امتیازات بازی Quantum Break

Frobary

Loyal Member
quantum-break-horizontal-key-art-ds1-670x377-constrain-e1455028797958-1.jpg


Platforms: X1/PC
Release Date: 5 April 2016
نمراتی که در MetaCritic ثبت می شوند:

Digital Spy 100
IGN Sweden 100
Gameplanet 95
MondoXbox 95
InsideGamer.nl 93
Arcade Sushi 90
GamesBeat 90
Hobby Consolas 90
Eurogamer Poland 90
GamingTrend 90
TrueAchievements 90
Gaming Nexus 90
Lazygamer 90
Xbox Achievements 90
COGconnected 90
Gamer.no 90
AusGamers 89
GamePro Germany 88
GRYOnline.pl 85
ICXM 85
Multiplayer.it 85
Destructoid 85
The Jimquisition 85
Polygon 85
Game Informer 85
ActionTrip 84
LevelUp 83
We Got This Covered 80
Twinfinite 80
Eurogamer Italy 80
Meristation 80
3DJuegos 80
IGN Spain 80
Gameblog.fr 80
JeuxActu 80
CGMagazine 80
TheSixthAxis 80
Vandal Online 80
M3 80
Pure Xbox 80
IGN 80
VideoGamer 80
Everyeye.it 80
IGN Italia 76
Gaming Age 75
EGM 75
XGN 75
NZGamer 70
GamesRadar 70
Hardcore Gamer 70
God is a Geek 70
Post Arcade 70
Game Revolution 70
Gamer.nl 65
DarkStation 60
Shacknews 60
Telegraph 60
Metro GameCentral 60
Examiner 60
GameSpot 60
Time 40
Giant Bomb 40

سایر نمرات:
Respawn Ninja 90
PixelVulture 86
Stevivor 90
Press Start Australia 80
Xbox One UK 90
paulsemel 55
Gaming Central 96
ThisGenGaming 80
Xbox Enthusiast 85
Gaming Target 90
Analog Addiction 90
Marooners' Rock 92
THM Magazine 71
Victory Point 80
Gamerheadquarters 100
TrustedReviews 80
JPS 82
IT News Africa 85
Capsule Computers 90
Geek Node 95
Progress Bar 90
NGB 90
InformedPixel 95
GamingBolt 80
Gadgets 360 80
High-Def Digest 80
WhatCulture 60
Digital Trends 40
IBTimes UK 40
 
آخرین ویرایش:
به نظر من اینکه بازی مولتی داشت و الان بازیهای فقط سینگل سرنوشت خوبی ندارن و ....... بیشتر شعاری هست.
بازی خوب باشه و محتوای باارزش داشته باشه تو هر نسلی تحویل گرفته میشه(اواخر نسل قبلم می گفتن منتقدا سخت گیر شدن و نمره بالا نمیدن بعد یهو یه بازی با نمرات شاهکار میومد)
رمدی تو ساخت سینگل پلیر متنوع و غیر کوتاه مشکل داره....این رو ما تو تو بازی قبلیش هم دیدیم تو نقدای این بازی هم کمابیش دیدیم......حالا درسه اگه بجای لایو اکشن میومدن مولتی می ساختن شاید وضع بازی بهتر میشد ولی بازم عدم ارایه یک سینگل بی نقص رو کتمان نمی کرد.

.
 
نقد Game Spot رو الان خوندم، مبارزات عالیه، گرافیک خفنه، بازی تا آخر لذت بخشه، از داستانش خوشم نیومد ==> 6! بازی اون Giant Bomb که 4 داده واسه نمرش چند تا دلیل منطقی آورده ولی ماشالا GS ترکونده :D
هی من نمی خوام از اون بابا دفاع کنم نمی ذارید! دیگه بی مرامی نکن دیگه، اون همه در باره خود گیم پلی گفته و نکات منفی رو نام برده. خدایی خوندی نقد رو اصلا؟ اصلا نقد به کنار، ویدیو نقد رو دیدی؟ هیچ جا نگفته مبارزات عالیه.
این چند تا نکته رو که من یادمه اشاره کرد از جمله عدم امکان شلیک موقع crouch (!!!)، قسمت های platform زوری و عدم replay-ability.
 
خداییش رمدی چجوری راضی شده Embargo بازی را با چنین نمراتی، چهار روز قبل انتشارش برداره؟

فالوت 4 با اون همه عظمت و با این که متاشم 87 شد، فقط یه روز مونده به انتشارش Embargo را برداشت و من فکر میکردم با این وضعیت بازی قطعا متاش بالای 85 میشه.
تاریخ عرضه بازی فرداس که!
 
هی من نمی خوام از اون بابا دفاع کنم نمی ذارید! دیگه بی مرامی نکن دیگه، اون همه در باره خود گیم پلی گفته و نکات منفی رو نام برده. خدایی خوندی نقد رو اصلا؟ اصلا نقد به کنار، ویدیو نقد رو دیدی؟ هیچ جا نگفته مبارزات عالیه.
این چند تا نکته رو که من یادمه اشاره کرد از جمله عدم امکان شلیک موقع crouch (!!!)، قسمت های platform زوری و عدم replay-ability.
والا هر جوری نگاه میکنم نقدش به 6 نمیخوره :D در کل از مبارزات تعریف کرده، من به خاطر اسپویل نشدن نقدهای ویدئویی رو نگاه نکردم ولی تو آخر نقدش هم گفته "مهم نیست مبارزات چقدر خفنه و گرافیک چقدر عالیه و ..." :D
به نظر من اینکه بازی مولتی داشت و الان بازیهای فقط سینگل سرنوشت خوبی ندارن و ....... بیشتر شعاری هست.
بازی خوب باشه و محتوای باارزش داشته باشه تو هر نسلی تحویل گرفته میشه(اواخر نسل قبلم می گفتن منتقدا سخت گیر شدن و نمره بالا نمیدن بعد یهو یه بازی با نمرات شاهکار میومد)
رمدی تو ساخت سینگل پلیر متنوع و غیر کوتاه مشکل داره....این رو ما تو تو بازی قبلیش هم دیدیم تو نقدای این بازی هم کمابیش دیدیم......حالا درسه اگه بجای لایو اکشن میومدن مولتی می ساختن شاید وضع بازی بهتر میشد ولی بازم عدم ارایه یک سینگل بی نقص رو کتمان نمی کرد.

.
سبک کاری رمدی بازی های خطی هست، مقایسه این بازی با مثلا Bioshock درست نیست. من منظورم این بود اگه بازی خطی ساختن باید بخش مولتی هم بزارن، ولی خب بخوان برن یه چیزی مثل Bioshock یا Tomb Raider یا بازی Open World درست کنن قضیه فرق میکنه. ولی استودیویی که 15 ساله داره شوتر سوم شخص خطی میسازه، مسلما بعیده بیاد سبک کارش رو عوض کنه.
 
به نظر من اینکه بازی مولتی داشت و الان بازیهای فقط سینگل سرنوشت خوبی ندارن و ....... بیشتر شعاری هست.
بازی خوب باشه و محتوای باارزش داشته باشه تو هر نسلی تحویل گرفته میشه(اواخر نسل قبلم می گفتن منتقدا سخت گیر شدن و نمره بالا نمیدن بعد یهو یه بازی با نمرات شاهکار میومد)
رمدی تو ساخت سینگل پلیر متنوع و غیر کوتاه مشکل داره....این رو ما تو تو بازی قبلیش هم دیدیم تو نقدای این بازی هم کمابیش دیدیم......حالا درسه اگه بجای لایو اکشن میومدن مولتی می ساختن شاید وضع بازی بهتر میشد ولی بازم عدم ارایه یک سینگل بی نقص رو کتمان نمی کرد.

.
موضوع اینه که پرداخت بیش از حد به Live Action باعث میشه کمتر به بخش های دیگه توجه بشه. اون هم با یه تیم ۱۰۰ نفره.
من چندتا ویدیو دیدم یه ضعفی که تو AW وجود داشت و تو این بازی هم بهش توجه زیادی نشده تنوع محیطه. ۷۰ ٪ بازی تو محیط های صنعتی و ازمایشگاهی اتفاق می افته که بازی رو تکراری و خسته کننده میکنه.
 
  • Like
Reactions: sadegh93

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or