امار xbox360 های بن شده در سایت

  • Thread starter Thread starter TRUTH
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

کنسول شما در کدام موج (ها)، بن شد؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    382
سلام بر دوستان عزیز
ببخشید جریان این بن شدن چیه راستش من می خواستم روی X360 فکر کنم برای خرید که این نام کزایی را شنیدم (بن شدن) می شه یکی بفرماید چی هست ؟ چگونه اتفاق می افتد ؟ و نهایتا چه بلایی سر کنسول و من کاربر می آید ؟

با تشکر
 
با سلام خدمت دوست عزیز بن شدن یعنی اینکه وقتی شما از بازی های کپی استفاده کنی و در محیط لایو باشی ماکروسافت رد شما رو میگیره ودست شما رو از لایو قطع می کنه همین طور که به سر من و دوستانم اورده ولی به کنسول و خود کاربر هیچ اتفاقی نمی افته:biggrin1:
 
با سلام

ساعت 8:54 صبح امروز است. من هم بن شدم ! :biggrin1: ( تیریپ فریدون :دی )
حالا واقعا" در غم عرفان ، نیکنام ، مهرداد ، حمید ، مازیار ، نیما و ... شریک هستم.:دی
چک که کردم همه موارد رو Confirmed زد تا اینکه رسید به Xbox Live و Failed شد.NAT رو چک کردم ، از خط اول همون نوشته کذایی ( This Console has Been Banned From Xbox Live ... Terms Of Use ) فهمیدم که من هم بعله...:دی حالا آخرش اضافه کرده بود که می توانید با مراجعه به پشتیبانی مون اگر موردی اشتباه است را اطلاع دهید.میگم نیکنام بیا مثل فرزاد نامه نگاری کنیم بگیم ما بدبختیم ، توی ده کوره های ایران زندگی می کنیم ، به زور روزی $10 درآمدمون هست.اینجا هنوز Wireless فراگیر نشده ، برق بیشتر همشهری هامون هم دزدی ـه ، .... :دی علی ایحال شاید فرجی بشود !:laughing:

------

این مهرداد پیداش نیست ! جواب SMS هم نمی دهد.یکی این همشهری اش ، ایرج رو پیدا کند تا ببینیم اوضاع مهرداد چطوره.خدای نکرده بلایی سر خودش نیاورده باشد.

-------
الان که درست نگاه میکنم متوجه یه جور نقصان در خودم میشم.کسی که X360 می گیرد بیشتر بخاطر لایوش است نه بازی آفلاین...در مقابل برای ما یک قاعده صدق میکنه که از دو جهت ریسک می کنیم : یکی همین 3 چراغ مرگ است ، دیگری هم بن شدن از لایو.مورد اول که فوق العاده شانسی است ولی برای دومی باید همه جوانب رو درنظر بگیریم تا بن نشویم.کسانی که یکبار بن شده اند در رعایت نکات واقعا وسواس خاصی پیدا می کنند ولی در مقابل کسانی مانند خودم یک ماه پیش کاملا" بیخیال این موارد بودند.اما الان که کنسولم بن شده ، سخت گیری هایی در حد فرزاد را در برابر بازی های X360 بعدی ام خواهم داشت و حتما قبل از بازی کردن ، از استلف بودنشون مطمئن خواهم شد.

-------

بدرود ای Live تا تابستان بعدی
 
سلام دوستان من اخرش کنسو لم رو با دوستم عوض کردم من باز میتونم بیام لایو ولی مشکل اصلی شما ها هستین چون دلم واسطون تنگ شده کجایین دوستان عزیز من زود ردیف کنین منتظر همتونم تو لایو دوستون دارم:biggrin1:
 
میگم نیکنام بیا مثل فرزاد نامه نگاری کنیم بگیم ما بدبختیم

مثل اینکه بدآموزی شد! :cheesygri
با هر کی خواستی نامه نگاری کنی ، فقط با نیکنام اینکار رو نکن! :biggrin1:
چشم دیدن بعضی چیزا رو نداره ، بعدش فقط آبرو ریزی می کنه! :biggrin1:
 
سلام دوستان من اخرش کنسو لم رو با دوستم عوض کردم من باز میتونم بیام لایو ولی مشکل اصلی شما ها هستین چون دلم واسطون تنگ شده کجایین دوستان عزیز من زود ردیف کنین منتظر همتونم تو لایو دوستون دارم:biggrin1:
هائون ... :دی
راستش رو بگو ، بهش گفتی بن شدی یا نه ؟ :دی
از لیدر GoW هر چیزی که بگین برمیاد ! :دی
 
با تشكر از Lich King عزيز به علت جواب به اون سوالم راجب Stealth Patch ،

راستی فكر نمی كنين اگه از قسمت Account Management هی هروز مشخصات آدرس(Contact Information) رو عوض كنيم اين خودش يك نوع Anti-Ban باشه؟؟؟(نكنه هر شهر رو نوبتی شروع به بن می كنن بعد سراغ يك شهر ديگه می رن)، نكنه تا يك آدرس رو بن می كنن به سراغ 360 های ديگه هم كه از اون آدرس در Contact Info استفاده كردن ميرن!

البته می دونم كه هنوز اطلاعات موسخی در مورد اين كه سيستم مبارزه با اونهایی كه می خوان دستگاشون بك آپ خون باشه چيه!
ولی اينها هم همه نوعی حدس هستن...حالا يا درسته يا غلط.:laughing:
 
آخرین ویرایش:
سلام برو بچ شانس ما رونگاه رفتیم از دوستمون کنسولش رو گرفتیم یعنی با کنسول خودم عوضش کردم وقتی بازی می کنم بعضی وقتها هنگ میکنه اینم بدبختیه ما که با هزار زحمت کنسول بن شده رو رد کرده بودم حالا مشکل چیه کسی میدونه ممنون:biggrin1:
 
سلام نيكي جان

اگه وسط بازي تصوير ثابت ميشه و هيچ تغييري در دستگاه نميبيني به احتمال زياد دليلش مشكل رم هست . اما اگه جور ديگه اي اين مشكل رو داري بايد با آقا طاهر تماس بگيري
 
با عرض سلام و پوزش خدمت دوستانی که به امید من نشستن تا من بیام live با هم بازی کنیم:-".به دلیل برخی از شرایط شرعی-فرعی-جوی و فیزیکی و نداشتن کارت سوخت :blushing: خرید 360 به تاخیر افتاد.بعد از امتحان ترم 1 هم زمان با دهه ی فجر و ظهور اقا با هم بازی می کنیم (مخصوصا نیکی برو snipe رو قوی کن تا با هم کل کل کنیم :biggrin1:)
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or