امتياز اعضای بازی سنتر به عناوین پلتفرم PC

  • Thread starter Thread starter Meysam
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

Meysam

کاربر سایت
سلام
تو اين تاپيك مي خوايم نظر شما و امتيازي رو كه به هر بازي ميديد مشخص كنيم تا شايد بتونيم بهترين بازي رو تو هر ماه يا سال با نظر خودمون انتخاب كنيم
پايين ترين امتياز 0
بالاترين امتياز 10
همراه نظر ( خواهشمند است نظر کارشناسانه باشه )

اینم بازی های سری 1 : ( تا تاریخ 5 مهر )

Wolfenstein
Wanted Weapons of Fate
Left 4 Dead


Bionic Commando
Call of Juarez Bound in Blood
Street Fighter IV

جواب لیست امتیازات سری اول :


امتیاز اعضای بازی سنتر به عناوین PC


اینم بازی های سری 2 ( با تشکر از میثم ) تا تاریخ 20 مهر :

Batman Akham Asylum
Resident Evil 5
Mini Ninja
NFS: SHIFT
Red Faction Guerilla
Darkest of days
Section 8
overlord 2
ARMA II
Trine
X-Men Origins: Wolvorine

جواب لیست امتیازات سری دوم :


امتیاز اعضای بازی سنتر به عناوین PC

اینم بازی های سری 3 : ( تا تاریخ 28 مهر )

Assassin's Creed
Bioshock
Brothers In Arms 3
Crysis
Crysis Warhead
Dark Sector
Dead Space
Far Cry 2
F.E.A.R 2
Gears of War
GTA IV
GRID
Mirror Edge

لیست امتیازات سری سوم :

امتیاز اعضای بازی سنتر به عناوین PC

بازیهای سری 4 ( تا تاریخ 5 آبان )

Splinter Cell: Double Agent
STALKER: Shadow of Chernobyl
STALKER: Clear Sky
Call of Duty 4
Call of Duty: World At War
Fallout 3
H.A.W.X
Resident Evil 4
Prince of Persia 2008
Burnout: Paradise
Mass Effect
Devil May Cry 3
Devil May Cry 4
Pro Evolution Soccer 2009
Colin Mac Rae: Dirt
Silent Hill: Homecoming

لیست امتیازات سری چهارم :

امتیاز اعضای بازی سنتر به عناوین PC
 
Last edited by a moderator:
Danganronpa Trilogy

danganronpatrilogy.jpg

وقتی نظرم رو در مورد نسخه اول نوشتم، تقریبا 70-80 درصد نسخه دوم رو هم انجام داده بودم ولی میخواستم بازی رو نیمه کاره رها کنم ولی در نهایت نسخه دوم رو هم تموم کردم و همچنین نسخه سوم رو هم بازی کردم. دانگانرونپا بازی بدیه ولی بعضی بازی های بد هستن که با اینکه از نظر کیفی توی سطح بدی قرار دارن ولی با این حال چارم مخصوص خودشون رو دارن که باعث میشه از خیلی بازی های نورچشمی متاکریتیک، که البته واقعا باکیفیت هم هستن، ولی از نظر من اون چارم خاص رو ندارن، بیشتر به آدم مزه بده؛ بازی هایی مثل دانگانرونپا یا مثلا بازی ELEX به نظر من این ویژگی رو دارن. همون طور که قبلا هم گفتم من ایده کلی بازی رو خیلی دوست دارم و خیلی دوست داشتم یه ایمرسیوسیم غربی با همچین ایده ای ساخته بشه؛ واقعا چرا توی اغلب ایمرسیوسیم ها یا شما یه مامور امنیتی هستید یا توی یه دونه سفینه فضایی قرار دارید؟ چرا ایده های نامتعارف تری برای این بازی ها ندارن؟ به هر حال بگذریم ...

نویسندگی توی نسخه دوم کمی از نسخه اول بهتره و پروتاگونیست هم به مراتب از پروتاگونیست مشمئزکننده نسخه اول بهتره، ولی باز هم نمیشه گفت نویسندگی به سطح قابل قبول رسیده. نویسندگی توی نسخه سوم بالاخره به سطح قابل قبول میرسه و از این نظر بهترین نسخه توی سریه ولی در ابتدای بازی تیم نویسندگی یه تصمیمگیری اشتباه میکنه، که خودش به خودی خود یه انتخاب غیراصلحه و علاوه بر اون با توجه به این که این تیم ید طولایی توی فریجینگ داره، ته مزه بدی برای مخاطب باقی میذاره. در نهایت برسیم به مزه اصلی بازی: حل کردن معمای قتل ها. حل کردن معمای قتل ها، حتی قبل از این که به قسمت مناظره برسه، کم و بیش، شدنیه ولی اصلا ساده نیست و به فکر کردن نیاز داره و همین موضوعه که بازی رو لذتبخش میکنه.

خب چرا اصلا من این سری رو شروع کردم؟ حقیقتش من به رپ بتل علاقه زیادی دارم و بعضی از کانال هایی رو که رپ بتل برای کارکترهای فیکشنال میسازن، دنبال میکنم. مشوق اصلی من برای بازی کردن این سری هم همین رپ بتل ها بود. در ادامه چنتا از رپ بتل های مورد علاقه‌‌‌م رو میذارم، که البته برای بازی های مورد نظر، تا حدودی، اسپویل محسوب میشن.



در ادامه میخوام توی چنتا موضوع مختلف کارکترهای سری رو رتبه بندی کنم. اول از همه رتبه بندی The Best Girl. مگه میشه یه بازی ژاپنی این مدلی بازی کرد و این رتبه بندی رو انجام نداد؟
Danganronpa best girl tier.png

رتبه بندی بعدی: هوش و توانایی ذهنی.​


dangonronpa smartness tier.png

رتبه بندی بعدی: بهترین صحنه اعدام. خب مسلما این رتبه بندی، کارکترایی که قراره اعدام بشن رو لو میده، پس اگه سری رو بازی نکردید و میخواید در آینده بازی کنید، این رو نبینید.​

my-image.png
 
آخرین ویرایش:


God of War Ragnarök

1000022336.png

داستان : ادامه سفر اجباری کریتوس و پسرش آترئوس برای یافتن جواب ها در پی شروع آخر زمان یا همان رگناروک .

داستان بازی فوق العاده هست . حماسی و دنیایی عظیم و فک برانداز .

گرافیک فنی با اینکه مال سال ۲۰۲۲ هست اما از بازی های روز چیزی کم ندارد و از زمانه خودش جلو هست . چهره عالی .

گرافیک هنری و جزئیات در کل بازی بی داد می کند . هر قلمرو با اکوسیستم منحصر بفرد خودش خودنمایی می کند . الحق بازی عظیمی هست . دورنماها با جزئیات بالا و کیفیت کم نظیر جلوه می کنند . قشنگ حس فاصله در دور دست که من در هورایزن و دث استرندینگ دیده بودم و در این بازی دیدم.

تنوع بالای دشمنان و باس های ریز و درشت با خصوصیات و جزئیات منحصر به فرد عالیه . ماموریت های فرعی از دست ندید . مثل سوشیما فرعی ها چیزی از اصلی ها کم ندارند .

نور پردازی و سایه ها و موسیقی جادویی در بازی به اوج پختگی خود رسیده اند و هر سکانس با موسیقی مخصوص به خود قشنگ حس رو به بازیباز منتقل می کند .

دیالوگ ها و روند سیر داستانی عالیه . اتاق فکر قوی پشت داستان بازی بوده . همه چیز سر جای خودش هست. سوپرایز ها خوبی هم دارد . پیچش شخصیت کریتوس و پختگی و تجربه تراژدیک گذشته او قشنگ در طی روند بازی حس می شود .

گیم پلی فوق العاده هست . پازل های متنوع و دلنشین با مکانیزم جالب .

تنوع بالا در سلاح ها و کمبودها همراه با درخت پربار آپگریدها چه در توانایی ها چه در ابزارها معرکه هست . خشونت و فینیشرها با بی رحمی تمام خودنمایی می کنند . ریتم بازی فقط در بعضی از کات سین ها مجال نفس کشیدن رو می دهد . دائما در تکاپو و نبردهای حماسی هست . اتمسفر بازی قشنگ حس قدم زدن در جهان نورث رو می دهد . طراحی مراحل خیلی عالیه و یکنواخت نمی شود . دائم محیط و چالش های جدیدی شروع می شود . باس های بازی حقیقتا جالبی و عرق درآور هستند .

من بازی رو در حدود ۲۵ ساعت تمام کردم . حقیقتا با اینکه بار دوم من بود ولی تازگی داشت .

بازی عالی بهینه شده .

در آخر چون بازی رایگان هم هست حتما این حماسه عظیم و غنی در مقیاس بزرگ رو تجربه کنید . انگشت به دهان می مانید .

هوش مصنوعی دشمنان : 10 از 10
بهینه سازی و اجرا بازی : 10 از 10
گیم پلی و سیستم مبارزات : 100 از 10
موسیقی و افکت های صوتی : 100 از 10
گرافیک هنری و طراحی محیط : 100 از 10
تنوع و کیفیت طراحی مراحل : 10 از 10
اتمسفر و جو بازی : 100 از 10
گرافیک فنی و فیزیک بافت ها : 10 از 10
نورپردازی و طراحی سایه ها : 10 از 10
داستان و شخصیت پردازی : 10 از 10


نمره کل : 100 از 10
 
آخرین ویرایش:
آمار تعداد دفعاتی که سه گانه رو تموم کردم از دستم در رفته. نسخه 2018 رو هم بالای ۵ بار رفتم. اصن نمیدونم چرا میشه با وجودیکه نزدیک ۲۰ سال از عرضه نسخه اول گذشته باز همون حس و حال تجربه اول رو ازش گرفت! (داستان؟ گیم پلی؟ ترکیب موسیقی های حماسی و باس های غول پیکر؟ یا مخلوط همشون و تبدیل شدن به یه معجون!؟ :ی)

چون یه مقدار سن بالا رفته و حقیقتا روم نمیشد PS5 بخرم، برای همین از زمان معرفی Ragnarok سعی کردم هر خبری ازشو نادیده بگیرم که اسپویل نشه برام و امروز با یه ارفاق کوچولو میتونم بگم واقعا ارزششو داشت.

خب نکته اول گرافیک بازی و بهینه بودن فوقالعاده خیره کننده بود. برای نقطه شروع اتمسفر میدگارد زیبا و نفسیر گیر طراحی شده بود. و در ادامه با باز شدن دنیای های مختلف به اوج خودش رسید. (مخصوصا سرزمین دورف ها) همیشه وقتی اسم سری GOW میاد ناخودآگاه یاد بزرگی و عظمت می افتیم. مجسمه ها، باس ها و محیط های پر جزئیات و غول پیکر. مثلا ۳ قاضی در Valhalla و عظمتشون برای چند دقیقه منو مبهوت کرد! :D دقیقا حسی که از نسخه دوم و عظمتش داشتم. هنوزم نمیدونم چطوری اون میزان عظمت و بزرگی رو روی PS2 قابل اجرا کرده بودن و مثل کره رندر میشد!

نکته ای که شاید کمتر بش توجه شده از نظر منتقدا کیفیت فوقالعاده بالای طراحی شخصیت هاس. مثلا برای اولین بار در تاریخ سری من از یه شخصیت بیشتر از کریتوس خوشم اومد و باش ارتباط برقرار کردم و اون اودین بود. (کاش تو یه دنیای موازی میشد بازی با اون شخصیت پخته و کاریزماتیک رو هم تجربه کرد! :ی)

بازی از نظر موسیقی و صدا گذاری هم تجربه فوق العاده منحصریه، مخصوصا اگه از علاقه مندان به این مهم باشید. مثلا اگه با هدفون بازی رو انجام بدین نکته ها و صداهای ریزی رو می‌شنوید که مطمئنا ساعت ها براشون وقت گذاشته شده و متاسفانه شاید برای درصد بالایی از گیمرا اصلا مورد توجه نباشه.

