امتياز اعضای بازی سنتر به عناوین پلتفرم PC

Meysam

کاربر سایت
Apr 11, 2006
4,955
سلام
تو اين تاپيك مي خوايم نظر شما و امتيازي رو كه به هر بازي ميديد مشخص كنيم تا شايد بتونيم بهترين بازي رو تو هر ماه يا سال با نظر خودمون انتخاب كنيم
پايين ترين امتياز 0
بالاترين امتياز 10
همراه نظر ( خواهشمند است نظر کارشناسانه باشه )

اینم بازی های سری 1 : ( تا تاریخ 5 مهر )

Wolfenstein
Wanted Weapons of Fate
Left 4 Dead


Bionic Commando
Call of Juarez Bound in Blood
Street Fighter IV

جواب لیست امتیازات سری اول :


امتیاز اعضای بازی سنتر به عناوین PC


اینم بازی های سری 2 ( با تشکر از میثم ) تا تاریخ 20 مهر :

Batman Akham Asylum
Resident Evil 5
Mini Ninja
NFS: SHIFT
Red Faction Guerilla
Darkest of days
Section 8
overlord 2
ARMA II
Trine
X-Men Origins: Wolvorine

جواب لیست امتیازات سری دوم :


امتیاز اعضای بازی سنتر به عناوین PC

اینم بازی های سری 3 : ( تا تاریخ 28 مهر )

Assassin's Creed
Bioshock
Brothers In Arms 3
Crysis
Crysis Warhead
Dark Sector
Dead Space
Far Cry 2
F.E.A.R 2
Gears of War
GTA IV
GRID
Mirror Edge

لیست امتیازات سری سوم :

امتیاز اعضای بازی سنتر به عناوین PC

بازیهای سری 4 ( تا تاریخ 5 آبان )

Splinter Cell: Double Agent
STALKER: Shadow of Chernobyl
STALKER: Clear Sky
Call of Duty 4
Call of Duty: World At War
Fallout 3
H.A.W.X
Resident Evil 4
Prince of Persia 2008
Burnout: Paradise
Mass Effect
Devil May Cry 3
Devil May Cry 4
Pro Evolution Soccer 2009
Colin Mac Rae: Dirt
Silent Hill: Homecoming

لیست امتیازات سری چهارم :

امتیاز اعضای بازی سنتر به عناوین PC
 
Last edited by a moderator:

Taha75

کاربر سایت
Jan 24, 2022
1,663
نام
طاها
The Evil Within 2

the-evil-within-2-3840x2160-screenshot-e3-2017-4k-16083.jpg

داستان : درباره کارآگاه تعلیق شده ای به نام سباستین هست که به دنبال مرگ دخترش و ناپدید شدن همسرش رو به زندگی خفت واری آورده ولی به ناگاه متوجه می شود دخترش زنده هست و مرگ او جعل شده .



این بازی شماره دوم از سری بازی Evil Within هست که شماره اول آن را استاد ترس شینجی میکامی افسانه ای ساخته . من برای بار دوم با زیرنویس فارسی تجربه کردم .

گرافیک هنری و طراحی شهر و محیط استم عالی و با جزییات خوب مخصوصا عمارت ها و تونل های فاضلاب هست .

گرافیک فنی و کیفیت بافت ها و طبیعی بودن چهره ها و فیزیک اشیا خیلی عالی نیست و انتظاری بیشتری می رود . یک جورایی بی کیفیت هست و رنگ و رو رفته .

صدا گذاری و موسیقی مخصوصا موسیقی آخرای بازی عالیه . صدا افراد و دشمنان خوبه و گاهی هم لرزه بر تن بازیباز می اندازد ولی افراد موقع صحبت کردن خیلی مجسمه وار و تصنعی هستند.

کات سین ها و صحنه های سینمایی کم ولی با کیفیته . جا داشت چهره ها در کاتسین ها بهتر از خود بازی باشد ولی تفاوت چندانی ندارند .

تنوع و طراحی دشمنان عالیه . هوش مصنوعی خیلی خوبی دارند . نقطه قوت بازی پرداختن به جزییات اندام دشمنان به شمار می رود و جالب و خلاقانه طراحی شده اند و همچنین چندین آنتاگونیست را شاهد هستیم که قدرت ها و چالش های خاص خودشون را دارند ولی کاش بهشون بیشتر پرداخته می شد تا ماندگارتر شوند .

روایت بازی متاسفانه نیمه جهان باز شده که از ترس و اضطراب بازی می کاهد و به نظرم مناسب ژانر Evil within نیست وگرنه رزیدنت خیلی زودتر اینکار را می کرد .

گیم پلی بازی و مبارزات دلنشین و ارتقا توانایی ها و اسلحه ها همه کارآمد و مناسب هستند . هم می تونید با خفا هم اکشن دشمنان را از پا دربیارید به طرق مختلف با روش ها متنوع .

بهینه سازی و اجرای آن بعد آپدیت ها و گذشتن زمان طولانی از لانچ بازی بازم عالی نیست و افت فریم و دیر لود شدن تکسچرها را شاهد بودم .

نورپردازی و طراحی سایه ها هم فوق العاده نیستند و گاهی لود شدن نور به داخل محیط مورد نظر به کندی صورت می گرفت .

رنگ ها بندی محیط ها بیشتر اوقات بی روح هست ولی کیفیت رنگ آتش در بازی خیلی طبیعی و عالیه و رنگ بندی محیط های مربوط به پدر تئودور در القا حس ترس خیلی خوبه .

تعداد پازل ها کم و آسان هستند .

مدت زمان گیم پلی حدود 10 ساعت برای ماموریت های اصلی . تنوع محیط های بازی خیلی خوبه و مانع از تکراری شدن روایت آن می شود .

در کل بازی پیشرفت های گرافیکی و گیم پلی و بصری نسبت به شماره اول داشته اما بیشتر از اینکه ترسناک باشه حس مرموز بودن دارد . کاش بازی های ترسناک گرفتار جهان باز شدن نشوند و به همان سبک کلاسیک و خطی ساخته شوند .



شروع بازی : 10 آذر ماه 1401

پایان بازی : 12 آذر ماه 1401



هوش مصنوعی دشمنان : 8 از 10
بهینه سازی و اجرا بازی : 8 از 10
گیم پلی و سیستم مبارزات : 9 از 10
موسیقی و افکت های صوتی : 8 از 10
گرافیک هنری و طراحی محیط : 9 از 10
تنوع و کیفیت طراحی مراحل : 8 از 10
گرافیک فنی و فیزیک بافت ها : 7 از 10
نورپردازی و طراحی سایه ها : 7 از 10
داستان و شخصیت پردازی : 8 از 10


نمره کل : 8 از 10




 

majidred2011

< RED PHANTOM >
کاربر سایت
Jul 16, 2011
11,373
نام
Majid
Fallout New Vegas
1670071372650.png

معمولا کم پیش میاد برم سراغ بازیای قدیمی ولی چون چند ماه پیش Fallout 4 رو تموم کردم و این یکی رو خیلیا میگفتن یکی از بهترین RPG ـاس و همینطور 96 درصد ریویو مثبت استیم (134 هزار نقد :|) گفتم امتحانش کنم با ماد.
اوایل زیاد جذبش نمیشدم تا اینکه کم کم با Lore ـش آشنا شدم و بیشتر تو دنیاش چرخیدم و اکسپلور کردم فهمیدم چه جواهریه، دنیای پویا که غرق اتمسفر و شخصیتاش میشی، فکشن های بسیار جذاب که هر کدوم تورو وارد یک مسیر جدیدی میکنن، داستان قوی که وقتی تمومش میکنی و به مسیری که طی کردی فک میکنی میبینی چقد پر از فرازو نشیب بوده، کلی انتخاب تاثیر گذار، تعداد دیالوگای زیاد که خیلیاشم به یاد موندنی هستن.
خیلی از این حس هارو به Fallout 4 نداشتم، با اینکه فرسنگ ها از نظر گیم پلی/گانپلی از New Vegas جلوتره ولی اصلا نزدیک این هم نمیشه تو اکثر موارد دیگه، اون نزدیک دوبرابر NV دیالوگ داشت اگه اشتباه نکنم اما حتی نصف این به چشم نمیومد این دیالوگ ها (فکر میکنم بخاطر این بود که اکثر دیالوگاش خرج شخصیت اصلی شده بود که خداروشکر سر استارفیلد دوباره برگشتن به حالت قدیم)

در مورد گیم پلی واقعا واسه الان پوسیده هست اما با مادای انیمیشن و اسلحه 4k زمین تا آسمون قضیه فرق میکنه و شوتینگشو در حد یک عنوان "خوب" میاره بالا، اما در زمینه گرافیک غیر از تکسچرای 4k، بهبود شیدرا و همینطور کمی ENB خیلی کار دیگه ای نمیشه واسش کرد برعکس اسکایریم که میشد گرافیکشو به حد خیلی خوبی رسوند با ماد، این یکی هزار تا مادم بریزی حس قدیمی بودن رو میده اما بازم قابل تحمله.
با در نظر گرفتن اینا هنوزم یکی از به یاد موندنی ترین بازی ها بود، الانم یه گروه دارن بازی رو داخل Fallout 4 ریمیک میکنن که وقتی بیاد قطعا میرم سراغش با Playthrough و انتخابای مختلف:x

نمره: 9.4/10
----

A Plague Tale Requiem
1670072706819.png

تقریبا میشه گفت از همه نظر پیشرفت داشته نسبت به نسخه اول، داستان این نسخه جذاب تر بود برام، تنوع محیط خیلی بیشتر شده و ست پیس های بهتری داره، همینطور تعداد موشا هم چند برابر شده که عالیه :D
گرافیک بعضی جاها نسل نهی کامل هست و دوس داری یک سره عکس بگیری، بعضی از جاها هم فقط "خوبه"، در کل از نظر ویژوال کار خیلی زیبایی هست، موسیقی بازی هم بسیار لذت بخش هست.
تنها ایراداتی که میتونم بگیرم اون حس تازگی نسخه اول رو مشخصا نداره، شاید اگه چندتا المنت کاملا جدید به گیم پلی اضافه میکردن این قضیه کمتر به چشم میومد، همینطور از نظر بهینه سازی هنوز جا داشت رو کنسولا که میدونید چه شکلیه رو پی سی هم شدیدا سنگین هست بعضی از مراحل، ولی خب همین که گرافیک قویی داره میشه یکم چشم پوشی کرد.

نمره: 8.4/10
---

Spider Man Miles Morales
1670073725088.png

یکی Lost Legacy یکی این رو هیچ وقت درک نکردم چه اسمی میشه روشون گذاشت :D حالا Lost Legacy سر ریمستر با آنچارتد 4 یکیش کردن و با قیمت کامل میفروشن که منطقی شد، اما این یکی معلوم نیست بالاخره چیه! اگه بازی کامل جداگونس چرا اینقد کوتاهه و محتوای کمی داره اگه DLC یا Standalone DLC ـه چرا داره جداگونه با قیمت اسپایدر من اصلی فروخته میشه؟ :D

از نظر فنی که قطعا عالیه، قبلی رو بدون RT رفته بودم این یکی با RT رفلکشن ساختمونا جون گرفتن و خیلی پرواز کردن جذاب تر شد نسبت به قبل، دقیقا یادم نیست اما انیمیشنا روون تر از قبلی بنظر میرسه مخصوصا کات سینا بسیار با کیفیت هست چه از نظر گرافیک چه انیمیشین و جزئیات صورت یکی از بهترین عناوینی هست که دیدم.
گیم پلی هم بخاطر اضافه شدن المان های جدید جذاب تر از قبل شده و قطعا اگه بخوام بین اصلی و این انتخاب کنم انتخابم این یکی هست، داستانش هم اوکی هست.
اما مشکلی که با این دارم اینه که هنوز تازه داشتم لذت میبردم که تموم شد :D کلا فک کنم 5-6 ساعت بیشتر نبود، ساید اکتیویتی هاش هم که کم هست و اکثرا تکراری، چیزی نیست که بنظرم بعد تموم کردن بازی ارزش اجرا کردن دوبارش رو داشته باشه واسه سایداش، خلاصه حس اینو میداد بری رستوران 5 ستاره بهترین غذا رو بزارن جلوت ولی ته دلتم نگیره :-"

به عنوان DLC نمره: 8.7/10
جداگونه: 7.5/10
 
آخرین ویرایش:

Changed_Man 50

کاربر سایت
Jul 6, 2016
4,423
Street-Fighter-V_2021_11-23-21_004.jpg

Street Fighter 5
2016- 2020


خیلی خوبه، اولش ناقص عرضه شده ولی الان خیلی خوبه. تعداد پشم افکنی کاراکتر داره
اوایل عاشق آرت استایلش شده بودم. درسته آرت استایل 4 تو زمان خودش عالی بوده ولی من اینو ترجیح میدم
البته از وقتی ظاهر SF6 رو دیدم دیگه اینم از چشمم افتاده یکم :D
از نظر گیمپلی هم بنظر میاد SF6 کمی بهتره، در کل SF6 قراره خیلی شاهکار بشه ولی
خواستم بگم اینو فعلا تجربه کنید تا دستتون بیاد چه خبره و
با کامبو های سختش متواضع بشید :D
این اولین بازی فایتینگی بود که واقعا سعی کردم یادش بگیرم
که البته الانم بعد از چهل و اندی ساعت نمیتونم بگم یاد گرفتم، ولی قطعا بهتر از زمان شروع شدم
تنها مشکلی که بود غیر ممکن بودن بازی آنلاین بود که اونم تقصیر کپکام نیست مشکل از مملکت ماست
تو کل این مدت دو سه بار تونستم آنلاین بازی کنم که همشون هم اسلاید شو بودن لگ خالص
اگه کسی احیانا خواست بازی کنه خبر بده شاید نزدیک بودن باعث بشه بهتر بشه.

9/10

get this before SF6 arrives​
 

VITAMIN2X

کاربر سایت
Jul 8, 2021
328
capsule_616x353-4.jpg

EVIL WEST
من کنسول گیمرم و زیاد به تجربه عناوین روی PC علاقه ندارم . خیلی منتظر این بازی بودم ولی از اونجایی که متای بازی کمتر از انتظارم شد گفتم بازی رو روی PC تست کنم ببینم چطوره بعدش تصمیم بگیرم بازی ارزش خرید داره یا خیر.
خلاصه کلام خیلی لذت بردم و تمومش کردم:D مراحل بسیار متنوع هستن و بازی به مرور کلی سلاح بهتون میده . باس فایت ها خیلی خوب طراحی شدن و سیستم اپگرید بازی هم خیلی خوبه. گرافیک-داستان-موزیک و صدا گذاری کاملا خوب و قابل قبول هستن.شاید بشه گفت بازی کوتاهه (تکمیل بازی 8 ساعت زمان برد و برای یک عنوان خطی راضی کننده است) ولی شرف داره به عناوین OPEN WORLD که بی هدف گیمر رو توی مپ میچرخونن.دشمنان طراحی خوبی دارن ولی تنوعشون کمه.متاسفانه کمبود معما در بازی بسیار حس میشه (چندتایی داره ولی نه به اون صورت) خلاصه در تجربه ی این عنوان شک نکنید.

امتیاز 8​
 

Sir Daniel

کاربر سایت
Mar 22, 2017
1,103
Call of Duty: Vanguard (Campaign)

7/10

VGD_Beta-Guide-TOUT-W2.jpg

ونگارد، عنوان یک تیم عملیات ویژه اس که در ماه های آخر جنگ جهانی دوم، مامور رمز گشایی از پروژه فینکس نازی ها و طرحشون برای ایجاد رایش چهارم! بعد از مرگ هیتلر میشه. اعضای تیم ونگارد همگی الهام گرفته شده و بر اساس شخصیت های تاریخی جنگ جهانی دومه و روایت داستانی هم عمدتا بر اساس فلش بک های اعضای این تیم از حضورشون در نبردهای معروف جنگ جهانیه که از جمله میشه به نبرد استالینگراد، نُرماندی، العلمین در شمال آفریقا و Midway در اقیانوس آرام اشاره کرد.
کسایی که از قدیم با سری CoD همراه بودن می دونن که ریشه های این سری پیرامون جنگ جهانی دوم شکل گرفت و اون زمان با سری مدال افتخار که اون هم در جنگ جهانی دوم روایت میشد، رقابت می کرد. نمی دونم شاید دیگه خیلی ها از جنگ جهانی خسته شده باشن اما خب به نظرم این جنگ 5 ساله انقدر برزگ و پر ماجرا بودن که هنوزم میشه کمپین ها و روایات داستانی بسیار خوبی رو ازش درآورد، البته کاش به جنگ جهانی اول هم توجه میشد مشابه کاری که BF1 انجام داد.
راستش موقع تجربه بخش داستانی این شماره بازم ناخودآگاه یاد شاهکارهایی مثل نسخه اول و دوم CoD و یا United Offensive و World at War می افتادم و الان واقعا اون بازی ها رو حتی بیشتر از قبل تحسین می کنم.
این نسخه از CoD خط داستانی نسبتا خوبی داره و با دیدن کاتسین های پایانش مشخص میشه که ونگارد عملا در جهان Black Ops (اشاره ای که پروژه Nova و بخش زامبی سری Black Ops میشه) و Modern Warfare (ونگارد اولین تیم عملیات ویژه اس و Task Force 141 هم در ادامه همین تیم های عملیات ویژه اس) جریان داره!
به نظرم ارتباط دادن کمپین های نسخه های مختلف CoD میتونه خط داستانی رو به مراتب جذاب تر و غنی تر بکنه.
گیم پلی و طراحی مراحل بازی همچنان مثل همه نسخه های CoD، متنوع و جذابه، (هر چند به نظر من اصلا به پای اون نسخه های قدیمی نمی رسه)
مثلا انتظار داشتم در نبرد العلمین، یه تانک سواری هم باشه که نبود! (مقایسه بشه با نبرد مشابهی که در CoD II بود)
مرحله نبرد Midway هم خییلی انتظار بیشتری ازش داشتم ولی خیلی کوتاه و ساده بود (مقایسه بشه با نبرد مشابه در World at War)
بخش اول استالینگراد قبل از حمله آلمان ها عملا پارکور و بالا کشیدن از دیوار بود! و گاهی با خودم فکر میکردم واقعا دارم CoD بازی می کنم؟!
ولی خب از اواسط بازی به بعد کیفیت مراحل تا حدی زیادی بهتر شد.
هوش مصنوعی بازی بسیار ضعیف بود و روی درجه سختی متوسط، بازی به طرز واقعا مسخره ای آسونه و سربازای دشمن اکثرا مثل مترسک می مونن، نه کاور درست حسابی می گیرن، نه کار گروهی می کنن.
گرافیک بازی هم مشابه نسخه های اخیر CoD ـه، عالی نیست ولی خوبه و نمره قابل قبولی می گیره.
تعداد و مدت زمان کات سین های بازی به نظرم یه مقدار زیاد بود که خب شاید برای پرداخت بهتر به داستان بازی چاره ای هم نبوده
مدت زمان بخش داستانی هم حدود 6 ساعت بود
در کل ارزش یکبار تجربه کردن رو داره
 
