امتیازات Demon's Souls Remake

پیش بینی شما از امتیاز بازی در سایت Metacritic


  • مجموع رای دهنده‌ها
    194
  • نظرسنجی بسته شده است .

voldmort

AʙʏsSw̶ᴀʟᴋεЯ
کاربر فعال
May 28, 2015
10,014
نام
ali
Demon's Souls
20201110_122650_copy_380x213.jpg

توسعه دهنده: Bluepoint Games
ناشر: Sony Interactive Entertainment
پلتفرم: PS5
ژانر: Action role-playing

???
BaziCenter 10/10
Player 2: 10/10
Comicbook.com 10/10
Gaming Age 10/10
EGM 10/10
Game Rant: 10/10
CGMagazine 10/10
God is a Geek 10/10
VG247 10/10
GamesBeat 10/10
Impulsegamer 10/10
PlayStation Universe 10/10
TheGamer 10/10

VGC 10/10
Push Square 10/10
Vgames 10/10
Digitally Downloaded 10/10
Trusted Reviews 10/10
LEVEL (Czech Republic) 10/10

???
ZTGD 9.5/10
GameGrin 9.5/10
The Sydney Morning Herald 9.5/10
Gaming Nexus 9.5/10
Wccftec 9.5/10
COGconnected 9.5/10
3DJuegos 9.5/10
Vandal 9.5/10
Destructoid 9.5/10
Digital Chumps 9.5/10
Atomix 9.5/10

Areajugones 9.4/10
Gamersky 9.3/10
Game Informer 9.3/10
MGG Spain 9.2/10
Hobby Consolas: 9.2
IndieWire 9.1/10
LaPS4 9.1/10
GameSkinny 9/10
JeuxActu 9/10
Jeuxvideo.com 9/10
Screen Rant 9/10
Eurogamer Italy 9/10
4Players.de 9/10
MiIIenium 9/10
GameSpot 9/10
Press Start Australia 9/10
We Got This Covered 9/10
TrueGaming 9/10
Metro GameCentral 9/10
GamingBolt 9/10
Hardcore Gamer 9/10
XGN 9/10
IGN 9/10
Easy Allies 9/10
USgamer 9/10
GAMINGbible 9/10
DarkStation 9/10
Gamer.no 9/10
IGN Spain 9/10
Attack of the Fanboy 9/10
Game Revolution 9/10
GamePro Germany 9/10
TheSixthAxis 9/10
RPG Site 9/10
Post Arcade (National Post) 9/10
PlayStation LifeStyle 9/10
Gamer.nl 9/10
VideoGamer 9/10
Critical Hit 9/10
GameOver.gr 9/10
Merlin'in Kazanı 9/10
RPGamer 9/10
PlayStation Country 9/10
Edge Magazine 9/10
GameMAG 9/10
DualShockers 9/10
Games.cz 9/10
IGN Japan 9/10
Playstation Official Magazine UK 9/10
RPG Fan 9/10
Malditos Nerds 9/10
???
Everyeye.it 8.8/10
SpazioGames 8.8/10
Multiplayer.it 8.8/10
Game World Navigator Magazine 8.7/10
GamingTrend 8.5/10
The Games Machine 8.5/10
PSX-Sense.nl 8.5/10
Video Chums 8.4/10
Power Unlimited 8.2/10
Gameblog.fr 8/10
Shacknews 8/10
M3 8/10
AusGamers 7.8
Stevivor 7.5
20210421_122425.jpg
 
آخرین ویرایش:

SPILL

کاربر سایت
May 20, 2013
2,239
نام
HESAM
الان اینجا زنده زنده آتیشت میزنن.
بستگی داره از چه نظر بگه :D
از بعد فنی و تکنیکی کلا فرام سافتور به این جور چیزا تو گیم پلی زیاد اهمیت نمیده .

اما از نظر ساختار و رعایت اصول گیم پلی و مطابقت اون با داستان و Lore بازی عالی هستند .

در کل برای من اینطوریه :
دنیای بازی و اتمسفر و محیط با اختلاف اول
داستان بازی دوم
موسیقی سوم
و در آخر گیم پلی .
اخرین چیزی که تو بازی های این بشر برای من اهمیت داره گیم پلی هست و میخوام بگم خیلی موارد مهمتری هستش که باید بهش پرداخته بشه .
شاید به خاطر همین موارد هستش که سکیرو تو بازی های میازاکی برای من تو رتبه آخر قرار میگیره ( گرچه همین بازی هم برای من یک شاهکار بی همتا بود )
 

mehdiebtedaei

کاربر سایت
Dec 10, 2020
188
بستگی داره از چه نظر بگه :D
از بعد فنی و تکنیکی کلا فرام سافتور به این جور چیزا تو گیم پلی زیاد اهمیت نمیده .

اما از نظر ساختار و رعایت اصول گیم پلی و مطابقت اون با داستان و Lore بازی عالی هستند .

در کل برای من اینطوریه :
دنیای بازی و اتمسفر و محیط با اختلاف اول
داستان بازی دوم
موسیقی سوم
و در آخر گیم پلی .
اخرین چیزی که تو بازی های این بشر برای من اهمیت داره گیم پلی هست و میخوام بگم خیلی موارد مهمتری هستش که باید بهش پرداخته بشه .
شاید به خاطر همین موارد هستش که سکیرو تو بازی های میازاکی برای من تو رتبه آخر قرار میگیره ( گرچه همین بازی هم برای من یک شاهکار بی همتا بود )
شاید دلیلش اینه که میازاکی تو سکیرو به گیم پلی اهمیت زیادی داده و از نظر گیم پلی تو بازی های میازاکی تو رتبه اول قرار میگیره
مثلا از نظر اتمسفر میسه گفت Bloodborne اوله
 

SPILL

کاربر سایت
May 20, 2013
2,239
نام
HESAM
شاید دلیلش اینه که میازاکی تو سکیرو به گیم پلی اهمیت زیادی داده و از نظر گیم پلی تو بازی های میازاکی تو رتبه اول قرار میگیره
مثلا از نظر اتمسفر میسه گفت Bloodborne اوله
اتفاقا از نظر گیم پلی هم به نظرم سکیرو خیلی بازیه ساده تری هستش ، اینکه level حرکتی و کمبت هارو سرعت بهش بدی دلیل بر پیشرفته تر شدن و کوول بودنش نیست ، در این صورت Nioh بهترین بازیه .
من به شخصه ترجیح میدم مثل بلابورن سلاح های خفن چند کاره و بسیار کاربردی داشته باشم و باهاشون باس های مختلف و متنوع رو سلاخی کنم تا اینکه یک سلاح داشته باشم و با پری کردن انمی هایی با تنوع کمتر ( از نظر Type و سیستم کامبتشون ) شکست بدم .

کلی بگم ، اصلا اینکه داستان انقدر واضح روایت بشه و انقدر همه چی روشن باشه و آگاهی داشته باشی ، به گروه خونی میازاکی نمیخوره :D
باید انقدر گیج و سردرگم بشی که خودت التماس کنان بری دنبال سرنخ های داستانی و پدرت دربیاد و آخرش هیچی نفهمی و دچار سردرگمی و بحران درونی بشی :D
 

Kiami

کاربر سایت
Dec 10, 2010
2,855
دقیقا از کدوم 90% جلوتره؟
فکر میکنم منظورش از نظر درجه سختی در گیم پلی هست :D کلا بزرگترین حسن و برتری این سری بازی اینه که هر شخصی توان انجام بازی کردنشو نداره و به شدت hardcore پسنده . و این نکته تو تک تک جزئیات گیم پلی بازی دیده میشه . یعنی هر چقدرم فارم کنی و خودتو قوی کنی باید برای از بین بردن یک باس دقیقا با ۳ تا فاز حمله و تغییراتش خودتو وفق بدی و بر اساس یه تاکتیک درست عمل کنی . من تو تاریخ بازی های کامپیوتری به خصوص در این ژانر چنین گیمی سراغ ندارم که محکومت کنه تنها راه شکست دادن باس پیدا کردن قلق درست و پذیرش طی کردن دوباره یه مسیر سخت و طاقت فرسا پس از هر شکست باشه.و توی این مسیر برای کوچکترین اشتباه به شدت تنبیهت کنه . این دقیقا خاص بودن این سری بازی رو نشون میده.مثلا خود نینجا گایدن هم جزو سرامد های این سیستم سخت گیری بوده ولی خود نینجا گایدنم باز سیستم تنبیهی شبیه به سری سولزبورن نداره . و خیلی روی چک پوینت ها و ایتم ها به گیمر سخت نمیگیره .
 
  • Like
Reactions: mehdiebtedaei

HalfLife G

کاربر سایت
Feb 21, 2009
3,742
نام
مراد حلیمی
شاید دلیلش اینه که میازاکی تو سکیرو به گیم پلی اهمیت زیادی داده و از نظر گیم پلی تو بازی های میازاکی تو رتبه اول قرار میگیره
مثلا از نظر اتمسفر میسه گفت Bloodborne اوله
نویسنده داستان بازی سکیرو میازاکی نیست (برخلاف بقیه بازیهاش (به جز دارک2))

برا همینم کاملا ز این لحاظ پایینتر از بقیه بازیاش هست ( گرچه به قول دوستمون SPILL از لحاظ گیم پلی هم با اینکه دقیق هست ولی وسیع نیست)

.
 

mehdiebtedaei

کاربر سایت
Dec 10, 2020
188
نویسنده داستان بازی سکیرو میازاکی نیست (برخلاف بقیه بازیهاش (به جز دارک2))

برا همینم کاملا ز این لحاظ پایینتر از بقیه بازیاش هست ( گرچه به قول دوستمون SPILL از لحاظ گیم پلی هم با اینکه دقیق هست ولی وسیع نیست)

.
نه اخه ایشون گفت من برام اول اون اتمسفر و دنیای بازی های میازاکی مهمه در درجه اخر گیم پلی هست من گفتم شاید بخاطر اینه که میازاکی تمرکزش رو سکیرو گذاشت رو بخش گیم پلی
هر چند تو همین ریمیک دمون سولز به لطف تکنولوژی گیم پلی بازی هم رو به جلو رفته
 
  • Angry
Reactions: IMANOKA

MrElectricWizard

The Hawk Is Howling
کاربر سایت
Nov 6, 2011
3,540
نام
Mehrdad
جدا مایلم دو مورد از این چیزهایی که هنوزم بعد گذشت دو نسل از 90% بازی ها بهتره رو بهم نیشان بدن.
دوستمون که اغراق کرد و به نظرم سلیقه شخصیشو گفت :D ولی فکر کنم منظورش یه سری مکانیسم های منحصر بفرد سولزبورن هاست که باعث میشه بعد از عملا 2 نسل همچنان بازی تازگی خودش رو داشته باشه.
مثلا سیستم سیو.. ببین تو اکثر بازی ها ما میتونیم در کمتر از 1-2 ثانیه هر جایی از بازی کوییک سیو کنیم و بعدا از همون جا ادامه بدیم. تو ار پی جی ها و ادونچر ها و خیلی از بازی های دیگه که میشه مولتیپل سیو داشت و کارت خیلی اسون تر هم میشه.. کافیه قبل از فایت یا یک محیط و مرحله خاص سیو کنی و بعدش هرچند بار که بخوای retry کنی و با ازمون و خطا در نهایت اون قسمت از بازی رو رد کنی.

اما سولزبورن ها همونطور که میدونی خب متفاوته. از یه طرف ما یک اتوسیو داریم که با کارهای زیادی تریگر میشه.. مثل برداشتن ایتم باز کردن منو صحبت و در کل تعامل با محیط و ان پی سی ها ورود به یک محیط جدید و حتا مردنت و و و.. ولی خب چون مولتیپل سیوی در کار نیست و مدام اوررایت میشه عملا شما میتونی با مثلا یک اشتباه چند ساعت فارم یا پیشرفتت رو از دست بدی.. مثلا تصور کن 1 میلیون سولز همرات داری و میمیری.. حالا در مسیر برگشت اگه دوباره بمیری چون اتوسیو اوررایت میشه اون یک میلیون سولزتم از دست میره و یه دونه جدید ایجاد میشه یعنی اندازه ای که اخرین بار همرات بوده. یا حتا اگه اشتباه با یک ان پی سی درگیر بشی که دیگه واویلا.. چون مولتیپل سیوی وجود نداره ان npc تا playthrough یا به عبارتی نیو گیم پلاس بعدی برات hostile میشه.. اینجاست که بازی مجبورت میکنه "خوب و با دقت" بازی کنی و در واقع اصلا راه نداره که شل و ول بری جلو..
و یا مهم تر از همه باس ها.. که خب به لول دیزاین هم ربط پیدا میکنه..
ببین هرچند میتونی بعد از گشتن محیط و پیشروی شورتکات های زیادی به لامپ یا بونفایر پیدا کنی، اما باز هم به معنی اسون تر شدن کارت نیست. چون خیلی وقت ها حتا اگه از میانبر به باس بری باید از جلوی چندین انمی چغر و سخت، دوج و اسپیدران کنی.. همین باعث میشه همیشه 1-2-3 وحتا بیشتر دقیقه قبل از باس وقتت گرفته بشه که هم رو مخ گیمر میره هم خسته میکنه و در نهایت باسی که اگه چکپوینت عادی داشت خیلی راحت بود تبدیل میشه به یک باس سخت و چالشی.. (حالا باس هایی که شورتکات ندارند یا شورتکات رو پیدا نکردی دیگه خودت حساب کن)(و اینکه برگشت به بونفایر از شورتکات هم عملا کار restart checkpoInt در منو رو به صورت زنده در گیم پلی انجام میده که به نوبه خودش خیلی جالبه)
یا مثلا کامبت، refill شدن health توسط ضربه زدن که میتونی دمیجی که انمی بهت وارد کرده رو جبران کنی اگه تایمینگ مناسب رو انجام بدی خودش به تنهایی سیستم بسیار جذابیه که تو بلادبورن و حتا با رینگ در دارک سولز(تو سولز باید انمی کشته بشه تا یه کمی از health پر بشه) میتونی استفاده کنی که از یه طرف ریسک ضربه بیشتری خوردن رو همراه داره و از طرف دیگه اگه درست انجام بدی جایزت میشه پر شدن health. ببین فقط چند تا از این مکانیک هارو الان گفتم..

بحث لول دیزاین هم.. خودم به شخصه شدیدا لول دیزاین سولزبورن هارو دوست دارم.. خفن ترین ویژگیشونم به نظرم اینکه کل مپ رو میتونی مثل یک پازل بزرگ در نظر بگیری.. همه جا به هم ربط داره.. ممکنه فولان کالکتیبل که یک جایی از بازی رو یک سکو و در چند متریت قرار داره و تو الان بهش دسترسی نداری، ساعت ها بعد و بعد از چند باس و محیط توسط یک دالان مخفی بهش برسی.. یک نردبونم بدی پایین و همین تبدیل بشه به شورتکاتی که مثلا محیط دهم رو به محیط دوم مرتبط میکنه.. خیلی وقت ها یک محیط رو میتونی از چندین جای بخصوص، که خودشون از چندین محیط مختلف به اون ناحیه رسیدند، ببینی.. در واقع خیلی وقت ها خصوصا تو سولز های قدیمی ما با محیط های کوچیکی مواجه هستیم که به شکلی پیچیده و در عین حال کارامد و قابل یادگیری با هم دیگه مرج شدن که به نظرم دارک سولز 1 نمونه بسیار خوبی تو این موضوع هست.

خلاصه که اینا به معنی برتر بودن این بازی ها به بقیه و 90 درصد اینا نیست :D چون خب بازی های دیگه هم سیستم های منحصر بفرد و حتا مشابه که ممکنه بهتر هم باشند دارند.. اما به نظرم همینا باعث میشه هنوز که هنوزه سولزبورن ها برای بخش بزرگی از گیمر ها تازگی و برتری داشته باشند :D
 

Paradise Lost

کاربر سایت
Feb 4, 2016
2,973
نام
احمد
جدا مایلم دو مورد از این چیزهایی که هنوزم بعد گذشت دو نسل از 90% بازی ها بهتره رو بهم نیشان بدن.

یک کلمه جواب شما هست، "اتمسفر" هر بازی اتمسفر گیرا و نفس گیری مثل سری سولز بورن نداره، برای همین وقتی میری تو بازی بر عکس بقیه بازی ها! این محیط بازی هستش که داستان برات تعریف میکنه، یا باس فایت ها، یا حتی سلاح ها و دست نوشته های روی در و دیوار
البته خیلی چیز های دیگه ای رو هم میتونستم برات بگم که سری سولز بورن درش پرفکت هست و فقط مختص خودش هست مثل بهم پیوستگی محیط ، این که میری روی یک پل، محیط زیر پل رو میبنی میگی WOW چه طرح هنری خوبی، ولی نیم ساعت بعدش میتونی وارد همون محیط زیر پل بشی !
یا سیستم بی نقص مبارزات بازی، سیستم عالی نقش افرینی بازی، تو همه و همه ای اینا این سری پرفکت هست، برای همین هم بازی بزرگی مثل GOD از مبارزات بازی الگو میگیرند !
 

Pyramid Head

کاربر سایت
Jun 15, 2011
2,763
نام
محمد
به نظر من یه سری بازی ها هستند که سیستم گیم پلیشون محدودیت زمانی نداره و هیچ وقت قدیمی نمیشن و اصلا ربطی به یک دهه قبل بودن گیم هم نداره بزارید مثال بزنم مثلا شما الان اگه زلدا ویند ویکر یا توایلایت پرنسس رو بازی کنید که عملا میشه گفت مربوط به سه نسل قبله اصلا اذیتتون نمی کنه و با وجود اینکه نزدیک به دو دهه از انتشارشون گذشته بازم جذابه چون بازی هایی مثل زلدا پایه و اساس گیم پلی امروزی دنیای بازی رو ساختن و با گذشت زمان بیشتر ارزش خودشون رو نشون میدن
سری سولز میازاکی هم دقیقا از این مدل بازیاست .با وجود اینکه سری سولز الهامات زیادی از زلدا و آیکو داشته ولی گیم پلی نهایی یه چیز اورجینال و جریان سازی در اومده مطمئن باشید 10 سال بعد هم مکانیک های دیمنز سولز یا دارک سولز 1 تکراری نمیشه اینجور بازیا خودشون پایه و اساس گیم پلی این صنعت هستند
نکته ای که راجع به سکیرو اشاره شد اینه که سکیرو گیم پلی جریان سازی نداره و همینطور هم هست ولی به پیشرفت کارهای قبلی استاد کمک به سزایی کرده
 

drdoremi

کاربر سایت
Jan 31, 2020
280
اما سولزبورن ها همونطور که میدونی خب متفاوته. از یه طرف ما یک اتوسیو داریم که با کارهای زیادی تریگر میشه.. مثل برداشتن ایتم باز کردن منو صحبت و در کل تعامل با محیط و ان پی سی ها ورود به یک محیط جدید و حتا مردنت و و و.. ولی خب چون مولتیپل سیوی در کار نیست و مدام اوررایت میشه عملا شما میتونی با مثلا یک اشتباه چند ساعت فارم یا پیشرفتت رو از دست بدی..
دستی بکاپ بگیر
 

MrElectricWizard

The Hawk Is Howling
کاربر سایت
Nov 6, 2011
3,540
نام
Mehrdad
دستی بکاپ بگیر
بله میدانم :D بحث مكانیسم های توی بازی بودكه ماكان پرسید :D
بك اپم به این سادگی نیست.. مثلا بعضی بازی های PS3 از جمله demons/dark souls در مورد بك اپ به یو اس بی copy protected هستند و راه قانونی( نه cfw) جز بك اپ انلاین(plus) وجود نداره.. كه همین انلاینم باید 24 ساعت از بك اپ گرفتنت بگذره تا بتونی ازش استفاده كنی :D
 
  • Like
Reactions: drdoremi

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,175
نام
ماکان
میبینید دوستان، وقتی میخواید دقیق تر نسبت به ادعاهای اغراق آمیزی که در خصوص بازی های سولزبورن میشه صحبت کنید، خیلی به نتیجه واحدی نمیرسید.

من اصلا با اینکه بازی های خوبی هستن (هرچند من اصلا دوست ندارم هیچکدومشون رو)، یه کامیونتی به شدت نیش و لویالی داره و کیفیت گیم پلی و داستان سرایی هم بالاست (و ده ها مورد ارزشند دیگه) کار ندارم، اما وقتی میخوایم بگیم فلان بازی بعد دو نسل از نظر گیم پلی و لول دیزاین هنوز از 90% بازی های دیگه جلوتره و موراد مشابه که به کرات دیده میشه، به استدلالی قوی تر از نظر شخصی نیازه. چون واقعا اینجوری نیست.
 

Nima

مدیر انجمن
Feb 25, 2007
8,028
نام
نیما
میبینید دوستان، وقتی میخواید دقیق تر نسبت به ادعاهای اغراق آمیزی که در خصوص بازی های سولزبورن میشه صحبت کنید، خیلی به نتیجه واحدی نمیرسید.

من اصلا با اینکه بازی های خوبی هستن (هرچند من اصلا دوست ندارم هیچکدومشون رو)، یه کامیونتی به شدت نیش و لویالی داره و کیفیت گیم پلی و داستان سرایی هم بالاست (و ده ها مورد ارزشند دیگه) کار ندارم، اما وقتی میخوایم بگیم فلان بازی بعد دو نسل از نظر گیم پلی و لول دیزاین هنوز از 90% بازی های دیگه جلوتره و موراد مشابه که به کرات دیده میشه، به استدلالی قوی تر از نظر شخصی نیازه. چون واقعا اینجوری نیست.

واقعا توصیف خیلی خوبی بود ، Loyal Niche Community :D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر