امتیازات بازی Death Stranding 2: On the Beach

  • Thread starter Thread starter Farh@d
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

پیش‌بینی شما به متا‌ی بازی


  • مجموع رای دهنده‌ها
    187
  • نظرسنجی بسته شده است .

Farh@d

There is no description of the situation
کاربر فعال
1000023202.jpg ═══════════════════════
Death Stranding 2: On the Beach
═══════════════════════
🎮 سازنده: Kojima Productions ║
🏢 ناشر: Sony Interactive Entertainment
🧭 ژانر: اکشن / ماجراجویی ║
📅 تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۴۰۴║
⏱️ دسترسی زودهنگام: ۳ تیر ۱۴۰۴
امبارگو: ۲ تیر ۱۴۰۴
🕹️ پلتفرم: فقط PlayStation 5 ║
═══════════════════════​
 
اگه MGS ساخته بود +95 میزدم،

اما ایشون ممکنه سلیقه و دیدگاه های فردی باعث شه نقد ها یکمی متنوع بشه و بیاد پایین 90،

با اینحال طبیعتا از خدامونه بترکونه بره بالای 90 حداقل... متای بالا یعنی موفقیت بازی و استودیو، نمره بالا ادم رو خوشحال میکنه...

ارزشش برای من در هر صورت فوق العاده زیاده و ارزش بازی ها هیچ وقت برام از متا نیومده... ارزش ایشون برای من 100 هست...
 
این همه اصرار به استفاده از بازیگرهای سینما تو مدیوم ویدیو گیم رو درک نمیکنم، چه چیزی قراره ثابت بشه؟ ویدیو گیم متفاوت از سینما هست موفقیت یک اثر حتی شخصیت محور هیچ ارتباطی با سلبریتی بودن مدل اون شخصیت نداره. جالبه که یکی از آیکن های ویدیو گیم با سابقه خلق کلی شخصیت به یاد موندنی میاد اینجا قیمه ها رو میریزه تو ماستا.
بنظرم بهترین اتفاق برای کوجیما در حال حاضر اینه که وارد سینما بشه، با این همه سینما زدگی بنظرم دستاوردی میون گیمرها دیگه نداره.
 
این همه اصرار به استفاده از بازیگرهای سینما تو مدیوم ویدیو گیم رو درک نمیکنم، چه چیزی قراره ثابت بشه؟ ویدیو گیم متفاوت از سینما هست موفقیت یک اثر حتی شخصیت محور هیچ ارتباطی با سلبریتی بودن مدل اون شخصیت نداره. جالبه که یکی از آیکن های ویدیو گیم با سابقه خلق کلی شخصیت به یاد موندنی میاد اینجا قیمه ها رو میریزه تو ماستا.
بنظرم بهترین اتفاق برای کوجیما در حال حاضر اینه که وارد سینما بشه، با این همه سینما زدگی بنظرم دستاوردی میون گیمرها دیگه نداره.
چون وقتی سینماتیک بازی مهم باشه استفاده از یک بازیگر حرفه ای بهتر از استفاده از یک بازیگر آماتوره. همین راکستار تا قبل از GTA IV از بازیگرهای هالیوود برای صداگذاری استفاده میکرد. اینکه چرا بقیه بازی ها استفاده نمیکنن بخاطر اینه که استخدام بازیگر حرفه ای پر خرج تر از بازیگر آماتوره و سود خالص رو میاره پایین برای اون بازی. حالا که یک نفر پیدا شده براش تولید اثر سینمایی مهمتر از سودی هست که از بازی میبره میگین چرا بازیگر حرفه ای استخدام کرده؟؟
 
چون وقتی سینماتیک بازی مهم باشه استفاده از یک بازیگر حرفه ای بهتر از استفاده از یک بازیگر آماتوره. همین راکستار تا قبل از GTA IV از بازیگرهای هالیوود برای صداگذاری استفاده میکرد. اینکه چرا بقیه بازی ها استفاده نمیکنن بخاطر اینه که استخدام بازیگر حرفه ای پر خرج تر از بازیگر آماتوره و سود خالص رو میاره پایین برای اون بازی. حالا که یک نفر پیدا شده براش تولید اثر سینمایی مهمتر از سودی هست که از بازی میبره میگین چرا بازیگر حرفه ای استخدام کرده؟؟
بنظرم بزرگترین مشکل این جریان اون خاص بودن کرکترا رو توی گیم ها میگیره. مثلا من وقتی کرکتر اصلی DS رو میبینم میگم این نورمن ریدوسه نه کرکتر سم!
چیزی برای کسی که بازیای ایکونیک درست کرده من بشخصه خوب نمیدونم.
 
دقیقا همینه...بنظرم اصلا اصلا اصلا استفاده از بازیگر یا حداقل اسکن چهره اش برای ویدیو گیم خوب نیست...بماند حتی اگه قرار به بازیگری یک بازیگر باشه تو هر کشوری که اون استدیو برقرار باشه کلی بازیگر تئاتر وجود خواهد داشت... تهش می شه دستی صورتی خاص خلق کرد به نوعی که نیازی به صورت بازیگر هم نباشه... یا اگه اصرار به چهره انسانی دارند... می تونن رندوم یک آدم رو از خیابون بردارن و بیارن اسکن صورت رو جای اون انیمیشن صورت های ضبط شده اون بازیگر بزارن یا حتی یکی از اعضای معمولی استدیو رو برا اینکار انتخاب کنند:دی

یکی از دلایلی که همیشه من حسم به برقراری ارتباط با ویدیو گیم و انیمه بیشتر از سینما بوده همین بوده... چون هر کاراکتر واقعا یونیک بوده... لحظه ای ذهن منو منحرف نمی کنه که eeeeeee اینو فلان جا دیدما...!!!!!
.
.
.
.
در مورد متا هم قطعا از نسخه اول بیشتر می شه... هم نظر منتقدا خیلی مثبت بوده تو پیش نمایشا هم اینکه نسبت به 5سال پیش اون ذهنیت اولیه نسبت به مدل گیمپلی خیلی تو جامعه نرم تر شده...
 
بنظرم میتونه بالا 85 بشه ‌طبق ویدیوها و تریلرها، از اون دنباله هاس که همرو انگشت به دهن میذاره. مخصوصا که از قدرت PS5 هم داره استفاده میکنه و احتمالا به لحاظ فنی تاپ ترین عنوان نسل تا به امروز قراره باشه. لحظه شماری میکنم توی دنیاش شروع کنم قدم زدن و بسته رسوندن! :D
 
امیدوارم این سری سخت بگیرن به کوجیما و تیمش. نسخه ی اول واقعاً باگ ها و ایراداتی داره که صرفا بخاطر تعریف ژانر استرندینگ میشد از بعضیاش چشم پوشی کرد. حالا که بازی مورد اقبال عموم قرار گرفته و منتظران بیشتری داره، اگر باز هم به فرمول های نسخه یک بچسبن و تغییرات مثبت اعمال نکنن، نامردی و کوتاهی در حق هواداران خواهد بود. مثلاً تعامل با حجم زیادی هولوگرام به جای آدم واقعی رو باید پای بافت و کانتکست بازی بزاریم باز هم یا تیم سازنده واسه کاهش هزینه های خودش چنین حرکتی زده؟ عدم جزئیات و بیادموندنی نبودن مراکز حمل و نقل بار رو توی تاپیکش هم اشاره کردم که باید یه مقدار ازون حال و هوای خشک و بی روح در بیارن. در کل مطمئنم که از نسخه ی اول بهتر میشه ولی بدم نمیاد از دل نقدهای بی رحمانه سربلند بیرون بیاد. اون موقع مزه اش بهتر میشه. نه اینکه صرفاً چون کوجیما سازنده ش هست بخوایم زیر سیبیلی بگذریم از مشکلاتش. دیگه دوره ی چشم بستن و با آغوش باز پذیرفتن هر فرمولی به سر رسیده. سر همین Nightreign هم خیلی ها مقابل From Software وایستادن که مبادا بازارهای تجاری و طمع مالی بخواد الدن رینگ رو به شیردوشی بندازه و آب ببندن به بازی. مخصوصاً هم که برای جذب مخاطب یک سری داستان و Lore انداختن توی ماد مالتی پلیر که حرکت جالبی نیست! امیدوارم دث استرندینگ 2 هم واقعاً داستان مقبولی برای گفتن داشته باشه. متای 93 رو پیش بینی میکنم. موفق و برقرار باشیم.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or