آخرین ویرایش:

Rohshen

کاربر سایت
Jun 30, 2016
1,655
Play Dying Light 2 Stay Human
download (1).jpg
اوایل بازی تا اواسط یکم لذت بخش بود بعد کاملا داستان یکنواخت شد.گیم پلی خیلی تکراری میشه.نسخه قبلی خیلی سرگرم کننده تر بود.برای بی بازی ای میتونه یکم سرگرم کنه ولی نه بیشتر.بازی مشکل استاتر داره که برای من تا حدی اذیت کننده بود.در کل تجربه متوسطی هستش.
7/10
 

milad.ps4

کاربر سایت
Aug 5, 2014
3,662
نام
milad
resident-evil-2-2019-4k-hd-games-4k-wallpaper-image-gg6rxtneiqx4xqag.jpg
Resident Evil 2 remake
100/100
بازی فوق العاده عالی بود چه از لحاظ گیم پلی چه از لحاظ گرافیک چه داستان شخصیت پردازی و .....
بشدت هم ترسناک بود طوری که دیگه بیخیال هاردکور مود شدم چون همون استانداردش هم بشدت سخت بود
 

Taha75

کاربر سایت
Jan 24, 2022
1,663
نام
طاها
Sifu

q2QN3g9pAUsZmNEQQdaFFm-1200-80.jpg

داستان : درباره فردی می خواهد انتقام استاد کشته شده خود را از گروهی مبارز شیطان صفت بگیرد .



این بازی خاصی در سبک مبارزه ای هست که یادآور چین کلاسیک و کونگ فو و بروس لی می باشد .

گرافیک هنری و طراحی بازی بسیار بی نظیر هست و محیط های متنوعی رو شاهد هستیم . جزییات محیط قشنگ اون حس نوستالژی رو انتقال می دهد . هر مرحله معماری و فضاسازی منحصر به فرد خود را دارد .

گرافیک فنی و کیفیت بافت ها و طبیعی بودن چهره ها و فیزیک در بازی بسیار معمولی هست و بیشتر از منظر انیمیشن مانور می دهد . این بخش فنی در این بازی کم رنگ و بی اهمیت می باشد .

صدا گذاری و موسیقی خوبه و حس فیلم های رزمی کلاسیک رو زنده می کند .

روایت بازی خطی و شامل 5 6 مرحله متنوع هست که هر مرحله در آخر یک باس خفن و اشک درآور دارد .

گیم پلی و سیستم مبارزات بر پایه فنون رزمی و دفاع و ضد حمله و استراتژی خاصی هست که بازی را لذت بخش و فوق العاده سخت می کند . مجموعه ای پی در پی از کمبوهای بسیار زیبایی را می شود در بازی استفاده کرد . بازی دارای درخت مهارت هست و می توانید ارتقا مهارت داده و در مبارزات به کار برید . چوب و شمشیر و ... هم در بازی می شود استفاده کرد . تا جای ممکن سعی شده مبارزات واقع گرایانه جلوه کند . مورد جالبی که دارد این هست که با هر بار مردن با افزایش سن به بازی برمی گردید .

بهینه سازی و اجرای آن روان هست فقط گاهی باگ های ریزی دیده می شد .

نورپردازی محیط انیمه مانند و جالب هست .

رنگ بندی محیط ها خیلی متنوع و خوبه و گاهی شبیه تابلو نقاشی آب رنگ هست .

تنوع مراحل خلاصه می شود در طی کردن مسیر و از پا درآوردن یک سری افراد و رسیدن به باس و شکست دادن آن .

مدت زمان گیم پلی با توجه به اینکه بازی بسیار سختی هست برای من حدود 20 ساعت طول کشید . بازی با دسته خیلی راحت تر از کیبورد هست .

در کل بازی زیبایی هست اگر علاقه مند به فیلم های بروس لی و ایپ من و جت لی هستید . قشنگ اون حال و هوا را زنده می کند . تجربه جالب و خوبی هست .



شروع بازی : 15 آذر ماه 1401

پایان بازی : 20 آذر ماه 1401



هوش مصنوعی دشمنان : 8 از 10
بهینه سازی و اجرا بازی : 9 از 10
گیم پلی و سیستم مبارزات : 9 از 10
موسیقی و افکت های صوتی : 7 از 10
گرافیک هنری و طراحی محیط : 9 از 10
تنوع و کیفیت طراحی مراحل : 7 از 10
گرافیک فنی و فیزیک بافت ها : 6 از 10
نورپردازی و طراحی سایه ها : 7 از 10
داستان و شخصیت پردازی : 6 از 10


نمره کل : 7.5 از 10



 

Origami 2008

عضو تحریریه
Oct 2, 2014
5,513
نام
سپهر
Capture_2022_12_17_10_51_19_877.png

Mafia III + Faster Baby and Piedra's Sin Remover DLCs 2016-2017

نکات مثبت: ارائه یکی از بهترین داستان‌های تاریخ صنعت بازی‌های رایانه‌ای. شخصیت جذاب لینکلن کلی به همراه شخصیت‌های مکمل. سیستم شوتینگ بی‌نظیر. شهر زنده و پویا. ساندتراک‌های دوست‌داشتنی و مطابق با حال و هوای دهه 60. ماموریت‌های فرعی. طراحی بصری فوق‌العاده شهر برانکس

نکات منفی: رویه گیم‌پلی تاحدودی تکراری می‌شود (حسی که در بازی Godfather II هم داشتم)، تنوع سلاح کم. هوش مصنوعی نامتعادل دشمن‌ها

Score 9

شروع بازی 15 آذر 1401
پایان بازی 28 آذر 1401
 

SiminSecret

کاربر سایت
Sep 7, 2010
4,826
نام
مهراد
Need for Speed Unbound.jpg

Need For Speed Unbound

بعد از 5 سال سراغ جدیدترین نسخه نید فور اسپید رفتم و با اینکه داستانی به قشنگی نسخه Payback نداشت و خالی از مسابقات آف رود بود، اما این نسخه برای من تجربه ای قشنگ، لذت بخش و فان بود که مدت ها بود توی بازی های ماشین سواری ندیده بودم. جدا از اینکه اصلا خبری از داستان درست و حسابی توی این سری نیست و مثل همیشه یه قضیه انتقام معمولیه، مجددا شاهد امکان ساخت کاراکتر هستیم که استایل انیمه بودنش کمک زیادی به جذاب تر شدن بازی کرده. همین مورد توی قضیه ماشین سواری هم وجود داره و من از اون افکت های دود پشت ماشین و دور لاستیک یا بال هواپیما موقع پرش خوشم اومد.

ماشین ها متنوع هستن، پول در آوردن توی بازی راحته با مسابقات ممنوعه روزانه و شبانه + تحویل ماشین در تایم مخصوص یا فرار از دست پلیس و رسوندن ماشین به مقصد، انجام اکتیویتی های مختلف مثل Speed Run و دریفت و چلنج های مختلفی که هر تایم 24 ساعت فرق میکنن و کالکتیبل های متنوع دور و بر نقشه میشه راحت به ماشینی که دوست دارید برسید. گرافیک بازی به شدت قشنگ و چشم نوازِ (مخصوصا توی هوای بارونی). هندلینگ ماشین ها خیلی خوبه و قابل شخصی سازی هست، کیت های آماده برای ماشین ها وجود داره که کار رو براتون ساده میکنه و تمام بخش های داخل کاپوت + نوع لاستیک ها قابل ارتقا هستن. از نسخه Heat به بعد ویژگی دریفت زدن با رها کردن و دوباره فشار دادن پدال گاز / ترمز به بازی اضافه شده که پیچیدن رو خیلی راحت تر کرده. امسال NOS Boost هم اضافه شده که توی پیچ های خطرناک به صاف شدن ماشین کمک میکنه.

از مشکلات بازی اگر بخوام اشاره کنم اینه که بازی کلا 4 هفته طول میکشه که بعد از هر هفته تعداد پلیس ها توی شهر دو برابر میشه و اون مراحل آخر دیگه مثل مور و ملخ پلیس هست که با اینکه میشه به اینا کوبید و درجا Take Down ـشون کرد، اما مثلا تو یه پیچ سربالایی دو تا پلیس به فاصله 10 متری دارن میان که اولی رو بزنی گیر دومی میوفتی (باید سرعت خاصی داشته باشی یا بوست بزنی). پلیس های هیت 5 که با ضربه هم از بین نمیرن و میوفتن دنبالتون (خوشبختانه یه وسیله میشه گرفت انداخت رو ماشین که این دیده شدن توسط پلیس رو 2 برابر کندتر می کنه). فیزیک بازی واقعا رو مخه! به یک ماشین میخوری با هر سرعتی درجا میترکی و شروع مجدد داره! یعنی قشنگ برای من این بخش مثل نسخه 2012 بازی Most Wanted بود که یه کوچولو دوزش کمتر شده.

مسابقات و مسیر ها تکراری هستن و از کل نقشه خوب استفاده نشده. راحت ترین مسابقات TakeOver هستن که A$AP Rocky میزبانشون هست و ساده می تونید پول در بیارید ازشون. احمقانه ترین مسابقات هم Head To Head ها هستن که وقت تلف کنی کامله! 32 هزار تا پول میزارید که 64 هزارتا + بت 2500 دلاری (در بهترین حالت) برنده بشید! یعنی یک مسیر طولانی رو با استرس طی میکنید که آخرش 2 هزار تا به شما پول بده! این پول گرفتن برای مسابقات واقعا یه جاهایی احساس گوش بلندی به شما میده! اکثر مسابقات سوم بشید همون پولی که خودتون گذاشتید رو میگیرید! هیچ خبری از ریسر ها تو شهر نیست که شما بهشون برخورد کنید و به چالش دعوتشون کنید که واقعا جای تفکر داره!

کلا 10-15 تا حریف یکسان تو مسابقات هستن که با بت بستن روشون برای شما کری میخونن و شخصیت شما البته هیچ جوابی بهشون نمیده! رادیو بازی به شدت رو مخه و هر بیست دقیقه یکبار داره مصاحبه میکنه با شهردار خیالی که میخواد تو انتخابات شرکت کنه و کلک مسابقات غیر قانونی رو بکنه! یا صحبت بین شخصیت های مختلف بازی که اونام اضافی هستن و رو مخ. آهنگ های بازی با اینکه 50 تا هستن اما بیشتر تکراری پخش میشن و توی مسابقات هم قابل تغییر نیستن (فکر کنید با رپ عربی و رپ هندی باید یک مسابقه طولانی رو برنده شد :/)

6.5/10

نکات مثبت:

گرافیک بازی
صدا گذاری ماشین ها
تنوع ماشین ها
شخصی سازی گسترده
کامیونیتی فعال برای طرح های از پیش ساخته شده برای ماشین ها
اکتیویتی های فان
A$AP Rocky

نکات منفی:

داستان آبکی
شخصیت های آبکی تر!
رادیو ماشین!
رپ عربی، رپ هندی، برخی موسیقی های گوش خراش!
حضور بیشمار پلیس در شهر
فیزیک برخورد
تجربه رانندگی چند دقیقه ای با BMW M3 GTR (ماست وانتد)


Need for Speed Unbound Screenshot 2022.jpg
 
آخرین ویرایش:

Rohshen

کاربر سایت
Jun 30, 2016
1,655
Untitled.jpg
بعد از FF VII remake بازی کردن crisis core مثل یه نعمت الهی میمونه.این که ماجرای sephiroth و بقیه کاراکتر هارو عمیق تر میتونید ببینید.این که zack و cloud رو میبینید.game play یونیک و ارضا کننده بازی.گرافیک عالی. از همه مهمتر موزیک های بازی.موزیک های این نسخه واقعا خیلی خاصه.هرروز تو گوشی ام داره پلی میشه.اگه FF VII REMAKE رو بازی کردید و خوشتون اومد این رو به هیچ وجه از دست ندید.
امتیاز بازی به خودم باشه ۹/۱۰ :D .​
 

SiminSecret

کاربر سایت
Sep 7, 2010
4,826
نام
مهراد
FIFA 23 Screenshot.jpg
FIFA 23

نقاط مثبت:

واقع گرایانه ترین بازی فوتبال تا به امروز
گرافیک نسل نهمی چهره ها، اندام، حرکات و ورزشگاه ها
گیم پلی نرم و روان نسبت به نسخه های نسل قبلی
موتور هایپر موشن 2 با خلق انیمیشن های متنوع و واقع گرایانه
فیزیک برخورد، توپ، حرکات بدن و موی سر بازیکنان
طراحی بی نظیر چمن و اثر شوت کردن توپ و تکل کردن روی چمن
گزارشگری بی نظیر و هیجان انگیز، ساند ترک هایی از تمام دنیا از جمله ایران
اضافه شدن پیش نمایش های قبل بازی به صورت متنوع و جذاب
بهبود های صورت گرفته در بخش کریر نسبت به سال های قبل
منتقل شدن تنظیمات گرافیکی از خارج بازی به داخل بازی
مود جام جهانی 2022 قطر


نقاط منفی:

انیمیشن های تکراری و نسل قبلی برای پیروزی در لیگ ها
وجود تنها یک انیمیشن تکراری پس از خطا روی بازیکن
سخت تر شدن کرنر ها به واسطه حالت جدید
بعد از تولید 23 نسخه برای PC همچنان موس وسط صفحه س (حتی بعد از مخفی شدن) و همین قضیه روی انتخاب منو ها تاثیر میزاره
(این حرکت مسخره فقط از EA بر میاد!)
مشکلات آنتی چیت در اجرای بازی (با آپدیت های جدید رفع شده)
ساخت تنها دو استادیوم فینال و نیمه نهایی برای جام جهانی
صدای خانوم الکس اسکات باعث میشد حمله کنم و گل بزنم!


8/10

پ.ن: من فقط نسخه آفلاین رو بازی کردم
 

Rohshen

کاربر سایت
Jun 30, 2016
1,655
High On Life
12.jpg
بازی به این خوبی نمیدونم چطور انقدر بی صر و صدا اومد.واقعا از تموم شدنش ناراحت شدم.بازی سرشار از نو آوری و نبوغ هست.تمام اصلحه های بازی نو آوری هستش.گیم پلی بازی شدیدا جذابه.دیالوگ ها و صدا گذاری بهترین قسمت بازی هست.
حتما توصیه میکنم بازیش کنید.برای من یکی از بهترین های سال بود.
9/10​
 

milad.ps4

کاربر سایت
Aug 5, 2014
3,662
نام
milad
HeavyRain.jpg
heavy rain
100/100
یکی از شاهکار ترین و بی نقص ترین و بهترین بازی هایی هست که تجربه کردم و هیچ وقت هم ازش سیر نمیشم
نویسندگی و کارگاردنی این بازی به پرفکت ترین شکل ممکن انجام شده و هر سکانسش شاید ارزش 10 بار بازی کردن رو داره
بشدت توصیه میشه
 

hitman68

کاربر سایت
Sep 6, 2011
6,364
Zombie Army 4: Dead War

1673536497187.png
6/10

بازی از نظر گرافیک و گیم پلی نسبت به نسخه های قبلی بهتر و روان تر شده
ولی هنوز از نظر داستان حرفی برای گفتن نداره. یعنی تمام نسخه ها داستانشون یکیه :D
طبق انتظار و مثل نسخه های قبلی بعد چند مرحله می افته رو خط تکرار و تکرار و وسطش دیگ میگی فقط تموم بشه
درکل برای یه بار تموم کردن بدک نیس
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر