امتیازات بازی Death Stranding 2: On the Beach

  • Thread starter Thread starter Farh@d
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

پیش‌بینی شما به متا‌ی بازی


  • مجموع رای دهنده‌ها
    187
  • نظرسنجی بسته شده است .

Farh@d

There is no description of the situation
کاربر فعال
1000023202.jpg ═══════════════════════
Death Stranding 2: On the Beach
═══════════════════════
🎮 سازنده: Kojima Productions ║
🏢 ناشر: Sony Interactive Entertainment
🧭 ژانر: اکشن / ماجراجویی ║
📅 تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۴۰۴║
⏱️ دسترسی زودهنگام: ۳ تیر ۱۴۰۴
امبارگو: ۲ تیر ۱۴۰۴
🕹️ پلتفرم: فقط PlayStation 5 ║
═══════════════════════​
 
اج مجله ی قدیمی و سخت گیریه. ۱۰ رو به شاهکار واقعی میده مثل clair obscure.
حالا که بحث نمراتش به بازیای نقش آفرینیه:
تو این زمینه هم گند زده به Persona 5 نمره ۸ داده
پرونده تخلفاتش محدود به MGS نیست این مجله قدیمی. من نمیدونم پرسونا۵ اگه شاهکار واقعی نباشه تو JRPG ها تو زمان خودش نسل هفت و هشت چی بوده؟
قضیه وقتی حادتر میشه که بدونی به نسخه رویالش هم همین نمره رو داده.
 
متای بازی متال گیر3 عدد 91 هست.
گیم اسپات بهش 8.7 داده / یوروگیمر 8 داده / اج بدبخت هم همون 8 رو داده :D
20 درصد نمرات بازی متال گیر 3 عدد 8 یا پایننتر هست.

متای بازی متال گیر4 عدد 94 هست.
یوروگیمر 8 داده / اج بدبخت هم همون 8 رو داده :D
13 درصد نمرات بازی متال گیر 4 عدد 8 یا پایننتر هست.

متال گیر 5 هم که امتیاز 9 داده اج.

پس امتیاز اج به سری متال گیر تو بازه عجیب غریبی نیس. شماها خیلی مقدس می پندارید بازی های اقای کوجیما رو چون طبیعتا خیلی دوس دارین سری متال گیر رو. یه منتقد هم قرار نیس مطابق نظر فن ها نمره بده و حداقل در مورد بازی متال گیر هم داخل رنج نرمال و شبیه بعضی رسانه های مشهور دیگه نمره داده.

خیلی جدی میگیرد کلا مسایل رو :D

.
باز همه تون میخواید من به عنوان نماینده قوم الظالمین رو به صراط مستقیم رهنمون سازید:دی
اونم سر چی اج خل و چل که پرونده ش همیشه زیر بغلمه
برادر همه اونا بعد یه شماره کشیدن بیرون
MGS1 رو‌‌ خوب شد گفتی ۸ داده خودت.
بحث سخت گیری کاملا منتفیه بابا اصلا مشخص نیست چی میگید:دی آی پی جزو تاپ تن اکثریت کل گیمرها و منتقدهای مرده و زنده هست و اینام سوابق دیگه ای دارن که دوستمون زحمت کشیدن یادم انداختن و عرض کردم. این واقعا موردش در حد افساد فی العرض هست تو نقد بازیها ولی خب هر چی بنده میگم این سایت باید ثابت شه دروغ هست حتی خودت اومدی میگی به MGS1 هم داده ۸ دیگه بدتر:دی
همین میشه طرف به یه شاهکاری مثل پرسونا۵ میده ۸ متنبه نمیشه به نسخه رویالم‌ میده ۸
 
  • Smile
Reactions: Sepi_60
میانگین ۸۹ برای همچین اثری خیلی خوبه. برای خودم که توی این ۵۰ ساعت اول به راحتی ۱۰/۱۰ بوده، ولی باید در نظر گرفت که میانگین امتیازها همون‌طور که اسمش روشه، ترکیبی از نظرات ده‌ها منتقده و به هر حال هم افرادی که عاشق یه اثر می‌شن توی میانگین نقش دارن و هم افرادی که خوششون نمیاد و هم میانه‌ها. حضرت هم به نسخه قبلی ۶ داده بوده و باز خوبه که حداقل اینجا یه نمره بالاتر رفته! :دی
من که از این میانگین راضی هستم و ایشالا کوجیما هم راضی باشه. :دی چون با اینکه نسخه دوم از این IP محسوب می‌شه و حداقل دیگه خبری از جماعتی نیست که کلاً مفهوم گیم‌پلی رو درک نمی‌کردن و بهش ۳ و ۴ می‌دادن (بعضی از ویدیوهایی که اون زمان منتشر می‌شدن در حدی بودن که از بحث سلیقه خارج بودن و طرف رسماً نمی‌فهمید گیم‌پلی بازی چه مدلیه و دلقک‌بازی درمی‌آورد و ملت هم می‌خندیدن)، ولی به هر حال همچنان بازی همه‌پسندی نیست و همین که اثری با این حال و هوا بتونه به این میانگین برسه، یعنی کارش رو خوب انجام داده.
یه نفر توی ریست‌ارا هم سراغ ایده باحالی رفته و امتیازهای منتقدهایی که هر دو نسخه رو نقد کردن توی یه جدول گذاشته و نتیجه جالبه. منتقدی داشتیم که به نسخه اول ۴ داده بوده و به این یکی ۸. :دی یا مثلاً دو نفر بودن که به نسخه اول ۶ دادن و به نسخه دوم ۹ و ۱۰. از اون طرف افرادی هم بودن که به نسخه دوم امتیاز کمتری دادن و بیشترین اختلاف برای کسی بوده که به نسخه اول ۹ داده و به این یکی ۷.
در مجموع هم منتقدهای مشترک هر دو نسخه، به بازی دوم ۰.۴۲ امتیاز بیشتر دادن. یعنی میانگین بازی اول از طرف این منتقدها ۸.۴۸ بوده و میانگین بازی دوم ۸.۹.
یکی از جدول‌های جالبی که ترتیب داده هم برای منتقدهایی هست که به Death Stranding امتیاز ۷ و پایین‌تر داده بودن و حالا نسخه دوم رو هم نقد کردن. میانگین امتیاز این منتقدها توی نسخه اول ۶.۳۵ بوده و توی نسخه دوم به ۸.۳ رسیده. :دی
 
متای بازی متال گیر3 عدد 91 هست.
گیم اسپات بهش 8.7 داده / یوروگیمر 8 داده / اج بدبخت هم همون 8 رو داده :D
20 درصد نمرات بازی متال گیر 3 عدد 8 یا پایننتر هست.

متای بازی متال گیر4 عدد 94 هست.
یوروگیمر 8 داده / اج بدبخت هم همون 8 رو داده :D
13 درصد نمرات بازی متال گیر 4 عدد 8 یا پایننتر هست.

متال گیر 5 هم که امتیاز 9 داده اج.

پس امتیاز اج به سری متال گیر تو بازه عجیب غریبی نیس. شماها خیلی مقدس می پندارید بازی های اقای کوجیما رو چون طبیعتا خیلی دوس دارین سری متال گیر رو. یه منتقد هم قرار نیس مطابق نظر فن ها نمره بده و حداقل در مورد بازی متال گیر هم داخل رنج نرمال و شبیه بعضی رسانه های مشهور دیگه نمره داده.

خیلی جدی میگیرد کلا مسایل رو :D

.
ادج اجندا داره سره نقد ها و نمراتش .. این دیگه بر هیچ کس پوشیده نیست ...کلا با یه سری از بازی ها زیادی قانع و مهربونه و یه سری دیگه رو هر چقدرم خوب و غنی باشند یا پیشرفت کرده باشن رو با یک کیلو عسل هم غورت نمی‌ده
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Zack.Fair
دم ادج گرم...! مجله انتقادی کاملا صاحب سبکیه و دست گذاشته روی مهمترین فاکتور صنعت بازی یعنی گیمپلی! (چیزی که بازی رو از تمام هنرهای دیگه از جمله سینما متمایز کرده همین گیمپلیه) خیلی بازیها بودن یه جاشون میلنگیده مثلا گرافیک ضعیف بوده (سری سولز) اما ادج تو نمره دهی حسابی بهشون حال داده!

اینجا معلوم میشه استاد واقعی صنعت گیم کی هست! کسی که گیمپلی انقلابی ارائه میده یا کسیکه میخواد فیلم سینمایی interactive تعریف کنه.

ادج با کسی تعارفی نداره. و پته هرکسیکه کم کاری کرده رو میریزه رو آب. حالا طرف میخواد هر اسم و رسمی داشته باشه.
 
من کاری ندارم رفتار Edge چجوریه، یا اصلا بد یا خوب نمره می ده، اتفاقا تو بقیه فرم های اینترتیمنت و مدیا، نظرشخصی مهم هست و هر مخاطبی بر اساس سلیقه اون منتقد های خاص، دنبال یک اثر میرن تا دنبال یک نمره میانگین باشند! پس اتفاقا تو فرم ویدیو گیم خیلی هم به بازی سازا حال هم می دن:دی...

ولی یک بحثی مطرح شد! که Edge به گیمپلی اهمیت می ده،...

کوجیما از فنتوم پین به اینور، اتفاقا می شه بهش گفت به بلوغ کامل گیم دیزاینی رسیده، و بازی هاش یکی از پیچیده ترین و پر مکانیک ترین بازی های صنعت هستند، یعنی شاید بشه به داستان Death Stranding خرده گرفت، ولی همون فلسفه گیمپلیش و اجراش تجربه ای نزدیک به پرفکت هست، حالا کات سین هم تو بازیش بزاره، مهم اینه گیمپلی رو فدا نمی کنه، و تو بازی هاش ما تکامل رو می بینیم

میون امثال میازاکی و کوجیما، قطعا میازاکی تو سلیقه شخصی من بالاتر هست
قطعا کوجیما یکسری رفتار عجیب داره که شامل اختلال توجه و با عذرخواهی از فن هاش قطعا عقده دیده شدن داره:دی(در حالی که واقعا موفق هست و نیازی به این ادا ها نداره)
قطعا تو توهمی هست که من نوع خاصی از بشر هستم، فقط من ابر انسانم بقیه بازیساز ها با تخفیف نئاندرتال:دی

ولی اصلا، نمی شه تاثیر کوجیما روی این صنعت رو نادیده گرفت و چشم پوشی کرد از زحمات این بشر...

خیلی از داستان هایی که ما تو صنعت می بینیم، ایده و بیس استوریش رو کریتیو دایرکتورا دادن، ولی سناریو و نریتیو یک اثر جدا هست، یک لور بدون روایت مستقیم... همونقدر که خفن هست، یک پتانسیل نهفته داره که خیلی از ایراد هایی که تو نریتیو می تونه رخ بده رو سانسور می کنه، همونطور که ما می تونیم الان که Death Stranding رو در دست داریم، داستان و جهان بازی و روایتشو نقد کنیم، نکات مثبت و منفی شو ببینیم، ولی وقتی به محصولی مثل PT می رسیم، با کلی تئوری و داستانی که از محیط بر اساس سر نخ ها جمع شده و کلی سوال بی جواب، صرفا نکات مثبت رو فقط می بینیم، یعنی اگه بازی کنسل نمی شد، با هر داستان و روایتی، اون پتانسیلی و جایگاهی که PT ناقص در ذهن ها ساخته رو نمی تونست بگیره!

در نتیجه کوجیما یک فردی هست با هر انتقادی بهش، چه تو خلق دنیای اثر، چه روایت، چه خوده گیمپلی، همگی رو تو یک سطح بالایی به مخاطب ارائه می ده، خیلی سخت می شه به محصول این بشر، ایراد گرفت...
 
امروز داشتم نقد Skillup از بازی رو میدیدم و کلی از بازی انتقاد کرده بود :D
خیلی از ایرادایی که گرفته بود این بود که توی نسخه اول یه حس استرس و ترسی برای فرار از Bt ها بود ولی اینجا برخورد با Bt ها به شدت کم شده و شوتینگ جای اون رو گرفته.
میگه که بازی به شدت حال و هوای متال گیر رو گرفته و تا حدود زیادی از هسته های نسخه اولیه فاصله گرفته.

ایراد دیگه که گرفته اینه که هرجا بخوای بری با ماشین میری و مسیر خیلی هموار تر هست نسبت به نسخه ۱.
-------------
من خودم بازی رو تجربه نکردم ولی با توجه چیزایی که دیدم و به نظر شخصیم گیم پلی بازی بیشتر عموم پسند و فان تر از نسخه ۱ هست و از اون خاص نسخه ۱ رو نداره ولی همچنان تجربه لذت بخش و خوبی خواهد بود
 
75: JeuxActu

You could say Death Stranding 2 is to the first game what Metal Gear Solid 4 was to MGS3: a louder, flashier sequel that tries to impress, but ends up being less moving, less inspired, and less on point. It feels like Hideo Kojima gave in to the urge for self-references, fan service, and over-the-top moments—at the cost of narrative coherence and
depth

And that’s really the biggest letdown: it’s not just that the game has flaws, it’s that it gives up on being unique. In the end, Death Stranding 2 isn’t a bad game by any means (it’s actually super solid on a technical and artistic level) but it still feels kind of flat, occasionally lazy, and almost pointless. It loses part of what made the original so special: that weird, uncompromising experience that didn’t look or feel like anything else out there.Where the first one was bold enough to throw you off balance, this one plays it safe. What used to feel like a total gaming oddity now feels like a hybrid product, stuck between big creative ideas and the need to please a wider audience. Kojima probably wanted to take us on another journey, but by refusing to really go somewhere new, it mostly just feels like we’re going in circles.
 
  • Like
Reactions: m.a.t
امروز داشتم نقد Skillup از بازی رو میدیدم و کلی از بازی انتقاد کرده بود :D
خیلی از ایرادایی که گرفته بود این بود که توی نسخه اول یه حس استرس و ترسی برای فرار از Bt ها بود ولی اینجا برخورد با Bt ها به شدت کم شده و شوتینگ جای اون رو گرفته.
میگه که بازی به شدت حال و هوای متال گیر رو گرفته و تا حدود زیادی از هسته های نسخه اولیه فاصله گرفته.

ایراد دیگه که گرفته اینه که هرجا بخوای بری با ماشین میری و مسیر خیلی هموار تر هست نسبت به نسخه ۱.
-------------
من خودم بازی رو تجربه نکردم ولی با توجه چیزایی که دیدم و به نظر شخصیم گیم پلی بازی بیشتر عموم پسند و فان تر از نسخه ۱ هست و از اون خاص نسخه ۱ رو نداره ولی همچنان تجربه لذت بخش و خوبی خواهد بود
DS1 هم کلا فقط ۴-۵ ساعت اولش اون حس استرس و دلهره رو داشت :دی کلا بازی هر چقدر جلوتر میره خسته کننده تر میشه و حس چالش و سختی و تنش کامل از بین میره. از اون چپتر کوهستان و برف به بعد بازی رسما کمدی شده بود. از اون طرف هم Bola Gun هم تروریست ها و MULE ها رو خیلی راحت مچاله میکرد هم BT های عادی رو :)) مکانیک های فان و لذت بخش پیاده روی و کوهنوردی هم که به محض اضافه شدن zipline تقریبا کامل از بین میرن
 
اگه کمتر شبیه MGS شده بود میگفتن چیه هنوزم همون کولبریه که، اگه بیشتر بود میگفتن چیه دیگه هویت خودشو از دست داده... اگه BT بیشتر بود میگفتن چیه همش باید از دستشون فرار کنیم تکراریه، اگه کمتر بود میگفتن چیه چالش نداره بازی.... اگه ماشین کمتر بود میگفتن چیه هی از این ور بریم اونور با پای پیاده، اگه بیشتر بود میگفتن چیه یاد فورتزا افتادیم! اگه کمپ دشمن در محیط بیشتر بود میگفتن چیه اینا حس تنهایی بازی رو میگیره، اگه کمتر بود میگفتن همش دارم از A میرم به B تکراریه.... اگه زیپلاین نبود میگفتن چیه این خسته شدیم انقد بار کشوندیم با خودمون، اگه زیپلاین بیشتر بود میگفتن چیه حس باربریشو گرفته!! ..... کلا بازی هر مکانیزم یا پراگرسی در بطن خودش میداشت شاهد همین حرفا میبودیم:دی خلاصه که بنظر نمیاد مشکل از دث استرندینگ باشه.... ایراد رو از درون خودتون جست و جو کنید، زخم عمیقیه:دی
 
حالا یه احتمالی هم بدیم یارو چلاق بوده که تو بازیش گله به گله point of interest و راه به راه side activity اکشن نذاشته(چون از بازیهای دیگه مشخصه هر آدم عادی ای قادر به این کاره)
disability که بولی نداره زشته

مکانیک های فان و لذت بخش پیاده روی و کوهنوردی هم که به محض اضافه شدن zipline تقریبا کامل از بین میرن
به دست آوردن کایرال نتورک کافی و بهینه سازی مکان و فاصله زیپلاینها حداقل 50 ساعت طول میکشه تازه اگه هدفت تو بازی رو بذاری روی این کار و آخرش کل مپ رو هم نمیتونی زیپلاین بکشی
در عمل تقریبا اینطوری میشه که برای اینکه بتونی آخرین زیپلاین مورد نیازتو بسازی باید آخرین اوردر مورد نیاز برای 5 ستاره کردن آخرین prepper باقی مونده تو مپ رو انجام داده باشی ینی وقتی که اصلا چیزی واسه آسون شدن باقی نمونده
 
حالا یه احتمالی هم بدیم یارو چلاق بوده که تو بازیش گله به گله point of interest و راه به راه side activity اکشن نذاشته(چون از بازیهای دیگه مشخصه هر آدم عادی ای قادر به این کاره)
disability که بولی نداره زشته


به دست آوردن کایرال نتورک کافی و بهینه سازی مکان و فاصله زیپلاینها حداقل 50 ساعت طول میکشه تازه اگه هدفت تو بازی رو بذاری روی این کار و آخرش کل مپ رو هم نمیتونی زیپلاین بکشی
در عمل تقریبا اینطوری میشه که برای اینکه بتونی آخرین زیپلاین مورد نیازتو بسازی باید آخرین اوردر مورد نیاز برای 5 ستاره کردن آخرین prepper باقی مونده تو مپ رو انجام داده باشی ینی وقتی که اصلا چیزی واسه آسون شدن باقی نمونده
بهینه سازی کامل بله ولی در حدی که چند تا مسیر پر تردد رو zipline بکشی کاری نداره مخصوصا آنلاین که پر از zipline های دیگرانه
 
  • Smile
Reactions: MyJinx
95
Checkpoint Gaming

CriticKojima Productions’ best project yet is Death Stranding 2: On The Beach, and it’s largely thanks to how refined and an improvement it is on its predecessor, rather than being the perhaps expected unconventional sequel. The star-studded cast and their conjoined chemistry have helped craft a more interconnected and personal world this time, only bolstered by the unbelievably gorgeous, detailed and technically impressive open world where every journey is its own story. Every job and delivery is a delight and an immersive challenge against the greater elements. Picking you up off your feet and prodding you along are all the other players’ structures and creations around the world. In Death Stranding 2, you are never alone. That remains true whether it’s paying respect to those that came before, or paving the future of open world games that Kojima Productions, and even you, the player, are actively doing at all times. What a bright future it is.
 
EDGE اصلا به گیم پلی توجه نداره به ادابازی توجه داره به قول اون دوستمون agenda داره
آخه یه چیزی بگید منطقی باشه یکم، الان مثلا Persona 5 گیم پلی نداشت Mass Effect نداشته یا God of War؟
به همه اینا تو نمره دیوار داده
وزن هر یکی از این ای پیها رو میدونید تو ویدیو‌گیم؟؟ کجا گیم پلی نداشتن؟
این ادا دارن تا الان به ۱۵ تا بازی فقط نمره کامل دادن که تو همونام بولشت تولید میشه از ادابازیاشون، مثلا تو نقش آفرینی نوبتی اکسپدیشن ۳۳ نمره کامل بگیره پرسونا۵ هم باید بگیره و متافور ری فانتازیو و...
اینا مثلا میخوان ادا دربیارن به ندرت نمره کامل میدن و در عوض تا تونستن نمره بیخود به عناوین بزرگ دادن.
تنها فکتی که وجود داره همینه، توجه به گیم پلی چه صیغه ایه دیگه:دی
اصلا برخوردشون با عناوین کوجیما رو فاکتورم‌ نگیریم بخاطر این که کوجیما رو دوست نداریم، به بهترین ریبوت گیم نگیم از بهترینا یعنی God of War 2018 هشت دادن
یا هفت دادن به یه فرانچایز جدید بسیار موقق مثل Mass Effect رو نمیشه کلا توجیه کرد و موارد مشابه رو:دی
 
آخرین ویرایش:
EDGE اصلا به گیم پلی توجه نداره به ادابازی توجه داره به قول اون دوستمون agenda داره
آخه یه چیزی بگید منطقی باشه یکم، الان مثلا Persona 5 گیم پلی نداشت Mass Effect نداشته یا God of War؟
به همه اینا تو نمره دیوار داده
وزن هر یکی از این ای پیها رو میدونید تو ویدیو‌گیم؟؟ کجا گیم پلی نداشتن؟
این ادا دارن تا الان به ۱۵ تا بازی فقط نمره کامل دادن که تو همونام بولشت تولید میشه از ادابازیاشون، مثلا تو نقش آفرینی نوبتی اکسپدیشن ۳۳ نمره کامل بگیره پرسونا۵ هم باید بگیره و متافور ری فانتازیو و...
اینا مثلا میخوان ادا دربیارن به ندرت نمره کامل میدن و در عوض تا تونستن نمره بیخود به عناوین بزرگ دادن.
تنها فکتی که وجود داره همینه، توجه به گیم پلی چه صیغه ایه دیگه:دی
اصلا برخوردشون با عناوین کوجیما رو فاکتورم‌ نگیریم بخاطر این که کوجیما رو دوست نداریم، به بهترین ریبوت گیم نگیم از بهترینا یعنی God of War 2018 هشت دادن
یا هفت دادن به یه فرانچایز جدید بسیار موقق مثل Mass Effect رو نمیشه کلا توجیه کرد و موارد مشابه رو:دی
عزیز شما نقد DS2 از اج رو خوندی؟ :D لااقل اون رو بخون بعد بیا به قسمت هاییش که فکر میکنی همخونی نداره با واقعیت بازی ایراد بگیر. یه سری موارد نسبت میدی بدون اینکه دلیلی بیاری براش. فقط به نمره ها اشاره میکنی و چیزی از ایراد یا نقاط قوتی که تو نقدهای Edge اشاره شده نمیگی.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or