امتیازات Fallout 76

MOH3N_Dark

کاربر سایت
May 7, 2013
3,264
نام
محسن
fallout-76_QfeY9DY.png

Publisher: Bethesda Softworks
Developer: Bethesda Game Studios
Release Date: November 14, 2018
Platforms: PC, Xbox 1, PS4


1.jpg

SomosXbox: 8/10
Hooked Gamers: 7.6/10
Cheat Code Central: 7.4/10
Playstation Universe: 7/10
Trusted Reviews: 7/10
Xbox Achievements: 6.5/10
The Games Machine: 6.2/10
DarkStation: 6/10
Softpedia: 6/10
Gameblog: 6/10
EGM: 6/10
PC Gamer: 6/10
JeuxActu: 5.5/10
Atomix: 5.5/10
Xbox Tavern: 5.6/10
Attack of the Fanboy: 5/10
Forbes: 5/10
IGN: 5/10
Twinfinite: 5/10
RPG Site: 5/10
Gamers Heroes: 5/10
The Digital Fix: 5/10
GamesRadar+: 5/10
Gamingbolt: 4/10
Guardian:4/10
GameSpot: 4/10
Ragequit.gr: 3.8/10
Push Square: 3/10
CGMagazine: 3/10
TheSixthAxis: 3/10

 
آخرین ویرایش:

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,149
نام
∂αнмα
یه کمپانی با اون کارنامه باید اینجوری گند بزنه ؟ هر چند بازی های قبلشم اول باگ بودن بعد دست و پا در اورده بودن :D فقط منتقدا این دفعه دیگه نتونستن این حجم از باگو تحمل کنن و شیر فلکرو باز کردن رو بتزدا :))
یعنی روزی میرسه راکستار و ناتی داگ اینجور بازی با این کیفیت بدن بیرون ؟ اکه اون روز برسه من شخصا گیمو میذارم کنار میرم دنبال زندگیم :D شما فرض کن متای gta بعدی بشه ۴۳ رسما باید اتیش بزنی راکستارو اصلا مگه داریم مگه میشه :D
کاری به کیفیت بازیا قبلی BGS ندارم ولی در مورد قسمت راکستار و بقیه بگم که:
بله اون که صد درصد ولی ی چیز هست اونا مث چی خرج میکنن ۸ سال طولش میدند (راکستار) خطی میسازن با حمایت بی نهایت سونی (ناتی داگ) ولی بتزدا ناشر میاد با ۱۰۰ نفر فالوت ۴ رو میزاره ساخته بشه که اگه کیفیت فنیش بالاتر میبود قافیه رو به این راحتی به ویچر ۳ نمی باخت با ۱۰۰ نفر نمیشه معجزه کرد واسه بازی AAA الانم بحث BGS نیست بحث اینه که بتزدا ناشر گند بالا اورده بدم بالا اورده این عنوان نهایت گندی که باید میزد باید میشد ی بازی با متا ۷۵ ولی اینقدر احمقانه عمل کردن اینقدر مبتدیانه عمل کردن که قشنگ هرچی که داشت و نداشتن رو ریدمان زدن الان قشنگ از ترس واکنش ملت هم که شده ی بار واسه همیشه ادم میشن تا یاد بگیرن ملت فقط کیسه پول نیستن واسشون
 

-Poormaz-

کاربر سایت
Oct 6, 2009
4,091
نام
پوریا
یه کمپانی با اون کارنامه باید اینجوری گند بزنه ؟ هر چند بازی های قبلشم اول باگ بودن بعد دست و پا در اورده بودن :D فقط منتقدا این دفعه دیگه نتونستن این حجم از باگو تحمل کنن و شیر فلکرو باز کردن رو بتزدا :))
یعنی روزی میرسه راکستار و ناتی داگ اینجور بازی با این کیفیت بدن بیرون ؟ اکه اون روز برسه من شخصا گیمو میذارم کنار میرم دنبال زندگیم :D شما فرض کن متای gta بعدی بشه ۴۳ رسما باید اتیش بزنی راکستارو اصلا مگه داریم مگه میشه :D
از اون حرفا میزنید. مگه فقط مشکل باگه؟ اسکایریم، ویچر و کلی بازی شاخ دیگه، روز اول پر باگ بودن. همین RD2 رو توی یوتیوب ببین کلی ازش باگ هست. مشکل از جاهای دیگه است. نبود ماموریت درست حسابی، نبود NPC، بخش PVP کاملا من در آوردی و .... نمیدونم میخوان این بازی رو ساپورت کنن یا نه ولی به نظرم با آپدیت و DLC و محتوا با ارفاق میشه 7 در نظرش گرفت.
 

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
این پست رو بعد از E3 دادم...

خیلی دوست دارم دلیل کسایی که به کنفرانس بتزدا نمره بالاتری نسبت به EA و حتی یوبیسافت میدن رو بدونم :think:

سه تا بازی موبایلی مفصل نمایش بدی که اتفاقا یکی از این بازیهای موبایلی سال قبل هم نمایش مفصل داشت، الدراسکرول انلاین مفصل نشون بدی که اتفاقا سال پیش هم نمایش مفصل داشت و خلاصه عرضم به حضورتون دیگه چی داشت نمایش اهان یک کنسرت راک مسخره طولانی و quake online رو برای سال دوم دوباره نمایش طولانی بدی
کنفرانس چیزای خوب هم داشت مثل نمایش گیمپلی Rage 2 که قبلا هم معرفی شده بود و هم گیمپلی دیده بودیم ازش (البته ایرادی بهش نیست) + معرفی ولفنشتاین جدید با کلی فاااک نازیسیم و ... دری وری های دیگه + معرفی دنباله دووم

کنفرانس بتزدا یکی از بدترین کنفرانس های تاریخ بود، هم محتوای بدی داشت و هم اینکه بشدت مسخره اجرا شد. و قسمت بده ماجرای برای من اون معرفی استارفیلد و الدراسکرول 6 بود ! اقا بازی انلاین ساختی نوش جونت مانی هارو پارو بزن ولی دیگه این چه مسخره بازیهایی هست بازی ایی که به قول خودت هنوز تو پیش تولید هست رو معرفی میکنی اونم در حالی که قبلا قیف امده بودی بازیهارو وقتی معرفی میکنیم که اماده باشند

من انچنان مخاطب بتزدا نیستم ولی کنفرانس این کمپانی تو E3 نماد دروغ گویی و دورویی بود هم از عدم تایید بازیهایی که به تاریخ انتشارشون نزدیک هستیم و هم بزرگتر از اون #Saveplayer1

شاید نظرم رادیکالی باشه ولی EA و یوبیسافت همونجوری که هستند باهاشون برخورد میشه ولی بتزدا قشنگ بین واقعیتی که هستند و جوری که باهاشون برخورد میشه تفاوت هست


خدا رو باید شکر کنیم بالاخره این بت شکسته شد
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,149
نام
∂αнмα
این پست رو بعد از E3 دادم...
خدا رو باید شکر کنیم بالاخره این بت شکسته شد
موافقم منم به شدت سر کنفرانس عصبانی بودم‌ از دست بتزدا ولی به خاطر فقط همون راحت کردن خیالم سر تیز Starfield کلی هایپ شدم سر همون با کلی ارفاق واسه کنفرانس نمره هشت براش در نظر گرفتم ! در مورد خود بتزدا هم تا حدودی باهات موافقم واقعیت اینه بتزدا واسش اصلا مهم نیست بقیه بازیاش چجور میفروشن کم یا زیادش اصلا براش مهم نیست البته نه اینکه اصلا مهم نباشه ولی میدونه مهره اصلیش همون BGS تمام تمرکزش رو میزاره فقط روی برند BGS و همین میشه که تو طول سالیانه سال وقتی میبینه اینقدر محبوب شده شروع میکنه کم کم ی پول اضافه ای به جیب زدن تلاش اولش سر پولی کردن ماد های اسکاریم کامل به سنگ میخوره بعد کلی فروختن اسکاریم BGS به عنوان یک برند بزرگ و با اعتبار میاد Fallout 4 رو منتشر میکنن با اون تعداد نفرات کم ! روزای اول چندتا رکورد میزنه فروش بازی ولی کم کم به خاطر پایین تر بودن از سطح انتظارات ملت افت شدیدی میکنه و میزانش میاد پایین و پایین تر بازم چشم کورش نمیبینه در همین حین رو موج حمایت از بازی های تکنفره اهسته اهسته جا رو واسه ماد های پولی باز میکنه که با انگشت وسطی ملت رو به رو میشه بازم چشمای کورش نمیبینه این وسطا لا به لا ی این همه بحثا موفقیت فروش ریبوت دووم رو هم به چشم میبینه ولی خوب بازم BGS واسش چیز دیگه ایه میبینه برند Fallout که بد جور محبوب شده BGS هم که دیگه هیچی فن هاش می پرستنش سریع استدیو BattleCry رو مسئول کد نویسی و اماده کردن موتور تاریخ مصرف گذشتشون واسه انلاین کردن بازی میکنه بعد در همین گیر و داد میان دائم در مورد اینکه چقدر بازیا تک نفره واسشون اهمیت داره صحبت میکنن حرف از تکرار مکررات نشدن بازیاشون میزنن (بازیا BGS) حرف از خلق IP جدید میزنن بعد میان استدیو BattleCry رو‌ زیر مجموعه BGS میکنن تا از اسم برندش استفاده کامل رو ببرن و همه اینا دست به دست هم میده که اینقدر به خودشون مغرور میشن اینقدر به خودشون اعتماد دارن که بازی رو توی مرحله EA به صورت ۶۰ دلار کامل بفروشن بتزدا اصلا براش مهم نبود کیفیت کار چی در میاد ۱۰۰ درصد احتمال این واکنشا رو میدادن فقط قصدشون این بود ی پول اضافه بزنن به جیب ولی قشنگ ی بلایی سرشون میاد که تا عمر دارن فراموش نکنن برند BGS واسه بازی بعدیشون واسه خیلیا ی برند شکست خوردست برند BGS دیگه نمایان گر بازی با کیفیت نیست مشتری عادی اینقدر نسبت به اسم بتزدا بی اعتماد شده که رو تک تک دیدگاهش اثر گذاشته خلاصه تو سطح وسیعی فاکداپ فاکداپ شدن و میشن بتزدا EA نیست سود تضمین شده بازیا مالتی پلیرش رو هر سال داشته باشه بتزدا تو بازار فعلی نیاز به اعتماد کسب کردن داره ولی خوب چنان گندی زدن به این اعتماد که حالا حالا ها به غلط کردن خواهند افتاد این وسط شاید توی طولانی مدت حتی خطر بسته شدن بقیه استدیو هاش هم میره چرا ؟ چون قشنگ EA وار EA وار گند زدن بعدشم چه بسا به دق دلی نفروختن بازی BGS سر اونا خالی بشه ....
 
آخرین ویرایش:

Destruction

The Death Fleet Descends
Loyal Member
Jun 12, 2010
8,152
نام
Blue Shadow
موافقم منم به شدت سر کنفرانس عصبانی بودم‌ از دست بتزدا ولی به خاطر فقط همون راحت کردن خیالم سر تیز Starfield کلی هایپ شدم سر همون با کلی ارفاق واسه کنفرانس نمره هشت براش در نظر گرفتم ! در مورد خود بتزدا هم تا حدودی باهات موافقم واقعیت اینه بتزدا واسش اصلا مهم نیست بقیه بازیاش چجور میفروشن کم یا زیادش اصلا براش مهم نیست البته نه اینکه اصلا مهم نباشه ولی میدونه مهره اصلیش همون BGS تمام تمرکزش رو میزاره فقط روی برند BGS و همین میشه که تو طول سالیانه سال وقتی میبینه اینقدر محبوب شده شروع میکنه کم کم ی پول اضافه ای به جیب زدن تلاش اولش سر پولی کردن ماد های اسکاریم کامل به سنگ میخوره بعد کلی فروختن اسکاریم BGS به عنوان یک برند بزرگ و با اعتبار میاد Fallout 4 رو منتشر میکنن با اون تعداد نفرات کم ! روزای اول چندتا رکورد میزنه فروش بازی ولی کم کم به خاطر پایین تر بودن از سطح انتظارات ملت افت شدیدی میکنه و میزانش میاد پایین و پایین تر بازم چشم کورش نمیبینه در همین حین رو موج حمایت از بازی های تکنفره اهسته اهسته جا رو واسه ماد های پولی باز میکنه که با انگشت وسطی ملت رو به رو میشه بازم چشمای کورش نمیبینه این وسطا لا به لا ی این همه بحثا موفقیت فروش ریبوت دووم رو هم به چشم میبینه ولی خوب بازم BGS واسش چیز دیگه ایه میبینه برند Fallout که بد جور محبوب شده BGS هم که دیگه هیچی فن هاش می پرستنش سریع استدیو BattleCry رو مسئول کد نویسی و اماده کردن موتور تاریخ مصرف گذشتشون واسه انلاین کردن بازی میکنه بعد در همین گیر و داد میان دائم در مورد اینکه چقدر بازیا تک نفره واسشون اهمیت داره صحبت میکنن حرف از تکرار مکررات نشدن بازیاشون میزنن (بازیا BGS) حرف از خلق IP جدید میزنن بعد میان استدیو BattleCry رو‌ زیر مجموعه BGS میکنن تا از اسم برندش استفاده کامل رو ببرن و همه اینا دست به دست هم میده که اینقدر به خودشون مغرور میشن اینقدر به خودشون اعتماد دارن که بازی رو توی مرحله EA به صورت ۶۰ دلار کامل بفروشن بتزدا اصلا براش مهم نبود کیفیت کار چی در میاد ۱۰۰ درصد احتمال این واکنشا رو میدادن فقط قصدشون این بود ی پول اضافه بزنن به جیب ولی قشنگ ی بلایی سرشون میاد که تا عمر دارن فراموش نکنن برند BGS واسه بازی بعدیشون واسه خیلیا ی برند شکست خوردست برند BGS دیگه نمایان گر بازی با کیفیت نیست مشتری عادی اینقدر نسبت به اسم بتزدا بی اعتماد شده که رو تک تک دیدگاهش اثر گذاشته خلاصه تو سطح وسیعی فاکداپ فاکداپ شدن و میشن بتزدا EA نیست سود تضمین شده بازیا مالتی پلیرش رو هر سال داشته باشه بتزدا تو بازار فعلی نیاز به اعتماد کسب کردن داره ولی خوب چنان گندی زدن به این اعتماد که حالا حالا ها به غلط کردن خواهند افتاد این وسط شاید توی طولانی مدت حتی خطر بسته شدن بقیه استدیو هاش هم میره چرا ؟ چون قشنگ EA وار EA وار گند زدن بعدشم چه بسا به دق دلی نفروختن بازی BGS سر اونا خالی بشه ....
فروش فالوت 4 خیلی بیشتر از اسکایریم بوده. 40 میلیون فروخته. یکی از بزرگترین موفقیت های نسل 8 هست.
استودیو های بین 100 الی 200 نفری هم به خاطر "پول پرستی" نیست وگرنه دادن حقوق برا 50-60 نفر چیز سختی نیست. برا اینه که تیما نسبتا ثابت و بدون تغییرات زیاد برا هر پروژه باقی بمونن. (در واقع مجبور نشن که کارمندا سر هر پروژه اخراج و دوباره به کار گرفته بشن). موجب هماهنگی بیشتر تیم و ارائه محیط مطمئن تری برا کسایی که تو این استودیو ها کار میکنن میشه.
فروش 76 هم بر خلاف چیزی که فکر میکنین بد نبوده، اما فالوت 4 بزرگترین افتتاحیه تاریخ رو داشته، عادی هست که یه بازی که صرفا "خوب" میفروشه خیلی پایین تر ازش قرار بگیره.
76 بازی خوبی نیست اما به این سادگیا هم فکر میکنین نیست قضیه. :D 100 تا جریان میتونه پیش بیاد که یه استودیو خوب به دلیل مشکلات یه بازی بد بسازه. تیمی هم که این رو ساخته سازنده فالوت 4 و اسکایریم نیست که ضربه ای بهش وارد بشه. من بودم قبل این که نسخه کل 7-8 تا استودیو رو بپیچم حداقل تا بازی بعدی صبر میکردم. (استارفلید)
 

NaViiDii

God Of War
کاربر سایت
Jan 4, 2009
14,825
نام
نـــــــویـــــــــد
Man Child reportedly destroys Gamestop store over Fallout 76 - VG247
A man was refused a refund at GameStop and proceeded to trash the place.
اره دیگه ، حالا باز بگو می خواین نخرین !

این یارو نمونه‌ی بارز یه آدم احمقه
بازی که مشخصه آشغاله و کلی مشکل داره و همه هم دارن اینو میگن بعد تجربه‌ی بتا، بیخود میکنی میخری که بعدشم اینجوری به فنا بدی فروشگاهو
 

Hazmat

7th Day
عضو تحریریه
Feb 2, 2013
1,167
نام
میلاد
چند مدت پیش و تو حاشیه E3 بود فکر کنم که تاد هاوارد اومد گفت فال‌اوت برای ما فرانچایز خیلی مهمیه و به خاطر همین دیگه به هیچ استودیویی ساختش رو نمی‌سپاریم
حالا بحث اینجاست که این بود مهم بودن؟
یادمون نره که ۸ سال پیش چه طور سر یک صدم نمره‌ی متا حق و حقوق ابسیدین رو کامل ندادن در حالی که نیووگاس از نظر تجاری بازی خیلی خیلی موفقی بود؛ از نظر کیفی هم که چیزی نگیم در رابطه با ساختش توی فقط ۱۸ ماه و با فشار بتزدا بهتره! خب اینم نتیجه‌اش...
کاش یه نیخه فرعی رو ابسیدین یا لارین میساختن حتی اگه قرار بود آنلاین باشه
البته اینم بگم که بازی اون قدرها هم بد و غیرقابل تحمل نیست و احتمالا چند ماه دیگه به یه تجربه نسبتا خوب آنلاین تبدیل بشه، البته اگه سرورهاش رو تا اون موقع خاموش نکنن!
 

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Jul 10, 2013
12,371
نام
سید محمد حسین
چند مدت پیش و تو حاشیه E3 بود فکر کنم که تاد هاوارد اومد گفت فال‌اوت برای ما فرانچایز خیلی مهمیه و به خاطر همین دیگه به هیچ استودیویی ساختش رو نمی‌سپاریم
حالا بحث اینجاست که این بود مهم بودن؟
یادمون نره که ۸ سال پیش چه طور سر یک صدم نمره‌ی متا حق و حقوق ابسیدین رو کامل ندادن در حالی که نیووگاس از نظر تجاری بازی خیلی خیلی موفقی بود؛ از نظر کیفی هم که چیزی نگیم در رابطه با ساختش توی فقط ۱۸ ماه و با فشار بتزدا بهتره! خب اینم نتیجه‌اش...
کاش یه نیخه فرعی رو ابسیدین یا لارین میساختن حتی اگه قرار بود آنلاین باشه
البته اینم بگم که بازی اون قدرها هم بد و غیرقابل تحمل نیست و احتمالا چند ماه دیگه به یه تجربه نسبتا خوب آنلاین تبدیل بشه، البته اگه سرورهاش رو تا اون موقع خاموش نکنن!

کلا من هر جور به کل این قضیه نیگاه می کنم F76 کارمای کاری بود که بتسدا با آبسیدیان سر نیووگاس کرد...و دقیقاً چوبشو سر موقعی خورد که مایکی ابیسیدیان رو زیر سایه خودش گرفت...من اگه جز Staff قدیمی آبیسیدیان بودم الان واقعاً بیشتر از هر موقع به کل هیکل بتسدا می خندیدم
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,149
نام
∂αнмα
فروش فالوت 4 خیلی بیشتر از اسکایریم بوده. 40 میلیون فروخته. یکی از بزرگترین موفقیت های نسل 8 هست.
استودیو های بین 100 الی 200 نفری هم به خاطر "پول پرستی" نیست وگرنه دادن حقوق برا 50-60 نفر چیز سختی نیست. برا اینه که تیما نسبتا ثابت و بدون تغییرات زیاد برا هر پروژه باقی بمونن. (در واقع مجبور نشن که کارمندا سر هر پروژه اخراج و دوباره به کار گرفته بشن). موجب هماهنگی بیشتر تیم و ارائه محیط مطمئن تری برا کسایی که تو این استودیو ها کار میکنن میشه.
فروش 76 هم بر خلاف چیزی که فکر میکنین بد نبوده، اما فالوت 4 بزرگترین افتتاحیه تاریخ رو داشته، عادی هست که یه بازی که صرفا "خوب" میفروشه خیلی پایین تر ازش قرار بگیره.
40 میلیون رو کاوه از کجا اوردی ؟ تنها چیزی که از فروش بازی گفتن شیپ ۱۲ میلیون رو‌ عرضه بود + یک میلیون استیم بود بعدم پیت هاینز تاید کرد که موفق تر از اسکاریم بوده عدد خاصی دیگه ندادن ؟! من نگفتم فروشش پایین بوده گفتم بعد ی مدت کامل از تب و تاب افتاد به عنوان مثال مثلا فروش GTA رو استیم 10 میلیون رو رد کرد و همینجورم هم اضافه میشد به فروشش ولی Fallout به هر ضرب و زوری بود بعد ی مدتی که قفلی زده بود رو‌ 4.8 رسید به پنج میل بعد الانم تکون نخوره حالا اون GTA هیچی ویچر با اینکه کمتر فروخته بود بازم فروشش رشد داشت و فک کنم الان از F4 زده بالا یا حتی NV که با اینکه پنج‌میلیون فروخته بود بازم رشد داشت منظورم راکت شدن فروش بازی بود که دقیقا بر میگرده به سیاست پولی کردن ماد های بازی بود و کیفیت کلی بازی که جوری نبود مثل اسکایریم ۱۲ میل رو استیم فقط بفروشه اگه همه چیز درست سر جای خودش میبود با اون لانچ خفن قطعا باید از اسکایریم بالاتر میزد ولی هنوز رو همون پنج میل مونده الانم حرف این نیست کم فروخته حرف اینه که خفن بالا فروخته ولی فقط واسه ی مدت کوتاه (اونم به خاطر تاثیر اسکایریم) همین شد بتزدا هوایی شد و این طوری بگند کشید کل سری و اسم BGS رو با هم ! فروش FO76 هم از این جهت داغون بوده که با اون همه کب کبه و دب دبه میاد کمتر از ی ریمستر و ی بلاک باستر هفته چهارمی میفروشه بتا بازی ی فاجعه به تمام معنا بود از نظر فنی و بازاریابی خلاصه همه جوره گند زدن بعد انتشار هم که دیگه هیچی داری میبینی شاید بگی خوب نسخه فرعی بود برام مهم نیست ولی یادت نره بتزدا تمام هایپ بازیاش خود بازیاش بودن نه تریلر زرق برق دار و خفن و یا تبلیغات اغراق امیز الان چی میخواد در دفاع واسه استارفیلد New IP بگه ما اومدیم فلان سیستم رو پیاده کردیم که چی حالا ؟ مثلا خوش حال بشیم ؟ ویدیو چند صفحه قبل رو دیدی که تمام تعریف های تاد هاوارد رو میزاره کنار باگای بازی ؟ تهش هم به باس ملکه اسکورچ بیست که به پایان بازی معروفه که فقط ی اونت کمیابه رو صحنه به صحنه با صحنه مبارزه با Alduin اسکایریم مقایسه میکنه ؟ شاید همه چیز همینی که نشون میده نباشه ولی قطعا هستش واسه مخاطب عام هستش خوبم هستش
در مورد افزایش تعداد نفرات همه بله برا ی ناشر کار نداره حقوق ۶۰ نفر مسئله که نخواستن به نفرات اصلیشون دست بزنن تو طول این سال ها دندون لقشون پاشنه اشیلشون رو نکندن بندازن دور و تقویتش کن چون خیالشون راحت راحت بوده واسه فروش ! CDP میاد ۱۰ نفر فقط برا نویسندگی‌ بازیشون میزار یکی‌ هم مثل بتزدا لید لول دیزاینرشون میشینه کوئست و داستان همه رو باهم برا بازی میسازه/مینویسه سه تا کار همزمان ! زمانی که استدیوی ها تمام تلاششون رو واسه روون کردن انمیشنای و موشن کپچر حرفه ای میزارن بتزدا تازه سال ۲۰۱۵ واسه داگ میت از این تکنولوژی استفاده میکنه اونم محدود الانم یهو یادشون میفوته تازه انمیشنای بازی رو بکوبن از نو بسازن که با این موتور شاهکارشون باید واستیم شاهکارشون رو سر باگای احتمالیش ببینیم ! هماهنگ شدن اینا همه بهونست‌ وقتی راکستار بالا ۱۰۰۰ نفر بسیج میکنه وقتی cdp داره افزایش نیرو میده بازم اینجوری خودشون رو نشون میدم هیچ بهونه ای نیست هیچ بهونه واسه توجیه اینکه الان که بالغ بر ۴۰۰ نفر رسیدن تماما تمرکزشون رو ی پروژه جلب نمیکنن و بتزدا به هر در میزنه که یکیش رو بکنه دوتاش رو بکنه سه تا اینقدر پخش پلا !؟ تموم شد اون زمونی که با ۷۰ نفر اسکایریم رو از سر گذروندن دیگه خریدار نداره این سیاستا بتزدا از همین الان اگه به فکر افزایش نیرو افتاد و به معنا واقعی ی AAA بلاک باستری بی نقص(بهتره بگیم کم نقض) ساخت و فکر اینکه جامعه مادینگ میاد فیکسش میکنه رو از سرش بیرون کرد میشه امید بست بهشون غیر اینه میشه ی یوبی سافت ثانویه که خیلی وقته بازیاش متا ۹۰ به چشم ندیدن سطح توقع همه نهایتش ۸۵ فیکس شده بالاتر بره کار دور از عرفش کرده خوشت بیاد/خوشم بیاد یا نیاد بتزدا aaa ساز با بودجه بالاست اینا به هیچ وجه توجیه نداره واسه ی همچین استدیویی
 
آخرین ویرایش:

MOH3N_Dark

کاربر سایت
May 7, 2013
3,264
نام
محسن
The Games Machine: 6.2/10
Putting aside the many technical issues, Fallout 76 offers an empty world in which, paradoxically, there are many things to do, but everything appears to be an end in itself. There is something good in this game, but it's crippled by a bland world design and a non-existent plot. This is a game that may be able to entertain, but boredom is always dangerously around the corner.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر