═══════════════════════Death Stranding 2: On the Beach
═══════════════════════
║
║
║
امبارگو: ۲ تیر ۱۴۰۴
║
═══════════════════════
═══════════════════════با کوجیما مشکل شخصی دارم

چون وقتی سینماتیک بازی مهم باشه استفاده از یک بازیگر حرفه ای بهتر از استفاده از یک بازیگر آماتوره. همین راکستار تا قبل از GTA IV از بازیگرهای هالیوود برای صداگذاری استفاده میکرد. اینکه چرا بقیه بازی ها استفاده نمیکنن بخاطر اینه که استخدام بازیگر حرفه ای پر خرج تر از بازیگر آماتوره و سود خالص رو میاره پایین برای اون بازی. حالا که یک نفر پیدا شده براش تولید اثر سینمایی مهمتر از سودی هست که از بازی میبره میگین چرا بازیگر حرفه ای استخدام کرده؟؟این همه اصرار به استفاده از بازیگرهای سینما تو مدیوم ویدیو گیم رو درک نمیکنم، چه چیزی قراره ثابت بشه؟ ویدیو گیم متفاوت از سینما هست موفقیت یک اثر حتی شخصیت محور هیچ ارتباطی با سلبریتی بودن مدل اون شخصیت نداره. جالبه که یکی از آیکن های ویدیو گیم با سابقه خلق کلی شخصیت به یاد موندنی میاد اینجا قیمه ها رو میریزه تو ماستا.
بنظرم بهترین اتفاق برای کوجیما در حال حاضر اینه که وارد سینما بشه، با این همه سینما زدگی بنظرم دستاوردی میون گیمرها دیگه نداره.
بنظرم بزرگترین مشکل این جریان اون خاص بودن کرکترا رو توی گیم ها میگیره. مثلا من وقتی کرکتر اصلی DS رو میبینم میگم این نورمن ریدوسه نه کرکتر سم!چون وقتی سینماتیک بازی مهم باشه استفاده از یک بازیگر حرفه ای بهتر از استفاده از یک بازیگر آماتوره. همین راکستار تا قبل از GTA IV از بازیگرهای هالیوود برای صداگذاری استفاده میکرد. اینکه چرا بقیه بازی ها استفاده نمیکنن بخاطر اینه که استخدام بازیگر حرفه ای پر خرج تر از بازیگر آماتوره و سود خالص رو میاره پایین برای اون بازی. حالا که یک نفر پیدا شده براش تولید اثر سینمایی مهمتر از سودی هست که از بازی میبره میگین چرا بازیگر حرفه ای استخدام کرده؟؟
