امتیازات Demon's Souls Remake

پیش بینی شما از امتیاز بازی در سایت Metacritic


  • مجموع رای دهنده‌ها
    194
  • نظرسنجی بسته شده است .

voldmort

AʙʏsSw̶ᴀʟᴋεЯ
کاربر فعال
May 28, 2015
10,014
نام
ali
Demon's Souls
20201110_122650_copy_380x213.jpg

توسعه دهنده: Bluepoint Games
ناشر: Sony Interactive Entertainment
پلتفرم: PS5
ژانر: Action role-playing

???
BaziCenter 10/10
Player 2: 10/10
Comicbook.com 10/10
Gaming Age 10/10
EGM 10/10
Game Rant: 10/10
CGMagazine 10/10
God is a Geek 10/10
VG247 10/10
GamesBeat 10/10
Impulsegamer 10/10
PlayStation Universe 10/10
TheGamer 10/10

VGC 10/10
Push Square 10/10
Vgames 10/10
Digitally Downloaded 10/10
Trusted Reviews 10/10
LEVEL (Czech Republic) 10/10

???
ZTGD 9.5/10
GameGrin 9.5/10
The Sydney Morning Herald 9.5/10
Gaming Nexus 9.5/10
Wccftec 9.5/10
COGconnected 9.5/10
3DJuegos 9.5/10
Vandal 9.5/10
Destructoid 9.5/10
Digital Chumps 9.5/10
Atomix 9.5/10

Areajugones 9.4/10
Gamersky 9.3/10
Game Informer 9.3/10
MGG Spain 9.2/10
Hobby Consolas: 9.2
IndieWire 9.1/10
LaPS4 9.1/10
GameSkinny 9/10
JeuxActu 9/10
Jeuxvideo.com 9/10
Screen Rant 9/10
Eurogamer Italy 9/10
4Players.de 9/10
MiIIenium 9/10
GameSpot 9/10
Press Start Australia 9/10
We Got This Covered 9/10
TrueGaming 9/10
Metro GameCentral 9/10
GamingBolt 9/10
Hardcore Gamer 9/10
XGN 9/10
IGN 9/10
Easy Allies 9/10
USgamer 9/10
GAMINGbible 9/10
DarkStation 9/10
Gamer.no 9/10
IGN Spain 9/10
Attack of the Fanboy 9/10
Game Revolution 9/10
GamePro Germany 9/10
TheSixthAxis 9/10
RPG Site 9/10
Post Arcade (National Post) 9/10
PlayStation LifeStyle 9/10
Gamer.nl 9/10
VideoGamer 9/10
Critical Hit 9/10
GameOver.gr 9/10
Merlin'in Kazanı 9/10
RPGamer 9/10
PlayStation Country 9/10
Edge Magazine 9/10
GameMAG 9/10
DualShockers 9/10
Games.cz 9/10
IGN Japan 9/10
Playstation Official Magazine UK 9/10
RPG Fan 9/10
Malditos Nerds 9/10
???
Everyeye.it 8.8/10
SpazioGames 8.8/10
Multiplayer.it 8.8/10
Game World Navigator Magazine 8.7/10
GamingTrend 8.5/10
The Games Machine 8.5/10
PSX-Sense.nl 8.5/10
Video Chums 8.4/10
Power Unlimited 8.2/10
Gameblog.fr 8/10
Shacknews 8/10
M3 8/10
AusGamers 7.8
Stevivor 7.5
20210421_122425.jpg
 
آخرین ویرایش:

REZA TAEL

کاربر سایت
Mar 25, 2007
4,137
نام
طائل
میبینید دوستان، وقتی میخواید دقیق تر نسبت به ادعاهای اغراق آمیزی که در خصوص بازی های سولزبورن میشه صحبت کنید، خیلی به نتیجه واحدی نمیرسید.

