امتیازات بازی Star Wars Outlaws

  • Thread starter Thread starter Adam
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
بازی انگار در نسل 6 ساخته و در نسل 8 ریمستر شده واقعا این چیه ساخته یوبی سافت؟؟؟؟
این ویدیو زیر مقایسه RDR2 با Starwars outlaw ببینید البته که مقایسه خنده داریه rdr2 افسانه ایی رو با این مقایسه کردن :دی ولی واسه دیدن عمق فاجعه outlaw خوبه
قسمتی از نقد بازیسنتر:
1000018901.jpg
چند سالیه که مطالب بازیسنتر به سطح کیفی بسیار ضعیفی رسیدن. صرفا یه چیزی نوشته میشه تا همچنان کد رایگان به سایت برسه و آخر مقالات با اشاره کردن بهش پزش رو بدن.
 
به نظرم استدیوهایی که صنعت گیم را زنده نگه داشتند، استدیوهایی مثل فرام سافتور،ناتی داگ، سانتامونیکا، پلی گراند و سی دی پروجکت رد هست و حالا چندتایی دیگر. یوبی سافت که بیشتر به نظرم می آید در حال شخم زدن صنعت گیم است.
 
بازی انگار در نسل 6 ساخته و در نسل 8 ریمستر شده واقعا این چیه ساخته یوبی سافت؟؟؟؟
این ویدیو زیر مقایسه RDR2 با Starwars outlaw ببینید البته که مقایسه خنده داریه rdr2 افسانه ایی رو با این مقایسه کردن :دی ولی واسه دیدن عمق فاجعه outlaw خوبه
جالبه توی AC Blackflag کاراکتر توی آب میفته خیس میشه. یوبی حتی نسبت به استانداردهای ده سال‌ پیش خودشم عقب گرد داشته.
 
یوبیسافت یکی از بزرگترین ایراد هاش اینه که دیگه خیلی صنعتی داره بازی میسازه و اینو از مخاطبشم پنهان نمیکنه، هر سال یه سری بازی میده بیرون تو ادیشن های ثابت و حتی قیمت گذاری ثابت و یعنی تو استور بازیاشو سرچ کنی کاملا یه پترن ثابت دارن همشون سیزن پس و این حرفا. اصلا این حسو به ادم نمیده که یه تجربه نسبتا تازه ای میخوان بهت بدن. قشنگ انگار داره موبایل تولید میکنه تا بازی.
البته این استار وارز فکر کنم استثنا فروش خیلی بالایی داشته باشه چون چند ماهه تو تاپ ۱۰ پیش فروش هاس.
اتفاقا از نظرم این مورد چیز خوبیه و صنعت بازی بهش نیاز داره. اگه امثال یوبی سافت نباشن, صنعت بازی برای بازی های بزرگ باید ۲ تا ۴ سال بخوابه.
از طرفی بر خلاف نظر منتقدا و خیلی گیمرا, AC برای من هر سری یه سورپرایز داشته و عالی بوده. از جمله میراژ که برام به راحتی یکی از بهترینا بود
 
اتفاقا از نظرم این مورد چیز خوبیه و صنعت بازی بهش نیاز داره. اگه امثال یوبی سافت نباشن, صنعت بازی برای بازی های بزرگ باید ۲ تا ۴ سال بخوابه.
از طرفی بر خلاف نظر منتقدا و خیلی گیمرا, AC برای من هر سری یه سورپرایز داشته و عالی بوده. از جمله میراژ که برام به راحتی یکی از بهترینا بود
خیلی از استدیوها شابلونی کار میکنن ولی منظورم اینه که یوبیسافت سعی نمیکنه این قضیه رو بزک کنه و پنهانش و یه کاری کنه نخوره تو صورت آدم. مثلا اپل رو ببینی ویژگی هارو یه جوری اعلام میکنه که انگار سال ها تلاش و تفکر و عشق پشتش خوابیده در صورتی که خب شاید به صورت نرمال این پیشرفت ها تو اون صنعت داره اتفاق میفته ولی مدل پرزنت کردنش جذابش میکنه.
یوبیسافت برعکسه، حتی اگه نوآوری خاصی هم ایجاد کرده باشه یه جوری پرزنتش میکنه آدم ناخودآگاه احساس اسکم و سرکار گذاشتن میگیره.

حالا جدای این حرفا هم به واسطه عملکرد این چند سالش سر این داستانا یه حالتی شده که بازیاش شده گیلتی پلژر، ناخودآگاه همه احساس میکنن اگه از بازیاش خوششون بیاد یا کسی بفهمه انگ اسکل بودن میخورن :D
 
خیلی از استدیوها شابلونی کار میکنن ولی منظورم اینه که یوبیسافت سعی نمیکنه این قضیه رو بزک کنه و پنهانش و یه کاری کنه نخوره تو صورت آدم. مثلا اپل رو ببینی ویژگی هارو یه جوری اعلام میکنه که انگار سال ها تلاش و تفکر و عشق پشتش خوابیده در صورتی که خب شاید به صورت نرمال این پیشرفت ها تو اون صنعت داره اتفاق میفته ولی مدل پرزنت کردنش جذابش میکنه.
یوبیسافت برعکسه، حتی اگه نوآوری خاصی هم ایجاد کرده باشه یه جوری پرزنتش میکنه آدم ناخودآگاه احساس اسکم و سرکار گذاشتن میگیره.

حالا جدای این حرفا هم به واسطه عملکرد این چند سالش سر این داستانا یه حالتی شده که بازیاش شده گیلتی پلژر، ناخودآگاه همه احساس میکنن اگه از بازیاش خوششون بیاد یا کسی بفهمه انگ اسکل بودن میخورن :D
خیلیا به اسم کمپانی بیشتر کار دارن تا محتوای بازی

CDPR این همه زر مفت زد درباره مکانیک های RPG آخرش یه چیزی بیرون داد که با ارفاق بسیار زیاد میشه بهش گفت بازی شوتر اول شخص با المان های RPG بعد همین بازی بعد چهار تا باگ فیکس شده محبوب دلها و بهترین RPG نسل :)) یوبی سافت هم هر دفعه نوآوری به خرج داد یا با سر خورد زمین یا الکی صدای یه عده در اومد، خب معلومه اینطوری بشه بازم میرن سراغ کپی پیست :))
 
خیلیا به اسم کمپانی بیشتر کار دارن تا محتوای بازی

CDPR این همه زر مفت زد درباره مکانیک های RPG آخرش یه چیزی بیرون داد که با ارفاق بسیار زیاد میشه بهش گفت بازی شوتر اول شخص با المان های RPG بعد همین بازی بعد چهار تا باگ فیکس شده محبوب دلها و بهترین RPG نسل :)) یوبی سافت هم هر دفعه نوآوری به خرج داد یا با سر خورد زمین یا الکی صدای یه عده در اومد، خب معلومه اینطوری بشه بازم میرن سراغ کپی پیست :))
البته که باید به اسم کمپانی هم کار داشته باشیم :D مگه میشه واسه تعامل با چیزی سابقشو در نظر نگرفت؟

دقیقا کاری که CDPR کرد کاریه که یوبیسافت چند ساله عرضه انجامشو نداره. استدیو فقط کافیه این حس رو القا کنه که بازیم یه چیزی داره که جای دیگه نداره، بعدش فقط کافیه 60-70 درصد انتظاری که ایجاد کرده رو تحویل بده و کار جمع میشه. اتفاقی که واسه سایبرپانک افتاد این بود که رسما بازیو دو سال زودتر منتشر کردن و ناقص بود اصلا. بعدش که تکمیل شد به همون 60-70 درصد انتظار رسید و از پل رستگاری به سلامت عبور کرد :D

برای مثال الدن رینگ و بالدرز گیت و تمام بازیای نینتندو و هر بازی ای که موفق میشه تو قدم اول این حس خواستنی بودن و یه تجربه نسبتا نو یا به تکامل رسیده رو به ملت القا کرده. اینکه پلیر احساس کرده یه سری سازنده جمع شدن که واقعا خواستن اون بازی رو بسازن نه مثل یوبیسافت که حس میکنی بازیا از خط تولید روباتیک دارن در میان.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or