اطلاعات جدید GTA V از سوی Rockstar منتشر گردید

Nathan Drake

Evanescence
کاربر سایت
Apr 19, 2011
6,457
نام
Amir Ho3ein
20121106_gta_5_grand_theft_auto_51.jpg

اخبار جدیدی از Grand Theft Auto 5 توسط مجله ماه دسامبر Game Informer منتشر شد و حال طراح ارشد Rockstar آقای Dan Houser سکوت خود در مورد این بازی را شکسته و اطلاعاتی در مورد سرقت ها، معاملات شخصیت ها، دسیسه ها، مراحل فرعی و... را فاش کرد. وی به ندرت صحبت می‌کند، پس با دقت متن زیر را مطالعه نمایید.
سخنان آقای Houser در مجله GI که 18 صفحه از آن مربوط به GTA V است درج شده است. افزایش پول در این بازی نقش پر رنگی را بازی می‌کند و هر سه شخصیت Trevor، Michael و Franklin سعی دارند تا با کار هایی مانند سرقت، پول در بیاورند، Houser در این مورد می‌گوید: "ما می‌خواستیم تا سرقت نقش پر رنگی در بازی داشته باشد و به چیزی مثل GTA 4 ختم نشده و از بازی هایی که قبلا مردم از آن ها استقبال کرده اند نیز استفاده کنیم. مردم انجام کارهای بانکی (سرقت از بانک) را دوست دارند به خصوص موقعی که احساس می‌کنند تا به حال این کار را انجام نداده اند. ما احساس کردیم که تا به حال کار بزرگی در رابطه با این کار ها انجام نداده ایم پس تصمیم گرفتیم که بخشی از داستان و مراحل را به این کار اختصاص داده و به سرقت در بانک نیز روی آوریم. این بخش یکی از بزرگترین بخش های داستان بازی است و سعی کردیم تا بازی را از تمام بازی های ساخته شده جدا کرده و بازی را منحصر به فرد کنیم."
در مورد سرقت از بانک صحبت کردیم و حال به سه شخصیتی می‌رسیم که در یک زمان زندگی می‌کنند، Houser در مورد نحوه کار آن ها توضیح می‌دهد: "ما می‌خواستیم که به جای استفاده از یک شخصیت از 2 یا 3 شخصیت قابل بازی استفاده کنیم. این کار باعث تفاوت در انجام مرحله شده و حسی متفاوت را در هنگام تجربه با هر کدام از شخصیت ها القا می‌کند و باعث تغییر کارهای شما بسته به این که از چه شخصیتی استفاده می‌کنید، می‌شود. بازی ها باید کار هایی را انجام دهید؛ مثلا همیشه فقط رانندگی می‌کنید، فقط تیراندازی می‌کنید، فقط پرواز می‌کنید و یا فقط چتر بازی می‌کنید. این موارد می‌تواند در مورد چیز هایی که کمی مسخره به نظر می‌رسند نیز صدق کنند، مثلا زمان زیادی را صرف بالارفتن از نردبان می‌کنید و مجبورید از مکانی به مکان دیگری بروید؛ ولی همراه با امکان استفاده از چند شخصیت، می‌توانید کار های مهم هر شخصیت را انجام داده و به انجام کار های بیهوده نام برده با دیگر شخصیت ها نشوید و در واقع با وجود سه شخصیت قابل بازی، شما همیشه داخل سکانس های با ارزش خواهید بود."
Houser در مورد راه های برنامه ریزی و دسیسه می‌گوید: "فکر می‌کنم این بهترین بازی ما از این نظر باشد چرا که شخصیت ها به یکدیگر مرتبط اند. برای مثال وقتی در حال انجام بخش داستانی Michael به گونه ای دارید بخش داستانی Trevor را در راه دیگری جلو می‌برید. من فکر می‌کنم ساخت این موارد، تجارب و قابلیت های ما را به چالش کشید ولی ما تمام سعی خود را کردیم تا چیزی بسازیم که کاملا تجربه نقشه چینی و برنامه ریزی را منتقل کرده و انجام این کار با یک شخصیت ممکن نبود."
منبع
 
آخرین ویرایش:

Ƥ.s.Y.c.H.o

Hala Madrid ...y nada más
کاربر فعال
Apr 5, 2012
7,176
نام
Matthew
جای هیچ حرفی برای این بازی و شرکت R* نداشت

یعنی واقعا شرکت ها موندند که اینکار ها رو چطوری توی این نسل میخواد انجام بده :d از دیشب تا الان

مرسی بابت خبر
 

u_2

کاربر سایت
Aug 20, 2011
2,718
یا خدا عجب چیزی بشه هر چیزی تو بازی های قبلی دوسداشتم تو این نسخه جمع شده بهترین بازی این نسل میشه بدون شک
 

TOP Game

کاربر سایت
Feb 4, 2008
2,332
نام
Mohamad®eza
تا اینجا گرافیک و گیم پلی در سطح عالی قرار گرفته... میمونه یه داستان خوب برای این نسخه :D فقط امیدوارم داستانش مثل مکس پین3 نشه ! :|
 

mehrdad486

کاربر سایت
Oct 8, 2009
382
نام
mehrdad
تا اینجا گرافیک و گیم پلی در سطح عالی قرار گرفته... میمونه یه داستان خوب برای این نسخه :D فقط امیدوارم داستانش مثل مکس پین3 نشه ! :|
شما هنوز به *R ایمان نداری؟ مکس پین هم در حد خودش عالی بود ولی چون قبلا ازش خاطراتی داشتیم بهمون نچسبید ولی کسی که تازه بازی را شروع کرده بود و اولین سری مکس پین را بازی میکرد خیلی هم لذت برده بود ازش.
 

LBJ4Ever

FedExpress
کاربر سایت
Apr 11, 2011
6,286
نام
Afshin
اینا یا دارن بیخود شلوغش میکنن یا 10-12 سال روی بازی کار کردن :d
دیگه زیادی عجیب غریب میشه بازی با این همه جزئیات :d
 

TOP Game

کاربر سایت
Feb 4, 2008
2,332
نام
Mohamad®eza
شما هنوز به *R ایمان نداری؟ مکس پین هم در حد خودش عالی بود ولی چون قبلا ازش خاطراتی داشتیم بهمون نچسبید ولی کسی که تازه بازی را شروع کرده بود و اولین سری مکس پین را بازی میکرد خیلی هم لذت برده بود ازش.
اگر راک استار رو قبول نداشتم پس چرا گفتم گرافیک و گیم پلی در سطح عالی قرار داده شده ؟! نه جواب سوال منو بده ؟! حتما باید Bold کنم ؟!
تا اینجا گرافیک و گیم پلی در سطح عالی قرار گرفته... میمونه یه داستان خوب برای این نسخه :biggrin1:

حتی خیلی خوب هم نگفتم گفتم عالی! چون واقعا عالی هست! چون میدونستم راک استار کارش رو تو این بازی های Open World بلده!
بعدشم گفتم داستان. چون دوست دارم داستان بازی هم مثل سایر موارد در سطح بالایی قرار بگیره !
در مورد مکس پین هم نمیخوام زیاد در موردش صحبت کنم چون ربطی به این تاپیک نداره ولی حتی اونایی هم که اولین بار مکس پین میزدن باز هم با داستان زیاد قوی ای رو به رو نبودند. یه داستان کلیشه ای... همون اول آخر بازی مشخص بود. در این مورد بار ها و بارها بحث شده و حتی خیلی از مدیران همین فروم هم از همین قضیه گله داشتند.
 

kill3r

کاربر سایت
Apr 28, 2011
596
نام
nima
بعضي ها ميگن برا پي سي نمياد !!!!! واقعيه ؟

برای pc میاد ولی سیاست اینه وقتی رو کنسول فروشش تمومه شه.
اگه همین الان تایید کنند مسلما فروشش رو کنسول ها اثر میذاره و راک استار اینو نمیخواد. (نظر شخصی )
 

...EmotionaL

کاربر سایت
Aug 7, 2012
68
نام
دیوونه
تا اینجا گرافیک و گیم پلی در سطح عالی قرار گرفته... میمونه یه داستان خوب برای این نسخه :D فقط امیدوارم داستانش مثل مکس پین3 نشه ! :|

گیم پلی رو از کجا دیدی دقیقن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟:-*:p
این بازی یه شاهکاره....خدا کنه بازیش مثل gta sa زنده باشه و روح داشته باشه...iv زنده نبود(با اینکه بازی حرفه ای بود)
 

God_of_game

کاربر سایت
May 10, 2008
2,025
ممنون بابت ترجمه ولی
مثلا وقتی همیشه از یک شخصیت استفاده می‌کنید فقط وقتی رانندگی می‌کنید که رانندگی در بازی و توسط آن شخصیت لذت بخش باشد، فقط وقتی تیراندازی می‌کنید که تیراندازی در بازی و توسط آن شخصیت لذت بخش باشد، فقط وقتی پرواز می‌کنید که پرواز در بازی و توسط آن شخصیت لذت بخش باشد و فقط وقتی چتر بازی می‌کنید که چتر بازی در بازی و توسط آن شخصیت لذت بخش باشد. این موارد می‌تواند در مورد چیز هایی که کمی مسخره به نظر می‌رسند نیز صدق کنند، مثلا زمان زیادی را صرف بالارفتن از نردبان می‌کنید

این قسمت رو متوجه نشدم! یعنی جی ؟ :-/
 

Wander

کاربر سایت
Oct 2, 2006
6,292
نام
محمد
ممنون بابت ترجمه ولی


این قسمت رو متوجه نشدم! یعنی جی ؟ :-/

بخاطر اینکه این قسمت اشتباه ترجمه شده

We have a design issue that all games have – the games are at some level about doing stuff, you being in charge of the mechanic. When you are only one character, it means they always have to be driving is when the driving is fun, shooting when the shooting is fun, flying when the flying is fun and parachuting when the parachuting is fun. “It can lead to things being a little ridiculous – having a lot of time spent climbing ladders, or a lot of segues from moment to moment that can end up slightly contrived. With [multiple simultaneous protagonists] we can get past that and also cut out a lot of the transitional moments to just always put you in the action”.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر