امتیازات Gears of War 4

Musician

کاربر فعال
Dec 16, 2006
1,267

IGN:92/100
cogconnected:96/100
DualShockers:90/100
xboxachievements:85/10
finder : 9
NZGamer:10/10
Polygon - 9/10
GamingTrend:95/100
Game Informer:93/100
onlysp : 8
Attack of the Fanboy:90/10
thejimquisition - 7/10
gamespot : 7
metro.co.uk : 8

metro GameCentral:80/100
TheSixthAxis:80/100
Destructoid:80/100
Digitally Downloaded:80/100
Hardcore Gamer:80/100
Post Arcade (National Post): 70/100
God is a Geek:95/100
pcworld : 7
lazygamer : 80
Game Rant:90/100
Windows Central:100/100
Gameblog 8/10
Twinfinite:100/100
Gameblog 8/10
Level Down Games 9
M3 70
GRYOnline.pl 70
Atomix 9.3/10
Digital Chumps 9.0/10
Forbes 8.5/10
ZTGD 9.0/10
The Escapist 9.0/10
Meristation 9.0/10

thekoalition : 9
The Digital Fix:90/100
Digital Chumps:90/100
JeuxActu:85/100

empire 5

Slant Magazine : 5/10
Telegraph - 4.0/5.0
Gameover.gr - 8.0/10

KillScreen - 68/100
Game Revolution - 8/10
Eurogamer Recommended
Gamer.no: 90
gamespew 90
Toronto Sun: 80
متا 85
 
آخرین ویرایش:

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
نمرات بازی ذر سطح سه گانه اصلی نیست ولی 85 واقعا خوب هست برای یک استدیو تازه کار و به قول خوده فرگوسن افرادی که تا حالا گیرز نساختنذ، تو این مذت محذوذ یک بازی خیلی خوب بیرون دادنذ .
ولی واقعا ترول های خیلی ضعیفی تو این تاپیک شاهذ بوذیم ! انگاری روی اون پلتفرم رقیب متای 85 خیلی عادی حساب میشه و هر سال 4 5 تا بازی با متای 85 دارن و براشون یک چیزه خیلی عاذیه !
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,234
نام
ماکان
کلا استدلال شما اشتباه هست.

نه کلیت استدلال درسته!:D امتیاز یه چیز نسبیه. من الان یه بازی دارم درست میکنم، اگه متاش +70 باشه برای من عالیه. یه استدیو بزرگتر یه IP جدید بسازه و اگه +80 بشه خیلی خوبه. مثلا اگه horizon متاش +85 باشه خیلی خوب عمل کرده. اما برای UC عملا هر متایی زیر 90 بد و تاامید کنندس. چرا؟ چون بحث انتظار مخاطب مطرحه. ممکنه یه وقت امتیاز 80 بالاتر از انتظار باشه و یه موفقیت محسوب بشه، ممکنه هم 89 پایین تر از انتظار باشه و نا امید کننده. به عنوان مثلا TLoU2 اگه 89 هم باشه خراب کرده!‌ چون مخاطب از TLoU2‌ انتظار یه بازی خوب رو نداره، انتظار شاهکار داره.

الان در مورد GeoW4 قطعا متا 85 خیلی راضی کننده نیست، بالاخره سه گانه اصلی از دم +90 بودن، اما با توجه به شرایط کاملا امتیاز قابل قبولی هست. +85 بمونه به نظر من کاملا موفق عمل کرده، ترکونده. فقط امیدوارم با این نمره و فروش کولاک احتمالی، اعتماد به نفسشون بره بالا برای شماره بعدی متحول کنن بازی رو.
 

Democracy

Stay hungry. Stay foolish.
کاربر سایت
Feb 15, 2010
4,957
نه کلیت استدلال درسته!:D امتیاز یه چیز نسبیه. من الان یه بازی دارم درست میکنم، اگه متاش +70 باشه برای من عالیه. یه استدیو بزرگتر یه IP جدید بسازه و اگه +80 بشه خیلی خوبه. مثلا اگه horizon متاش +85 باشه خیلی خوب عمل کرده. اما برای UC عملا هر متایی زیر 90 بد و تاامید کنندس. چرا؟ چون بحث انتظار مخاطب مطرحه. ممکنه یه وقت امتیاز 80 بالاتر از انتظار باشه و یه موفقیت محسوب بشه، ممکنه هم 89 پایین تر از انتظار باشه و نا امید کننده. به عنوان مثلا TLoU2 اگه 89 هم باشه خراب کرده!‌ چون مخاطب از TLoU2‌ انتظار یه بازی خوب رو نداره، انتظار شاهکار داره.

الان در مورد GeoW4 قطعا متا 85 خیلی راضی کننده نیست، بالاخره سه گانه اصلی از دم +90 بودن، اما با توجه به شرایط کاملا امتیاز قابل قبولی هست. +85 بمونه به نظر من کاملا موفق عمل کرده، ترکونده. فقط امیدوارم با این نمره و فروش کولاک احتمالی، اعتماد به نفسشون بره بالا برای شماره بعدی متحول کنن بازی رو.

بحث کلیت استدلال نیست. بحث اینه که اون استدلال نتیجه میده که گیرز 4 یه بازی معمولی هست :| در صورتی که اصلا این طور نیست. درسته انتظار خیلی ها حدود 90 بوده ولی این دلیل نمیشه که چون 85 شده یباره بگیم بازی معمولی هست.
 

SHANSER

کاربر سایت
Jun 17, 2009
6,724
نام
منصور
نه کلیت استدلال درسته!:D امتیاز یه چیز نسبیه. من الان یه بازی دارم درست میکنم، اگه متاش +70 باشه برای من عالیه. یه استدیو بزرگتر یه IP جدید بسازه و اگه +80 بشه خیلی خوبه. مثلا اگه horizon متاش +85 باشه خیلی خوب عمل کرده. اما برای UC عملا هر متایی زیر 90 بد و تاامید کنندس. چرا؟ چون بحث انتظار مخاطب مطرحه. ممکنه یه وقت امتیاز 80 بالاتر از انتظار باشه و یه موفقیت محسوب بشه، ممکنه هم 89 پایین تر از انتظار باشه و نا امید کننده. به عنوان مثلا TLoU2 اگه 89 هم باشه خراب کرده!‌ چون مخاطب از TLoU2‌ انتظار یه بازی خوب رو نداره، انتظار شاهکار داره.

الان در مورد GeoW4 قطعا متا 85 خیلی راضی کننده نیست، بالاخره سه گانه اصلی از دم +90 بودن، اما با توجه به شرایط کاملا امتیاز قابل قبولی هست. +85 بمونه به نظر من کاملا موفق عمل کرده، ترکونده. فقط امیدوارم با این نمره و فروش کولاک احتمالی، اعتماد به نفسشون بره بالا برای شماره بعدی متحول کنن بازی رو.
تیم ND یجورایی بازیاشون تضمینه بالای 90 هست خود نیل دراکمن یک استوری نویس درجه یک بازی هاشونم اهمیت اصلیشون داستان محوری هست

ولی اینور ماکروسافتم بی تاثیر نبوده اینا بیشتر اهمیتشون مولتی هست اون از Halo اینور تو Gears ام نمایان شد البته صدرصد مولتی عالی تاثیر گذاره ولی خوب به قول خودت اون تیم درجه یک epic و همون کلیف بی جاشون به تیم تازه وارد دادن
 

YAKUZA_2

کاربر سایت
Nov 3, 2008
1,387
کلا استدلال شما اشتباه هست.
تیم فعلی ناتی داگ بازیهای اصلیش اگه حتی با 110 نقد متاش 89 هم بشه که با خاک یکسانش میکنن.قضیه سادس , یک تیم نو پا و کم تجربه نباید با یه IP بزرگ شروع کنه.
قربون دهنت.خودت داری میگی تازه استودیو...:D
این کوال بدبخت چی ساخته قبلا؟؟:D
از کجا معلوم شاید مثل ناتی که انچارتد. 1 رو با متا 85 ساخت شاید کوال هم راه ناتیو پیش بگیره خیلی پیشرفت کنه...خدایی بی انصافیه کوال انصافا خوب کارکرد..
اولا که 88 نه 85 فکر نکن فقط خودت نت داری:Dدوما منم نگفتم اینا تیم بدی هستن و این بازیشون شکست خورده! بالا هم گفتم.مایکروسافت با اینکارش 2 تا ضربه به خودش زد 1.ارزش IP رو اورد پایین2.کیفیت این استودیو رو بعنوان کار اولش خوب جلوه نداد.حالا اگه مایکروسافت میومد همین تیم نو پا رو جمع میکرد و بهشون میگفت شما یه شوتر سوم شخص جدید بسازید اگه همین نتیجه الانشون رو میگرفتن که خب دست مایکرو و The Coalition همه جوره باز بود یعنی بیشتر ریسکشون رو خرج IP جدید کرده بودن و کسی بهشون خرده نمیگرفت و میتونستن از تجربه این IP جدید به بهترین نحو تو Geow 4 استفاده کنن.اما الان نه IP جدید رو ساختن, گیرز 4 هم که اون انتظارات در حد نامش رو بر آورده نکرد اینجوری شدن 2 سر باخت وگرنه همه میدونیم 85 برای بیشتر IPها نمره خیلی خوبی محسوب میشه(البته فعلا اگه بمونه) اما نه برای نام GeoW4
 

bluestar

کاربر سایت
Oct 7, 2005
1,024
حالا بگذریم نمره 85 که عالی هست همین ratchet هم 86 شد به شخصه از انچارتد هم باهاش بیشتر حال کردم اما نکته ی جالب گیم اسپات اجنبی هست که این نسل با mici بد کج افتاده به همه ی انحصاری هاش تا الان بد نمره داده یعنی 1 نمره بهش تا الان بالای متای بازی هاش نداده. اخه 7 بی شرف؟
نوژن جان یه مقدار ارومتر. فحش و داستان نداره که. قطعا این شماره تو قسمت داستان و بخش تکنفره به خوبی گذشته نیست ( طبق ریویوها) . من دقیقا از همین موضوع می ترسیدم که متاسفانه اینطوری شد . تو که عاشق بازی هستی حتما بازی رو بگیر و ازش لذت ببر
شما با هر چیزی بیشتر ازانچارتد حال میکنی . اون یه داستان دیگه است رفیق. کج افتادن یعنی به بازی با متای 94 بدی 4 نه نمره 7 به بازی که اشکالاتی بهش وارده و میانگینش هم زیر 9 هست. هر چند اونجا که 4 بود نظر منتقد محترم بود ولی اینجا 7 میشه توطئه!!
 

amir code

کاربر سایت
Mar 18, 2008
1,344
نام
amir hosein
تیم فعلی ناتی داگ بازیهای اصلیش اگه حتی با 110 نقد متاش 89 هم بشه که با خاک یکسانش میکنن.قضیه سادس , یک تیم نو پا و کم تجربه نباید با یه IP بزرگ شروع کنه.

اولا که 88 نه 85 فکر نکن فقط خودت نت داری:Dدوما منم نگفتم اینا تیم بدی هستن و این بازیشون شکست خورده! بالا هم گفتم.مایکروسافت با اینکارش 2 تا ضربه به خودش زد 1.ارزش IP رو اورد پایین2.کیفیت این استودیو رو بعنوان کار اولش خوب جلوه نداد.حالا اگه مایکروسافت میومد همین تیم نو پا رو جمع میکرد و بهشون میگفت شما یه شوتر سوم شخص جدید بسازید اگه همین نتیجه الانشون رو میگرفتن که خب دست مایکرو و The Coalition همه جوره باز بود یعنی بیشتر ریسکشون رو خرج IP جدید کرده بودن و کسی بهشون خرده نمیگرفت و میتونستن از تجربه این IP جدید به بهترین نحو تو Geow 4 استفاده کنن.اما الان نه IP جدید رو ساختن, گیرز 4 هم که اون انتظارات در حد نامش رو بر آورده نکرد اینجوری شدن 2 سر باخت وگرنه همه میدونیم 85 برای بیشتر IPها نمره خیلی خوبی محسوب میشه(البته فعلا اگه بمونه) اما نه برای نام GeoW4
خجالت بکش یاکوزا نمره 88 با 85 چه فرقی داره؟:D
خب الان این ای پی به این مهمیو باید میداد به کی؟میداد به rare?:D
این ای پی به این مهمی رو باید زندش میکرد هرجورشده...بعضی مواقع خودتم میدونی برا اینکه از غافله عقب نمونی باید تاستو بندازی...چاره ای نداری.ماکرو تاسشو انداخت تاسش بد نبود....درسته گرانی هست دزدی هست ولی خب باید چیکار کرد؟؟:D
 

scorpian031

کاربر سایت
May 17, 2015
333
نام
Seeker of fire
توجهی که کوالیشن به فن های بازی میکنه، فروم اش، ارزشش خیلی بیشتر از یه نمره ایه که 4 تا منتقد به کمپین میدن ... کسایی ام که فقط با دیدن همون نمره، بدون اینکه بازی کرده باشن کیفیت کامل بازیو میسنجن و مقایسه میکنن و نتیجه گیری میکنن و ... ایشالا که موفق باشن. گرزم نیان چه بهتر.
 
  • Like
Reactions: M@SOUD64

MrElectricWizard

The Hawk Is Howling
کاربر سایت
Nov 6, 2011
3,658
نام
Mehrdad
اتفاقا الان به خاطر مولتی اش امتیاز بالا گرفته، دفعه بعد دیگه نوآوری خاصی ندارن رو کنن احتمالا دیگه کارشون سخت تر میشه.
خب به پیشرفت تریلر ها هم دقت کن... ماه به ماه بازی بهتر شد. یعنی هرچی تجربشون بیشتر شد بازی بهتر شد.. ستینگ بازی که قرار نبود تو این زمان تغییر کنه... میره واسه بازیه بعدی... اینا به فیدبک اهمیت میدن. همین میشه رمز موفقیتشون در اینده..
---
به نظر منم نباید مارکوس(:D) کنار گذاشته میشد. این اشتباه رو 2 تا استودیو اصلی مایکروسافت با 2 تا بازی اصلی مایکروسافت انجام دادند. هدفشون که خلق یک تجربه جدید بوده قابل تقدیره.. ولی به نظرم نباید این کارو میکردن. همون مارکوس رو میبردن به یک فضا و گیم پلی متحول شده.
نمیدونم راه داره یا نه. اما امیدوارم نسخه بعدی هیلو و گرز به شخصیت های اصلیشون برگرده. به طور کامل نه مثل هیلو 5...
---
دوستان یک نکته ای هم در نظر بگیرید. کیفیت کلی یک بازی نهایتا همون +80 یا نمره سبز. بالاتر از این میشه نواوری میشه خلق یک تجربه کاملا جدید و بدون ایراد.
یعنی یک گیم +80 و +90 از نظر کلی با هم تفاوت انچنانی ندارند. یک مثال میزنم که منظور را بهتر برسونم. مرسدس sls یک ماشین خفن با کیفیت و مرسدس slr هم یک ماشین خفن با کیفیت(فارغ از موتور ). جفتشون راه میبرند. جفتشون بهترین تجربه رانندگی و ماشین سواری را میدند. ولی خب قوی تر بودن slr یک ویژگی اضافی و در واقع یک اکسترس محسوب میشه. این از ارزش ها و محبوبیت sls کم نمیکنه. چه بسا خیلی از گیم های +-80(sls) فروش و محبوبیتی بیشتر از گیم های +-90(slr) دارند.
بازی های +80 و +90 دقیقا همچین داستانی دارند. به همین دلیل خیلی ها از متا خوششون نمیاد چون با یک بازی مثلا متا +-80 زندگی کردند. چون هیچ کس نمیتونه از sls بدش بیاد مگر اینکه هیتر باشه:D
 
آخرین ویرایش:

Maxxxx

کاربر سایت
Apr 18, 2015
378
نام
سعید
آقا بیخیال نقد های بازی که همگی مثبت بوده والا کامنت هارو ادم میخونه فک میکنه متا بازی زرد شده:D
من که بعد از بازی کردن شاهکار دیوید کیج فهمیدم متا ان چنان اهمیت نداره:D
 
  • Like
Reactions: vaan 2

uriel

کاربر سایت
Dec 6, 2010
2,840
به نظر من این نسل امتیازها اتفاقا خیلی عقلانی تر و منطقی تر شده. نکته اول اینکه شما یه نگاه به این بازی ها بندازین :
stalker shadow of chernobyl ، farcry 3 ، farcry ، F.e.a.r ، Doom ، battlefield ، borderlands و.... اگه اشتباه نکنم تمام این بازی ها امتیازات مابین 85 تا 89 گرفتن، ولی اسمشون برای همیشه جاودانه توی صنعت بازیسازی و کیفیت و پارامترهای این بازی ها نه تنها در زمان خودشون بلکه الگویی برای ساخت بازی در تمام زمان هاست. این که حالا اینجا یه عده فقط بازی خوب براشون بازی با متای بالای 90 هست باید دید کلیشون رو عوض کنن و اگه نظر من رو بخواین اینا فقط به دنبال چیزی هستن که بتون کری بخونن برای رقیب خودشون ( فرقی نمیکنه کدوم طرف، توی هر دو سمت از این آدما فراوونه). اینا به نظر من دنبال بازی خوب نیستن، فقط دنبال اسم یه برند هستن برای کل کل و کری خونی.
نکته بعدی اینکه متا با تمام امکانات و ویژگی هایی که داره و تا حدودی معرف کیفیت بازی هست ولی ابدا برای من به عنوان یه مرجع صد در صد محسوب نمیشه. توی همین نسل بازی هایی بودن مثل The evil within یا Quantom break که صرفا متای خوبی گرفتن و نه خیلی خوب یا عالی، ولی جدا حاضرم قسم بخورم لذتی که ازشون بردم قابل وصف نبوده، از ایده تا گیم پلی چنان عالی کنار هم چیده شده بودن که میخکوبت میکرد.
و نکته آخر اینکه کسانی که منو میشناسن میدونن که من فقط و فقط طرفدار بازی و عنوان خوب هستم و اصلا دینبال هواداری از یه برند و کنسول خاص نیستم، ولی همونطور که قبلا هم گفتم با شرایط فعلی تنها استودیویی که میتونه از سطح استاندارد بالاتر بازی بسازه naughty dog هست. اونم به خاطر هزینه و توجهیه که بهش میشه و تقریبا تمام ایده پردازا و نخبه های صنعت بازی اونجا جمعن. برای همینه که وقتی هر عنوانی ازشون بازی میکنی وقتی دسته بازی رو زمین میزاری و کنسول رو خاموش میکنی نا خودآگاه میگی wooow .
مطمئن باشین طرفدارای گیرز از بازی راضی میشن، نمایش هاش برای طرفدارا فوق العاده بوده و کاملا رنگ و بوی گیرز رو توش میشه حس کرد. شاید مثل شماره اول دارای نوآوری نباشه، ولی حد خودش و کیفیت خودش رو کاملا حفظ کرده به نظر من. باید فقط بازیش کرد ازش لذت برد و یه خسته نباشید به تیم سازنده گفت که با اینکه تجربه ساخت گیرز رو نداشتن ولی عالی از پس این کار براومدن، نقص هم صد در صد داره ولی میشه بهشون فرصت داد تا شماره به شماره اونارو مرتفع کنن.
 

YAKUZA_2

کاربر سایت
Nov 3, 2008
1,387
خجالت بکش یاکوزا نمره 88 با 85 چه فرقی داره؟:D
خب الان این ای پی به این مهمیو باید میداد به کی؟میداد به rare?:D
این ای پی به این مهمی رو باید زندش میکرد هرجورشده...بعضی مواقع خودتم میدونی برا اینکه از غافله عقب نمونی باید تاستو بندازی...چاره ای نداری.ماکرو تاسشو انداخت تاسش بد نبود....درسته گرانی هست دزدی هست ولی خب باید چیکار کرد؟؟:D
خب پس 92 با 89 هم فرقی نداره:D
گیرز رو الان نباید میساخت و مایکرو ریسک اصلی رو با همین استودیو واسه IP جدیدی که میتونستن بسازن اما نساختن خرج میکرد اونوقت طرفداراش عطششون برای گیرز دو برابر میشد و میتونستن بعدا بازخورد خیلی بهتری از منتقدا بگیرن(چون بیشتر آزمون خطاشون رو روی IP جدید انجام داده بودن).اگه چیزی رو نمیتونیم بهتر کنیم دستکم خرابترش نکنیم. اینکارو که میتونیم انجام بدیم دیگه:D
 

Sobhan_23

کاربر سایت
May 31, 2009
4,173
نام
سبحان
تازه فهمیده ؟ این قضیه سره خیلی از بازی ها اتفاق افتاده , البته گیرز4 تا الان نمره خیلی عجیب غریبی مثل 4 و 5 آنچارتد4 نگرفته
همین گرزم توی دو سه روز آینده یه نمره عجیب بهش میدن
این سایت های منتقد میبنن آمار بازدیدشون پایینه یه نمره عجیب میدن که ملت بریزن بیینن چه ایرادی گرفته و آمار بازدید بره بالا
نمونش هم washington post و ib times uk که یدفعه به عناوین موفق نمره های عجیب و غریب میدن
آقا بیخیال نقد های بازی که همگی مثبت بوده والا کامنت هارو ادم میخونه فک میکنه متا بازی زرد شده:D
من که بعد از بازی کردن شاهکار دیوید کیج فهمیدم متا ان چنان اهمیت نداره:D
توی بعضی از بازی ها متا واقعا مهم نیست و میشه بهترین لذت رو ازش برد.نمونش beyond two souls که متاش ۷۷ شد ولی واقعا شاهکار بود.یا evil within
همین گیرز هم ما بازی میکنیم و لذتش رو میبریم.مخصوصا مولتی پلیرش
 

hitman68

کاربر سایت
Sep 6, 2011
6,379
ترول بعضیا خیلی عالی بود :)) آقا حداقل با این ترول های بچگانه شخصیت خودتون زیر سوال نبرید
انگار سونی به بعضیا ماهی 2 میلیون دلار حقوق میده جوری میان micro زیرسوال میبرن ک نگو
دمتون گرم بسی خندیدیم =))

----
امتیاز ک اصلا بد نیس تازه امتیاز خوبی هم گرفته من شخصا بالای 90 فکر میکردم ولی 85 هم باعث نمیشه ذره ای از عشقمون به این بازی کم بشه گرچه ایکس باکسم ندارم ولی یکی برامون روی PC قراره بنصبه و کد بده

درکل بازی تریلرهاش عالی بوده متا هم خیلی خوبه=D>
 

amir code

کاربر سایت
Mar 18, 2008
1,344
نام
amir hosein
خب پس 92 با 89 هم فرقی نداره:D
گیرز رو الان نباید میساخت و مایکرو ریسک اصلی رو با همین استودیو واسه IP جدیدی که میتونستن بسازن اما نساختن خرج میکرد اونوقت طرفداراش عطششون برای گیرز دو برابر میشد و میتونستن بعدا بازخورد خیلی بهتری از منتقدا بگیرن(چون بیشتر آزمون خطاشون رو روی IP جدید انجام داده بودن).اگه چیزی رو نمیتونیم بهتر کنیم دستکم خرابترش نکنیم. اینکارو که میتونیم انجام بدیم دیگه:D
نه خدایی89 با 92 فرق داره...:D
باورکن 5 سال زمانه کمی نیست...
حداقل برااین ای پی...کسایی هستن زندگی کردن با این ای پی...گفتم تاسو انداخت تاسه بد نیومد چون شرایطش واقعا سخت بود...
کاری ندارم اگه تلو رو مثلا بدن به سونی بند در حد 85 یا 86 دربیاره یعنی عالی کارکرده...تیمی که هیچ شناختی نداشتن صفره صفرن باید تحسینشون کرد مشتی
 
  • Like
Reactions: YAKUZA_2

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر