک جا نمونید ولی اینکه چقدر اینجا قابل پیاده شدن باشه بحث دیگه ای هست و مورد صحبت این تایپیک نیست.
برای هر شرکتی پیش خواهد اومد که مهره باارزشی رو بعد از مدتی در کنار خودش نبینه.تدبیری که برای اون چیده مهمه که اینده نشون می ده تدبیر درستی بوده یا نه؟
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or