امتیازات Destiny

Schürrle

کاربر سایت
43401114356046815355.png


Destiny
سازنده : Bungie
ناشر : Activision
پلتفرم : PS4,PS3,XBOX ONE,XBOX360
تاریخ انتشار : 9 سپتامبر
ژانر : Action role-playing و FPS

IGN Italy
"Destiny is the fusion of a great shooter with typical MMO mechanics. Regardless of several issues, it is impossible not to treat it as a high-quality project, absolutely above average."
NZ Gamer
"Destiny isn’t a bad game, by any means. If you like sci-fi shooters, you’ll get a good 20 hours of enjoyment out of this. But that’s really all it is; a fun, forgettable shooter that plays it safe and sticks to what’s been proven, with nothing to really set it apart from it’s peers. But maybe that’s for the best, because Destiny’s one area of attempted innovation - it’s hyped up social elements, persistent world, and multiplayer gameplay, are it’s biggest failing."
The Escapist
"Bottom Line: With its banal universe and flavorless style, Destiny is packed with content, but just ... well ... content. There's a great PvP mode, and the leveling system can be rewarding, but ultimately this is a pretty, rock-solid, ultimately pedestrian product."
Cheat Code Central
"Destiny, simply put, might just be the game of year [sic], but definitely makes you want to join the next generation."
Worth Playing
"Destiny suffers from a serious case of rough edges. A number of elements, from the repetitive mission design to a weak early game, are a lot rougher than expected from an otherwise polished game. There isn't one glaring problem that detracts from the experience, but a number of minor issues hurt the game. Beneath those flaws lies an extremely enjoyable MMO-styled shooter that plays excellently, looks great, is extremely addictive, and has a strong and varied endgame.
GameBlog.fr
To revolutionize the modern FPS, like Halo did in his time in the state, Destiny will not succeed right away. If the base is interesting, content is still too stingy for that we can really appreciate what the developers really wanted to do with their baby. That leaves a good shooter, visually stunning, therefore (15 hours for single and more to mount max level), but with too high recycling level. A blatant lack of content that can lead to boredom, but will probably offset blows of DLC in the weeks, months ahead. Pray that they are not all pay and too expensive, or Destiny then has very little chance to take ten years
HardCore Gamer
"Destiny isn’t the convention-bending masterpiece it’s been touted to be, but it remains a fine shooter."
Metro
"In Short: It’s not short of spectacle but in terms of innovation and variety this is nowhere near as forward-thinking as Bungie would like to pretend."

اوّلین نقد توسط یه وبسایت فرانسوی منتشر شده.

Pocket Lint : 10/10
Financial Post : 9.5/10
Cheat Code Central : 4.5/5
Gamer Headlines : 9/10
VG First : 9/10
IGN Italy : 8.8/10
Vandal Online : 8.7/10

8.5/10 : [Everyeye [IT
Worth Playing : 8.5/10

XGN : 8.5/10
The Games Cabin : 8.2/10
CVG : 8/10
HardCore Gamer : 8/10
Trusted Reviews : 8/10
Total Xbox : 8/10
PS4.sx : 8/10
Gamnesia : 8/10
Den of Geek : 8/10
Pie : 7.4/10

Metro.co.UK : 7/10
GameBlog.FR : 7/10
Gamereactor.DK : 7/10
NZ Gamer : 7/10
Polygon : 6/10
The Escapist : 6/10

CraveOnline : 6/10
GameKult : 6/10
Musga.fr : 6/10

Level 7 : 5/10
 
آخرین ویرایش:
سرنوشت بازیا که خیلی سرو صدا دارن همین میشه ، یک علتشم بالا بردن توقع گیمر قبل از بازی من بازی نکردم ولی فکر کنم 8 متایی بود که اگر جو نمی داد بهش می رسید D:
 
خدا رو شكر الكي پول بي زبون رو حروم اين بازي نكردم، توي همون بتا هم معلوم بود چقدر بازي تكراري هست. به جاي اين بازي بريد Borderlands 2 رو بخريد اگر تا حالا نخريديد دقيقا همين كار Destiney رو واستون ميكنه.
 
شما هر بازیی رو co-op بازی کنید بیشتر ازش لذت میبرید (مگر اینکه کلاً co-opـش هم مشکل داشته باشه) مشکل Borderlands (هنوز Destiny رو بازی نکردم نمیتونم دقیق نظر بدم) از نظر من این هست که مأموریت های شبیه به هم رو در جای جای بازی مدام تکرار میکنه، در واقع سوای دشمنهای بازی که کشتنشون بعد از یک مدت تکراری میشه محیطها هم به سرعت تکراری میشن (چون چندین و چند بار ازشون به دلایل مختلف و مشابه استفاده میشه) و تنها چیزی که شاید بتونه از شدت اینها کم کنه باز شدن مناطق جدید (با لول گیری) و لوت کردن هست که اون هم بعد از یک مدت باز جذابیتی برای من نداشت. حتی همین لوت کردن و جذابیتی که ممکنه داشته باشه باعث میشه خود پلیر اوایل بازی چندین و چند بار بی هدف داخل بازی بگرده و جدا از خط داستانی بخشهای مختلف رو دوباره انجام بده.

3 روز به خودی خود زمان خوبی برای گفتن اینکه بازی تکراری هست یا نه نیست ولی توی همین مدت با توجه به نوع طراحی مراحل و مأموریت ها میشه یک دید کلی در مورد بازی بدست آورد. اینکه محتوای بازی رو از همون ابتدا قابل بازی نکردن و یا ارائه ندادن هم باز یک مشکل دیگه هست (در ارتباط با منتقدها). بانجی نمیتونه انتظار داشته باشه که همه منتقدها بشینن چندین روز متوالی بازیشون رو بازی بکنن تا یک بخش جدیدش رو آنلاک بکنن تا بعد نقدش رو بنویسن، همونطور که کسی صبر نکرد بخش Spartan Ops هیلو 4 کامل بشه و بعد نقدش بکنه. بهتر بود این بخشها رو بصورت آنلاک شده در اختیار منتقدها میگذاشت تا مشکلات اینچنینی پیش نیاد. هر چند من بشخصه بعید میدونم بعد از آنلاک شدن یک یا چند بخش بخصوص نظر اولیه منتقدها هم بصورت کلی عوض بشه، شما وقتی از چیزی ذهنیت منفی پیدا کنید به این سادگیها ذهنیتتون عوض نمیشه.

حالا اگر این بخشهایی که شما اشاره کردید انقدر اثر گذار هستن، پس بهتره صبر کنیم و نقدهای بعدی رو ببینیم
.

چیزی که شما دارین میگین در مورد borderlands 1 درست هست و این نکات مشکل بازی بود که تو نسخه دوم حل شد اما نمیدونم چرا بانجی تمامی این مشکلات رو چپوند تو بازیش. باز هم destiny یه MMO هست و یه چیزی هم که هست اینه که شما تو این قسمتی که قرمز کردم نشون میده اصلا درکی از این که یه mmo چی هست ندارین. هیچکس نمیتونه انتظار داشته باشه یه mmo از همون اول کاملا باز باشه. حتی blizzard هم چنین کاری نکرده.
 
چیزی که شما دارین میگین در مورد borderlands 1 درست هست و این نکات مشکل بازی بود که تو نسخه دوم حل شد اما نمیدونم چرا بانجی تمامی این مشکلات رو چپوند تو بازیش. باز هم destiny یه MMO هست و یه چیزی هم که هست اینه که شما تو این قسمتی که قرمز کردم نشون میده اصلا درکی از این که یه mmo چی هست ندارین. هیچکس نمیتونه انتظار داشته باشه یه mmo از همون اول کاملا باز باشه. حتی blizzard هم چنین کاری نکرده.

قسمت دومش هم همین بود منتهی قابل تحمل تر (به لطف تنوع بیشتر دشمنها، محیطها و همینطور پرداخته شدن بیشتر به داستان). من دستینی رو به عنوان یک MMO واقعی نمیشناسم چون بازی محدودیتهایی نسبت به MMOهای معمول داره و خود بانجی هم بجای استفاده از عبارت MMO سبک بازی رو "shared-world shooter" عنوان کرده. ضمن اینکه سایر MMOها هم اصولاً بر طبق محتوای اولیشون/در دسترسشون سنجیده میشن، نمونش Diablo III. اگر بانجی همت کرد و بازی رو با آپدیتهای بعدی ارتقا داد و بهترش کرد که دستخوش داره و اگر این کار رو نکرد هم که دیگه ... . منتهی طبق اطلاعات موجود بانجی از الان برنامه ریزیهاش برای DLC های آیندش رو شروع کرده و بعید میرسه بخواد محتوای اولیه رو تغییر خاصی بده. بحث من در مورد محتوایی بود که میتونستن به جای آزاد کردنش یک هفته بعد از عرضه، از همون ابتدا در اختیار منتقدها قرار بدن که اینکار رو نکردن.

"Not at all. Do you guys ever get tired of us insisting it's not an MMO? Debate about this game is always fun, and we welcome it," Bungie said. "The ideas that are shaping Destiny come from a lot of different places. We're drawing the best elements from experiences we love. Like an MMO, our game will compel you to explore."

Is Destiny an MMO? Bungie weighs in - GameSpot
 
این امتیازات و متای بدی که این چند وقته نفرینش همه ی بازی ساز ها رو گرفته واقعا نگران کننده هستش . حالا destiny که فروش خودش رو کرد ولی بقیه عناوین اگه نتونن متای خوب همراه با فروشی که هزینه ها بازی رو جبران کنه بدست بیارن باعث میشه اکثر سازنده ها به سمت عناوین موبایل و free برن ( از اونجایی که متای یک بازی تاثیر مستقیمی روی فروش داره از متا استفاده کردم البته به جز چند عنوان مثل COD ). باتوجه به انتظاراتی که از عناوین امسال داشتیم و متایی که بدست اوردن باید با متای بالای 90 خداحافظی کرد .:d وقتی یکی از بهترین FPS ساز های نسل پیش عنوان جدیدش همچین متایی بگیره دیگه باید فاتحه بازی های متوسط رو به بالای نسل پیش رو خوند:|.
 
این امتیازات و متای بدی که این چند وقته نفرینش همه ی بازی ساز ها رو گرفته واقعا نگران کننده هستش . حالا destiny که فروش خودش رو کرد ولی بقیه عناوین اگه نتونن متای خوب همراه با فروشی که هزینه ها بازی رو جبران کنه بدست بیارن باعث میشه اکثر سازنده ها به سمت عناوین موبایل و free برن ( از اونجایی که متای یک بازی تاثیر مستقیمی روی فروش داره از متا استفاده کردم البته به جز چند عنوان مثل COD ). باتوجه به انتظاراتی که از عناوین امسال داشتیم و متایی که بدست اوردن باید با متای بالای 90 خداحافظی کرد .:d وقتی یکی از بهترین FPS ساز های نسل پیش عنوان جدیدش همچین متایی بگیره دیگه باید فاتحه بازی های متوسط رو به بالای نسل پیش رو خوند:|.

ببخشید یعنی واقعا فکر میکنید بیخودی امتیاز ها میانگینش فعلا حدود هفتاد و خورده ای هست ؟
نه به نظرم گیم پلی نسبتا تکراری و ضعف داستان و محیط نسبتا کوچک و یکسری مشکلات یا نقص های دیگه داره این بازی

از همه مهمتر تکراری شدن هست به نظرم .
به نظرم نمرات این بازی تقریبا درسته

وقتی که شرکت توقع رو بالا میبره خیلی , این مشکلات هم داشته باشه بازی , نباید نمراتش عالیباشه , واقعا توقع تکراری نشدن به نظرم توقع بالای نیست . یا توقع اینکه بیان داستان خوب باشه .

ممنون
 
آخرین ویرایش:
این امتیازات و متای بدی که این چند وقته نفرینش همه ی بازی ساز ها رو گرفته واقعا نگران کننده هستش . حالا destiny که فروش خودش رو کرد ولی بقیه عناوین اگه نتونن متای خوب همراه با فروشی که هزینه ها بازی رو جبران کنه بدست بیارن باعث میشه اکثر سازنده ها به سمت عناوین موبایل و free برن ( از اونجایی که متای یک بازی تاثیر مستقیمی روی فروش داره از متا استفاده کردم البته به جز چند عنوان مثل COD ). باتوجه به انتظاراتی که از عناوین امسال داشتیم و متایی که بدست اوردن باید با متای بالای 90 خداحافظی کرد .:d وقتی یکی از بهترین FPS ساز های نسل پیش عنوان جدیدش همچین متایی بگیره دیگه باید فاتحه بازی های متوسط رو به بالای نسل پیش رو خوند:|.

بازی خوب باشه 100% متای خوب هم میگیره منتقدا هم لج که نکردن یکی از نمونه ها هم تایتانفال بازی عالی بود متای عالی هم گرفت و فروش عالی هم داشت
 
بعد از ديدن نمرخ گيم اسپات دهنم يه دقيقه باز موند :| ( راست مي گم باور كنيد :|:d) حالا درسته بازي نتركوند ولي فكر نمي كردم GS بتركوندش با 6 :d

گفتم نهايتا" 7 بهش بده

نقد رو هم كوين فن اورد كرده كه ديگه يكي از بزرگترين منتقدين GS وو اكثر بازي هاي بزرگ رو همين نقد مي كنه



يادمه بعد بتا اصلا" يه جوي شده بود ادم انتقاد مي كرد با RPG ميزدنش :|

مثلا" ميخواستم بگم اين صداي دينكليج ميخواد يه جورايي اداي اون كامپيوتر اديسه 2001 بود چي بود (همون كه يه چشم و سنسور قرمز زن داشت) رو در بياره

اصلا" به پست بازي نميخورد چون نه معلوم بود روباته دوسته دشمنه چيه ؟ همون حالت روح رو داشت معلوم نبود با خودش چند چنده و اصلا" فضاسازي نمي كرد

يا مثلا" ميخواستم در مورد اسلحه ها بگم يا موراد ديگه اما ادم مي ترسيد و شواهدش هم هست توي تاپيك ها :|







در مورد اون بازي ايي هم كه هي مي گيد مال ماست و مال اوناست و ...

اون بازي مال EA ه ... ( همين بس بود يا بيشتر بگم ؟؟؟)
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or