آخرین ویرایش:
قسمتی از نقد بازیسنتر:بازی انگار در نسل 6 ساخته و در نسل 8 ریمستر شده واقعا این چیه ساخته یوبی سافت؟؟؟؟
این ویدیو زیر مقایسه RDR2 با Starwars outlaw ببینید البته که مقایسه خنده داریه rdr2 افسانه ایی رو با این مقایسه کردن ولی واسه دیدن عمق فاجعه outlaw خوبه
یا بهتره گفت تو صد در صد تخفیفبازی تو هشتاد نود درصد تخفیف ارزش خرید داره چیز بدی نیست.
جالبه توی AC Blackflag کاراکتر توی آب میفته خیس میشه. یوبی حتی نسبت به استانداردهای ده سال پیش خودشم عقب گرد داشته.بازی انگار در نسل 6 ساخته و در نسل 8 ریمستر شده واقعا این چیه ساخته یوبی سافت؟؟؟؟
این ویدیو زیر مقایسه RDR2 با Starwars outlaw ببینید البته که مقایسه خنده داریه rdr2 افسانه ایی رو با این مقایسه کردن ولی واسه دیدن عمق فاجعه outlaw خوبه
اتفاقا از نظرم این مورد چیز خوبیه و صنعت بازی بهش نیاز داره. اگه امثال یوبی سافت نباشن, صنعت بازی برای بازی های بزرگ باید ۲ تا ۴ سال بخوابه.یوبیسافت یکی از بزرگترین ایراد هاش اینه که دیگه خیلی صنعتی داره بازی میسازه و اینو از مخاطبشم پنهان نمیکنه، هر سال یه سری بازی میده بیرون تو ادیشن های ثابت و حتی قیمت گذاری ثابت و یعنی تو استور بازیاشو سرچ کنی کاملا یه پترن ثابت دارن همشون سیزن پس و این حرفا. اصلا این حسو به ادم نمیده که یه تجربه نسبتا تازه ای میخوان بهت بدن. قشنگ انگار داره موبایل تولید میکنه تا بازی.
البته این استار وارز فکر کنم استثنا فروش خیلی بالایی داشته باشه چون چند ماهه تو تاپ ۱۰ پیش فروش هاس.
خیلی از استدیوها شابلونی کار میکنن ولی منظورم اینه که یوبیسافت سعی نمیکنه این قضیه رو بزک کنه و پنهانش و یه کاری کنه نخوره تو صورت آدم. مثلا اپل رو ببینی ویژگی هارو یه جوری اعلام میکنه که انگار سال ها تلاش و تفکر و عشق پشتش خوابیده در صورتی که خب شاید به صورت نرمال این پیشرفت ها تو اون صنعت داره اتفاق میفته ولی مدل پرزنت کردنش جذابش میکنه.اتفاقا از نظرم این مورد چیز خوبیه و صنعت بازی بهش نیاز داره. اگه امثال یوبی سافت نباشن, صنعت بازی برای بازی های بزرگ باید ۲ تا ۴ سال بخوابه.
از طرفی بر خلاف نظر منتقدا و خیلی گیمرا, AC برای من هر سری یه سورپرایز داشته و عالی بوده. از جمله میراژ که برام به راحتی یکی از بهترینا بود
خیلیا به اسم کمپانی بیشتر کار دارن تا محتوای بازیخیلی از استدیوها شابلونی کار میکنن ولی منظورم اینه که یوبیسافت سعی نمیکنه این قضیه رو بزک کنه و پنهانش و یه کاری کنه نخوره تو صورت آدم. مثلا اپل رو ببینی ویژگی هارو یه جوری اعلام میکنه که انگار سال ها تلاش و تفکر و عشق پشتش خوابیده در صورتی که خب شاید به صورت نرمال این پیشرفت ها تو اون صنعت داره اتفاق میفته ولی مدل پرزنت کردنش جذابش میکنه.
یوبیسافت برعکسه، حتی اگه نوآوری خاصی هم ایجاد کرده باشه یه جوری پرزنتش میکنه آدم ناخودآگاه احساس اسکم و سرکار گذاشتن میگیره.
حالا جدای این حرفا هم به واسطه عملکرد این چند سالش سر این داستانا یه حالتی شده که بازیاش شده گیلتی پلژر، ناخودآگاه همه احساس میکنن اگه از بازیاش خوششون بیاد یا کسی بفهمه انگ اسکل بودن میخورن
البته که باید به اسم کمپانی هم کار داشته باشیم مگه میشه واسه تعامل با چیزی سابقشو در نظر نگرفت؟خیلیا به اسم کمپانی بیشتر کار دارن تا محتوای بازی
CDPR این همه زر مفت زد درباره مکانیک های RPG آخرش یه چیزی بیرون داد که با ارفاق بسیار زیاد میشه بهش گفت بازی شوتر اول شخص با المان های RPG بعد همین بازی بعد چهار تا باگ فیکس شده محبوب دلها و بهترین RPG نسل یوبی سافت هم هر دفعه نوآوری به خرج داد یا با سر خورد زمین یا الکی صدای یه عده در اومد، خب معلومه اینطوری بشه بازم میرن سراغ کپی پیست