امتیازات Fallout 76

MOH3N_Dark

کاربر سایت
May 7, 2013
3,264
نام
محسن
fallout-76_QfeY9DY.png

Publisher: Bethesda Softworks
Developer: Bethesda Game Studios
Release Date: November 14, 2018
Platforms: PC, Xbox 1, PS4


1.jpg

SomosXbox: 8/10
Hooked Gamers: 7.6/10
Cheat Code Central: 7.4/10
Playstation Universe: 7/10
Trusted Reviews: 7/10
Xbox Achievements: 6.5/10
The Games Machine: 6.2/10
DarkStation: 6/10
Softpedia: 6/10
Gameblog: 6/10
EGM: 6/10
PC Gamer: 6/10
JeuxActu: 5.5/10
Atomix: 5.5/10
Xbox Tavern: 5.6/10
Attack of the Fanboy: 5/10
Forbes: 5/10
IGN: 5/10
Twinfinite: 5/10
RPG Site: 5/10
Gamers Heroes: 5/10
The Digital Fix: 5/10
GamesRadar+: 5/10
Gamingbolt: 4/10
Guardian:4/10
GameSpot: 4/10
Ragequit.gr: 3.8/10
Push Square: 3/10
CGMagazine: 3/10
TheSixthAxis: 3/10

 
آخرین ویرایش:

Destruction

The Death Fleet Descends
Loyal Member
Jun 12, 2010
8,152
نام
Blue Shadow
40 میلیون رو کاوه از کجا اوردی ؟ تنها چیزی که از فروش بازی گفتن شیپ ۱۲ میلیون رو‌ عرضه بود + یک میلیون استیم بود بعدم پیت هاینز تاید کرد که موفق تر از اسکاریم بوده عدد خاصی دیگه ندادن ؟! من نگفتم فروشش پایین بوده گفتم بعد ی مدت کامل از تب و تاب افتاد به عنوان مثال مثلا فروش GTA رو استیم 10 میلیون رو رد کرد و همینجورم هم اضافه میشد به فروشش ولی Fallout به هر ضرب و زوری بود بعد ی مدتی که قفلی زده بود رو‌ 4.8 رسید به پنج میل بعد الانم تکون نخوره حالا اون GTA هیچی ویچر با اینکه کمتر فروخته بود بازم فروشش رشد داشت و فک کنم الان از F4 زده بالا یا حتی NV که با اینکه پنج‌میلیون فروخته بود بازم رشد داشت منظورم راکت شدن فروش بازی بود که دقیقا بر میگرده به سیاست پولی کردن ماد های بازی بود و کیفیت کلی بازی که جوری نبود مثل اسکایریم ۱۲ میل رو استیم فقط بفروشه اگه همه چیز درست سر جای خودش میبود با اون لانچ خفن قطعا باید از اسکایریم بالاتر میزد ولی هنوز رو همون پنج میل مونده الانم حرف این نیست کم فروخته حرف اینه که خفن بالا فروخته ولی فقط واسه ی مدت کوتاه (اونم به خاطر تاثیر اسکایریم) همین شد بتزدا هوایی شد و این طوری بگند کشید کل سری و اسم BGS رو با هم ! فروش FO76 هم از این جهت داغون بوده که با اون همه کب کبه و دب دبه میاد کمتر از ی ریمستر و ی بلاک باستر هفته چهارمی میفروشه بتا بازی ی فاجعه به تمام معنا بود از نظر فنی و بازاریابی خلاصه همه جوره گند زدن بعد انتشار هم که دیگه هیچی داری میبینی شاید بگی خوب نسخه فرعی بود برام مهم نیست ولی یادت نره بتزدا تمام هایپ بازیاش خود بازیاش بودن نه تریلر زرق برق دار و خفن و یا تبلیغات اغراق امیز الان چی میخواد در دفاع واسه استارفیلد New IP بگه ما اومدیم فلان سیستم رو پیاده کردیم که چی حالا ؟ مثلا خوش حال بشیم ؟ ویدیو چند صفحه قبل رو دیدی که تمام تعریف های تاد هاوارد رو میزاره کنار باگای بازی ؟ تهش هم به باس ملکه اسکورچ بیست که به پایان بازی معروفه که فقط ی اونت کمیابه رو صحنه به صحنه با صحنه مبارزه با Alduin اسکایریم مقایسه میکنه ؟ شاید همه چیز همینی که نشون میده نباشه ولی قطعا هستش واسه مخاطب عام هستش خوبم هستش
در مورد افزایش تعداد نفرات همه بله برا ی ناشر کار نداره حقوق ۶۰ نفر مسئله که نخواستن به نفرات اصلیشون دست بزنن تو طول این سال ها دندون لقشون پاشنه اشیلشون رو نکندن بندازن دور و تقویتش کن چون خیالشون راحت راحت بوده واسه فروش ! CDP میاد ۱۰ نفر فقط برا نویسندگی‌ بازیشون میزار یکی‌ هم مثل بتزدا لید لول دیزاینرشون میشینه کوئست و داستان همه رو باهم برا بازی میسازه/مینویسه سه تا کار همزمان ! زمانی که استدیوی ها تمام تلاششون رو واسه روون کردن انمیشنای و موشن کپچر حرفه ای میزارن بتزدا تازه سال ۲۰۱۵ واسه داگ میت از این تکنولوژی استفاده میکنه اونم محدود الانم یهو یادشون میفوته تازه انمیشنای بازی رو بکوبن از نو بسازن که با این موتور شاهکارشون باید واستیم شاهکارشون رو سر باگای احتمالیش ببینیم ! هماهنگ شدن اینا همه بهونست‌ وقتی راکستار بالا ۱۰۰۰ نفر بسیج میکنه وقتی cdp داره افزایش نیرو میده بازم اینجوری خودشون رو نشون میدم هیچ بهونه ای نیست هیچ بهونه واسه توجیه اینکه الان که بالغ بر ۴۰۰ نفر رسیدن تماما تمرکزشون رو ی پروژه جلب نمیکنن و بتزدا به هر در میزنه که یکیش رو بکنه دوتاش رو بکنه سه تا اینقدر پخش پلا !؟ تموم شد اون زمونی که با ۷۰ نفر اسکایریم رو از سر گذروندن دیگه خریدار نداره این سیاستا بتزدا از همین الان اگه به فکر افزایش نیرو افتاد و به معنا واقعی ی AAA بلاک باستری بی نقص(بهتره بگیم کم نقض) ساخت و فکر اینکه جامعه مادینگ میاد فیکسش میکنه رو از سرش بیرون کرد میشه امید بست بهشون غیر اینه میشه ی یوبی سافت ثانویه که خیلی وقته بازیاش متا ۹۰ به چشم ندیدن سطح توقع همه نهایتش ۸۵ فیکس شده بالاتر بره کار دور از عرفش کرده خوشت بیاد/خوشم بیاد یا نیاد بتزدا aaa ساز با بودجه بالاست اینا به هیچ وجه توجیه نداره واسه ی همچین استدیویی
دوست من کل سری ویچر 33 میلیون فروخته (3 تا بازی رو هم). اسکایریم تنهایی 30 میلیون فروخته بود تا سال 2016. فالوت 4 موفق تر از اسکایریم بوده یعنی حداقل تا الان 35 میلیون فروش داشته. ویچر 3 اندازه فالوت 4 که هیچ، نصف فالوت هم فروش نداشته. این که 76 بازی خوبی نیست دلیل نمیشه به این نتیجه برسی که فالوت 4 یکی از موفق ترین بازی های تاریخ نیست.
Witcher Series Sells Over 33 Million Copies in 10 Years; Witcher 3 2017 PC Sales Equal PS4/XO Sales
Skyrim sells 30 million units, best selling Bethesda game
Fallout 4 Sales Were The Highest In Bethesda's History, Even More Than Skyrim | SegmentNext
Fallout 4 Surpasses Skyrim To Become Bethesda's Most Successful Game Ever
@ این 2 تا پایینی :
Statista سایت تحلیل داده هست. اطلاعاتی که ارائه میده تحلیلی هست نه آماری. شما به آمار رسمی بتزدا استناد باید کنید. صرفا برا این که آمار فالوت در زمان مشابه بهتر از اسکایریم بوده فرستادم. Statista یه سایت جمع آوری و تحلیل اطلاعات هست، مثل VGChartz صرفا یه دیدگاه کلی میده و معمولا با گزارش های رسمی متفاوته.
 

rahyarpaul

کاربر سایت
Mar 17, 2011
10,924
نام
محمد حسین
دوست من کل سری ویچر 33 میلیون فروخته (3 تا بازی رو هم). اسکایریم تنهایی 30 میلیون فروخته بود تا سال 2016. فالوت 4 موفق تر از اسکایریم بوده یعنی حداقل تا الان 35 میلیون فروش داشته. ویچر 3 نصف فالوت 4 که هیچ، 1/4 فالوت هم فروش نداشته. این که 76 بازی خوبی نیست دلیل نمیشه به این نتیجه برسی که فالوت 4 یکی از موفق ترین بازی های تاریخ نیست.
Witcher Series Sells Over 33 Million Copies in 10 Years; Witcher 3 2017 PC Sales Equal PS4/XO Sales
Skyrim sells 30 million units, best selling Bethesda game
Fallout 4 Sales Were The Highest In Bethesda's History, Even More Than Skyrim | SegmentNext
من کاری به مطلب قبلی ندارم،ولی قبل هر چیزی یه مقدار مطالبی که میفرستید رو بخونید ،بد نیست.
همون مطلب آخری که گذاشتی ،نوشته 23 میلیون اسکایریم تا فوریه 2017 فروخته،بعد چه جوری میشه تا 2016 ، 30 میلیون فروخته باشه.
کدوم مطلب گفته فروش فال اوت از اسکایریم بیشتر بوده . تو مطلب آخر فقط گفته اسکایریم 23 تا و فال آوت هم 12 میلیون فرستاده به فروشگاهها و 1.2 تو استیم فروخته.
البته سایت گیم اسپات گفته تا 2014 اسکایریم 20 میلیون فروخته و هاوارد هم جایی گفته تا 30 میلیون فروخته
________
این مطلب این بوده
Fallout 4 Surpasses Skyrim To Become Bethesda's Most Successful Game Ever
Pete Hines has now offered a little more insight on the Fallout 4 vs. Skyrim comparisons. He said on Twitter that he was comparing Fallout 4 and Skyrim over the same period of time and that Fallout has in fact sold more copies than Skyrim
تو مدت مشابه تا فوریه 2017 یا بهتر بگیم تو 15 ماه اولیه فروش فال اوت بهتر از فروش اسکایریم بوده
___________________________________________
Global Fallout all time unit sales 2018 | Statistic
این نتایج فروش تا فوریه 2018 ،فال اوت 13.89 میلیون
 
آخرین ویرایش:

Outer Heaven

کاربر سایت
Apr 21, 2011
4,317
دوست من کل سری ویچر 33 میلیون فروخته (3 تا بازی رو هم). اسکایریم تنهایی 30 میلیون فروخته بود تا سال 2016. فالوت 4 موفق تر از اسکایریم بوده یعنی حداقل تا الان 35 میلیون فروش داشته. ویچر 3 نصف فالوت 4 که هیچ، 1/4 فالوت هم فروش نداشته. این که 76 بازی خوبی نیست دلیل نمیشه به این نتیجه برسی که فالوت 4 یکی از موفق ترین بازی های تاریخ نیست.
Witcher Series Sells Over 33 Million Copies in 10 Years; Witcher 3 2017 PC Sales Equal PS4/XO Sales
Skyrim sells 30 million units, best selling Bethesda game
Fallout 4 Sales Were The Highest In Bethesda's History, Even More Than Skyrim | SegmentNext
من کاری به بحث بتسدا و کیفیت بازیا ندارم.ولی شما اول میای میگی فال اوت 4 تقریبا 40 میلیون فروخته، ایشون منبع میخواد میری 3 تا لینک میاری که آره چون موفق تر از اسکایریم بوده پس 40 میلیون فروخته. الانم که شد 35 میلیون. اصلا آمار رسمی اعلام نشده تا الان. جدی مجبورین سر طرفداری از شرکت آمار الکی بدین؟
 
آخرین ویرایش:

MOH3N_Dark

کاربر سایت
May 7, 2013
3,264
نام
محسن
JeuxActu: 5.5/10
As of today, Fallout 76 feels more like a rushed game that turned out to be a failure than a true member of the Fallout family. If the whole feels broken, there is potential, and after months (or years) of patches, it could become a good option for Fallout fans.

Gameblog: 6/10
Fallout 76 is a good coop Fallout in a new charming land, but a poor solo Fallout, and a poor survival game, with poor graphics.
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,159
نام
∂αнмα
چند مدت پیش و تو حاشیه E3 بود فکر کنم که تاد هاوارد اومد گفت فال‌اوت برای ما فرانچایز خیلی مهمیه و به خاطر همین دیگه به هیچ استودیویی ساختش رو نمی‌سپاریم
حالا بحث اینجاست که این بود مهم بودن؟
یادمون نره که ۸ سال پیش چه طور سر یک صدم نمره‌ی متا حق و حقوق ابسیدین رو کامل ندادن در حالی که نیووگاس از نظر تجاری بازی خیلی خیلی موفقی بود؛ از نظر کیفی هم که چیزی نگیم در رابطه با ساختش توی فقط ۱۸ ماه و با فشار بتزدا بهتره! خب اینم نتیجه‌اش...
کاش یه نیخه فرعی رو ابسیدین یا لارین میساختن حتی اگه قرار بود آنلاین باشه
البته اینم بگم که بازی اون قدرها هم بد و غیرقابل تحمل نیست و احتمالا چند ماه دیگه به یه تجربه نسبتا خوب آنلاین تبدیل بشه، البته اگه سرورهاش رو تا اون موقع خاموش نکنن!
screenshot-twitter.com-2018.11.20-21-49-44.png

هر ناشر دیگه بود وقتی توی زمینه RPG اینقدر تاکید داشت همین تیم ابسیدن رو میخرید میکرد زیر مجموعه همین BGS ولی بیزینس خشک و خالی و متکی بر خرج کم سود زیاد , حماقت ناشر رو با اون حرکت سر NV رسوند حماقت بی حد حصری که به چنین برزخی تبدیل شده الان بله F76 اینجوری که همه میگن اشغال نیست اینکه بعدا چی بشه یـ بحث دیگست ولی فعلا منتقدا دارن یـ درس به بتزدا میدن درس " از حماقت های قبلیت درس بگیر"
کلا من هر جور به کل این قضیه نیگاه می کنم F76 کارمای کاری بود که بتسدا با آبسیدیان سر نیووگاس کرد...و دقیقاً چوبشو سر موقعی خورد که مایکی ابیسیدیان رو زیر سایه خودش گرفت...من اگه جز Staff قدیمی آبیسیدیان بودم الان واقعاً بیشتر از هر موقع به کل هیکل بتسدا می خندیدم
100 درصد دارن میخندن بدم میخندن یـ خنده ملیح از تمام اعماق وجودشون :D :(( مجموعه اتفاقتی که به این حال روز زشت تبدیل شده بر میگرده سیاست های حماقت انگیزشون زخمی که باید خدارو شکر کنیم (کنم) سر Starfield باز نشد !
دوست من کل سری ویچر 33 میلیون فروخته (3 تا بازی رو هم). اسکایریم تنهایی 30 میلیون فروخته بود تا سال 2016. فالوت 4 موفق تر از اسکایریم بوده یعنی حداقل تا الان 35 میلیون فروش داشته. ویچر 3 نصف فالوت 4 که هیچ، 1/4 فالوت هم فروش نداشته. این که 76 بازی خوبی نیست دلیل نمیشه به این نتیجه برسی که فالوت 4 یکی از موفق ترین بازی های تاریخ نیست.
Witcher Series Sells Over 33 Million Copies in 10 Years; Witcher 3 2017 PC Sales Equal PS4/XO Sales
Skyrim sells 30 million units, best selling Bethesda game
Fallout 4 Sales Were The Highest In Bethesda's History, Even More Than Skyrim | SegmentNext
موفقیت رو تو چی کاوه معنی میکنی ؟ من اصلا کاری نداردم F4 بیشتر فروخته فروخته که واسه خودش فروخته بحث بحث عقب گرد بتزدا از اون زمان تا به الان بوده هم منتقدا هم کاربرا (ماشلا) راضی نبودن این وسط سیاست های زد مشتری بتزدا رو هم واسه درامد بیشتر حساب کن تا به این نتیجه برسیم اسم بتزدا داره میشه مثل اسم EA سینگل پلیرا (همین الانه الان) حالا نمیدونم چرا میخوای فروش F4 رو ربط بدی به موفقیت بودن بازی نمیدوم دیگه چی بگم ! F4 هر جور بخوای حساب کنی ضعیف ترین ساخته BGS نسبت به بقیه بازیاش تو زمان خودش بوده اگه قبول نداری که من دیگه حرفی ندارم میتونی با این فکر ادامه بدی که با فروش خفن انگیز F4 قرار همه چیز گل و بل بل باشه و فروش F76 هم افتضاح نبوده در ادامه هم افتضاح نخواهد بود (این مال روزای اول و تب بالاش بود ادامش هست و نمرات فوق درخشان و گل و بلبل گویی ملت) بحث من اینده BGS هست این تو اونم من CDP روز لانچ CP2077 با بتزدا سر لانچ Starfield خواهیم دید کاری به اینکه کیفیت هردوش چی خواهد شد ندارم (یـ طومار پست قبلی توضیح دادم) ولی میبینم که کدوم با دست و دل باز میلت میخرن کدوم رو با تردید شک قبول کن بتزدا گند زده بدم گند زده اینکه بیایم ازش دفاع کنیم (از گذشته مایه بزارم) تکرار میکنم تکرار میکنم قرار نیست هیچ چیزی رو درست کنه تا وقتی من فن تصمیم نگیرم دست از بند و تبصره اوردن بردارم راست راستش یا اغراق امیز یا هر چیزی دیگه (نه اینکه خودت رو قبولت ندارم) قرار نیست چیزی درست بشه گفتم میگم متا 87 برا من که بخوام بگم "برام مهم نیست بقیه چی میگن عشق و حالم رو میکنم" کافی نیست واسه BGS کافی نیست ! منم فقط از امروز نشستم ببینم BGS دقیقا چه واکنشی نسبت به این حرفا و مصخره کردنا میده ای کاش مثل اون دوتا نامه که واسه فن هاش داده بیاد یکم دلگرمی بده ! فقط قبل این فاجعه نامه میده ؟ ای کاش مثل CDP با فن های بیاد مستقیم حرف بزنه ای کاش در قالب یـ استدیوی که فقط بخشی از یـ ماشین پول ساز یـ کمپانی بزرگ با مشتریاش رفتار نکنه چی بگم بابا دیگه ؟! بیاد دهن منو با یـ چیزی ببنده :(
 
آخرین ویرایش:

Origami 2008

عضو تحریریه
Oct 2, 2014
5,511
نام
سپهر
Fallout 76 نه Fallout 5 است و نه ادامه ی مستقیم حوادث Fallout 4! یک بازی آنلاین است که بیشتر شبیه ماد آنلاین فال اوت 4 می ماند تا یک بازی کامل ( با اون گیم پلی که در یوتیوب دیدم؛ چون که فال اوت بود!). پس هیترها و هر کسی که از طرفدران فال اوت است، از این عنوان نارضایتی به دل نگیرند، می گذرد و کسی هم محل نمی دهد. از کجا معلوم است که تاد هاوارد نظارت کامل بر این عنوان را داشته باشد؟ حال هم که بازی خراب کرده! خیلی از شرکت های معروف بودند که یک عنوانشون خراب کرد. این که 3D Realms اومد Duke Nukem Forever داد که بر خلاف منتقدان که حتی از Sexual Jokes ایراد گرفته بودند (مضحک است) اما بنده و یا خیلی ها از طنز موجود حال کردند. Call Of Juarez The Cartel خراب کرد، AC Unity خراب کرد، Postal 3 خراب کرد، رزیدنت اویل 6 فیلم سینمایی بود، Arkham Origins هم گرچه سازنده اش اش فرق داشت اما چنین فضایی هم توسط کاربران اینجا یا بازی رایانه به وجود آوردند و.... بتزدای ناشر بازی بدتر از Falllout 76 هم تو کارنامش داره و کسی نباید افتضاحاتی مثل Hunted یا Rogue Warrior رو فراموش کنه!فکر نکنم بازی بدتر از WarZ باشه که جو دادند!
 
آخرین ویرایش:

MOH3N_Dark

کاربر سایت
May 7, 2013
3,264
نام
محسن
CGMagazine: 3/10
Fallout 76 has potential. It’s there, past the bugs and glitches that pervade the experience. Past the frequently disappointing quests and the unfulfilling locales. Past the dreary combat and the multiplayer that is as much a focus of the entire game as it is an afterthought in design. Past the sense that war has changed, and that Bethesda will continue to push Fallout further away from the elements that made the franchise so popular in the first place...Past all of that, Fallout 76 can be enjoyable. But to get that enjoyment, you have to put up with far too much.

Atomix: 5.5/10
It is a pity to say that the great foundations of the series are there, but in the end, they have been completely overshadowed by the problems that I mention and of course, by experiments that in theory sounded like great ideas but in practice, are lacking. We can already dub Fallout 76 as the big disappointment of 2018.
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,159
نام
∂αнмα
Fallout 76 نه Fallout 5 است و نه ادامه ی مستقیم حوادث Fallout 4! یک بازی آنلاین است که بیشتر شبیه ماد آنلاین فال اوت 4 می ماند تا یک بازی کامل ( با اون گیم پلی که در یوتیوب دیدم؛ چون که فال اوت بود!). پس هیترها و هر کسی که از طرفدران فال اوت است، از این عنوان نارضایتی به دل نگیرند، می گذرد و کسی هم محل نمی دهد. از کجا معلوم است که تاد هاوارد نظارت کامل بر این عنوان را داشته باشد؟ حال هم که بازی خراب کرده! خیلی از شرکت های معروف بودند که یک عنوانشون خراب کرد. این که 3D Realms اومد Duke Nukem Forever داد که بر خلاف منتقدان که حتی از Sexual Jokes ایراد گرفته بودند (مضحک است) اما بنده و یا خیلی ها از طنز موجود حال کردند. Call Of Juarez The Cartel خراب کرد، AC Unity خراب کرد، Postal 3 خراب کرد، رزیدنت اویل 6 فیلم سینمایی بود، Arkham Origins هم گرچه سازنده اش اش فرق داشت اما چنین فضایی هم توسط کاربران اینجا یا بازی رایانه به وجود آوردند و.... بتزدای ناشر بازی بدتر از Falllout 76 هم تو کارنامش داره و کسی نباید افتضاحاتی مثل Hunted یا Rogue Warrior رو فراموش کنه!فکر نکنم بازی بدتر از WarZ باشه که جو دادند!
جون من اینقدر کتابی ننویس این تو بمیری :D
در مورد پستت F76="یک عدد AAA خفن 60 دلاری از نظر نظر تئوری از نظر عملی یـ بازی دسترسی زود هنگام 30 دلاری" خیلی فرق ایناست این چیزیای که گفتی همه انتظارشون کم و بیش میرفت اینم انتظار میرفت , باز در بدترین حالتش ولی تبدیل به ابرو ریزی شد ! واسه فراموش کردن چنین گندی کمه کم نیاز به یـ نسل کامل هستش !
 
  • Like
Reactions: robb stark

FUTURE

Endure & Survive
کاربر سایت
Aug 20, 2014
4,581
نام
Alireza
اینجا چقدر همه عصبانی‌ان...من به قدرت رنگ قرمز متا الان ایمان آوردم :D
ولی خوبه اعتراضا...فک نکنم دیگه جرئت کنن بازی با مشکلات تکنیکی بدن دست ملت. مشکل اینه خیلی روی فروش تاثیری نزاشته...نسبت به چیزی که حدس میزدم خوب فروخته.
یه جورایی مثل Andromeda شده...اول ملت به باگهاش میخندن، یوتیوبرا هم جو ایجاد میکنن و بازدیداشونو میگیرن، بعد متوجه میشیم که مشکلات مهمتر بازی چی بوده و اینکه میشه فیکسش کرد یا نه.
 

Mprince

کاربر سایت
Jul 21, 2008
1,618
نام
محسن
امیدوارم این بازی آشغال کلا از بین بره، واقعا مسخره تر از این سری بازی وجود نداره،فال آوت 4 هم چرت ترین بازی بوده که تا حالا ساخته شده ولی مثل اینکه این نسخه از اون هم بدتره:)):))
 

MOH3N_Dark

کاربر سایت
May 7, 2013
3,264
نام
محسن
یه جورایی مثل Andromeda شده...اول ملت به باگهاش میخندن، یوتیوبرا هم جو ایجاد میکنن و بازدیداشونو میگیرن، بعد متوجه میشیم که مشکلات مهمتر بازی چی بوده و اینکه میشه فیکسش کرد یا نه.
Andromeda جلوی این پادشاهه :D
 

Red Ѵ

Red Devil
کاربر سایت
Jul 9, 2014
7,268
نام
وحید
چقدر تو این سایت و انجمن بحث کردیم و ناسزا شنیدیم سر بتسدا و سیاست هاشون تو این نسل :D پست ها هم خدا رو شکر هست هنوز، رویکردشون از اول نسل اشتباه بود BGS و چوب اش رو هم خورد، FO4 هم اصلا و ابدا بازی خوبی نبود. گول متاش رو نباید خورد همونجور که MGS V بازی خوبی نبود و متاش نشون دهنده وضعیتش نبود.
اسمم بزارید هیتر یا هرچی که دوست دارید ولی خوشحال شدم بازی اینجوری شد، شاید برای بازی بعدیشون (بعید میدونم) عشق و علاقه بیشتر به خرج بدن بخصوص چون به شخصه تو ژانر مورد علاقه خودم یعنی سای فای هست. تفکرات بتسدا شدیدا تاریخ مصرف گذشته ست، دیگه اون جاه طلبی های قدیم ندارن، من حتی FO3 هم رو دوست نداشتم و طرفدار فرمت قدیمی دو نسخه قبل بودم اما نمیشه موفقیت هاشون سر مورووایند و ابلیویون رو در نظر نگرفت. FO4 تنها بازی به اصطلاح AAA این نسل بود که کوچکترین نشونه ای از این نسل نداشت و بیشتر مناسب نسل قبل و با استاندارد های اون بود. این نسل که تموم شد اما امیدوارم برای نسل بعد برنامه داشته باشن، یکم جاه طلبی، یکم رقابت
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر