امتیازات Fallout 76

MOH3N_Dark

کاربر فعال
May 7, 2013
3,280
نام
محسن

Publisher: Bethesda Softworks
Developer: Bethesda Game Studios
Release Date: November 14, 2018
Platforms: PC, Xbox 1, PS4


1.jpg

SomosXbox: 8/10
Hooked Gamers: 7.6/10
Cheat Code Central: 7.4/10
Playstation Universe: 7/10
Trusted Reviews: 7/10
Xbox Achievements: 6.5/10
The Games Machine: 6.2/10
DarkStation: 6/10
Softpedia: 6/10
Gameblog: 6/10
EGM: 6/10
PC Gamer: 6/10
JeuxActu: 5.5/10
Atomix: 5.5/10
Xbox Tavern: 5.6/10
Attack of the Fanboy: 5/10
Forbes: 5/10
IGN: 5/10
Twinfinite: 5/10
RPG Site: 5/10
Gamers Heroes: 5/10
The Digital Fix: 5/10
GamesRadar+: 5/10
Gamingbolt: 4/10
Guardian:4/10
GameSpot: 4/10
Ragequit.gr: 3.8/10
Push Square: 3/10
CGMagazine: 3/10
TheSixthAxis: 3/10

 
آخرین ویرایش:

uriel

کاربر سایت
Dec 6, 2010
2,714
راستش من خودم یه بتسدا فن خفن بودم و هستم ولی خوشحالم که این بازی رو دارن با خاک یکسان میکنن( البته فقط همین بازیو ، اونایی که به اسکایریم دارن گیر میدن در واقع دارن عقده های چند سالشونه خالی میکنن و خیلی وقته که انگار منتظر همچین روزی بودن).
به هر حال بتسدا با این روش روز به روز داره از استاندارهای بازیسازی و علی الخصوص سبک خودش عقب میمونه، یه همچین برخوردی از سمت منتقدین و گیمرا براشون لازم بود.
من فقط امیدوارم این بلارو سر tango یا arkane یا machin games نیارن. چون این استودیوها واقعا در ساخت عناوین تکنفره و داستان محور بی نظیرن، واقعا امیدوارم درس عبرتی باشه براشون.
 

.MARSHAL.

کاربر سایت
May 29, 2012
106
نام
سیاوش
کسی رو نقل قول نمیکنم تا سوء تفاهمی پیش نیاد؛ ضمن اینکه لزومی هم نداره چون موضوع صحبتم مشخص هست.

ببینید فکر میکنم الان یکسری بحث ها کاملا با هم قاطی شدند، و لازم میدونم قبل از ادامه یک مقدار شفاف سازی کنم. همونطور که تو پست قبلی هم به دفعات اشاره کردم عنوان Fallout 76 مشکلات متعدد زیاد داره و شخصا با خیلی از انتقادها و نقدهایی که به بازی از طرف منتقدها و یوتیوبرها میشه موافقم و واقعا تکلیف این بازی مشخص هست و بحثی در موردش ندارم. منظورم از واژه دلقک هم به هیچ وجه به منتقد ها و یوتیوبرهایی که وقت و انرژی گذاشتند و بازی رو با حوصله نقد کردند نیست (حالا هرچقدر هم طرف نقدش تو آفساید باشه و باهاش موافق نباشم)، بلکه منظورم حجم زیادی از کانتنت هایی هست که رو یوتیوب و شبکه های دیگه پخش شده و صرفا با میکس چند تا باگ از F76 یا عنوان های قبلی استودیو و 4 تا مزه پرونی نسخه کل استودیو و سازنده رو بستند و هیچ هدفی هم جز جلب توجه و لایک و فالوور جمع کردن ندارند. شخصا برای کسی که خودش رو به عنوان یک "منتقد" معرفی میکنه و با حوصله و دقت یک عنوان رو بررسی و نقد میکنه صرف نظر از اینکه از چه مدیومی استفاده میکنه و چقدر با نظرش موافق یا مخالف هستم؛ احترام قائل هستم.

اما موضوع اصلی بحث من و موردی که باهاش مشکل دارم این هست که الان به واسطه انتشار یک عنوان ضعیف حجم زیادی از حاشیه پردازی ها، هجویات و تهمت های تو خالی داره روانه سابقه و گذشته ی استودیو و سازنده هایی میشه که نه تنها سابقه فوق العاده درخشانی تو این صنعت دارند بلکه از پیکسوتان و صاحب سبک های ژانر RPG هستند. الان اگر شخص X ویدئو بسازه و 4 تا ایراد از F76 بگیره (با فرض اینکه ایرادات کاملا منطقی و درست هستند) بعد با سیم رابط ربطش بده به عنوان دیگه استودیو که در سال 2008 ساخته شده (که از قضا متای بالای 90 داره و n+1 تا GOTY و جایزه دیگه رو درو کرده) و در نهایت نتیجه بگیره که سازنده و استودیو همشون از ابتدای وجودشون دروغگو و کلاه بردار بودند، همه باید باور کنند؟! یک جوری هم در موردش صحبت میشه که انگار اساتید پرده از چه حقایق پنهانی رو برداشتند، واقعا از گمراهی دراومدیم!؟ مشکل اینه که اکثر این تهمت ها و خوشمزگی هایی که کلیپ کردند و پخش کردند رو نت و به واسطش دارند استودیو و سازنده رو تحقیر میکنند، برای اکثرشون دلیل هست که چرا Todd یا اعضای دیگه استودیو همچین صحبت هایی در مورد اون عناوین در اون سال ها کرده بودند. یه تعدادی از اونها رو کاوه توضیح ـشون رو داد، چند تا مورد دیگه مثل بحث طراحی Dungeon ها و چندتا مورد دیگه در مورد انجین بازی و یکسری مسائل تکنیکی تو ذهنم هست که واقعا صحبت در موردشون در حال حاضر از حوصله خودم و این تاپیک خارج ـه. شخصا به عنوان کسی که با بازیهای این استودیو (از The Elder Scrolls: Arena در سال 1994 و Daggerfall گرفته تا Skyrim و تمام سری Fallout) بزرگ شده هیچ نیازی به این ندارم که 4 تا کلیپ رو اینترنت تاریخچه این استدیو و سازنده رو به من نشون بده و فکت صادر کنه، چون خودم با این استودیو و تک تک عناوینش بزرگ شدم و دقیقا میدونم چه در طول این سالها به این استودیو و عناوینش گذشته...


Fallout 76 به جرات یکی از ضعیف ترین و شاید هم ضعیف ترین عنوان این استودیو تا به امروز هست و نتیجه و بازخوردهاش هم کاملا مشخص هست. فقط امیدوارم بتونن در آینده نزدیک حداقل یه حجمی از مشکلات بازی رو حل کنند و حداقل بازی رو به سطح یک عنوان معمولی و average برسونند. ولی عناوین دیگه این استودیو تقریبا همگی در زمان خودشون مطابق استانداردهای زمان خودشون جلو رفتند و موفقیت های درخشان خودشون رو هم کسب کردند. حالا اینکه یکسری ها میخواند صرفا به خاطر شکست و مشکلات F76 شاهکارهای دیگه این استودیو با متاهای بالای 90 و کلکسیون جوایز و GOTY شدن هاشون رو حقیر و تصادفی جلوه بدند و هزارتا بحث حاشیه ای و زخم باز و بسته و از این قصه ها تعریف کنند به خودشون مربوط هست و به نظرم چیزی جز نظرات شخصی نیست (که البته همچنان قابل احترام هستند) ولی توصیه میکنم قبل از قضاوت و نتیجه گیری کلی یک مقدار تحقیق بیشتر در مورد استودیو و سازنده هاش بکنید و صرفا به چند تا کلیپ ترند شده رو نت بسنده نکنید. فکت ها و واقعیت ها رو هم میتونید در صفحات متاکریتیک و نقدهای حرفه ای منتقدین و آمارهای فروش پیدا کنید.

لپ کلام اینکه منم مثل خیلی های دیگه کاملا موافقم که Fallout 76 تلنگر خوبی برای Todd Howard و تیم BGS شد تا توجه بیشتری به عناوین آینده ـشون بکنند و دیگه این اشتباهات اسف بار رو تکرار نکنند، و با تمام وجود هم امیدوار هستم دیگه همچین افتضاحی رو در عناوین آینده این استودیو نبینیم. ولی از طرفی هم به خودم اجازه نمیدم موفقیت ها و شاهکارهای گذشته ی این استودیو رو زیر سوال ببرم و هزار تا حاشیه بی معنی براشون درست کنم.
 
آخرین ویرایش:

🅺 🅸 🅻 🅻 🅴 🆁

千ㄖ尺 乇ᐯ乇尺⏎
ناظم انجمن
Feb 22, 2011
16,011
نام
∂αнмα
راستش من خودم یه بتسدا فن خفن بودم و هستم ولی خوشحالم که این بازی رو دارن با خاک یکسان میکنن( البته فقط همین بازیو ، اونایی که به اسکایریم دارن گیر میدن در واقع دارن عقده های چند سالشونه خالی میکنن و خیلی وقته که انگار منتظر همچین روزی بودن).
به هر حال بتسدا با این روش روز به روز داره از استاندارهای بازیسازی و علی الخصوص سبک خودش عقب میمونه، یه همچین برخوردی از سمت منتقدین و گیمرا براشون لازم بود.
من فقط امیدوارم این بلارو سر tango یا arkane یا machin games نیارن. چون این استودیوها واقعا در ساخت عناوین تکنفره و داستان محور بی نظیرن، واقعا امیدوارم درس عبرتی باشه براشون.
این تصویر رو میبینی ؟

screenshot-www.reddit.com-2018.11.30-07-06-08.jpg

بتزدا با دستای خودش گور خودش رو کند فقط نگاه کنید واسه یـ کیف پلاستیکی چه جنجالی به پا کردن ملت (که حق هم دارن !) قطعا بقیه عناوین شون که نام بردی سر اشتباه خود ناشر نقره داغ میشن متاسفانه بتزدا به سطحی از Hate لول رسیده EA هم تو خواب نمیدیدش این بازیا همینجوری فروش دندون گیری نداشتن ولی الان قشنگ رفتن تو لیست بایکوت ملت !
 
  • Like
Reactions: arash1996 and uriel

uriel

کاربر سایت
Dec 6, 2010
2,714
این تصویر رو میبینی ؟

View attachment 97497

بتزدا با دستای خودش گور خودش رو کند فقط نگاه کنید واسه یـ کیف پلاستیکی چه جنجالی به پا کردن ملت (که حق هم دارن !) قطعا بقیه عناوین شون که نام بردی سر اشتباه خود ناشر نقره داغ میشن متاسفانه بتزدا به سطحی از Hate لول رسیده EA هم تو خواب نمیدیدش این بازیا همینجوری فروش دندون گیری نداشتن ولی الان قشنگ رفتن تو لیست بایکوت ملت !
با تمام وجود امیدوارم و میخوام که موج تنفر ملت در همین حوزه fallout76 بمونه، همینطور بتسدا، امیدوارم این اشتباهشون به همین بازی ختم بشه و دامنه ش به عناوین دیگه استودیو کشیده نشه، خصوصا استودیوهای زیر مجموعش و اون هایی که عناوین تک نفره میسازن. واقعا از همین الان نگران arkane هستم چون اخبار جالبی از وضعیتش به گوش نمیخورد، امیدوارم بزارن روی همون خطی که کار میکردن بذن جلو و کار کنن.
خود بتسدا هم انشالا الدر اسکرول بعدی رو رونمایی میکنه امسال توی نمایشگاه e3 ، ملت یادشون میره fallout76 چی بوده اصلا :)
 

Romell

عضو تحریریه
Sep 21, 2007
4,475
نام
امین
وقتی ریشه و بنیان کارت بازی داستانی و آفلاین هستش و به خاطر حرص و طمع میری طرف آنلاین ( اگه هم میخوای بری درست حسابی برو و .... ) و نسل هشت حتی یه دونه بازی TES ندادی و موتور گرافیکیتون رو هم درست حسابی به روز نکردین خب حقتونه ! نوش جانتون !

امثال ما یه چیزی میدونیم که میگیم ! حالا حالش رو ببرین و آبروتون سر این بازی رفت .........
 

SMB2VF

کاربر سایت
Dec 23, 2013
618
نام
Mehdi
نسل هشت حتی یه دونه بازی TES ندادی
من از همون اول دید بدی به 76 داشتم و حتی بر خلاف یک‌سری از هم قطاران بتزدا فن، از Starfield و TES VI هم کاملا ناامیدم. اما، از کی تا حالا اینکه بجای سریع دنباله ساختن دارن صبر میکنن که تکنولوژیشون به جایی که میخوان برسن و بعد بسازنش شده پول‌پرستی و طمع؟ اسکایریم یکی از موفق‌ترین و تاثیرگذارترین بازی‌های تاریخه. این موج Open-World light rpg شدن بازی‌ها کاملا بخاطر اسکایریمه. خیلی راحت میتونستن تا الان TES VI رو منتشر کنن و بالای ۲۰ میلیون نسخه فروش داشته باشن. بی‌انصاف نباشید دیگه خداوکیلی. جوری شده که شرکتا هر کاری که میکنن متهم میشن به پول‌پرستی.
 

🅺 🅸 🅻 🅻 🅴 🆁

千ㄖ尺 乇ᐯ乇尺⏎
ناظم انجمن
Feb 22, 2011
16,011
نام
∂αнмα
من از همون اول دید بدی به 76 داشتم و حتی بر خلاف یک‌سری از هم قطاران بتزدا فن، از Starfield و TES VI هم کاملا ناامیدم. اما، از کی تا حالا اینکه بجای سریع دنباله ساختن دارن صبر میکنن که تکنولوژیشون به جایی که میخوان برسن و بعد بسازنش شده پول‌پرستی و طمع؟ اسکایریم یکی از موفق‌ترین و تاثیرگذارترین بازی‌های تاریخه. این موج Open-World light rpg شدن بازی‌ها کاملا بخاطر اسکایریمه. خیلی راحت میتونستن تا الان TES VI رو منتشر کنن و بالای ۲۰ میلیون نسخه فروش داشته باشن. بی‌انصاف نباشید دیگه خداوکیلی. جوری شده که شرکتا هر کاری که میکنن متهم میشن به پول‌پرستی.
اینکه میخوان New IP بسازن قابل احترامه و اینکه TES نمیسازن یکی از دلایش فروختن بلند مدت اسکایریم رو چند تا پلتفرمه ولی دلیل اصلیش همون تصمیم BGS واسه New IP که خوب صد درصد قابل احترامه ولی اون جمله ای که گفتی رو اصلا قبول ندارم اینکه صبر کنن تکنولوژی برسه بشون نه ٬ درستش میشه در واقع اونا از تکنولوژی کلی عقبن ! چه کاری هست که راکستار با RDR2 نکرده باشه ؟ بعد من ی چیزی که این چند وقته متوجه شدم اینه که بجای اینکه بیان تمرکزشون رو بزارن رو ی پروژه میان تیمشون رو تقسیم میکنن که دلیلش میشه ترجیح دادن‌ کمیت به‌ کیفیت با این وضعیت هیج جوره نمیشه امید‌ داشت به پروژه های دیگشون مطمعن هم باشیم که اینجور بخواد پیش بره دیگه هیچ نیازی ندارن به ی چیز دهن پر کن تهش بشه ی بازی متوسط با امضای گیم پلی BGS (که هنوزم مثلش نیست) + فروش قابل قبول ی چیز مثل سیاستی که یوبی سافت پیش گرفته منتهی اونا تو تکنولوژی پیشرو ترن و حداقل سعی میکنن ظاهر رو حفظ کنن بتزدا ی زمانی به قول خودت انقلاب کرد سر اسکایریم‌ باعث شد ویچر ۳ ساخته بشه الان وقتشه به انقلاب ویچر ۳ نگاه کنه ملت دیگه واسه فچ کوئست تره خورد نمیکنن روایت غنی میخوان شخصیت ها تا خرخره پرداخت شده میخوان تا وقتی‌ کمیت به کیفیت ترجیه داده بشه خبری از محصول خفن نیست هرکی اون بالا در مقام CEO این کمپانی نشسته هرکی که هست باید‌ عوض بشه چون نشون داده هیچ رقمه لیاقت چنین شهرتی رو نداره این کمپانی با این تصمیماتش
 
آخرین ویرایش:

SMB2VF

کاربر سایت
Dec 23, 2013
618
نام
Mehdi
اینکه میخوان New IP بسازن قابل احترامه و اینکه TES نمیسازن یکی از دلایش فروختن بلند مدت اسکایریم رو چند تا پلتفرمه ولی دلیل اصلیش همون تصمیم BGS واسه New IP که خوب صد درصد قابل احترامه ولی اون جمله ای که گفتی رو اصلا قبول ندارم اینکه صبر کنن تکنولوژی برسه بشون نه ٬ درستش میشه در واقع اونا از تکنولوژی کلی عقبن ! چه کاری هست که راکستار با RDR2 نکرده باشه ؟ بعد من ی چیزی که این چند وقته متوجه شدم اینه که بجای اینکه بیان تمرکزشون رو بزارن رو ی پروژه میان تیمشون رو تقسیم میکنن که دلیلش میشه ترجیح دادن‌ کمیت به‌ کیفیت با این وضعیت هیج جوره نمیشه امید‌ داشت به پروژه های دیگشون مطمعن هم باشیم که اینجور بخواد پیش بره دیگه هیچ نیازی ندارن به ی چیز دهن پر کن تهش بشه ی بازی متوسط با امضای گیم پلی BGS (که هنوزم مثلش نیست) + فروش قابل قبول ی چیز مثل سیاستی که یوبی سافت پیش گرفته منتهی اونا تو تکنولوژی پیشرو ترن و حداقل سعی میکنن ظاهر رو حفظ کنن بتزدا ی زمانی به قول خودت انقلاب کرد سر اسکایریم‌ باعث شد ویچر ۳ ساخته بشه الان وقتشه به انقلاب ویچر ۳ نگاه کنه ملت دیگه واسه فچ کوئست تره خورد نمیکنن روایت غنی میخوان شخصیت ها تا خرخره پرداخت شده میخوان تا وقتی‌ کمیت به کیفیت ترجیه داده بشه خبری از محصول خفن نیست هرکی اون بالا در مقام CEO این کمپانی نشسته هرکی که هست باید‌ عوض بشه چون نشون داده هیچ رقمه لیاقت چنین شهرتی رو نداره این کمپانی با این تصمیماتش
تنها بازی Open-Worldـی که از لحاظ پیچیدگی حتی نزدیک به اسکایریم و F4ـه Kingdom Come هست. خیلی چیزا هستن که ممکنه اکثرا حتی متوجهش نشن ولی فقط تو بازی‌های بتزدا پیدا میشه (بین بازی‌های Open-World البته. وگرنه چیزایی مثل DOS2 هستن که شباهتایی دارن). هیچ شکی نیست که توی چیزایی مثل گرافیک‌‌، انیمیشن و Polish بازی‌های راکستار و حتی یوبی‌سافت فرسنگ‌ها از BGS جلوترن، اما توی مسائل دیگه حتی نزدیک به پیچیدگی اونا نیستن. و من به شخصه به هیچ‌وجه حاضر نیستم اون مسائل رو با گرافیک و انیمیشن بهتر و باگ کمتر عوض کنم.
 

Destruction

The Death Fleet Descends
ناظم انجمن
Jun 12, 2010
8,303
نام
Blue Shadow
تنها بازی Open-Worldـی که از لحاظ پیچیدگی حتی نزدیک به اسکایریم و F4ـه Kingdom Come هست. خیلی چیزا هستن که ممکنه اکثرا حتی متوجهش نشن ولی فقط تو بازی‌های بتزدا پیدا میشه (بین بازی‌های Open-World البته. وگرنه چیزایی مثل DOS2 هستن که شباهتایی دارن). هیچ شکی نیست که توی چیزایی مثل گرافیک‌‌، انیمیشن و Polish بازی‌های راکستار و حتی یوبی‌سافت فرسنگ‌ها از BGS جلوترن، اما توی مسائل دیگه حتی نزدیک به پیچیدگی اونا نیستن. و من به شخصه به هیچ‌وجه حاضر نیستم اون مسائل رو با گرافیک و انیمیشن بهتر و باگ کمتر عوض کنم.
یکی از سیستم / تکتولوژی هایی که تو بازی های بتزدا استفاده شده و پتانسیل اینو داره که به شدت صنعت رو تکون بده همین Radiant AI هست. تو یه دنیای ایده آل این سیستم و ترکیبش با مواردی مثل یادگیری ماشین میتونه تجربه هایی رو ایجاد کنه که هم عظیم و هم باور پذیر هستن. ویژنی که پشتش هست اینه که NPCها بدون دخالت انسان با محیط تعامل داشته باشن و خودشون هم تعامل پذیر باشن. در واقع هر فردی که تو دنیای بازی حاضر هست واقعا برای خودش یه فرد باشه.
به نظر من تکنولوژی هایی مثل همین Radiant AI و سیستم نمسیس نسل های آینده گیمینگ رو تعیین میکنن و نه RayTracing و Hairworks و پیکسل های ده میلیون ضلعی. باور پذیری از بخش بصری به بخش رفتاری بازی ها تغییر جهت میده و بازی های علاوه بر اینکه شبیه به واقعیت هستن، باید مانند واقعیت هم عمل کنن. البته اگه بتزدا بیخیال چرت و پرت ساختن بشه و واقعا رو چیزی که در نظر داره کار کنه (تو 76 از این سیستم استفاده نشده چون اصلا NPC نداره :D)
پیشنهاد میکنم این رو در همین مورد بخونی. به طور مختصر چیستی و پتانسیلش رو توضیح میده.
البته همه اینا دروغ های تاد هاوارد هستن که تاد برا تبلیغ ازش استفاده کرده و دلقک های یوتیوب همین سه روز پیش به دروغ بودنش پی بردن و این توطئه رو هم شکست دادن. :D
 

🅺 🅸 🅻 🅻 🅴 🆁

千ㄖ尺 乇ᐯ乇尺⏎
ناظم انجمن
Feb 22, 2011
16,011
نام
∂αнмα
تنها بازی Open-Worldـی که از لحاظ پیچیدگی حتی نزدیک به اسکایریم و F4ـه Kingdom Come هست. خیلی چیزا هستن که ممکنه اکثرا حتی متوجهش نشن ولی فقط تو بازی‌های بتزدا پیدا میشه (بین بازی‌های Open-World البته. وگرنه چیزایی مثل DOS2 هستن که شباهتایی دارن). هیچ شکی نیست که توی چیزایی مثل گرافیک‌‌، انیمیشن و Polish بازی‌های راکستار و حتی یوبی‌سافت فرسنگ‌ها از BGS جلوترن، اما توی مسائل دیگه حتی نزدیک به پیچیدگی اونا نیستن. و من به شخصه به هیچ‌وجه حاضر نیستم اون مسائل رو با گرافیک و انیمیشن بهتر و باگ کمتر عوض کنم.
بله یکی از شاخصه هاش immersive sim بودن بازیاشه ولی ایا این به معنی که بتزدا به کیفیت یکی مثل ارکین تونسته یـ immersive sim خوب و با کیفیت رو کنه ؟ 100 درصد نه ! immersive sim خوب داستان خوب میخواد لول دیزان خیلی خوب میخواد شخصیت پردازی عالی میخواد گستردگی انتخاب داستانی میخواد (نه توهم انتخاب کردن F4) دقت کن من کاری به هسته open world بازیاش ندارم بحثم کیفیت نهایی بازی تو همه بخش هاست بتزدا صرفا فقط یـ ایده Radiant AI داره مثلا ولی ایا تمام زورش رو واسه بهره وری این سیستم میکنه ؟ ایا مخفی کاری تو بازیا بتزدا اندازه بازیای آرکین لذت بخش بوده ؟ ایا کامبتش به روونی DH2 بوده ؟ اینجاست که در جواب قسمت بولد شده میگم خیر من همه رو باهم میخوام ایا اشکالی داره این ؟ شما نگاه کن سر F4 همه اعتراض کردن بعدش گفتیم اشکال نداره به همینم راضییم نتیجش میبنی که چی شد ؟ وقتی شما میای میگی "من حاضرم" ینی به بتزدا داری این اطمینان رو میدی که اقای بتزدا واسم مهم نیست که رفتارت رو تو سبک بازی سازیت عوض میکنی یا نه ! نه جدا این چه منطقیه ؟ شما حاضری سر بازی بعدیشون سیستم procedurally generated quests (بخون فچ کوئست) مثل F4 و اسکاریم رو تحمل کنی ؟ من میبینم بتزدا به کدوم سمت میخواد بره ولی با وضعیت فعلی با این چیزی که دارم میبینم صرفا فقط یـ سری کانسپت میبینم که از oblivion به این ور ناقص موندن و اصلا اون چیزی که باید باشن نیستن !
 
  • Like
Reactions: mohsenjyubi201

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
کاربر فعال
Jul 10, 2013
6,550
نام
سید محمد حسین
البته همه اینا دروغ های تاد هاوارد هستن که تاد برا تبلیغ ازش استفاده کرده و دلقک های یوتیوب همین سه روز پیش به دروغ بودنش پی بردن و این توطئه رو هم شکست دادن. :D
بهشون میگم از این به بعد هر وقت تاد اومد رو سِن E3 یه بند شِر گفت پشت سر بازی ای که رو کاغذ نمیشد قبولش کرد، بعد خیط شدنش ساکت بمونن تا یوتیوبر های خوبی بمونن :D

استارفیلد نباید یه بازی خوب باشه
باید یه چیزی باشه که این رو بشوره ببره...
اگه BGS نخواد کلاً تو سطح یه دولوپر معمولی فرو نره باید این جوری باشه...دیگه چه تکنولوژی ای میخوان استفاده کنن توش رو واقعاً نمیدونم و حقیقتاً هم مهم نیست...یه چیزی باشه که اگه تاد خفه شه و فقط تریلر گیم پلی رو ببینیم عشق کنیم...یه چیزی مثل تریلر گیم پلی سایبرپانک 2077 امسال که رکورد توییچ رو زد...مثل تریلر زلدا برث که E3 2016 رو یه تنه جمع کرد.
 
آخرین ویرایش:

🅺 🅸 🅻 🅻 🅴 🆁

千ㄖ尺 乇ᐯ乇尺⏎
ناظم انجمن
Feb 22, 2011
16,011
نام
∂αнмα
Content removed from 76 to be resold on the Atom Shop - Featuring Suggestions and Math!

41x200= 8200 atoms, which is approximately 82 Dollars.

ایتم هایی که میشد به صورت مجانی تو نسخه ی قبلی استفاده کرد الان باید قیمت ناقابل 82 دلار ینی بیش از 2 برابر قیمت نسخه ی چهارم خریداریش کنی !!! ایتم هایی که ی دور پولش رو دادی !
 
  • Like
Reactions: i am dead

Justiciar

کاربر سایت
Jul 13, 2012
1,637
این وضعیت بتسداست که گمون میکنه گیمر همیشه باید مشکلات بازیهاشو نادیده بگیره!تو سالی که GOW / RDR II با اون کیفیت منتشر شدن" شرکتی به این بزرگی چجوری به خودش اجازه میده همچین چیزی رو بده دست بازیباز جماعت! Fallout 4 رو هم بیشتر از چند ساعت نتونستم تحمل کنم.امیدوارم عناوین تکنفره آیندشون رو جوری بسازن که حتی منو که با بازیهای بتسدا ارتباط برقرار نمیکنم جذب خودش کنه.
Fallout 4 رو هم بیشتر از چند ساعت نتونستم تحمل کنم.
حتی منو که با بازیهای بتسدا ارتباط برقرار نمیکنم جذب خودش کنه.


---

دیروز فرصت شد بازی رو ۴-۵ ساعتی تجربه کنم. حقیقت من علاقه خاصی به بازی‌های آنلاین ندارم و داستان و گیم‌پلی همیشه برام اولویت بودن. چیزی که من از fallout 76 دیدم جدای از مشکلات فنی زیادش که بنظر میاد قابل حل باشه، در اصل ترجمه دنیای fallout به یک بازی آنلاین بوده. گیم‌پلی و امکانات بازی در مجموع قابل قبوله (منهای‌ پیپ‌بوی که به هیچ وجه نمیتونم تو بازی آنلاین باهاش کنار بیام) گرافیک بازی از fallout 4 بهتره، طراحی محیط می‌تونست بهتر باشه اما باز هم نکته ضعف خاصی نیست؛ اما یک حلقه گمشده بین دنیای نیهیلیستی فال‌اوت‌های قبلی با این نسخه ۷۶ وجود داره. دنیای بازی به طور عذاب‌آوری خالی و بی‌روح بنظر میاد. خبری از حس جستجوی خارق‌العاده FO3 نیست. Npc های عناوین قبلی خیلی ارگانیک تو محیط جا گرفته بودن و نقش داشتن، الان اما فقط یک سری handyman جاشون رو گرفتن که به ماموریت‌های بی‌سروته راهنمایی می‌کنن. نمی‌دونم تو چه مرحله‌ای از طراحی بازی این تصمیم گرفته شده که دنیای بازی رو این شکلی present کنن اما ضعف تجربه بثسدا تو ساخت بازی آنلاین کامل به چشم میاد. Elder scrolls online بعد از مدتی کامل از دید منفی‌ای که علیه‌ش شکل گرفته بود فاصله گرفت و الان بازی خوبی محسوب میشه، کاش بثسدا بیشتر از تجربه تیم سازنده ESO استفاده می‌کرد.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند (کاربران: 0, مهمان: 1)

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