من اصلا با اینکه بازی های خوبی هستن (هرچند من اصلا دوست ندارم هیچکدومشون رو)، یه کامیونتی به شدت نیش و لویالی داره و کیفیت گیم پلی و داستان سرایی هم بالاست (و ده ها مورد ارزشند دیگه) کار ندارم، اما وقتی میخوایم بگیم فلان بازی بعد دو نسل از نظر گیم پلی و لول دیزاین هنوز از 90% بازی های دیگه جلوتره و موراد مشابه که به کرات دیده میشه، به استدلالی قوی تر از نظر شخصی نیازه. چون واقعا اینجوری نیست.

اتفاقا اینکه هر کی از یک چیز بازی میگه شاهکار بودن ابعاد مختلف بازی رو میرسونه. تو دیگه نوبری تو برعکس نشون دادن ماجرا.

اگر فقط نسل رو محدود به پی اس 3 و پی اس 4 بدونیم 4128 بازی روشون عرضه شده که 10%ی که از این بازی بهترن میشه 428 بازی. یعنی 428 بازی لول دیزاین بهتر از سولز دارن. هر چند تو کلا یک هیتری و اینجور مواقع از غیب ظاهر میشی. انگار مثلا ایکو که 2001 اومده از 90% بازی های الان لول دیزاینش بهتر نیست. یکی دوسال پیش هم بحث شده بود سولز روایت مینیمال داره از غیب ظاهر شدی مینیمالش کجا بود مینیمال برای ماریوعه. میشه صبحت کرد ساعت ها از لول دیزاین دارک سولز اما نه برای تو، چون تو درک مینیمال بودن روایت که پیش پا افتاده ترین چیز هم هست مورد داشتی. فکر کردی هر چیزی داستانش کمتره مینیمال تره. واقعا تقصیر ما نیست تو نمیتونی با سولز ارتباط بگیری.
 
آخرین ویرایش:

Soheil

Set Free The Devil Inside
کاربر سایت
Sep 5, 2006
4,645
نام
سهيل
سری سول بورن اتمسفر خارق العاده ای داره، داستان به شدت جالبی داره، موسیقی به یادماندنی داره، گرافیک هنری خیلی خوبی داره و حتی گرافیک تکنیکیش هم توی Bloodborne و Dark Souls3 حداقل نسبت به زمان عرضه خیلی خوب بود.

با این وجود این ادعا که گیم پلی اش از 90 درصد بازی ها بهتره اصلا و ابدا اغراق آمیز نیست. فقط کافیه به گیم پلی بازی هایی که سالانه عرضه میشن یکی بکنه کاملا قابل درک و فهمه این ادعا. حداقل در بعد بازی های AAA این ادعا اصلا اغراق آمیز نیست.

یک چیزم اضافه کنم دیگه بازی که فقط یک نسخه اش روی یک پلتفرم (PC) نزدیک 7 میلیون فروش داشته Niche حساب نمیشه. به یاکوزا ، پرسونا دیگه الان نیش نمیگن چه برسه به این :))
 
آخرین ویرایش:

ShahryR

کاربر سایت
Sep 7, 2012
657
نام
شهریار
به عنوان طفدار این سری میگم اینکه میگین از 90% بازی ها بهتر اغراقی بیش نیست .

در اینکه جزو بهترین هاست هیچ شکی درش نیست اما از 90% کل بازی ها بهتر دیگه اغراق خدایش. :|
شماها هم دیگه خیلی پیچیده می‌کنین قضیه رو.
۱۰ درصد برتر بازی‌ها میشن ۵ یا ۶ بازی برتر‌ هر سال که سولزبورنا هم همیشه جزئشون بودن. که جمله اون دوستمون با این معیار منطقیه‌.
بگذریم از این که واسه خیلی‌ها مثل خودم هم تو یه درصد اول قرار می‌گیرن :D
 

Capitan_shepard

کاربر سایت
Jul 9, 2017
1,134
نام
امیر
از نظر من ک ۹۰ درصدو کمم گفتن??‍♂️ دارک سولز لول دیزاین چند وجهی ای داره
هم داستانو روایت میکنه و هم گیم پلی رو
با این ک گیم پلی نسبتا کند و بدقلقه هیچ جوره خسته کننده نمیشه(به نسبت اون مدل بازیا که یه عده دوس دارن مگه نه به شدت دقیق و با حساب کتابه)
بشدت حس ماجراجویی شما رو قلقلک میده و همه جوره با محیط های پیچیده و پر از عمقش شما رو تو خودش غرق میکنه
حسه رضایتی که پایین انداختن اولین نردبون و رسیدن به بون فایر قبلی بعد کشیدن کلی سختی داره با کمتر چیزی قابل مقایسس
دیگه وقتی از اندد پریش اون اسانسور بخ فایرلینک لینک میشه رو در موردش کمتر بگیم بهتره :D
کلی خلاقیت تو دیزاین مراحل هست و هر محیط حرف تازه ای برا زدن داره
درکنار این مدل لول دیزاین عناوین خیلی کمی میشه قرار داد...خیلی کمتر از ده درصد
بایوشاک،هف لایف،اویل چهار و عناوینی از این دست...بازی هایی ک میتونن تنه به تنه دارک سولز بزنن از نظر لول دیزاین خیلی کمتر از ده درصده ;)
 
آخرین ویرایش:

Arima Kishou

Kuro no Shinigami
کاربر سایت
Jul 14, 2014
5,356
نام
محمد
من نمیدونم چطور بازیایی که حتی کسی که گیمر هم نیست اسمشون رو شنیده و بدون شکی جزو جریان ساز ترین بازی های دهه گذشته هستن...میتونه Niche قلمداد بشه! فن بیس سولز بورن بزرگ نباشه واقعا کوچیک هم نیست که بگیم مین استریم نیست‌.
 

HalfLife G

کاربر سایت
Feb 21, 2009
3,742
نام
مراد حلیمی
کلمه 90 درصد که چیز عجیبی نیس
الان صرفا نمرات متا رو معیار بگیریم مثلا بلادبورن با اون متا جزو 10 درصد بازیهای برتر سال خودش نبوده؟ یا سکیرو؟ یا دارک سولزها؟
از لحاظ تاثیر گذاری هم مطمینا جزو چند بازی تاثیر گذار نسل قبل بودن بازیهای سولز بورن(لیست بازیهایی که تاثیرگرفتن از سولز بورن به تنهایی یه لیست بسیار مهمه)
+
دیگه باید چیکار کنه تا بگیم سری بازیهای بزرگی هستن؟
موسیقی فوق العاده
گرافیک هنری فوق العاده
داستان فوق العاده
مکانیک های مبارزات کاملا دقیق و لذت بخش
لول دیزاین خلاقانه
اتمسفر محشر

تنها ضعفشون گرافیک فنی هست که اونم باز تو بازی مثه دارک سولز3 و بلادبورن(بعد پچ ها) کاملا قابل قبول بود

.
 

REZA TAEL

کاربر سایت
Mar 25, 2007
4,137
نام
طائل
از نظر من ک ۹۰ درصدو کمم گفتن??‍♂️ دارک سولز لول دیزاین چند وجهی ای داره
هم داستانو روایت میکنه و هم گیم پلی رو
با این ک گیم پلی نسبتا کند و بدقلقه هیچ جوره خسته کننده نمیشه
بشدت حس ماجراجویی شما رو قلقلک میده و همه جوره با محیط های پیچیده و پر از عمقش شما رو تو خودش غرق میکنه
حسه رضایتی که پایین انداختن اولین نردبون و رسیدن به بون فایر قبلی بعد کشیدن کلی سختی داره با کمتر چیزی قابل مقایسس
دیگه وقتی از اندد پریش اون اسانسور فایرلینک لینک میشه رو در موردش کمتر بگیم بهتره :D
کلی خلاقیت تو دیزاین مراحل هست و هر محیط حرف تازه ای برا زدن
درکنار این مدل لول دیزاین عناوین خیلی کمی میشه قرار داد...خیلی کمتر از ده درصد
بایوشاک،هف لایف،اویل چهار و عناوینی از این دست...بازی هایی ک میتونن کنار دارک سولز باشن از نظر لول دیزاین خیلی کمتر از ده درصده ;)

حالا این چیزایی که اشاره کردی چیزای قابل لمس و کاملا حس کردنی بازیه. اگر بخوام از جزییات لول دیزاین بگم، وقتی که از فایرلینگ شراین که سه مسیر؟ جلو روته لول دیزاین اینطوریه که اگر به دو مسیری که نباید بری بری، دشمنا انقدر قوین که حالیت کنن از اینور نباید بیای، اما تو همون سمتی که اسکلتا هستن(سمت Tomb of Giants) میخوای بری از دور نور های آیتم رو میبینی که وسوسه میشی بدویی مرگ رو به جون بخری ببینی آیتمه چیه، من با همین روش رفتم zweihander رو گرفتم و بلک نایت آندد برگ رو با همین شمشیر کشتم. این جزییات تو جایجای بازی هست و گیمر شاید نفهمه اما قطعا حسش میکنه چون دیزاین بازی مث خوندن رمان نیست گیمر از خلال مراحل رد میشه و یک چیز تجربه کردنیه. یا اگر کلاس شوالیه و سرباز رو انتخاب کنی برای بار اول که حلقه بالا بردن طاقت وزن رو میگیری شور و شعفی که به گیمر وارد میشه باورنکردنیه. یه رفیقم که دارک سولز 1 رو بازی کرده بود بعد بازی کردن نسخه دوم گفت اولیه یه چیز دیگه بود، اصلا فرق میکرد، خارق العاده بود، ببینید نمیتونست تو قالب کلمات بیان کنه چرا دارک 1 بهتر از 2 بود و صرفا با کلمات توصیفی جواب میداد، پس هستن کسایی که چیزی تو ذهن و قلبشونه رو با کلمات به خوبی نمیتونن بگن و اینطوری جالب نیست ببریشون گوشه رینگ بگی "چی بود که دارک سولز رو عالی میکرد، بگو بگو بگو" ، و این موضوع نشان از تو خالی بودن حرفاشون یا ضعفشون نیست

تو نقل قول هایی که صفحه قبل شد یکی از بالانس بودن سختی بازی گفت(فقط باس فایت اورنستین و اسماگ رو به یاد بیارید)
یکی از سیستم سیو بازی و سیستم مجازات
یکی از اتمسفر بازی و جهان بازی
یکی از داستان و روایت
یکی از گیم پلی
یکی از لول دیزاین
و من از شخصیت و ماموریت های فرعی بازی میگم(این بازی انقدر بزرگه که من تو یه فروم نامرتبط با گیم داشتم میچرخیدم طرف آواتارش Solaire of astora بود.)

این نشون از شاهکار بودن ابعاد بازی داره که فقط برای ذائقه و سلیقه متفاوت، اون قسمتش بولد تره. اما باید تو تمام قسمت ها خراب کرده و فقط تو یک قسمت خوب می بود تا به یک چیز واحدی میرسیدیم و شاید در نظر صاحب نظران مقبول افتد.

در مورد لول دیزاین دیمن سولز هم فقط ذکر یک نمونه که چطور اون اهنگر از نکسس با 4 تا دیالوگ ذهن و بدن ما رو روانه Archstone دوم میکنه و مسیر پیشروی و کرکترایی که تو مسیر میبینی و داستانی که روایت میشه کافیه. هر چی بگم اسپویله. یا Archstone سوم و تم مسیحی و کلیسایی که بعدش به تم ادبیات و نقاشی های بعد مسیحیت میرسیم، اما بهتون قول میدم هر وقت دیمن سولز بلوپوینت رو تونستم بازی کنم تو همین فروم زیر 70 خط در موردش ننویسم. هر چند حرف اضافه زدن در مورد بازی بی خوده چون متای بازی گویای همه چیزه بازی از سال 2009 انتخاب شده و بدون دست زدن بیس گیم پلی و لول دیزاین بازی متای 92 گرفته انگار مسخره بازیه که یه گیم از 12 سال پیش انتخاب کنی چیزهای اساسیش رو دست نزنی و منتقدا هم دنشون وا نشه که مکانیک ها و راحی مرحله بازی دمده شده. این موضوع برا SotC اوئدا حتی بیشتر صادقه.

4-5 سال پیش داشتم برا اولین بار هف لایف 1 رو بازی میکردم که برا 22 سال پیشه. در طول بازی دهنم هاج و واج باز مونده و بخوام حسم رو تداعی کنم فقط میتونم از شکل هندسی دایره صحبت کنم چون دایره نماد تکامل در هر چیزیه. داشتم دیوونه میشدم که در سال 1998 چطور اینا به این سطح از لول دیزاین رسیدن که قطعا تا قیامت از 90% بازی ها بهتره(اگر از نسبت های ریاضی کمی اطلاع داشته باشید میبیند 90% خیلی کم هم هست) . یه جور اینجا رفتار میشه انگار لول دیزاین با زمان رابطه غیر مستقیم داره و زمانپذیره، یعنی هر چی بریم جلوتر قطعا بازی هایی که رلیس شدن لول دیزاین بهتری دارن. انگار دو تا دو تا چارتاست در صورتی که لول دیزاین کاملا به نبوغ شخص مولف بازی یا تیم سازنده بازی چسبیده است و نبوغ چیز انتقال دادنی نیست. اون گرافیک فنی بازی هست که بازی که الان برای پی اس 5 میاد قطعا از بازی که برا پی اس 1 اومده بهتره، نه لول دیزاین.

طراحی مراحل ماشین لباس شویی نیست که مدل 2020 از مدل 2010 بهتر باشه.
 

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Jul 10, 2013
12,377
نام
سید محمد حسین
به عنوان طفدار این سری میگم اینکه میگین از 90% بازی ها بهتر اغراقی بیش نیست .

در اینکه جزو بهترین هاست هیچ شکی درش نیست اما از 90% کل بازی ها بهتر دیگه اغراق خدایش. :|

تو "سبک خودش" به نظرم واقعا از 90 درصد بازی ها بهتره...

====

البته به لحاظ ریاضی، کلا از 90 درصد بازی ها بهتر بودن این قدر افتخار خفنی نیست :D
از 18130 تا بازی ای که تو متاکریتیک ثبت شدن و نمره دارن، کلا 527 تاشون متاشون بالای 90 ـه... یعنی عملا 3 درصد :D
یعنی اگه مبنا فقط متاکریتیک باشه، اگه متای بازی بالای 85 باشه از 90 درصد بازی ها بهتره :D
 
آخرین ویرایش:

Pyramid Head

کاربر سایت
Jun 15, 2011
2,763
نام
محمد
حالا این چیزایی که اشاره کردی چیزای قابل لمس و کاملا حس کردنی بازیه. اگر بخوام از جزییات لول دیزاین بگم، وقتی که از فایرلینگ شراین که سه مسیر؟ جلو روته لول دیزاین اینطوریه که اگر به دو مسیری که نباید بری بری، دشمنا انقدر قوین که حالیت کنن از اینور نباید بیای، اما تو همون سمتی که اسکلتا هستن(سمت Tomb of Giants) میخوای بری از دور نور های آیتم رو میبینی که وسوسه میشی بدویی مرگ رو به جون بخری ببینی آیتمه چیه، من با همین روش رفتم zweihander رو گرفتم و بلک نایت آندد برگ رو با همین شمشیر کشتم. این جزییات تو جایجای بازی هست و گیمر شاید نفهمه اما قطعا حسش میکنه چون دیزاین بازی مث خوندن رمان نیست گیمر از خلال مراحل رد میشه و یک چیز تجربه کردنیه. یا اگر کلاس شوالیه و سرباز رو انتخاب کنی برای بار اول که حلقه بالا بردن طاقت وزن رو میگیری شور و شعفی که به گیمر وارد میشه باورنکردنیه. یه رفیقم که دارک سولز 1 رو بازی کرده بود بعد بازی کردن نسخه دوم گفت اولیه یه چیز دیگه بود، اصلا فرق میکرد، خارق العاده بود، ببینید نمیتونست تو قالب کلمات بیان کنه چرا دارک 1 بهتر از 2 بود و صرفا با کلمات توصیفی جواب میداد، پس هستن کسایی که چیزی تو ذهن و قلبشونه رو با کلمات به خوبی نمیتونن بگن و اینطوری جالب نیست ببریشون گوشه رینگ بگی "چی بود که دارک سولز رو عالی میکرد، بگو بگو بگو" ، و این موضوع نشان از تو خالی بودن حرفاشون یا ضعفشون نیست

تو نقل قول هایی که صفحه قبل شد یکی از بالانس بودن سختی بازی گفت(فقط باس فایت اورنستین و اسماگ رو به یاد بیارید)
یکی از سیستم سیو بازی و سیستم مجازات
یکی از اتمسفر بازی و جهان بازی
یکی از داستان و روایت
یکی از گیم پلی
یکی از لول دیزاین
و من از شخصیت و ماموریت های فرعی بازی میگم(این بازی انقدر بزرگه که من تو یه فروم نامرتبط با گیم داشتم میچرخیدم طرف آواتارش Solaire of astora بود.)

این نشون از شاهکار بودن ابعاد بازی داره که فقط برای ذائقه و سلیقه متفاوت، اون قسمتش بولد تره. اما باید تو تمام قسمت ها خراب کرده و فقط تو یک قسمت خوب می بود تا به یک چیز واحدی میرسیدیم و شاید در نظر صاحب نظران مقبول افتد.

در مورد لول دیزاین دیمن سولز هم فقط ذکر یک نمونه که چطور اون اهنگر از نکسس با 4 تا دیالوگ ذهن و بدن ما رو روانه Archstone دوم میکنه و مسیر پیشروی و کرکترایی که تو مسیر میبینی و داستانی که روایت میشه کافیه. هر چی بگم اسپویله. یا Archstone سوم و تم مسیحی و کلیسایی که بعدش به تم ادبیات و نقاشی های بعد مسیحیت میرسیم، اما بهتون قول میدم هر وقت دیمن سولز بلوپوینت رو تونستم بازی کنم تو همین فروم زیر 70 خط در موردش ننویسم. هر چند حرف اضافه زدن در مورد بازی بی خوده چون متای بازی گویای همه چیزه بازی از سال 2009 انتخاب شده و بدون دست زدن بیس گیم پلی و لول دیزاین بازی متای 92 گرفته انگار مسخره بازیه که یه گیم از 12 سال پیش انتخاب کنی چیزهای اساسیش رو دست نزنی و منتقدا هم دنشون وا نشه که مکانیک ها و راحی مرحله بازی دمده شده. این موضوع برا SotC اوئدا حتی بیشتر صادقه.

4-5 سال پیش داشتم برا اولین بار هف لایف 1 رو بازی میکردم که برا 22 سال پیشه. در طول بازی دهنم هاج و واج باز مونده و بخوام حسم رو تداعی کنم فقط میتونم از شکل هندسی دایره صحبت کنم چون دایره نماد تکامل در هر چیزیه. داشتم دیوونه میشدم که در سال 1998 چطور اینا به این سطح از لول دیزاین رسیدن که قطعا تا قیامت از 90% بازی ها بهتره(اگر از نسبت های ریاضی کمی اطلاع داشته باشید میبیند 90% خیلی کم هم هست) . یه جور اینجا رفتار میشه انگار لول دیزاین با زمان رابطه غیر مستقیم داره و زمانپذیره، یعنی هر چی بریم جلوتر قطعا بازی هایی که رلیس شدن لول دیزاین بهتری دارن. انگار دو تا دو تا چارتاست در صورتی که لول دیزاین کاملا به نبوغ شخص مولف بازی یا تیم سازنده بازی چسبیده است و نبوغ چیز انتقال دادنی نیست. اون گرافیک فنی بازی هست که بازی که الان برای پی اس 5 میاد قطعا از بازی که برا پی اس 1 اومده بهتره، نه لول دیزاین.

طراحی مراحل ماشین لباس شویی نیست که مدل 2020 از مدل 2010 بهتر باشه.
خیلی قشنگ گفتی
نمی دونم برای شما هم پیش اومده یا نه ولی تو بعضی بازیا به یه قسمت خاصی از بازی که می رسی پیش خودت به خودت میگی پسر عجب بازیه. من این لحظه رو اوج لذتم تو این صنعت می دونم باور کن تو این نزدیک 20 الی 21 سالی که گیم می زنم شاید سرجمع 15 تا بازی نباشه که من چنین حسی سرشون داشتم
یه حس رضایت از بازی هست که تحویلت دادن یه حسی که هیچ عدد و رقمی نمی تونه تغییرش بده حسیه که بعد از پایان بازی نیازی نمی بینی بیای به هیتر ها جواب پس بدی و صغری کبری بچینه که به فلان دلیل این گیم محشره
من یه اعتقادی دارم اگه یه بازی انجام دادی و حس کردی که باید خیلی افراطی ازش طرفداری کنی و مدام خوبیاش رو به بقیه یادآوری کنی مخصوصا اگه فن بازی یا کنسول باشی (خصوصا به هیتر ها ) مطمئن باش بازی یه جای کارش می لنگه که باید مدام خوبیاش رو یادآوری کرد
جادوی این سری اینه که بعد از پایان بازی بدون هیچ دلیلی بازم دوست داری بازی رو تکرار کنی و هیچوقت خستت نمی کنه این جادوی بازی توصیف ناپذیره نمیشه وصفش کرد
 

kamyy

کاربر سایت
Mar 20, 2013
3,874
نام
بنیامین
خیلی قشنگ گفتی
نمی دونم برای شما هم پیش اومده یا نه ولی تو بعضی بازیا به یه قسمت خاصی از بازی که می رسی پیش خودت به خودت میگی پسر عجب بازیه. من این لحظه رو اوج لذتم تو این صنعت می دونم باور کن تو این نزدیک 20 الی 21 سالی که گیم می زنم شاید سرجمع 15 تا بازی نباشه که من چنین حسی سرشون داشتم
یه حس رضایت از بازی هست که تحویلت دادن یه حسی که هیچ عدد و رقمی نمی تونه تغییرش بده حسیه که بعد از پایان بازی نیازی نمی بینی بیای به هیتر ها جواب پس بدی و صغری کبری بچینه که به فلان دلیل این گیم محشره
من یه اعتقادی دارم اگه یه بازی انجام دادی و حس کردی که باید خیلی افراطی ازش طرفداری کنی و مدام خوبیاش رو به بقیه یادآوری کنی مخصوصا اگه فن بازی یا کنسول باشی (خصوصا به هیتر ها ) مطمئن باش بازی یه جای کارش می لنگه که باید مدام خوبیاش رو یادآوری کرد
جادوی این سری اینه که بعد از پایان بازی بدون هیچ دلیلی بازم دوست داری بازی رو تکرار کنی و هیچوقت خستت نمی کنه این جادوی بازی توصیف ناپذیره نمیشه وصفش کرد
به اون لحظه که شما می گی به نظرم باید گفت انفجار ارگ/اسم گیمری
 
  • Like
Reactions: Pyramid Head

only sony

プレイステーション
کاربر فعال
Apr 9, 2011
7,375
نام
رامین
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر