امتیازات Destiny

Schürrle

کاربر سایت
43401114356046815355.png


Destiny
سازنده : Bungie
ناشر : Activision
پلتفرم : PS4,PS3,XBOX ONE,XBOX360
تاریخ انتشار : 9 سپتامبر
ژانر : Action role-playing و FPS

IGN Italy
"Destiny is the fusion of a great shooter with typical MMO mechanics. Regardless of several issues, it is impossible not to treat it as a high-quality project, absolutely above average."
NZ Gamer
"Destiny isn’t a bad game, by any means. If you like sci-fi shooters, you’ll get a good 20 hours of enjoyment out of this. But that’s really all it is; a fun, forgettable shooter that plays it safe and sticks to what’s been proven, with nothing to really set it apart from it’s peers. But maybe that’s for the best, because Destiny’s one area of attempted innovation - it’s hyped up social elements, persistent world, and multiplayer gameplay, are it’s biggest failing."
The Escapist
"Bottom Line: With its banal universe and flavorless style, Destiny is packed with content, but just ... well ... content. There's a great PvP mode, and the leveling system can be rewarding, but ultimately this is a pretty, rock-solid, ultimately pedestrian product."
Cheat Code Central
"Destiny, simply put, might just be the game of year [sic], but definitely makes you want to join the next generation."
Worth Playing
"Destiny suffers from a serious case of rough edges. A number of elements, from the repetitive mission design to a weak early game, are a lot rougher than expected from an otherwise polished game. There isn't one glaring problem that detracts from the experience, but a number of minor issues hurt the game. Beneath those flaws lies an extremely enjoyable MMO-styled shooter that plays excellently, looks great, is extremely addictive, and has a strong and varied endgame.
GameBlog.fr
To revolutionize the modern FPS, like Halo did in his time in the state, Destiny will not succeed right away. If the base is interesting, content is still too stingy for that we can really appreciate what the developers really wanted to do with their baby. That leaves a good shooter, visually stunning, therefore (15 hours for single and more to mount max level), but with too high recycling level. A blatant lack of content that can lead to boredom, but will probably offset blows of DLC in the weeks, months ahead. Pray that they are not all pay and too expensive, or Destiny then has very little chance to take ten years
HardCore Gamer
"Destiny isn’t the convention-bending masterpiece it’s been touted to be, but it remains a fine shooter."
Metro
"In Short: It’s not short of spectacle but in terms of innovation and variety this is nowhere near as forward-thinking as Bungie would like to pretend."

اوّلین نقد توسط یه وبسایت فرانسوی منتشر شده.

Pocket Lint : 10/10
Financial Post : 9.5/10
Cheat Code Central : 4.5/5
Gamer Headlines : 9/10
VG First : 9/10
IGN Italy : 8.8/10
Vandal Online : 8.7/10

8.5/10 : [Everyeye [IT
Worth Playing : 8.5/10

XGN : 8.5/10
The Games Cabin : 8.2/10
CVG : 8/10
HardCore Gamer : 8/10
Trusted Reviews : 8/10
Total Xbox : 8/10
PS4.sx : 8/10
Gamnesia : 8/10
Den of Geek : 8/10
Pie : 7.4/10

Metro.co.UK : 7/10
GameBlog.FR : 7/10
Gamereactor.DK : 7/10
NZ Gamer : 7/10
Polygon : 6/10
The Escapist : 6/10

CraveOnline : 6/10
GameKult : 6/10
Musga.fr : 6/10

Level 7 : 5/10
 
آخرین ویرایش:
طلسم اکتیویژن به این بازیم سرایت کرد!:|حالم از این کمپانی به هم میخوره که عین ویروس به استودیوهای خوب سرایت میکنه گند میزنه بهشون!
بخاطر پول پرستی معلوم نیست تا چندوقت قراره هی DLC پولی بده تا داستان و بازی تکه تکه کامل بشه.اون روزی که این کمپانی ورشکست بشه دوره نوینی تو صنعت گیم شروع میشه:|
بانجی این وسط تلف شد رفت!بانجیی که با هیلو چنان داستان و جوی داشت که دهن همرو می بست!

من فکر نمیکنم مشکل از طرف اکتیویژن بوده باشه، بانجی کار روی این عنوان رو از 2008-2009 شروع کرده اونم با همین ایده. اولین تریلر بازی رو که دیدم بنظرم واقعاً عالی اومد (تریلر و معرفیش در کنفرانس رونمایی از PS4) ولی چند وقت پیش بعد از دیدن گیم پلیش حس کردم چیز جدیدی نداره و این ذهنیت بهم دست داد که بازی روند تکراری خواهد داشت (چیزی که در Borderlands هم حس کرده بودم، البته من بازی رو co-op نرفتم). بانجی خودش میخواست از مایکروسافت جدا بشه و بعد از جدا شدن هم داشتن روی همین بازی کار میکردن. ممکنه در انتها اکتیویژن یک اثراتی روی بازی گذاشته باشه ولی بعید میدونم دیگه بشه همچین نقدهایی رو به اکتیویژن ربط داد. مشکل در طراحی بازی هست، در داستان هست، در تکراری شدنش هست که انصافاً ربطی به اکتی نداره.

حالا باید یک سال دیگه صبر کرد و دید 343 با هیلو چکار میکنه، اگر اونها هم موفق نشن (که البته با هیلو 4 خیلی هم نتیجه بدی نگرفتن و مشکل اصلی از بخش مولتی پلیر بود که شبیه CoD شده بود) که هیچی ولی اگر بتونن با هیلو 5 به موفقیت برسن اون وقت فکر نمیکنم بانجی از رها کردن هیلو خیلی احساس خوشحالی بکنه. در هر صورت امیدوارم سر شماره بعدی جبران بکنن، بنظر نمیرسه این شماره از بازی بازخوردهایی بهتر از اینی که تا الان دیدیم پیدا بکنه.
 
بانجي يه fps ساز قهار بود نه يه mmo ساز.....اينا خواستن با استفاده از تجربه و شهرتشون بيان دنيا و داستاني شبيه Halo رو تو يه mmo پياده كنن ولي كلا داستان و پلات از دستشون در رفت(به نظرم دندون گردي كردن اونا اماده اين تغيير سبك نبودن)

.
 
من فکر نمیکنم مشکل از طرف اکتیویژن بوده باشه، بانجی کار روی این عنوان رو از 2008-2009 شروع کرده اونم با همین ایده. اولین تریلر بازی رو که دیدم بنظرم واقعاً عالی اومد (تریلر و معرفیش در کنفرانس رونمایی از PS4) ولی چند وقت پیش بعد از دیدن گیم پلیش حس کردم چیز جدیدی نداره و این ذهنیت بهم دست داد که بازی روند تکراری خواهد داشت (چیزی که در Borderlands هم حس کرده بودم، البته من بازی رو co-op نرفتم). بانجی خودش میخواست از مایکروسافت جدا بشه و بعد از جدا شدن هم داشتن روی همین بازی کار میکردن. ممکنه در انتها اکتیویژن یک اثراتی روی بازی گذاشته باشه ولی بعید میدونم دیگه بشه همچین نقدهایی رو به اکتیویژن ربط داد. مشکل در طراحی بازی هست، در داستان هست، در تکراری شدنش هست که انصافاً ربطی به اکتی نداره.

حالا باید یک سال دیگه صبر کرد و دید 343 با هیلو چکار میکنه، اگر اونها هم موفق نشن (که البته با هیلو 4 خیلی هم نتیجه بدی نگرفتن و مشکل اصلی از بخش مولتی پلیر بود که شبیه CoD شده بود) که هیچی ولی اگر بتونن با هیلو 5 به موفقیت برسن اون وقت فکر نمیکنم بانجی از رها کردن هیلو خیلی احساس خوشحالی بکنه. در هر صورت امیدوارم سر شماره بعدی جبران بکنن، بنظر نمیرسه این شماره از بازی بازخوردهایی بهتر از اینی که تا الان دیدیم پیدا بکنه.[/QUOTE
Destiny هم مثل Borderlands بايد به صورت Coop بازي بشه كسي كه بخواد solo بره بد ترين تجربش ميشه. اصلا Solo رفتن اين بازي ها اشتباس.
Destiny براي كسايي كه علاقه به انلاين و Coop دارن بهترين تجربه و سرگرم كنند چند وقته براي پلير ها هست . مشكلش داستانه كه نمره ها به اين صورت شده، در ضمن كانتنت اصلي بازي يعني Raid هنوز باز نشده(١٦ سپتامبر باز ميشه) امتياز دادن به Destiny قبل از بازي كردن Raid اشتباه احمقانه هست. يا يكي از منتقد ها اومده گفته. PVP بازي يك Mode داره در صورتي كه ٦ تا هست يا به انلاين بودن بازي گير داده .
الان من ٣ روزه دارم بازي ميكنم از لحاظ PVE LOOT و .... تنوع داره و اصلا خسته كننده نشده. هر روز Event ها اپديت ميشن و فروشنده هاي جديد اضافه ميشن و ...
 
Ars technica :
The ugly

  • Always-online requirement shouldn't have been forced on people who want to play campaign content by themselves


خدایا چه طور ممکنه بانجی اینو نفهمیده باشه که بابا کسی که می خواد کمپین singleplayer بازی رو بره رو حق نداری مجبورش کنی انلاین بشه که بعد
این بازخوردای منفی رو سر این کار ببینی. اخه این چه کاریه ؟ عقلم خوب چیزیه :|
 
یعنی خود بانجی بی تقصیر بود؟ بانجی یه سازنده شناخته شده مستقل بود واسه خودش غولی شده بود. دندون گردی کردن...
به هم ریختگی بانجی که با اخراج مارتی کلا مشخصه! اما اکتیویژن سابقه درخشانی در زمینه نابود کردن استودیو ها داره...
 
Giant Bomb - 3/5 stars
بازی رو خود Jeff Gerstmann نقد کرده، گند زدی بانجی :| نمیشه گفت منتقدها مشکل دارن چون یکی مثل Jeff Gerstmann دیگه وضعیتش مشخصه، کاش تو همون سبک FPS یه بازی تاثیرگذار میساختن :دی
Destiny is a beautiful but hollow experience with most of the pieces you'd expect from a great multiplayer shooter. It just can't find a way to fit them all together
 
Lead UI designer :
دیگه کم مونده بیان بگن منتقدین عزیز لطف کنین وقتی بازی تمام فروشش رو کرد و دیگه کسی براش نمره مهم نبود نمره هاتون منتشر کنین !!:|8-|
پ.ن : من موندم اگه 2 تا منتقد منتظر بمونن تا raid باز بشه و بعدش نمره هاشون همینجوری باشه چی میخوان بگن :-??
 
Destiny هم مثل Borderlands بايد به صورت Coop بازي بشه كسي كه بخواد solo بره بد ترين تجربش ميشه. اصلا Solo رفتن اين بازي ها اشتباس.
Destiny براي كسايي كه علاقه به انلاين و Coop دارن بهترين تجربه و سرگرم كنند چند وقته براي پلير ها هست . مشكلش داستانه كه نمره ها به اين صورت شده، در ضمن كانتنت اصلي بازي يعني Raid هنوز باز نشده(١٦ سپتامبر باز ميشه) امتياز دادن به Destiny قبل از بازي كردن Raid اشتباه احمقانه هست. يا يكي از منتقد ها اومده گفته. PVP بازي يك Mode داره در صورتي كه ٦ تا هست يا به انلاين بودن بازي گير داده .
الان من ٣ روزه دارم بازي ميكنم از لحاظ PVE LOOT و .... تنوع داره و اصلا خسته كننده نشده. هر روز Event ها اپديت ميشن و فروشنده هاي جديد اضافه ميشن و ...

شما هر بازیی رو co-op بازی کنید بیشتر ازش لذت میبرید (مگر اینکه کلاً co-opـش هم مشکل داشته باشه) مشکل Borderlands (هنوز Destiny رو بازی نکردم نمیتونم دقیق نظر بدم) از نظر من این هست که مأموریت های شبیه به هم رو در جای جای بازی مدام تکرار میکنه، در واقع سوای دشمنهای بازی که کشتنشون بعد از یک مدت تکراری میشه محیطها هم به سرعت تکراری میشن (چون چندین و چند بار ازشون به دلایل مختلف و مشابه استفاده میشه) و تنها چیزی که شاید بتونه از شدت اینها کم کنه باز شدن مناطق جدید (با لول گیری) و لوت کردن هست که اون هم بعد از یک مدت باز جذابیتی برای من نداشت. حتی همین لوت کردن و جذابیتی که ممکنه داشته باشه باعث میشه خود پلیر اوایل بازی چندین و چند بار بی هدف داخل بازی بگرده و جدا از خط داستانی بخشهای مختلف رو دوباره انجام بده.

3 روز به خودی خود زمان خوبی برای گفتن اینکه بازی تکراری هست یا نه نیست ولی توی همین مدت با توجه به نوع طراحی مراحل و مأموریت ها میشه یک دید کلی در مورد بازی بدست آورد. اینکه محتوای بازی رو از همون ابتدا قابل بازی نکردن و یا ارائه ندادن هم باز یک مشکل دیگه هست (در ارتباط با منتقدها). بانجی نمیتونه انتظار داشته باشه که همه منتقدها بشینن چندین روز متوالی بازیشون رو بازی بکنن تا یک بخش جدیدش رو آنلاک بکنن تا بعد نقدش رو بنویسن، همونطور که کسی صبر نکرد بخش Spartan Ops هیلو 4 کامل بشه و بعد نقدش بکنه. بهتر بود این بخشها رو بصورت آنلاک شده در اختیار منتقدها میگذاشت تا مشکلات اینچنینی پیش نیاد. هر چند من بشخصه بعید میدونم بعد از آنلاک شدن یک یا چند بخش بخصوص نظر اولیه منتقدها هم بصورت کلی عوض بشه، شما وقتی از چیزی ذهنیت منفی پیدا کنید به این سادگیها ذهنیتتون عوض نمیشه.

حالا اگر این بخشهایی که شما اشاره کردید انقدر اثر گذار هستن، پس بهتره صبر کنیم و نقدهای بعدی رو ببینیم.
 
یعنی منتقدا به خاطر داستان بازی دارن بهش امتیاز کم می دن؟؟؟
تایتانفال که کلن داستان نداشت متاش شد 85 اگه اشتباه نکنم.
دلم واسه بانجی می سوزه واقعا حیف شد.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or