اطلاعات و تصاویر بازی جدید Bungie

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
16,957
نام
آریا
سلام !
بعد از مدت ها انتظار ، اطلاعات جدیدی از بازی جدید Bungie یعنی Destiny منتشر شد.

destiny-35jpg-489af9-610x291.jpg


سایت IGN با ارائه تصاویر و اطلاعات ، به توضیحات بیشتر در مورد Destiny پرداخته است.
داستان بازی 700 سال بعد روی کره زمین و در شهری به نام Last City اتفاق می افتد. در دنیایی که منظومه شمسی پوشیده از بقایای عصر طلایی انسان هاست. در همین زمان یک سفینه فضایی عجیب و فوق العاده غول پیکر بر فراز زمین ظاهر می شود و ابعاد عظیم و شکل ظاهری آن به نوعی است که می توان آن را Second Moon (ماه دوم) نامید. هیچ کس نمی داند این سفینه چرا و از کجا آمده است. انسان ها تنها می دانند که این سفینه محافظ آن ها خواهد بود. از این سفینه تحت عنوان The Traveler (مسافر) نیز یاد می شود.
در همین زمان هیولاهای بیگانه و عجیبی نیز از گوشه و کنار کهکشان به قصد اشغال زمین و Last City هجوم می آورند. ما در این بازی نقش Knight (شوالیه) های جوانی را ایفا می کنیم که وظیفه دفاع از باقی مانده انسان های زمین و پیدا کردن راهی برای شناخت بیشتر این موجودات و در نهایت شکست آن ها را داریم.

51-300x215.jpg


destiny-12jpg-8430f4-610x438.jpg


بازی Destiny به عنوان تجربه ای Fun ، سرگرم کننده و قابل دسترس برای همه معرفی شده است. هدف Bungie خلق دنیایی عظیم ، عمیق ، قابل لمس و در نهایت چیزی شبیه سری Star Wars می باشد. به نظر می رسد Destiny از نظر مضامین خشن و درجه سنی ، پایین تر از سری Halo بوده و قادر به جذب قشرهای بیشتری از گیمرها خواهد بود. Jason Jones یکی از موسسین Bungie در مورد بازی می گوید : "Destiny برای کودک 7 ساله درون شما طراحی شده است. ما می خواهیم این بازی تأثیری مانند ماجراجویی های رمزآلود برای شما داشته باشد."
گیم پلی بازی نیز تحت عنوان Social at Its Core عنوان شده و به نظر می رسد هسته مرکزی بازی حالتی مولتی پلیر و اجتماعی داشته باشد. همچنین گفته شده در دنیای بازی باید با دوستان خود به اکتشاف بپردازید ، چه دوستان قدیمی و چه دوستان جدیدی که در همین بازی پیدا می کنید. هنوز مشخص نیست که این توضیحات به معنای این است که سبک بازی MMO خواهد بود یا خیر. (پیش از این شایعه ای در این مورد منتشر شده بود که البته Bungie بعدها آن را یک جوک نامید)


اشاره ای جالب به Destiny در بازی Halo 3: ODST محصول سال 2009

در مدارک منتشر شده ، لوگوی Destiny نیز به چشم می خورد و در زیر آن آیکون های Xbox 360 و PlayStation 3 دیده می شوند و البته نشانی اینترنتی Destiny.com که البته هنوز این آدرس برای همگان فعال نشده ولی حداقل مشخص است که توسط Bungie خریداری شده است. همین موضوع نشان می دهد که به احتمال زیاد Destiny یک Codename نبوده و نام نهایی بازی خواهد بود.
سایت IGN با Bungie تماس گرفته و در مورد این اطلاعات سوال کرده بود و جواب Bungie به این شکل بوده :
ما هنوز آمادگی کامل برای پرده برداری از دنیای بعدی خود را نداریم. ولی بعد از این اتفاق ، دوست داریم طرفداران ما چیزهای رسمی ای در سایت خود ما ببینند. به زودی منتظر ما باشید و به سایت ما سر بزنید.
سایت Bungie به همین سرعت به روز شده و اولین تصویر رسمی (نه Leak شده) از بازی را منتشر کرد :

thirdtimesthecharm_again.jpg


پیش از این نیز مدارکی از بازی Destiny لو رفته بود که در آن ها به تاریخ انتشار نسخه های مختلف بازی اشاره شده بود. به این صورت که 4 نسخه اصلی در پاییز سال های 2013،2015،2017،2019 عرضه شده و در فواصل بین این سال ها نیز DLC هایی تحت عنوان Comet منتشر خواهند شد. همچنین در آن مدارک این طور عنوان شده است که اولین نسخه Destiny ابتدا برای کنسول Xbox 360 و کنسول نسل بعد مایکروسافت عرضه شده و بعد از مدتی برای PC و کنسول های PS3 و PS4 نیز منتشر خواهد شد. البته تصاویر جدید شاید نشان دهنده عرضه بازی برای Xbox 360 و PS3 به فاصله نزدیک به هم باشد.
 
آخرین ویرایش:

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
16,957
نام
آریا
بدجوری با عکس هاش حال کردم ! مخصوصاً اون سفینه عظیم که چیز خیلی جالبی به نظر میرسه و البته عکسی که خود Bungie گذاشته و حس خوبی به آدم میده.

سر و ته بانجی همش تو فضا و سفینه و آینده میگذره!...
به فکر طرفداراش هست ! :D طرفدارهای Bungie احتمالاً عاشق بازی های علمی تخیلی با تم فضایی هستن که از Halo هم خوششون اومده ، پس بهترین کار اینه که IP جدیدش هم همون طعم و مزه رو داشته باشه ! :D
 
آخرین ویرایش:

Daemonis

Run Baby Run
کاربر سایت
Jan 3, 2009
7,028
نام
محمد امین
این که همون هیلو هست .

پ.ن : بانجی بکش بیرون از فضا و ... دیگه!! PS3 جای این جنگولک بازیا نیست هاااا :)) !!! ( پررو ، بزرگترین استودیو انحصاری مایکرو داره واسه کنسولش بازی میسازه طلبکارم هست :D )
 

HalfLife G

کاربر سایت
Feb 21, 2009
3,711
نام
مراد حلیمی
اكثر موارد بازي (از داستان گرفته تا فضاي بازي)كه خيلي شبيه halo هست
از بازي هاي بانجي به شدت استقبال ميشه ولي حداقل يكم فرق بيشتري داشت باهيلو با حالتر بود/:)
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,228
نام
امیر حسین
عکس آخری به شدت من رو یاد Star Wars انداخت:x

اختلاف پستهامونو ببین ثانیه ایه
yahoo_4.gif
البته من چیزای فضایی خوشم میاد! :d کلا از هرچیزی که فاصله ی زمانیش با دنیای واقعیمون بیشتر باشه خوشم میاد! حالا هرچی فاصله بیشتر بهتر! چه گذشته باشه و چه آینده! :d
 
آخرین ویرایش:

koorosh sh

کاربر سایت
Dec 10, 2008
7,968
عزیزان 3 تا دونه عکسه حالا !
سریع فرستادن بانجی رو دادگاه نظامی، تصمیم گرفتن که یه هیلو دیگست، محکومش هم کردن به اعدام !!!
 

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,071
800 تا کامنت از گف خودندم دوتا دونشه مثل کامنت بچه های بازیسنتر نبود. مثل halo هست؟ فضائی میزنه؟ LOL.
نسل بعد مایکروسافت عرضه شده و بعد از مدتی برای PC و کنسول های PS3 و PS4 نیز منتشر خواهد شد. البته تصاویر جدید شاید نشان دهنده عرضه بازی برای Xbox 360 و PS3 به فاصله نزدیک به هم باشد.
واسه 360 ps هست نمیدونم خوشحال باشم یا ناراحت. این کنسولها توانائی هندل کردن دنیاهای عظیم MMO رو دارن؟ چقدر سئوال بی جواب دارم :D.
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر