امتياز اعضای بازی سنتر به عناوین پلتفرم PC

  • Thread starter Thread starter Meysam
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

Meysam

کاربر سایت
سلام
تو اين تاپيك مي خوايم نظر شما و امتيازي رو كه به هر بازي ميديد مشخص كنيم تا شايد بتونيم بهترين بازي رو تو هر ماه يا سال با نظر خودمون انتخاب كنيم
پايين ترين امتياز 0
بالاترين امتياز 10
همراه نظر ( خواهشمند است نظر کارشناسانه باشه )

اینم بازی های سری 1 : ( تا تاریخ 5 مهر )

Wolfenstein
Wanted Weapons of Fate
Left 4 Dead


Bionic Commando
Call of Juarez Bound in Blood
Street Fighter IV

جواب لیست امتیازات سری اول :


امتیاز اعضای بازی سنتر به عناوین PC


اینم بازی های سری 2 ( با تشکر از میثم ) تا تاریخ 20 مهر :

Batman Akham Asylum
Resident Evil 5
Mini Ninja
NFS: SHIFT
Red Faction Guerilla
Darkest of days
Section 8
overlord 2
ARMA II
Trine
X-Men Origins: Wolvorine

جواب لیست امتیازات سری دوم :


امتیاز اعضای بازی سنتر به عناوین PC

اینم بازی های سری 3 : ( تا تاریخ 28 مهر )

Assassin's Creed
Bioshock
Brothers In Arms 3
Crysis
Crysis Warhead
Dark Sector
Dead Space
Far Cry 2
F.E.A.R 2
Gears of War
GTA IV
GRID
Mirror Edge

لیست امتیازات سری سوم :

امتیاز اعضای بازی سنتر به عناوین PC

بازیهای سری 4 ( تا تاریخ 5 آبان )

Splinter Cell: Double Agent
STALKER: Shadow of Chernobyl
STALKER: Clear Sky
Call of Duty 4
Call of Duty: World At War
Fallout 3
H.A.W.X
Resident Evil 4
Prince of Persia 2008
Burnout: Paradise
Mass Effect
Devil May Cry 3
Devil May Cry 4
Pro Evolution Soccer 2009
Colin Mac Rae: Dirt
Silent Hill: Homecoming

لیست امتیازات سری چهارم :

امتیاز اعضای بازی سنتر به عناوین PC
 
Last edited by a moderator:
View attachment 300942

Need For Speed Most Wanted 2005 - Remastered Edition

هوس یه ریسینگ درست حسابی کردم و بعد از یه سرچ تو عناوین اخیر، متوجه شدم هیچکدوم منو ارضــا نمیکنند. تصمیم گرفتم برای تجدید خاطرات، برم ماست وانتد 2005 رو برای "نمیدونم چندمین بار" تمومش کنم، ولی میدونم حداقل 6-7 سالی بود که ازش دور بودم.
سرچ که کردم متوجه وجود همچین نسخه ای شدم و گفتم چه بهتر!

قطعا تو تاریخ رو دست چنین بازی ای ریسینگ نمیاد. طراحی جذاب شهر ROCKPORT، طراحی مراحل و مسابقات جذاب و تنوع خوبی که دارند. صداکذاری و موسیقی متن جذاب بازی و البته داستانی نه چندان پیچیده و ساده ولی همون هم به جذابیت بازی اضافه میکنه و باعث میشه شما دوست داشته باشید یکی یکی تو لیست بیایید بالا... گرفتن ماشین هاشونم (Pink Slip) با وجود اینکه تقریبا جز 2-3 تا ماشین، خیلی بدرد نمیخورن، باز هم قضیه رو جذاب تر میکنه.

نکات مثبت دیگه که قابل اشاره باشه، سیستم تیونینگ بازی، ماشین های متنوع و جذاب بازی، مراحل درگیری با پلیس و چالش مواجه با اونها در لول های بالاتر. (پوتیاک مشکی و کروت ها :D و هلیکوپتر هلیکوپتــــــر)


نمره: 10/10

پ.ن: تو این نسخه یه سری ماشین اضافه شده که هیولا هستند مثل بوگاتی که 440 تا باهاش پر کردم :)) خداست خیلی حال داد.


------------------------------------
دیروز، بعد از یه هفته تمومش کردم و تنها چیزی بود که این چند روز یکم افکار مضخرف و خستگی رو تونست ازم دور کنه.
و بلافاصله خبر اومده که میخوان Remakeـش رو 2024 عرضه کنند که خبر قشنگی بود.


وقتی که ریمیکش بیاد احتمال 100 درصد اهنگ های قدیمی اش رو نداره
و یکی از بزرگترین لذت هاش همین آهنگ هاش هستش
مودسازها احتمالا برای پیسی مودی عرضه بکنن که آهنگهای قدیمی رو بیاره ولی نمیدونم چجوری میخوان ریمیکش بکنن واقعا که خوب دربیاد
مثل نسخه 2005.
Need For Speed Most Waned (2005).jpg
 
Starcraft: Brood war remastered
این expansion pack نسخه اول استارکرافت هستش. فکر کنم یک سال بعد از بازی اصلی تو 1999 اومده بود. گیم پلی بازی خیلی تغییری نکرده به جز اضافه شدن چند تا یونیت جدید ولی گیم پلی اش بالانس تر شده. گرافیک هم توی نسخه remastered دقیقا مثل نسخه اصلی هست. داستان بازی یک مقدار آبکی بود بخصوص قسمت مربوط به انسان ها :D صدا و موزیک بازی همچنان عالی هستش. حدود 25 ساعت طول کشید که تمومش کنم (dlc سال 1999 از اکثر بازی های 60 دلاری الان طولانی تر بود :))) .قسمت multiplayer اش رو بازی نکردم ولی شنیدم بقدری خوبه که هنوز بعد از 25 سال کلی طرفدار داره.

8.5/10
 
Starcraft: Brood war remastered
این expansion pack نسخه اول استارکرافت هستش. فکر کنم یک سال بعد از بازی اصلی تو 1999 اومده بود. گیم پلی بازی خیلی تغییری نکرده به جز اضافه شدن چند تا یونیت جدید ولی گیم پلی اش بالانس تر شده. گرافیک هم توی نسخه remastered دقیقا مثل نسخه اصلی هست. داستان بازی یک مقدار آبکی بود بخصوص قسمت مربوط به انسان ها :D صدا و موزیک بازی همچنان عالی هستش. حدود 25 ساعت طول کشید که تمومش کنم (dlc سال 1999 از اکثر بازی های 60 دلاری الان طولانی تر بود :))) .قسمت multiplayer اش رو بازی نکردم ولی شنیدم بقدری خوبه که هنوز بعد از 25 سال کلی طرفدار داره.

8.5/10
امیدوارم نسخه سومش رو بسازن.

پ.ن :فکر کنم از تم سیاه استفاده میکنید ، بررسی که نوشتید ، برای اونهای که از تم سفید استفاده میکنن خوانا نیست.
درست میگی تم سیاه هستش , شرمنده.
نفرمایید ، پیش میاد.
با توجه به وضع blizzard که خیلی پولکی شده و اینکه نسل genZ زیاد اهل بازی های استراتژیکی نیستن بعید میدونم ولی بازم یه کم امید دارم. نسخه دوم بازی (به خصوص wings of liberty) واقعا عالی بود.
شاید مایکروسافت که خریدش از اونجایی که بازار pc براش مهمه اینم زنده کرد مثل aoe
 
آخرین ویرایش:
امیدوارم نسخه سومش رو بسازن.

پ.ن :فکر کنم از تم سیاه استفاده میکنید ، بررسی که نوشتید ، برای اونهای که از تم سفید استفاده میکنن خوانا نیست.
درست میگی تم سیاه هستش , شرمنده.
با توجه به وضع blizzard که خیلی پولکی شده و اینکه نسل genZ زیاد اهل بازی های استراتژیکی نیستن بعید میدونم ولی بازم یه کم امید دارم. نسخه دوم بازی (به خصوص wings of liberty) واقعا عالی بود.
 
Capture_2023_07_26_21_19_43_12.png

Happyhills Homicide 2020

نکات مثبت: بامزه و ادای دین به سینمای اسلشر دهه 80؛ روایت جالب داستان؛ نمایش روش‌های جالب کشتن اهداف؛ القای گرافیک عناوین کلاسیک NES؛ الهام از موسیقی متن آثار ترسناک دهه 80 (به خصوص هالووین)
نکات منفی: کوتاه؛ آسان و سرراست؛ نبود پازل‌های چالش‌برانگیز در مسیر مراحل

Score: 8

شروع و پایان بازی: 4 مرداد 1402
لینک دانلود بازی
 
Dark Souls: Remastered
1690883650798.png

یه چیزی در مورد نسخه اول هست که هیچی شبیهش نیست! از اتمسفر و Lore مریضش گرفته تا لول دیزاین پیچیدش، اینکه بعد کلی استرس میرسی Bonfire یا بعد کلی بالا پایین رفتن تو مراحل یه دفعه صدای ساندترک خفن firelink shrine رو میشنوی و روحت جلا پیدا میکنه 8->
به جرئت میتونم بگم نیمه اول بازی اگه بهترین لول دیزاینی که دیدم نداشته باشه قطعا جز بهترینا هست، حتی مواردی مثل Blighttown یا Sen's Fortress که به عنوان رو اعصاب ترین محیطای سولز شناخته میشه برام به یادموندنی شد.
برعکس بعضیا با اینکه از الدن رینگ اومدم رو این اصلا کندتر شدن گیمپلی و قدیمی بودنش به چشمم نیومد، حس میکنم 10 سال دیگه هم بازیش کنم همینقدر لذت ببرم.

بازی تقریبا پرفکت میشد اگه نیمه دومش از نظر لول دیزاین ضعف نمیداشت (گرچه بنظرم تو DLC جبران کرد)
و اینکه باسا خیلی ساده هستن و پیچیدگی خاصی ندارن، شاید جز تک و توک مواردی باشه که قدیمی شدنش نسبت به عناوین جدید فرام سافت به چشم میاد.

نمره: 9.4/10
---

Dark Souls II: Scholar of The First Sin
1690884193047.png

اول اینکه بنظرم بشدت اورهیتد هست تو کامیونیتی سولز، اگه بتونی با مشکلاتش کنار بیای واقعا بازی خوبیه بنظرم.
بیلدایی که میشه ساخت خیلی خوبه، ساندترکا عالیه، تو این دو مورد بنظرم از نسخه قبل هم بهتره اما لول دیزاین پشم اون نمیشه متاسفانه.
چند تا محیط به یادموندنی خوب داره ولی خیلی از مراحل دیگش ساده هستن و یک چهارم پیچیدگی دیزاین شماره اولو ندارن همینطور باس ها اکثرا تعریفی ندارن.

اما چیزی که Carry میکنه بازی رو بنظرم DLC ها هست، واقعا عالی بودن بنظرم هم از نظر اتمسفر هم دیزاین محیط و از همه بیشتر Boss هاش.
انگار تازه تو DLC فهمیدن دارک سولز چی بوده و باید چی میساختن!

نمره: 8.3/10
----

Star Wars Jedi: Survivor
1690884573148.png

نسخه اول واسه ریسپاون حکم تست ران رو داشت :D
این نسخه داد میزنه بودجه ای که میخواستن رو گرفتن و تا آخرین ریالش هم خرج گیم کردن.

من نسخه اول رو هنوز از نظر داستان و شخصیت پردازی بیشتر دوس دارم بیشتر چون در مورد کل کستیس بی تجربه بود و پروسه شکل گرفتن شخصیتش رو به خوبی نشون میداد.
اینجا هم داستان خوبی داریم اما تقریبا اوجش 30 درصد پایانی بازی هست، تعداد کات سینا هم بنظرم خیلی کم بود و کاش بیشتر میپرداختن به شخصیتا.

اما به غیر موارد بالا تو هر مورد دیگه ای شدیدا پیشرفت داشته، مپ بزرگ پر جزئیات، کامبت با اینکه تغییر اساسی نکرده اما بخاطر اضافه شدن سلاحای جدید خیلی جذاب تر از قبل شده، ویژوال بازی هم خیلی خوب بود بعضی جاها.
و اینکه فک نمیکردم یکی از جذاب ترین پلتفورمرایی که بازی کردم یه زمانی از استاروارز در بیاد! بشدت قوی بود.

چندتا عکسم گرفتم ولی خب چون بیشتر گیم نمیدونستم فتومود داره کم گرفتم: :(
1.jpg 2.jpg 3.jpg 4.jpg 5.jpg 6.jpg 7.jpg 11.jpg

فتومود بازی هم واقعا خوب بود، اگه التراواید میداشت ولی خیلی بهتر میشد.

پرفورمنس بازی هم فاجعه هست، حتی با آخرین آپدیت هم خوب نیست و بعضی جاها دراپ کاملا بی دلیل داره.

نمره: 8.8/10
 
آخرین ویرایش:
Fort Solis


4171999-ss_fb0b23df74290cfa34722244e7076ed54122479d.1920x1080.jpg

داستان: درباره مهندسی در سیاره مریخ که یک شب در پی شروع طوفان و قطع ارتباط با ایستگاه fort solis به آنجا می رود اما متوجه موضوعی بعد از ناپدید شدن افراد آن ایستگاه می گردد ...

داستان بازی مبهم . بازی ناپخته . طراحی مراحل ضعیف . در گیم پلی دویدن تعبیه نشده که واقعا عذاب آور هست . خیلی ریلکس طرف قدم می زند . آهسته و گاماس گاماس . اینکار کردند که بازی کمی طولانی تر شود .

بازی بیشتر یک شو گرافیکی هست تا ماجراجویی و چالش . نقشه بازی و مارکر روی آن گیج کننده و گاهی اعصاب خوردکن.

صدا گذاری محیطی و دو صدا پیشه مطرح یعنی تروی بیکر و راجر کلارک عالی هستند . نور پردازی محیطی خیلی خوبه . گرافیک فنی نسل ۹ و خیلی خوبه .

محیط بازی بزرگ اما تهی هست . بازی فاقد اکشن و تفنگه .

بازی شامل ۴ چپتر و حدود ۴ ساعت گیم‌پلی هست.

اگر تجربه نکنید چیز خفنی از دست ندادید .

گرافیک هنری و طراحی محیط : ۸ از ۱۰
گرافیک فنی : ۹ از ۱۰
صدا گذاری : ۸ از ۱۰
طراحی مراحل : ۴ از ۱۰
گیم پلی : ۳ از ۱۰
نور پردازی : ۷ از ۱۰
داستان : ۳ از ۱۰

نمره کل : ۵ از ۱۰


 

prisonbreak_207248.jpg
Prison Break Conspiracy 2010

نکات مثبت: تلاش کافی برای القای اتمسفر فصل اول سریال فرار از زندان؛ طراحی نسبتاً قابل‌تحمل چهره شخصیت‌های اصلی؛ صداگذاری خوب؛ چاشنی جالب Pick-Locking؛ جذابیت مرحله چهارم بازی
نکات منفی: گیم‌پلی تکراری و خسته‌کننده؛ طراحی خشک شخصیت‌ها و محیط بازی؛ هوش مصنوعی نامتعادل نگهبان‌ها؛ سیستم چک پوینت ناعادلانه؛ نبود مکانیزم‌های متعدد برای خروج بازی از روند یکنواخت

امتیاز برای طرفدار سریال فرار از زندان: 7
امتیاز اصلی: 5.5/10

شروع بازی: 31 مرداد 1402
پایان بازی: 3 شهریور 1402

پ.ن: این برای چهارمین باری است که PB Conspiracy را بازی می‌کنم!​
 
The Expanse TellTale series

2jjTVoqmD8RWERojRaTYKk.jpg

داستان : در دنیایی پر از آشوب و عصر دزدان فضایی . سفینه آرتمیس به رهبری فردی به نام Cox در دل کهکشان به ماجراجویی می پردازد .

بازی که یکجورایی ارتباطی با سریالی به همین نام دارد . فضا سازی کهکشان و فضا به خوبی انجام شده و از حیث گرافیک هنری و جزئیات در سطح خوبی هست .

گرافیک فنی و چهره ها و بافت ها فوق العاده نیست ولی قابل قبول .
نورپردازی و رنگ بندی تقریبا دارک محیط زیباست .

صداگذاری و دیالوگ ها کمی خشک هستند و گاهی انگار روزنامه وار ادا می شوند .

داستان و انتخاب ها جز در چند مورد خیلی حائز اهمیت نیستند و می شد بیشتر بهشون پرداخته شود چون این سبک بازی ها به داستان و انتخاب ها مشهورند نه گیم پلی .

گیم پلی و پازل ها ساده و روان . معلق شدن در فضا و کنترل در بی وزنی خوب پیاده سازی شده .

بازی پنج قسمت دارد که تا الان سه قسمت آمده . قسمت چهارم در ۱۶ شهریور و قسمت قسمت پنجم در ۳۰ شهریور خواهد آمد . هر اپیزود کوتاه در حدود ۳۰ ۴۰ دقیقه هست .

گرافیک هنری و طراحی محیط : ۷ از ۱۰
گرافیک فنی : ۷ از ۱۰
صدا گذاری : ۷ از ۱۰
طراحی مراحل و اپیزودها : ۶ از ۱۰
گیم پلی : ۷ از ۱۰
نور پردازی : ۷ از ۱۰
داستان : ۶ از ۱۰

نمره کل : ۶.۵ از ۱۰


 
1693167109113.png
The Darkness II


+ گیم پلی ( گان پلی ) خیلی خوب
+ تنوع خوب اسلحه ها
+ اتمسفر خوب
+ گرافیک هنری زیبا
+ صداگذاری عالی شخصیت ها

- روایت سریع و نپرداختن به تمام بخشای داستان
- پایان نسبتا بد
- باس های اسان و تکراری
- افت فریم شدید در برخی مکان ها
- باگ رد نشدن پلیر از دریچه ها و درهای باریک

7.5/10
 
آخرین ویرایش:
Paradise رو بازی کردی یه پستی بده:D فوق العاده بود واقعا.
خب بلاخره finding paradise رو بازی کردم :D
-------------
IMG_0657.jpeg
FINDING PARADISE
بعد از تموم کردن to the moon میخواستم این بازی رو برم که نشد که نشد تا روز امروز!
یادمه سالها پیش وقتی تازه بازی to the moon رو تموم کرده بودم با یکی از دوستانی که انچنان تجربه ای از گیمر بودن نداشت و همیشه بازی کردن رو خیلی سطحی میدونست روی نیمکت پارک نشسته بودیم و داشتیم صحبت میکردیم و من برای اینکه اون رو قانع کنم داستان بازی ای رو براش تعریف کردم که در اون شرکتی وجود داره که میتونن وارد خاطرات ادمها بشن و قبل از مرگشون ، خاطراتشون رو جوری تغییر بدن که همیشه ارزوش رو داشتن و درنتیجه اون ادم در لحظات اخر زندگیش میتونه اونطور که همیشه دوست داشته زندگیش رو بیاد بیاره هرچند که ممکنه در واقعیت زندگی بسیار تلخی رو سپری کرده باشه. از داستانی که داشتم تعریف میکردم دوستم اونقدر تحت تاثیر قرار گرفته بود که اخرش گفت موقع تعریف کردن اصلا فکر نمیکردم داری در رابطه با یک بازی صحبت میکنی! و یادمه لبخندی بهش زدمو گفتم این داستان یک بازی پیکسلیه دوربین از بالای ثابته که حتی کارکترها صحبت هم نمی کنن و فقط جمله ها توی یک کادر بالای سر ادمک های پیکسلی نقش میبندن! واقعیت اش همون موقع هم که خودم داستان to the moon رو به دوستم تعریف میکردم وقتی دوباره مروری شد برام خودم هم تعجب کردم که چجوری یک همچون داستان احساسی و زیبایی رو میشه توی مدیوم گیم با همچون سبکی اینقدر تاثیر گذار تعریف کرد! اینو گفتم که بگم finding paradise هم از همین امر پیروی میکنه و شما رو مبهوت داستان و شخصیت هاش قرار میده و در نهایت شما رو مملو از احساسات میکنه اونهم از طریق ادمک های پیکسلی ، دوربین از بالا و دیالوگ هایی که توی کادر نقش میبندن!
بازی مشخصا پیکسلیه ، گیم پلی خاصی نداره و همینطور که میدونید باید تمام دیالوگ ها رو بخونید. بازی اصلا چالشی بهتون نمیده بنابراین ممکنه برای بعضی ها که حوصله خوندن ندارن کمی حوصله سر بر باشه و نتونن با بازی ارتباط بگیرن. درنتیجه پیشنهادم برای اونهایی که احیانا ، خدای ناکرده ، زبونم لال هنوز نه to the moon رو بازی کردن و نه finding paradise رو ، با یک دید منطقی برن سراغ بازی تا نهایت لذت رو ببرن.
در اخر اینکه بنظرم to the moon داستان قشنگ تری داره ولی هردو فوق العاده ان!
 
dying light 2
EGS_DyingLight2StayHuman_Techland_S3_2560x1440-f1dcd15207f091674615ccb4bd9dc3c7.jpg
خب بعد از نزدیک 45 ساعت تجربه این بازی واقعا لذت کامل رو بردم. زیبا و منحصر به فرد بود
نسبت به نسخه اول کاملا متفاوت بود و حس و حال دیگه ای داشته برخلاف نسخه اول که بنظرم کمی حال و هوای dead island رو داشت اما تو این بازی نه ، بسیاری از ویژگی های بازی بار ها بهتر از نسخه 1 بود و در بعضی موارد هم نسخه 1 بهتر بود
گرافیک ، نورد پردازی ، تکسچر ، رنگ و.....بازی فوقالعاده بود سرتا سر بازی یه اثر هنری بود ( من تو تنظیمات گرافیکی اولترا بازی میکردم )
گیم پلی بازی حیرت انگیز بود و بنظرم بهترین و واقعی ترین پارکور رو تا الان داره بین بازی ها
موسیقی و صدا گذاریش هم عالی بود
بهینه سازی بازی میتونست بهتر باشه گرچه واسه من در تنظیمات اولترا تو 95 درصد مواقع فریم ریت بصورت ثابت 75 بود اما از لحاظ بهینه سازی بازی کمی ایراد و جای کار داره
البته با این سطح از گرافیک رنگ بندی و نور پردازی طراحی چهره بافت های بی نقص و .... کاملا طبیعیه
داستانی بازی هم عالی بود اما ایراداتی داشت از جمله تصمیات و انتخاب های بی تاثیر
امتیاز کلی من به بازی 9/10
اینم چند تا اسکرین شات که داخل اسپویلر قرار میدم
 
آنچارتد ۴ عاقبت یک دزد و آنچارتد میراث گمشده
آقا من یک اعتراف بکنم چند تا بازی هست از دستم در رفته یعنی واقعا وقت نشد برم سراغشون یکیش آنچارتد هست یکیش tlou
که دومی به خاطر پورت بد و اپدیت های پی در پی هنوز نتونستم سراغش‌برم. Anyway با کلی تاخیر و کش و قوس های فراوان بازی رو تموم کردم امتیاز من ۹.۵ از ۱۰ هست. یعنی وسط بازی یهو ول میکردم و خیره به گرافیک و ویوهای بازی میشدم. داستان که اصلا کم نزاشت و روایت بی نقصی ارائه کرد. یک ذره حس کردم میتونستن موسیقی بازی رو در کل بازی‌ گوشنواز کنن ولی فقط در بعضی صحنه ها موسیقی خودشو نشون میداد. خوش باشید...
 
1693914672587.png

Tomb Raider 2013
بالاخره بعد از سالها تونستم این بازی رو انجام بدم. در کل بازی بسیار خوبی بود: خوش‌ساخت و سرگرم‌کننده. واقعا ارزش پول و وقتی که روی بازی گذاشتم رو داشت. مبارزات بازی خیلی جذاب و هیجان‌انگیز بود، قسمت‌های مخفی کاریش هم جالب بود. قسمت‌های پلتفرمینگ بازی علی‌الخصوص در چند ساعت آخر بازی عالی بود. بازی ایراداتی مثل داستان نه چندان جالب هم داره ولی دو تا ایراد اصلی نسبت به بازی میتونم بگیرم:

یک ایراد کوچیک‌تر اینه که بعضی قسمتای بازی یخورده بدقلق (از کلمه «سخت» استفاده نمیکنم.) بودن و هی پشت سر هم میباختم که باعث خسته شدن من میشد. مثلا قسمت چتر نجات بازی فقط یه تیکه ۱۵ ثانیه‌ای بود، ولی برای من شاید ۱۵ دقیقه طول کشید که اون قسمت رو رد کنم. چند تا قسمت این چنینی بازی داشت که اولا واقعا نکته منفی بزرگی محسوب نمیشن و قابل اغماضن و دوما اینکه این مشکلات دیگه در اواخر بازی وجود نداشتن.

اما ایراد بزرگ‌تر، این بود که انتظاری که من از بازی به عنوان یه نسخه از Tomb Raider داشتم وجود یه بالانسی بین قسمت‌های تیراندازی، پلتفرمینگ و پازل‌های بازی بود که در اکثریت بازی همچین چیزی دیده نمیشد. بخش اعظم بازی به مبارزه با دشمنا سپری میشه، کمی پلتفرمینگ وجود داره و پازل‌ها هم بسیار بسیار اندک و اکثرا خیلی راحت هستن. البته این مشکل هم در ۲۰-۳۰ درصد انتهایی بازی برطرف شده بود و دقیقا بازی همینجوری بود که میخواستم.

من اول نظرم این بود که به بازی ۸ بدم، ولی به اواخر بازی که رسیدم با توجه به اینکه در نهایت انتظارات من رو برآورده کرد کمی نمره رو بالاتر ببرم. از اونجا که تو سیستم نمره دهی خودم اعشار به کار نمیبرم، حس میکنم بین ۸ و ۹ منصفانه‌تر اینه که ۹ رو انتخاب کنم. برای شروع کردن Rise of the Tomb Raider بسیار هیجان‌زده هستم.

امتیاز: ۹/‍۱۰ (با ارفاق)
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or