بازی از نظر گیم پلی هم همون سیستم اعتیاد آور سری رو حفظ کرده با این تفاوت که با اضافه شدن نیزه به عنوان یه سلاح اصلی به بلوغ کامل میرسه! به طور مثال اگه یادتون باشه در سه گانه اصلی هم سلاح های جدید در طول بازی اضافه میشد اما رغبتی برای استفاده ازشون وجود نداشت، ولی اینجا من از هر سه سلاح به یه اندازه استفاده می‌کردم و لذت می‌بردم و مطلقا حس خستگی وجود نداشت. از نظر درجه سختی به نظر بهتره که برای بار اول همون درجه های پایین رو شروع کنید و درجه های بالاتر رو بزارید برای new game plus در غیر اینصورت خطر شکستگی کنترلر وجود داره! :D
تنها ایرادی که شاید بشه از بازی گرفت نبود نبرد با یه ابر باس باشه. شاید اگه میشد به صورت حداقلی یه چک و چک کاری مختصر هم با surtr داشت اون حس نبرد با کرونوس در نسخه سوم رو زنده کرد! :D (مثلا اودین با یه جادو کنترلر surtr رو دس می‌گرفت یا...)
ولی درکل همون باس های بازی هم تقریبا باس های خوب و شناسنامه داری بودن.

بازی از نظر داستان هم پیچ و خم های زیادی داره و مشخصه که یه تعدادی دوس دارن و تعدادی نه! یکمی مارولی شده ولی باز با ارفاق میشه گذشت کرد! اونایی هم که ایراد میگرفتن ظاهرا به این نکته توجه نداشتن که با جدا شدن راه لوکی از کریتوس سازنده بازی بزرگترین میراث رو در اختیار نسخه بعدی گذاشت! :D

در مورد valhalla هم چون تقریبا روگ لایک شده بود و من اصن علاقه مند سبک روگ نیستم همون یه دور کامل رو رفتم و به نظرم جواب یه سری سوالات قدیمی هم عالی داده شد. نکته ای هم که داشت نشون دادن پتانسیل فوقالعاده ریمیک سه گانه بود که نمیدونم سونی چرا کلا بیخیال ه و با ریسمتر نالازم مثلا هورایزن دنبال زیر بغل کدوم مار میگرده!

گرافیک: 10
گیم پلی و داستان: 9.5
موسیقی و صداگذاری: 10

امتیاز کلی: 10
 
آخرین ویرایش:
Spider-Man.jpg
Ultimate Spider-Man 2005

نکات مثبت: تار زدن‌های اعتیادآور؛ باس‌فایت‌های جذاب؛ کنترل ونوم!
نکات منفی: دوربین بد؛ کنترل ماوس اعصاب خردکن؛ بخش داستانی کوتاه؛ ماموریت‌های فرعی تکراری؛ کمبوهای یکنواخت

Score: 6

شروع بازی: 5 مهر 1403
پایان بازی: 6 مهر 1403​
 
Until Dawn Remake

1000022815.jpg

داستان : عده ای از دوستان در تفرجگاه اسکی در کوهستان بلک وود گرد هم می آیند غافل از اینکه رازی شوم در اینجا نهفته است .

اتمسفر و گرافیک بازی فوق العاده هست . قشنگ حس ترس و تعلیق انتقال می دهد .

گرافیک و چهره ها فوق العاده طبیعی هستند .
نورپردازی عالیه و محیط ترسناک تر کرده . صداگذاری مخصوصا جامپ اسکر ها تمیز کار شده .

انتخاب ها خیلی مهمه و ارزش تکرار بازی رو بالا می بره .

بازی ۱۰ چپتر و از چپتر ۴ اوج می گیرد و حدود ۶ ساعت طول می کشد . من خودم در تلاش اول توانستم همه رو به غیر از جاش زنده نگهدارم .

بازی فوق العاده ای هست فقط روی سیستم من سنگین بود و کمی باگ هم داشت .گیم پلی بازی مخصوصا راه رفتن خیلی کند و روی اعصاب بود.

هوش مصنوعی دشمنان : 8 از 10
بهینه سازی و اجرا بازی : 7 از 10
گیم پلی : 7 از 10
موسیقی و افکت های صوتی : 10 از 10
گرافیک هنری و طراحی محیط : 10 از 10
تنوع و کیفیت طراحی مراحل : 8 از 10
اتمسفر و جو بازی : 10 از 10
گرافیک فنی و فیزیک بافت ها : 10 از 10
نورپردازی و طراحی سایه ها : 10 از 10
داستان و شخصیت پردازی : 7 از 10


نمره کل : 8 از 10
 
Elden Ring: Shadow of the Erdtree
1728580392149.png

خب دیگه با خیال راحت میتونم بگم Elden Ring 2 (اگه قراره در کار باشه) امیدوارم زودتر از 5-6 سال دیگه عرضه نشه، Shadow of the Erdtree به قدری بزرگ و پر محتواس که میشه گفت شماره دوم بازیه و کاملا نیاز من رو برطرف کرد.

خود الدن رینگ برا من حدود 100 ساعت طول کشید DLC حدود 55 ساعت یعنی بیشتر از نصف خود گیم اصلی که عدد خیلی بالاییه:دی این 55 ساعت هم هیچی به انجام کارای تکراری نرفت و Content خالص بود (حالا یه نیم ساعت فارم کم کنید ازش :-" :دی)
تقریبا همه باسا و دانجنارو تموم کردم و چیز خاصی نموند تو مپ، واقعا تجربه معرکه ای بود.

نکات مثبت:
  • گرافیک هنری هنوز رو دست نداره که هیچ تو DLC بهتر هم شده، تقریبا از هرجای مپ نگاه میکنی با تابلو نقاشی روبرویی، در کنار RDR2 هنوز برام چشم نواز ترین ویژوال رو داره بین اپن وردا.
  • متنوع تر شدن دانجن ها، دیگه نمیشه ایرادی به مشابه هم بودنشون گرفت و هرکدوم یه چیزی واسه عرضه دارن.
  • طراحی باسای اصلی حرف نداره و بر خلاف نظر خیلیا بنظرم هیچکدوم از اتکاشون Unfair و اسپم نیست، فقط نیاز داره استراتژیتو تغییر بدی و مووستاشونو یاد بگیری.
  • سلاح های جدید عالیه، من تو سولزا بشدت به Greatsword وابسته هستم اما این دفعه Smithscript Greathammer مجبورم کرد بزارمش کنار و چقدم لذت بردم از این یکی.
  • تنوع محیطی حرف نداره، هیچ جای مپ شبیه اونورش نیست، هر کدوم وایب و تم مخصوص خودشو داره.

نکات منفی:
  • مپ دیزاین بازی اصلی رو ترجیح میدم و بنظرم به یادموندنی تر بود، این بیش از حد بالا پایین داشتن مپ باعث گـ*ه گیجه فراوان میشد :دی لعنتی زلدا هم نیست که بگه هرجور دوس داری برس به اون قسمت از مپ، فقط یه مسیر وجود داره!
  • گرافیک فنی پیشرفت خاصی نداشته و یه سری جاها مثل ancient ruins of rauh نسل قبلی بودن خودشو نشون میده.
  • این ایراد مخصوص بیس گیم هست ولی چون هنوز اینجا برپاست پس میگم: :دی Healthpool باسا بنظرم زیادی گندس و همینکه بازی مجبورت میکنه واسه ترکوندن جون باس به Ash of war ها و بیلدای مختلف وابسته شی یکم از جذابیت گیمپلی کم میکنه.
  • بهینه سازی هنوز تو بعضی از قسمتا مشکل داره مثل همین ancient ruins of rauh که بالا گفتم، افت فریم شدید حس میشد

نمره: 9.5/10
----

Senua's Saga: Hellblade II
1728582748371.png

آنپاپیولار اپینیون:
Hellblade 2 > 1 :-"

با وجود هیتی که دریافت کرد اصلا فک نمیکردم اینقد لذت ببرم ازش.
همونطوری که شماره اول یه تجربه خاص و منحصر به فرد بود اینم دقیقا همونطوره، درک نمیکنم چطور ممکنه یکی اونو دوس داشته باشه این یکیو نه! یا عجیب تر از اون اینکه میگفتن صداهای تو گوشش اعصاب خورد کنه :D

بنظرم بازی به اون چیزایی که وعده داده بود به خوبی عمل کرد، یعنی وایب و اتمسفر سنگین، گرافیک و انیمیشن سطح بالا، ویژوال های عجیب، صداگذاری خفن، داستان و ...
اما مشکلی که داره اینه که فراتر از این نرفت، مشکلات نسخه اول هنوز پابرجاست، ینی کامبت هنوز بشدت محدوده، پازل ها تغییر خاصی نکرده، تنوع محیطی میتونست بیشتر باشه.

البته یه سری چیزا مثل همین کامبتش با وجود محدود بودنش بازم خیلی لذت بخش بود برام، انیمیشنا به قدری خوبه و سنگینی ضربه هارو حس میکنی که ترکیبش با گرافیک فوق ریلیستیک یه تجربه کامل جدیده بنظرم.
فقط کاش از تمام پتانسیل کامبتش استفاده میشد، اینکه همش 1vs1 هست و نمیشه بین انمی ها سویچ کرد نقطه ضعف محسوب میشه و اگه میتونستن درش بیارن واقعا کامبت تک خفنی میشد.

نکات مثبت:
  • بهترین گرافیک فنی نسل 9، بنظرم اولین بازیی هست که غول بودن UE5 رو کاملا به رخ میکشه
  • انیمیشنای فوق العاده، چه کاتسین چه کامبت
  • کامبت سنگین و لذت بخش
  • شخصیت پردازی سِنوا و داستان
  • پلی تایم کوتاه بازی بسیار مناسب مقدار محتواش بود
  • فتومود خوب

نکات منفی:
  • محدود بودن کامبت به 1vs1 که ممکنه جلوتر خسته کننده بشه واسه بعضیا
  • پازل ها میتونست خیلی متفاوت تر از نسخه اول باشه (حتما نیاز نبود چلنجینگ باشه)
  • محیط اکثرا از آبجکتای آماده ساخته شده و خیلی هندکرفتد نیست باعث شده تنوع محیطی زیاد بالا نباشه
  • بهینه نبودن بعضی از قسمت مراحل که نه کامل از GPU استفاده میشد نه CPU

در نهایت چرا Senua اینقد خفنه؟
هیچ گونه Woke ـی درش وجود نداره، خوشگله، 6 متر بازو مردونه نداره اما بشدت Badass ـه، موهای رنگارنگ نداره، بکگراند و داستان عالیی داره که میتونی باهاش ارتباط بگیری و از همه مهمتر بازیگر عالیی داره.
واقعا انگشت شمارن اینجور شخصیتای مونث تو دنیای گیم. (یا حتی فیلم و سریال)

نمره: 8.5/10
 
آخرین ویرایش:
Gears 5

گیم پلی بازی عالی بود
انصافا گرافیکش با بازیهای نسل ۹ مو نمیزنه جزئیات واقعا خوب کار شده
با کاراکترهاش اصلا حال نکردم دوست داشتم در نقش مارکوس فینیکس یا حداقل پسرش بازی کنم ولی تا آخر کِیت بود
دیزاین بازی خوب کار شده بود به جز اون صحرایی که باید همش میرفتی و میومدی
در کل بنظرم بازی خوبی بود و در حقش کم لطفی شد یجورایی

 
Silent Hill 2 Remake

2.jpg

داستان : درباره فردی به نام جیمز که 3 سال پیش همسر خود مری را بر اثر بیماری از دست داده ولی حالا نامه ای از مری دریافت کرده که او را به شهر سایلنت هیل دعوت کرده و گفته مرا در مکان خاصی که می دونی ملاقات کن !!

شروع بازی آرام با منظره ای زیبا آغاز می شود اما بازیباز نمی داند که این آرامش قبل طوفان هست و دارد قدم به داخل یک برزخ بی انتها توام با خون و کثافت می گذارد .



بازی بی اندازه عالی هست . همه چیز سر جای خودش هست . گرافیک فوق العاده خوبه . شهر با جزییات عالی طراحی شده .

مکان های متفاوتی در بازی روایت می شوند که از تکرار جلوگیری می کند .

فضای شهر غم بار و به شدت افسرده کننده هست و کم کم به داخل ذهن و روح بازیباز ترس رخنه می کنه و تا مرز شکنجه روحی پیش می رود . فرقش با بازی های ترسناک دیگه در همینه ترس در وجود و روان بازیباز تزریق می شود و بعد اتمام بازی هم تاثیر خودش رو گذاشته.

تنوع دشمنان و باس ها قابل قبوله ولی انتظار بالایی نداشته باشید .

سیستم مبارزات نرم و شوتینگ بازی طبیعی هست و حس اینکه جیمز یک فرد عادی که اسلحه به دست گرفته را به خوبی القا می کند .

طراحی مراحل عالیه . باید کل مپ هر مرحله برای حل پازل های بی شمار بازی شخم بزنید و حل پازل ها خلاقانه و منطقیه . مکان های مخوف و بسیار تو در تو و خلاقانه ای را بازی شامل می شود که با تاریکی و مه پوشانده شده و حقیقتا سرگیجه می گیرید.

فضاسازی و اتمسفر بازی فوق العاده هست که در کمتر بازی ترسناک به چشم می خورد .

نور پردازی و صداگذاری هم عالی . صدای خش خش موج فرکانس رادیو دشمنانی که کمین کرده اند را به خوبی هشدار می دهد . جامپ اسکرهای بی نظیری بازی دارد .

کل بازی یک حس مرموز گونه دارد و شخصیت جیمز و زوال تدریجی عقل او را به خوبی پیاده سازی کرده اند .



موسیقی و پایان بندی بازی هم بسیار غم انگیز و درام هست . به نظرم جز 4 بازی برتر ژانر وحشت بقا هست در کنار رزیدنت 4 و دد اسپیس 2 و تنها در تاریکی قرار می گیرد .

بازی خیلی خوب بهینه شده و مشکلی نداشت فقط زاویه دوربین در نبردهای تن به تن کمی بد هست .

اگر حوصله یک چلنج سنگین و دلنشین رو دارید حتما تجربه کنید.



من در 13 ساعت بازی تمام کردم .



هوش مصنوعی دشمنان : 8 از 10
بهینه سازی و اجرا بازی : 9 از 10
گیم پلی و سیستم مبارزات : 9 از 10
موسیقی و افکت های صوتی : 10 از 10
گرافیک هنری و طراحی محیط : 9 از 10
تنوع و کیفیت طراحی مراحل : 9 از 10
اتمسفر و جو بازی : 10 از 10
گرافیک فنی و فیزیک بافت ها : 8 از 10
نورپردازی و طراحی سایه ها : 9 از 10
داستان و شخصیت پردازی : 8 از 10


نمره کل : 9 از 10
 
Gears 5

گیم پلی بازی عالی بود
انصافا گرافیکش با بازیهای نسل ۹ مو نمیزنه جزئیات واقعا خوب کار شده
با کاراکترهاش اصلا حال نکردم دوست داشتم در نقش مارکوس فینیکس یا حداقل پسرش بازی کنم ولی تا آخر کِیت بود
دیزاین بازی خوب کار شده بود به جز اون صحرایی که باید همش میرفتی و میومدی
در کل بنظرم بازی خوبی بود و در حقش کم لطفی شد یجورایی

بسته الحاقی داستانی گیرز 5 به نام Hivebusters بری تازه اونجا اوج گرافیک برگ ریزون رو میبینی . طراحی عالی دارد .
 

Capture_2024_10_11_08_56_41_587.png
The Incredible Hulk 2008

نکات مثبت: طراحی نسبتاً جالب کاراکتر هالک؛ سیستم تخریب‌پذیری گسترده و سرگرم‌کننده؛ بی‌مهابا در تخریب‌کردن
نکات منفی: نبود Graphic Settings برای افزایش کیفیت بصری؛ کیفیت پایین تکسچرها؛ شهر خشک و بی‌روح؛ کیفیت نامتعادل صدا در کات‌سین‌ها و گیم پلی؛ تکراری‌شدن ماموریت‌ها؛ آسان!

Score: 5

شروع بازی: 15 مهر 1403
پایان بازی: 20 مهر 1403

 

View attachment 353168
The Incredible Hulk 2008

نکات مثبت: طراحی نسبتاً جالب کاراکتر هالک؛ سیستم تخریب‌پذیری گسترده و سرگرم‌کننده؛ بی‌مهابا در تخریب‌کردن
نکات منفی: نبود Graphic Settings برای افزایش کیفیت بصری؛ کیفیت پایین تکسچرها؛ شهر خشک و بی‌روح؛ کیفیت نامتعادل صدا در کات‌سین‌ها و گیم پلی؛ تکراری‌شدن ماموریت‌ها؛ آسان!

Score: 5

شروع بازی: 15 مهر 1403
پایان بازی: 20 مهر 1403

داداش فقط خواستم بگم دمت گرم خدایی، من خفن ترین بازی ساخته شده رو الان نهایت ۴۵ دقیقه تا یه ساعت بتونم تحمل کنم، الان Tlou p1 نزدیک ۶ ماه رو سیستم نصبه کلا ۳۰ دقیقه اگه بازی کرده باشم‌. یه زمان برام بازی خوب و بد وجود نداشت بازی میکردم وقت میزاشتم اما الان بخوام مثلا همین بازی رو نصب کنم نهایت تا منو پیش برم تمام!
در مورد فیلم هم همین بود، یه زمان چقدر فیلم درام میدیدم، تازه فیلم های درام ضعیف الان بهترین فیلمای سال هم نمی بینم دیگه...
لعنتی تو یوتیوب میبینما، میبینی بازی ای که رو سیستم نصبه رو تا نیمه جلو میرم بقیشو میرم یوتیوب میبینم 😂 مریض شدم بخدا 😑
 
Capture_2024_10_18_11_43_17_162.png

Silent Hill: Shattered Memories (2010)
(via PSP Emulator)

نکات مثبت: ارائه یک گرافیک قابل‌تامل؛ القای اتمسفر خوفناک و مرموز سایلنت‌هیل؛ داستان با توئیست‌های جذاب؛ معماهای ساده اما سرگرم‌کننده
نکات منفی: یکنواخت شدن بخش کابوس‌ها؛ عدم برخورداری از سیستم مبارزات؛ طراحی ضعیف دشمنان


Score: 7.5

شروع بازی: 23 مهر 1403
پایان بازی: 27 مهر 1403

پی‌نوشت: دَمِ شبیه‌ساز PSP گرم؛ روی یک سیستم تقریباً از رده خارج‌شده 60 فریم‌ریت ثابت بدون لگ می‌داد! :D 🦢
 
Capture_2024_10_21_20_00_12_456.png Capture_2024_10_20_21_55_29_571.png
Retrorealms Arcade: Ash vs Halloween 2024

نکات مثبت: طراحی بصری نوستالژیک و بامزه؛ سیستم مبارزات خونین؛ باس‌فایت‌های جالب؛ طنز قابل‌قبول؛ بخش جذاب موزه؛ ارزش تکرار بالا
نکات منفی: کوتاه؛ سولزلایک‌شدن غیرمنتظره مراحل پایانی، سختی نامتوازن در باس‌فایت‌های هالووین؛ دسترسی بسیار دشوار به خریدهای درون برنامه‌ای

Score: 6.5

شروع بازی: 29 مهر 1403
پایان بازی: 1 ابان 1403​
 
Call of Duty: Ghosts
بازی هیچ عمقی نداره، نه تخریب پذیری، نه فیزیک، نه انیمیشن های درست حسابی، شوتینگ بازی هم همون نسخه 2009 مدرن 2 هست بدون هیچ تغییر
بنظرم بهترین نوع اوری همون سگه هست که کلا کمتر از 2 دقیقه تو یکی از مراحل باهاش بیشتر کار نداریم
راستی مرحله تانک هم خیلی خنده دار بود سرعت تانک ها شبیه سرعت ماشین ها داخل بازی NFS بود
گرافیک بازی هم هم برای سال 2013 خیلی زیاد تاریخ مصرف گذشته هست مخصوصا این که همون تایم بازی های مثل بتل 4 و مترو بودن!
3/10
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

  • تبلیغات متنی

    Top
    رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
    اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
    or