امتیازات بازی Death Stranding 2: On the Beach

  • Thread starter Thread starter Farh@d
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

پیش‌بینی شما به متا‌ی بازی

  • +95

  • 90-94

  • 86-89

  • 82-85

  • 78-81

  • 74-77

  • 70-73

  • 65-69


Results are only viewable after voting.

Farh@d

There is no description of the situation
کاربر فعال
1000023202.jpg ═══════════════════════
Death Stranding 2: On the Beach
═══════════════════════
🎮 سازنده: Kojima Productions ║
🏢 ناشر: Sony Interactive Entertainment
🧭 ژانر: اکشن / ماجراجویی ║
📅 تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۴۰۴║
⏱️ دسترسی زودهنگام: ۳ تیر ۱۴۰۴
امبارگو: ۲ تیر ۱۴۰۴
🕹️ پلتفرم: فقط PlayStation 5 ║
═══════════════════════​
 
به نظرم نمایشش توی sgf ضعیف بود
شاید هم خیلی لازم نبود
ولی خوب تور تبلیغاتی بازی رو شروع کردن حالا هر جا بتونن از فرصت استفاده میکنن و تبلیغ میکنن رفیق جینگ جیف کیلی هم که هست
ولی هنوز برام عجیبه چرا انگلیسی یاد نگرفته، حالا گفتاری به کنار ولی شنیداری هم برایش ترجمه میکنن
کسی این همه با محصولات چند رسانه ای غیر ژاپنی در تماسه کم کم خودشم نخواد باید انگلیسی یاد گرفته باشه
به نظرم که خیلی عجیبه
 
به نظرم بهتره تاپیک فعلا قفل بشه مباحث مربوط به بازی و نسخه قبل حداقل تا زمان آمدن نمرات در همون تاپیک اصلی بازی انجام بشه الان این تاپیک 4 صفحه رفته جلو و اکثرش یا هیت به نسخه قبلی بوده یا تجربه اشخاص از نسخه قبلی
 
به نظرم بهتره تاپیک فعلا قفل بشه مباحث مربوط به بازی و نسخه قبل حداقل تا زمان آمدن نمرات در همون تاپیک اصلی بازی انجام بشه الان این تاپیک 4 صفحه رفته جلو و اکثرش یا هیت به نسخه قبلی بوده یا تجربه اشخاص از نسخه قبلی
تجربه اونم تجربه یک یا دو ساعته اکثریت:دی
فکر کن هر بازی دیگه (از لحاظ زمان مورد نیاز برای اینکه حداقل یه بار تمومش کنی متوجه شی چیه) هم بود نهایت دو ساعت بازی کنی نظرت میخواد چی باشه؟
تهش نتیجه چنین تجربه ای این میشه که بگی منتقدا بخاطر روی گل کارگردان بهش نمره دادن، چون در اصل هیچی از اون اثر نفهمیدی...
مثلا فکر کن یه RPG که از لحاظ lore هم قویه یک ساعت بازی کنی، نتیجه میگیری توش یه نفر با شمشیر زنگ زده که از دست یه اسکلت با 10 تا hp برداشته هست و چیزی جز اتلاف وقت نیست.
 
پوستر جدید بازی که رو تیشرت استاد بود
بریم برای تجربه ش بزودی...
نظرات مخالف هم از وقتی فروم اختراع شد تاپیک نمرات بازیهای این بنده خدا رو بخونید متوجه میشید همیشه همین آش و کاسه بوده:دی
به جان خودم یادمه قدیم تاپیک بازیهای PS2 بود تاپیک MGS3 حتی شونصد نفر گفته بودن این فیلمه و چقدر کاتسین داره فلان:دی
 

Attachments

  • IMG_2220.jpeg
    IMG_2220.jpeg
    182.8 KB · مشاهده: 36
شدید هایپم براش؛ به قدری که فعلاً Doom نگرفتم که به روز عرضه DS2 نخورم چون عادت دارم تمرکزم بذارم رو یه گیم :D
چیزی که از تریلر ها مشخصه بازی خیلی بزرگ تر شده و طبق گفته خودشون یکی از نقطه ضعف های اصلی نسخه قبل که اکشن کم اش بود هم کاور کردن و اسم کوجیما هم که به خودیه خود وزنه سنگینیه :D با این تفاسیر فکر می کنم متا حداقل 88 ببینه
 
کوجیما یه آدم pacifist (صلح-طلب) ـه. حتی یه MGS هم با پسوند peace walker ساخت. اما بنظر من داره اشتباه میزنه بدجور. خاصیت گیم اینه شما چیزی که در واقعیت برات امکان نداره رو تجربه کنی. من اگه بخوام پیاده روی کنم خودم بلدم بزنم به دل طبیعت و کوه. خیلی هم واقعی تر و سرتره. اما جنگ و درگیری در واقعیت همیشه ممکن نیست... اگرم باشه هزینه زیادی دربر داره. این بابا (استاد:D) کلا فلسفه گیمینگ رو اشتباه گرفته. هوادارهاشم توی رودربایستی و تلقین گیر افتادن و با اینکه خودشونم میدونن این ایده ها چقدر مضحکه اما بخودشون فشار میارن عکسشو نشون بدن.:D
 
کوجیما یه آدم pacifist (صلح-طلب) ـه. حتی یه MGS هم با پسوند peace walker ساخت. اما بنظر من داره اشتباه میزنه بدجور. خاصیت گیم اینه شما چیزی که در واقعیت برات امکان نداره رو تجربه کنی. من اگه بخوام پیاده روی کنم خودم بلدم بزنم به دل طبیعت و کوه. خیلی هم واقعی تر و سرتره. اما جنگ و درگیری در واقعیت همیشه ممکن نیست... اگرم باشه هزینه زیادی دربر داره. این بابا (استاد:D) کلا فلسفه گیمینگ رو اشتباه گرفته. هوادارهاشم توی رودربایستی و تلقین گیر افتادن و با اینکه خودشونم میدونن این ایده ها چقدر مضحکه اما بخودشون فشار میارن عکسشو نشون بدن.:D

شاید ما بازی میکنیم که این امکان رو داشته باشیم که کارهایی که تو واقعیت نمیتونیم انجام بدیم رو بتونیم درش انجام بدیم ولی این فقط بخشی از پازله.
تو تصویر بزرگتر هدف از بازی کردن اینه که میخوایم از واقعیت و دنیای حقیقی بکنیم و جدا بشیم یا فرار کنیم.
هر بازیی هم که بتونه این مورد رو بهتر پیاده کنه کارش رو درست انجام داده.

حالا میخواد با پیاده روی باشه یا شخصیت اصلی تنها کاری که میکنه این باشه که یه جا وایسته و به غروب خورشید نگاه کنه یا هر حالت دیگه ای...
اگه اون بازی بتونه این حالت جدا شدن از واقعیت و غوطه ور شدن تو دنیای بازی رو به خوبی فراهم کنه که پس کارش رو خوب انجام داده.
اگه نه که پس حتما ضعف داره و میشه به تک تک ویژگیهاش گیر داد.

میخوای این بابا و طرفدارهای بازی رو بزنی خب بزن ، هیچ اشکالی نداره.
ولی لطفا همینطوری 4تا کلمه و جمله رو از اینور اونور نگیر و به هم نچسبون که نتیجه ای که میخوای رو بهش برسی.
درسته که نقد کردن اصولی داره ولی پیش نیازش دانش انجام اون کار و اشراف داشتن به محتواییه که میخوای نقدش کنیه.

خب منم به عنوان طرفدار بازی و کلا کارهای کوجیما میتونم در موردت اینطور فکر کنم که تو این چرخه رودربایستی و تلقین به خودت که من از کوجیما خوشم نمیاد و این بازی چیزی جز شبیه ساز پیاده روی نیست گیر افتادی.
نتیجه اینکه اگه فرصتی پیدا کنی نفرتت از کوجیما و DS رو ولی با جمله بندی های متفاوت تو تاپیکهای مختلف فقط تکرار میکنی.

خب طرفدار خودش و بازیش نیستی که خیلی هم خوبه و هیچ مشکلی نداره ، هممون بالاخره از یه سری شخصیت حقیقی/فیلم/بازی/سریال و... بدمون میاد یا حتی متنفریم.
ولی واقعا نیاز نیست که تو هر تاپیک مربوط به کوجیما/DS و ... این رو فریاد بزنی.

چون کاری که میکنی انگاری طرفدار یه تیمی هستی و میری به ورزشگاه که بازی رو ببینی ولی به عمد میری تو جایگاه تیم روبرو(حریف) میشینی و بی مقدمه شروع میکنی به کری خوندن و از تیم حریف و طرفدارهاش بد گفتن!
خلاصه اینکه طرفدارها تا یه حدی رعایتت رو میکنن ، نادیدت میگیرن و کاری بهت ندارن.

اگه همینطور ادامه بدی خب میگن یارو یه چیزیش میشه و شرایط عادی نداره ولی مطمئنا در ادامه از خجالتت در میان.

اینطور که میبینم خیلی منتظر اون بخش"از خجالتت در میان" هستی.
 
IGN که به شماره اول 6.9 داده بود:
Photorealistic modeling and subtle facial expressions of characters have also largely improved from the first game. [30-Hour Hands-On Impressions]

Gamespot:
I played 30 hours of Death Stranding 2 before writing this preview. I can confidently say that it’s excellent, and I can’t wait to do it all again (and much more) when it releases next month. [30-Hour Hands-On Impressions]

Game Informer که به نسخه قبلی ۷ داد:
Kojima focused on telling a weird story and creating a bizarre experience around it in Death Stranding, which was only somewhat enjoyable. However, the sequel seems more purposeful in delivering a well-crafted and consistently entertaining experience. Death Stranding 2: On the Beach has the makings of a perfect sequel: one that iterates and improves upon its predecessor in every way. [25-Hour Hands-On Impressions]

Eurogamer:
I emerged from the sci-fi bubble of Kojima Productions with my head spinning with plot theories and unanswered questions, but I ultimately enjoyed my time with Death Stranding 2 far more than the original. It's tighter, pacier, more dynamic, more gripping. Just as I was tired with traversal, a new upgrade or piece of equipment enticed me back in; just as the sparse story left me wanting, a new bizarre curveball of Kojima weirdness had me grinning; just as I thought I knew what Death Stranding 2 was, it surprised me once again. It's as if Death Stranding was a mere design concept, and its sequel is properly fulfilling its promise with a big dollop of Metal Gear - as long as you're willing to buy into the world and suspend your disbelief once more. [30-Hour Hands-On Impressions]


پ.ن: طوری هیت نورزید که طوری شود:دی
آدم به فرض مثال بازی X که هیترش هست کلا هندونه سربسته باشه هیچی ازش مشخص نباشه میاد جلو شروع به نمک پاشی میکنه:دی نه اینطور که تا حد زیادی وضع نمراتشو‌ بشه حدس زد که صعودی خواهد بود نسبت به نسخه اول:دی و نتیجتا پسفردا هم پست پاک کنید هم تاپیکو بلک لیست کنید:دی
 
آخرین ویرایش:
من در كمال ارادت به كوجيما نسخه قبلو با تلاش ١١ باره و نوبت آخر حتى تحمل بالاى ١٠ ساعت نتونستم ارتباط بگيرم باهاش ولى اين پيش نمايشا نشون ميده ظاهرا يه چيزايي توش تكون خورده.
اميدوارم در مرحله اول ازون شبيه سازى صرف كولبرى در بياد و در مرحله بعد يكم رابط كاربرى بازى ساده تر و يوزرفرندلى تر بشه كه اينو بعيد ميدونم.

واسه من بسته به اينكه نقداى بازى چى بگن در مورد گيم پلى در حد احتمال خريد يه ظرفيت ٢ جا واسه خريد داره و شما هم اگه از نسخه اول خوشتون نيومده به نظرم يه شانس نسبى براى تجربه كردنش قائل بشيد با كمترين هزينه :D
 
Spazio Games:
Of course, as you may have already guessed from the various trailers, the soundtrack of Death Stranding 2 is incredible: the songs heard so far are only a small part of those that we have already been able to hear in our 30 hours, and we assure you that the quality is very high. Kojima is also a master at choosing the right piece to insert at the right time, and compared to the first chapter there will be even more moments in which, while we move from one point to another of the map, a song will be played to create the most suitable atmosphere. [30-Hour Hands-On Impressions]

این یکی از ساندترک بازی تعریف کرده... اون یکی IGN از گرافیک بازی

VGC (البته به خاطر نام کوجیما اینا رو نوشته و کارگردان اسمش مسعود شمقدری بود صفر میداد:( ) :
After around 30 hours with Death Stranding 2 – estimated to be around 40% of the game – I’m convinced this will be my favorite Hideo Kojima game certainly since Phantom Pain, and possibly even the PS2. While Kojima claims On the Beach to be the logical evolution of the first game’s design, it’s impossible not to see welcome corrections to player feedback everywhere, and those who didn’t click with the original will almost certainly appreciate the changes. [30-Hour Hands-On Impressions]

Press Start Australia:
But even if Kojima doesn’t stick the landing, I have faith that Death Stranding 2: On The Beach will be just as wild, wacky, and fun to play as the original. It’s already a better game mechanically than the first, eschewing tedium and monotony for a systems-first type of design that affords players the freedom to truly make the experience their own. It’s the kind of sequel that is so confident in itself that it easily eclipses its predecessor. It’s hard to imagine Death Stranding 2: On The Beach will be anything but one of Kojima’s magnum opuses. [Hands-On Impressions]

IGN (متنش خیلی اسپویل داره به نظرم دارم با احتیاط میخونم) درمورد گیم پلی:

New enemies and a deeper combat system​

 
من عادت دارم هیچی بازی رو برای خودم از قبل اسپویل نکنم
ولی اینمورد رو واقعا شک داشتم و مهم هم بود سرچ زدم
اونم اینکه قابلیت استرند بازی که یه قابلیت و ویژگی مهم و به صورت آنلاین تو این بازی هست احتیاج به اشتراک پلاس داره یا نه (تو شماره اول نمیخواست) که دیدم نه و همچنان نیازی به تهیه پلاس نیست:
No, Death Stranding 2: On the Beach does not require a PlayStation Plus subscription to access the asynchronous multiplayer elements. The game will feature online interaction through the "Social Strand System," which is part of the core gameplay and doesn't require a subscription

قابلیت آنلاین بازی بسیار جالبه برای همین توصیه میکنم اصلا اکانت ظ۱ نگیرید که بشه آنلاین تجربه ش کنید.
 
این بازی ساخته شده واسه ما گیمرای بالای 30. :D امثال ما با بازی های داستان محور بزرگ شدن و این بازی هم یکی از ارکان اصلیش داستان درگیر کننده شه. از اون ور گیم پلیش باب میل اکثر ماست چون برخلاف بازی های اکشن امروزی نیاز به واکنش های سریع و فوکِس در هر لحظه نیست.
یجورایی واسه من بازی کردنش مدیتیشن بود.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or