امتیازات Elden Ring

پیش بینی شما؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    254
  • نظرسنجی بسته شده است .

U n i t e d

کاربر سایت
phvVT0qZfcRms5qDAk0SI3CM.jpeg
سازنده : .FromSoftware Inc
سبک : Action RPG
ناشر: Bandai Namco Entertainment
تاریخ انتشار: 25-02-2022 (جمعه ۶ اسفند 1400)
پلتفورم ها: PS5 - PS4 - XBOX SERIES - XBOX ONE - PC

Open Critic
Screenshot_20220322-174455_Chrome.jpg
Metacritic
PS5
Screenshot_20220322-174036_Chrome.jpg

PC
Screenshot_20220322-174042_Chrome.jpg

Xbox SX
Screenshot_20220322-174108_Chrome.jpg

IMG_20220223_203846 (1).jpg
با تشکر از @voldmort

EDGE 10/10​
Not for the first time, a Miyazaki game has arrived and the landscape appears transformed. As you play, there is a sense of plates shifting beneath you, of the T&C's of game development being rewritten. We haven't felt this way since breath of the wild.​
Eurogamer - Essential
All that said, Elden Ring remains a glorious game, one that established fans are going to savour for some time to come, and one that may just welcome new fans into the FromSoft fold. Sumptuous visual design, dark and detailed lore and a vast-but-intricate open world are reason enough to venture out into the Lands Between. Add to that FromSoftware's unforgiving and unforgettable gameplay loop and this is something truly special.​
Game Informer - 10/10
Elden Ring challenged me, captivated me, and enchanted me, an unyielding deluge of discovery and artistic vision unbound. Elden Ring represents a truly amazing combination of various game elements that all come together to create something fascinating, special, and unforgettable. Elden Ring isn't just the best game this year; it's one of the best games ever made.​
GameSpot - 10/10
In a genre that has become wrought with bloated and over-designed games, Elden Ring is defiantly contrarian in almost every way. Its commitment to design by subtraction and to placing the responsibility of charting a path through its world entirely on the player makes it stand head and shoulders above other open-world titles. Elden Ring takes the shards of what came before and forges them into something that will go down in history as one of the all-time greats: a triumph in design and creativity, and an open-world game that distinguishes itself for what it doesn't do as much as what it does.​
Destructoid - 10/10
To say I was blown away by Elden Ring is an understatement. Sure it's still going to appear esoteric and unapproachable to a subset of people. There are things it could still do better in terms of onboarding, and it could do even more on the front of quality-of-life enhancements for returning Souls players.

But as an experience, it's one of the most wondrous and open-ended games I've played in years. It has so much to say from a design perspective that people will be talking about its choices for years on end, and playing it for longer.​
IGN - 10/10
Like The Legend of Zelda: Breath of the Wild before it, Elden Ring is one that we'll be looking back on as a game that moved a genre forward.​
 

Attachments

  • 2e1.jpg
    2e1.jpg
    104.1 KB · مشاهده: 148
آخرین ویرایش:
مایکروترنساکشن رو هم باید یجوری جا میکردن تو تصویر 🥰

اون میره تو منوی بازی :دی

فاک امروز داشتم تو منوی Assassin's Creed: Valhalla می چرخیدم، واقعا نفرت انگیز بود جوری که Shop چیده بودن واسه یه بازی سینگل پلیر
 
اون میره تو منوی بازی :D

فاک امروز داشتم تو منوی Assassin's Creed: Valhalla می چرخیدم، واقعا نفرت انگیز بود جوری که Shop چیده بودن واسه یه بازی سینگل پلیر
منو های بازی های یوبیسافت بیشتر شبیه تبلیغات تلویزیونی هست تا بازی.
 
تا حدودی حق دارن دیگه. خیلی از نمرات 10/10 که داده شد خودشون نوشتن فقط چند ساعت بازی کردن و 10/10 دادن! درواقع بازی رو فنهای دوآتیشه به اینجا رسوندن وگرنه گرافیک نسل هفتم و باگ ها و مشکلات فنی که تو تمام ویدئو ها مشخصه فقط کافیه یه نفر چشمش باز باشه تا ببینیه نیاز به تخصص هم نداره

ولی اگه کسی با تمام این مشکلات، ذهنیتش اینه که بازی "پرفکت" هست و میتونه لذت ببره پس باید بجای بقیه سرگرمی ها خودشو مشغول این بازی کنه


بازی های یوبی هیتر-محور هستن :D یعنی همه میگن از بازیهاش متنفریم ولی میشینن بازی میکنن
:| :| :|

کلمه "perfect" با معنای واقعیش رو نمیشه به چیزی برچسب زد، نه بازی، نه فیلم، نه آدم و ...، پرفکت تعریف خاصی نداره چون کامل بودن سقفی نداره و همیشه جا برای پیشرفت هست.
ولی این وسط بازی ها یا مواردی هستن که نزدیک تر میشن به اون کلمه و به قول دوستان خارجی set a new bar و ... :-"
و اینطور بازی ها نکات مثبتشون اگه به اندازه کافی قوی باشن باعث میشن ادم کاستی هاشون رو نادیده بگیره. الدن رینگ کاملا همینطوره، از نظر لول دیزاین چیزی شبیه بهش نیست :-" به طرز فوق العاد های خوبه و بعد از 40-50 ساعت بازی کردن هم باز ادمو سورپرایز میکنه با موارد جدید که نشون داده میشه. از اونور فرمول و گیم پلی بازی های سولزبورن هم یه قدم جلو برده و بازی رو قابل دسترس تر برای همه کرده. موسیقی و گرافیک هنری و ... هم بماند.
از اونور، باگ خاصی من خودم ندیدم با 50 ساعت بازی ولی مشکلات اجراش در حدی نیستن که ادمو عقب نگه دارن یا به بازی ضربه بزنن. از اونر، اون مناطق اولیه بازی بیشترین مقدار افت فریم رو دارن و بعد بازی از اجرا خیلی بهتر و ثابت تر میشه.

در کل اینکه، بی خیال :-"

+

پ.ن: یادم رفت بگم، اینایی که اومدن ux design و طراحی کوئست های الدن رینگ گیر دادن، دقیقا از تنبل ترین افراد صنعت گیم و دلیل وجود این همه بازی های کپی پیستی هستن :-" طرز فکرشون اینه که" اره چون از هر 10 تا بازی اپن ورلد، 9 تاشون طراحی مراحلشون یا طراحی منو ها، اطلاعات و ... ـشون شبیه همه، پس همه بازی های اپن ورلد باید اینجوری باشن :-"

برام جالبه بدونم نظر عاقای ux designer در مورد فروش خیلی پشم افکن بازی و راضی بودن پلیر ها از بازی چیه :-"
 
آخرین ویرایش:
خیلی عجیبه این فشاری شدن ! خوب تبریک بگین بهشون ، جایه شمارو که تنگ نکردن.اصلا اخلاق حرفه ای نیست اینطوری حرف زدن.

توی تویتر این سه نفر که رفتم ، کاراشون و پستی که دارن به ترتیب همین عکس بالا :

View attachment 247877
View attachment 247874
View attachment 247876
فشاری شدن؟ اینا خودشون فشاری شدن که سر یک بازی دیگه اینطوری حرف میزنند. ماشالا بعد موفقیت الدن رینگ، درصد فشار و حسادت اشون خیلی زیاد بوده، که باعث شده اینقدر خودشون رو احمق نشون بدند.:-"
 
خیلی ساده است
هر منتقدی یا گیمری ممکن یه بازی در حدی دوست داشته باشه که مشکلات فنی مهم نباشه و حس کنه با کم کردن نمره در حق بازی که واقعا 10/10 و مشکلات فنی که با چند تا اپدیت حل می شه ظلم کرده

از طرف دیگه بازی 10/10 نیست
منتقد دنبال بهانه می گرده که نمره کم کنه :) بهانه میاره که به خاطر مشکلات فنی نمره کم کردم

فشاری شدن؟ اینا خودشون فشاری شدن که سر یک بازی دیگه اینطوری حرف میزنند. ماشالا بعد موفقیت الدن رینگ، درصد فشار و حسادت اشون خیلی زیاد بوده، که باعث شده اینقدر خودشون رو احمق نشون بدند.:-"
طبیعیه اجداد این دوستان با فشار و اضافه کاری های شبانه روزی دراوردن که ساده ترین و کمک کننده ترین UI / UX و زیبا ترین گرافیک خروجی بدن :-s الان حس می کنن که عمرشون تلف شده :-s
1646675296842.png1646675311319.png

دوستان درک نمی کنن که وقتی هسته اصلی یه بازی ابر شاهکار باشه بقیه چیز ها برای گیمر مهم نیست
 
خیلی ساده است
هر منتقدی یا گیمری ممکن یه بازی در حدی دوست داشته باشه که مشکلات فنی مهم نباشه و حس کنه با کم کردن نمره در حق بازی که واقعا 10/10 و مشکلات فنی که با چند تا اپدیت حل می شه ظلم کرده

از طرف دیگه بازی 10/10 نیست
منتقد دنبال بهانه می گرده که نمره کم کنه :) بهانه میاره که به خاطر مشکلات فنی نمره کم کردم


طبیعیه اجداد این دوستان با فشار و اضافه کاری های شبانه روزی دراوردن که ساده ترین و کمک کننده ترین UI / UX و زیبا ترین گرافیک خروجی بدن :-s الان حس می کنن که عمرشون تلف شده :-s
View attachment 247889View attachment 247890

دوستان درک نمی کنن که وقتی هسته اصلی یه بازی ابر شاهکار باشه بقیه چیز ها برای گیمر مهم نیس
جوجه دولوپرای دوزاریو فقط:))
 
View attachment 247860

فکرشو بکنید دولوپرای کمپانی شونه تخم مرغی یوبیسافت از متای بالای الدن رینگ بهشون فشار اومده و از اونجایی هم که رفتار حرفه ای توشون موج میزنه توی رسانه اجتماعی مثل توییتر این فشارو بروز دادن:D

به قول شهید بهشتی عصبانی باشید و از این عصبانیت بمیرید=))
جسارتا آخری مگه جزء کارمند های گوریلا سازنده هورایزون نیست؟ البته چرت و پرت گفتنشون که شکی نیست، فرق نمی کنه کجا مشغول به کار هستن.
 
جسارتا آخری مگه جزء کارمند های گوریلا سازنده هورایزون نیست؟ البته چرت و پرت گفتنشون که شکی نیست، فرق نمی کنه کجا مشغول به کار هستن.
نمی خواستم پستم به دعوا و کنسول وار کشیده بشه ولی خب اره:-"
 
توی ردیت یکی نوشته بود elden ring و همه بازی های FromSoftware به درد آدمای بیکار میخوره و برای ما که زندگی داریم نیست و وقتی 80 دلار میفروشن باید روی جعبه لیبل بزنن که این بازی خیلی سخته تا پول ما هدر نره! منم براش نوشتم که با این ایده لیبل زدن موافقم مخصوصا روی امثال Assassins Creed و 95% اکشن ادونچر های الان یه لیبل بزنن که "این بازی پر از کانتنت فیلر و تکراری و حوصله سربر است" که ما هم پولمون هدر نره. :D
حق تا ابد
 
  • Like
Reactions: S0lid Snake
این سه چهارتا توئیت خیلی امروز سر و صدا کردن و شخصا من با نظر همشون مخالفم. :D اما اینکه بعضیا دارن به بدترین شکل بهشون حمله میکنن واقعا ضایعست، بالاخره قرار نیست چون دولوپر هستن مثل همه ماها فکر کنن که. اینطور که به نظر میاد چندتا دولوپر نظر متفاوتی نسبت به اکثریت دارن و تصمیم گرفتن توی اکانت شخصیشون به اشتراکش بذارن، این وسط یه عده جوری دارن رفتار میکنن که انگار مثلا یوبیسافت بیانیه داده و این صحبت ها رو مطرح کرده. :D فضای توئیتر هم مالاشا انقدر آلوده و سمیه که ملت توش مدام دنبال پیدا کردن اینجور پست ها و توهین کردن به همدیگن. :| :D
 
آخرین ویرایش:
والا منم میدیدم صبح پا شدم یه بازی استانداردهای جدید ایجاد کرده برای سبکی که خودم یک تنه توی این سالها رنگ آمیزی‌اش کردم حرص ام می‌گرفت. بخصوص که فردا پسفردا اوپن ورلدهای آینده‌شون رو با الدین رینگ قراره مقایسه شه و دیگه نتونن اونطوری بازی بسازن و جیب ملتو بزنن.

حرص داره واقعا.
 
خیلی ساده است
هر منتقدی یا گیمری ممکن یه بازی در حدی دوست داشته باشه که مشکلات فنی مهم نباشه و حس کنه با کم کردن نمره در حق بازی که واقعا 10/10 و مشکلات فنی که با چند تا اپدیت حل می شه ظلم کرده

از طرف دیگه بازی 10/10 نیست
منتقد دنبال بهانه می گرده که نمره کم کنه :) بهانه میاره که به خاطر مشکلات فنی نمره کم کردم


طبیعیه اجداد این دوستان با فشار و اضافه کاری های شبانه روزی دراوردن که ساده ترین و کمک کننده ترین UI / UX و زیبا ترین گرافیک خروجی بدن :-s الان حس می کنن که عمرشون تلف شده :-s
View attachment 247889View attachment 247890

دوستان درک نمی کنن که وقتی هسته اصلی یه بازی ابر شاهکار باشه بقیه چیز ها برای گیمر مهم نیست
جدا میازاکی و تیمش چی می‌کشن وقتی قراره بین همچین موجوداتی کار خودشونو بکنن! :))
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or