امتیازات بازی Resident Evil Village

پیش‌بینی شما از میانگین امتیازهای بازی Resident Evil Village


  • مجموع رای دهنده‌ها
    226
  • نظرسنجی بسته شده است .

kamyy

کاربر سایت
Mar 20, 2013
3,874
نام
بنیامین
Resident_Evil_Village.png

Initial release date: May 7 , 2021
Director(s): Morimasa Sato
Producer(s): Tsuyoshi Kanda; Peter Fabiano; Masachika Kawata
Composer(s): Shusaku Uchiyama
Artist(s): Tomonori Takano
Platforms: PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series X and Series S, Google Stadia, Microsoft
Windows




1.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg
5.jpg


 
آخرین ویرایش:

owj

کاربر سایت
Jul 26, 2015
441
نام
Mohamad H
خوب من بهترین حالت رو بنا به تجربه دمو متای 89 میدیدم و بنظرم بازی با این انتقاد های که بهش شده تجربه نهایی قابل قبولی رو میده فقط مسعله اون تکه اخرشه. 12 ساعت تداوم هیجان هم بهتر از افت و خیز با مثلا 20 ساعت تایم پلی هست اگه کشش داستان در این حد بوده خیلی هم خوب...
 
  • Like
Reactions: kamyy

Annunaki ™

کاربر سایت
Jan 14, 2014
3,730
نام
رضا.آ
من موفق شدم تو اون تایم محدود دمو هم بخش روستا و هم قصر رو پلی بدم و باید بگم عالی بود
اتمسفرِ عالی و مریضی داره
پرفورمنسش هم عالی بود
گرافیک و جزییات عالی بود
زامبی ها خیلی سگ جون بودن هرچند درجه سختی روی نرمال بود !!!!!
فقط دچار SICKNESS MOTION بدی شدم مجبور شدم ادامه ندم .
شاید به خاطر حرکت کند موس تو بازی بود یا نمیدونم چی !

منتظر نمره IGN و GameSpot می مونم .
نمره من تا اینجا 85/100 .

گیم اسپات 9/10 :Shocked:
IGN 9.5/10 :eek::eek:
 
آخرین ویرایش:

only sony

プレイステーション
کاربر فعال
Apr 9, 2011
7,375
نام
رامین
GRYOnline.pl 9/10
It is a well-thought-out combination of the characteristic elements of the two leading installments of the series, to which a fair portion of original ideas has been added. The whole thing was spiced up with a phenomenal and unique artistic style, creating one of the best representatives of boththe series and the entire survival horror genre.​
 

ShahryR

کاربر سایت
Sep 7, 2012
657
نام
شهریار
"exhausted and disappointed at where the series had ended up"
خیلی غلط اضافی کرده طرف :| منتقد باید بی طرف نقد کنه، این فن بوی بازی ها چیه دیگه!!

"I sat back, exhausted..." :| این طوری که معیار منتقدین داره جلو میره تا چند وقت دیگه میبینم طرف برمیگرده میگه "امروز با دوست دخترم دعوام شد برای همین 4 میدم به گیم" ! بی شوخی :|
متاکریتیک اگه یه مقدار سیاست به خرج بده، باید امثال این ها رو کلا از رده خارج کنه تا حساب کار دست بقیه هم بیاد، فکر نکنن چون اختیار نقد اثر بهشون داده شده پس دیگه هر کاری دلشون بخواد مجازن انجام بدن. ببینیم میتونن این صنعت رو هم به چوخ بدن یا نه :|

پ.ن: متای 84 هم محشره. یه مقدار هایپ بیخود انجام شد از همون ابتدا که اونم ذره ای اهمیت نداره. مبارک طرفدارا :D
بعد جالبه همین طرف به ریمیک درخشان نسخه سوم هشت داده. قشنگ فن‌بوی و غیرحرفه‌ای بودن از متن هر دو نقدش می‌باره. با ثبت شدن همچین سایتایی توی متا، واقعا ژورنالیسم حرفه‌ای توی دنیای گیم معنا نداره انگار :|
 

Kiami

کاربر سایت
Dec 10, 2010
2,855
@Ali.jangi

مگه رزیدنت ۶ تمام و کمال بر اساس خواسته سازنده هاش ساخته نشد ؟ اخرش چه گلی به سر این سری بازی زد جز یه لکه ننگ که تا ابد تو تاریخ این سری ثبت شد !؟
مشکل شما اینه داری کیفیت استودیو های بزرگ رو با استودیوی بسیار ضعیف شده ای مثل کپکام قیاس میکنی . کپکام دو نسله که دیگه اون کپکام سابق نیست . کمبود ادم های با نبوغ به خصوص در زمینه کارگردان به شدت به چشم میاد و خودشونم نمیدونن دارن چیکار میکنن . مشکل رزیدنت ایول میلک شدن ۲۵ سالشه و همین میلک شدن نمیذاره ای پی دیگه به هیچ وجه صلابت نسل های سابق به خصوص صلابتی که در نسل ps1 و ps2 داشت تکرار کنه .

p.s : البته که با توجه به اتفاقات و سرنوشت تاسف بار نسخه ۶ این متا من رو به شخصه راضی میکنه . همین که ابرو و اعتبار برند لگد مال نشه واسه من کافیه ! نخواستیم موفقیت های گذشته تکرار بشه !
 
  • Like
Reactions: kamyy

benjohn

کاربر سایت
Jun 19, 2012
5,994
نام
ehsan
کلا رزیدنت اویل عنوان به شدت ترسناک و با تمرکز بر روی ترسناک بودن نیست...همیشه یه بالانسی از اکشن ، ترسه هیجانی و ماجراجویی بوده...ترسی هم ک تو نسخه های کلاسیک بود بیشتر به علت محدودیت های کنترل بوده(البته این نظر منه) و یه دلیل دیگش هم کمبود منابع و سخت گیری بازی در این مورد...
محدودیت کنترل و مبارزات بدقلق اگه تو یه بازی امروزی باشن ایراده بزرگ تری نسبت به ترسناک نبودنه...اویل از بعد ۴ همین ک یه هیجان و استرسی رو منتقل بکنه و اتمسفر خوفی داشته باشه کافیه به نظرم که به نظر این نسخه هم داره همشو...
بنظر من دلیل ترس تو سری کلاسیک عدم آگاهی پلیر از اتفاقات پیش روش بود. مثلا یه اطاقی که درش قفل بود رو بلاخره باز میکردیم ولی دقیقا نمی دونستیم توش قراره چی بشه. با زامبی برخورد می کنیم؟ یه اطاق پر از مهماته؟ یه نردبون توشه که ازش بالا بریم قراره باس فایت داشته باشیم؟ آیا هلث و مهمات کافی برای مواجهه با چیزی که تو اون اطاق قراره ببینیم همراهمون هست؟ یه مشت مجهولات که باعث می شدن همیشه حواسمون جمع باشه.
این نکته تو اویل های 4 به بعد کامل از بین رفت و جاش رو به جامپ اسکیر و امثالهم داد
 

Capitan_shepard

کاربر سایت
Jul 9, 2017
1,134
نام
امیر
بنظر من دلیل ترس تو سری کلاسیک عدم آگاهی پلیر از اتفاقات پیش روش بود. مثلا یه اطاقی که درش قفل بود رو بلاخره باز میکردیم ولی دقیقا نمی دونستیم توش قراره چی بشه. با زامبی برخورد می کنیم؟ یه اطاق پر از مهماته؟ یه نردبون توشه که ازش بالا بریم قراره باس فایت داشته باشیم؟ آیا هلث و مهمات کافی برای مواجهه با چیزی که تو اون اطاق قراره ببینیم همراهمون هست؟ یه مشت مجهولات که باعث می شدن همیشه حواسمون جمع باشه.
این نکته تو اویل های 4 به بعد کامل از بین رفت و جاش رو به جامپ اسکیر و امثالهم داد
خوب در مورد مقوله ترس...به نظر من در دنیای گیم دو مدل ترس رو میتونیم به پلیر منتقل کنیم :
۱- ترسی که ریشه اون ناشناخته هاس
۲- ترسی که ریشه در ناتوانی داره
(ترس روانی هم هست که من تا حالا تو اویل ندیدم پس نیازی به اشاره نیست :D )
رزیدنت اویل های کلاسیک روی هر دو مانور میدادن...اما اساس ترسی که ما از ناشناخته های اویل داشتیم به خاطر ناتوانیمون بود...نمیتونستیم ایتم های زیادی حمل کنیم و خیلی اوقات نمیدونستیم چه آیتمی به کارمون میومد...راستش اگه یه اینونتوری بزرگ و کامل مث اویل ۴ داشتیم هیچوقت از اتفاق پشت در نمیترسیدیم :D چون اویل ذاتا در حد امثال سایلنت هیل و... با روح و روان ادم بازی نمیکنه... در کنار اینها کنترل سخت بازی که قبلا بهش کردم هم وجود داره
از اویل ۴ به بعد خوب این فاکتور ناتوانی شخصیت کنار رفت و این شد که دیگه فرق خاصی نداشت ما با ال جیانته روبرو بشیم یا چهارتا دشمن معمولی ... ما توان از بین بردن هرچیزی رو داریم با این که طراحی یه سری قسمتا هیچ دست کمی از بازیای کلاسیک نداشت پس دلیلی نداره ترس داشته باشیم از چیزی :D
اویل هفت دوباره کلی از محدودیت ها رو برگردوند...به خاطر همین تو نیمه ابتداییش بشدت حس و حال اویلای قدیمی رو میداد...دید اول شخص ک محدودیت های خاص خودشو داره و اسلحه و گلوله های اندک و...این اویل هشتم که به اویل چهار رفته انگار...
من به شخصه هر دو مدل رو دوس دارم و هر کدوم جذابیت های خاص خودشونو دارن ولی امیدوارم اصول طراحی مراحل مث اویل های کلاسیک باشه نه نمونه ۴ به بعد...یعنی محیط بزرگی که کم کم بشه توش پیشروی کرد و نیاز به بک ترکینگ باشه و...نه مثل اویل ۴ که حتی پیدا کردن لوح های کاخ سالازارم توش خطی بود :-" به نظرم ما بیشتر ترس اویل به خاطر گیم پلی نابش رفتیم سمتش چون اگه میخواستیم بترسیم اپشن های بهتری هم بود :D اگه لول دیزاین خوب باشه همین که یه اتمسفر خوب داره کافیه و نیاز به دوز بالای ترس نیست...
 
آخرین ویرایش:

benjohn

کاربر سایت
Jun 19, 2012
5,994
نام
ehsan
خوب در مورد مقوله ترس...به نظر من در دنیای گیم دو مدل ترس رو میتونیم به پلیر منتقل کنیم :
۱- ترسی که ریشه اون ناشناخته هاس
۲- ترسی که ریشه در ناتوانی داره
رزیدنت اویل های کلاسیک روی هر دو مانور میدادن...اما اساس ترسی که ما از ناشناخته های اویل داشتیم به خاطر ناتوانیمون بود...نمیتونستیم ایتم های زیادی حمل کنیم و خیلی اوقات نمیدونستیم چه آیتمی به کارمون میومد...راستش اگه یه اینونتوری بزرگ و کامل مث اویل ۴ داشتیم هیچوقت از اتفاق پشت در نمیترسیدیم :D چون اویل ذاتا در حد امثال سایلنت هیل و... با روح و روان ادم بازی نمیکنه... درر کنار اینها کنترل سخت بازی که قبلا بهش کردم هم وجود داره
از اویل ۴ به بعد خوب این فاکتور ناتوانی شخصیت کنار رفت و این شد که دیگه فرق خاصی نداشت ما با ال جیانته روبرو بشیم یا چهارتا دشمن معمولی ... ما توان از بین بردن هرچیزی رو داریم با این که طراحی یه سری قسمتا هیچ دست کمی از بازیای کلاسیک نداشت پس دلیلی نداره ترس داشته باشیم از چیزی :D
اویل هفت دوباره کلی از محدودیت ها رو برگردوند...به خاطر همین تو نیمه ابتداییش بشدت حس و حال اویلای قدیمی رو میداد...دید اول شخص ک محدودیت های خاص خودشو داره و اسلحه و گلوله های اندک و...این اویل هشتم که به اویل چهار رفته انگار...
من به شخصه هر دو مدل رو دوس دارم و هر کدوم جذابیت های خاص خودشونو دارن ولی امیدوارم اصول طراحی مراحل مث اویل های کلاسیک باشه نه نمونه ۴ به بعد...یعنی محیط بزرگی که کم کم بشه توش پیشروی کرد و نیاز به بک ترکینگ باشه و...نه مثل اویل ۴ که حتی پیدا کردن لوح هام توش خطی بود :-" به نظرم ما بیشتر ترس اویل به خاطر گیم پلی نابش رفتیم سمتش چون اگه میخواستیم بترسیم اپشن های بهتری هم بود :D اگه لول دیزاین خوب باشه همین که یه اتمسفر خوب داره کافیه و نیاز به دوز بالای ترس نیست...
موافقم
اتفاقا همین چند دقیقه پیش داشتم به یکی از دوستان می گفتم اویل 7 از برخی از جهات بیشتر به سری کلاسیک نزدیکه تا 4. یکی از موارد همینه که شما اشاره کردین
در کل فرنچایز اویل هیچوقت به ترسناکی سری سایلنت هیل نبوده شایدم ترس ما از نسخه های کلاسیکم بیشتر بخاطر سن کممون بوده
ولی در کل نسخ جدید در هر صورت المان ترس رو کمرنگ تر کردن تا حدی که واقعا نمیشه گفت ترسناکن.
 

B-King

کاربر سایت
Mar 6, 2019
2,135
‌از همون زمان معرفی لیدی دیمیتریس و‌ نوچه‌هاش مشخص بود کپکام جنبه‌ی شهوتناک قضیه رو به وحشتناکش چربونده.
کلا کپکام عشق ـه این نیودیتی بازی هارو داره . تو نسخه اویل 2 ریمیک یک ترس و وحشتی حداقل تو چهره کاراکتر مرد هست تو چهره کاراکتر زن هیچی به هیچی کلی هم خوشگل کننده زده و کیف میکنه

یاده فاینال فانتزی و دویل می کرای میفته آدم همه از دم گوگولی هیچ خط و خشی هم رو صورت نیست فیس قشنگ ماستیک همه از دم خوشتیپ در حال مبارزه:D یه جا یک کاراکتری هم میبینی کریتوس تو چهره ش جای تیزی زنجان:D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر