اطلاعات جدید GTA V از سوی Rockstar منتشر گردید

Nathan Drake

Evanescence
کاربر سایت
Apr 19, 2011
6,457
نام
Amir Ho3ein
20121106_gta_5_grand_theft_auto_51.jpg

اخبار جدیدی از Grand Theft Auto 5 توسط مجله ماه دسامبر Game Informer منتشر شد و حال طراح ارشد Rockstar آقای Dan Houser سکوت خود در مورد این بازی را شکسته و اطلاعاتی در مورد سرقت ها، معاملات شخصیت ها، دسیسه ها، مراحل فرعی و... را فاش کرد. وی به ندرت صحبت می‌کند، پس با دقت متن زیر را مطالعه نمایید.
سخنان آقای Houser در مجله GI که 18 صفحه از آن مربوط به GTA V است درج شده است. افزایش پول در این بازی نقش پر رنگی را بازی می‌کند و هر سه شخصیت Trevor، Michael و Franklin سعی دارند تا با کار هایی مانند سرقت، پول در بیاورند، Houser در این مورد می‌گوید: "ما می‌خواستیم تا سرقت نقش پر رنگی در بازی داشته باشد و به چیزی مثل GTA 4 ختم نشده و از بازی هایی که قبلا مردم از آن ها استقبال کرده اند نیز استفاده کنیم. مردم انجام کارهای بانکی (سرقت از بانک) را دوست دارند به خصوص موقعی که احساس می‌کنند تا به حال این کار را انجام نداده اند. ما احساس کردیم که تا به حال کار بزرگی در رابطه با این کار ها انجام نداده ایم پس تصمیم گرفتیم که بخشی از داستان و مراحل را به این کار اختصاص داده و به سرقت در بانک نیز روی آوریم. این بخش یکی از بزرگترین بخش های داستان بازی است و سعی کردیم تا بازی را از تمام بازی های ساخته شده جدا کرده و بازی را منحصر به فرد کنیم."
در مورد سرقت از بانک صحبت کردیم و حال به سه شخصیتی می‌رسیم که در یک زمان زندگی می‌کنند، Houser در مورد نحوه کار آن ها توضیح می‌دهد: "ما می‌خواستیم که به جای استفاده از یک شخصیت از 2 یا 3 شخصیت قابل بازی استفاده کنیم. این کار باعث تفاوت در انجام مرحله شده و حسی متفاوت را در هنگام تجربه با هر کدام از شخصیت ها القا می‌کند و باعث تغییر کارهای شما بسته به این که از چه شخصیتی استفاده می‌کنید، می‌شود. بازی ها باید کار هایی را انجام دهید؛ مثلا همیشه فقط رانندگی می‌کنید، فقط تیراندازی می‌کنید، فقط پرواز می‌کنید و یا فقط چتر بازی می‌کنید. این موارد می‌تواند در مورد چیز هایی که کمی مسخره به نظر می‌رسند نیز صدق کنند، مثلا زمان زیادی را صرف بالارفتن از نردبان می‌کنید و مجبورید از مکانی به مکان دیگری بروید؛ ولی همراه با امکان استفاده از چند شخصیت، می‌توانید کار های مهم هر شخصیت را انجام داده و به انجام کار های بیهوده نام برده با دیگر شخصیت ها نشوید و در واقع با وجود سه شخصیت قابل بازی، شما همیشه داخل سکانس های با ارزش خواهید بود."
Houser در مورد راه های برنامه ریزی و دسیسه می‌گوید: "فکر می‌کنم این بهترین بازی ما از این نظر باشد چرا که شخصیت ها به یکدیگر مرتبط اند. برای مثال وقتی در حال انجام بخش داستانی Michael به گونه ای دارید بخش داستانی Trevor را در راه دیگری جلو می‌برید. من فکر می‌کنم ساخت این موارد، تجارب و قابلیت های ما را به چالش کشید ولی ما تمام سعی خود را کردیم تا چیزی بسازیم که کاملا تجربه نقشه چینی و برنامه ریزی را منتقل کرده و انجام این کار با یک شخصیت ممکن نبود."
منبع
 
آخرین ویرایش:

TW0-FACE1

کاربر سایت
Oct 24, 2012
4
اقا این همزادپنداری و این حرفا چیه و خوب چه کاریه کل بازی و تو با یه شخصیت برو:)) اگه مجبور باشی فقط با یکی بری سیوشو بگیر رد کن:))
 

Ƥ.s.Y.c.H.o

Hala Madrid ...y nada más
کاربر فعال
Apr 5, 2012
7,352
نام
Matthew
دوستان امکانش هست توی بازی فقط با یکی از افراد بریم ؟ یعنی فقط روی یک نفر کل بازی باشه بقیه

هم کار اتوماتیک کنند :d یا اینکه مراحل هست که باید حتما اینطوری باشه ؟ گفته شده یا نه؟
 

psychopathic

کاربر سایت
May 27, 2010
126
نام
میلاد
به نظر من این کار بسیار یونیکیه و از تکراری شدن GTA جلوگیری می کنه ولی به شخصه اولش یه ذره سخته که به این شرایط عادت کنم
 

779

کاربر سایت
Oct 27, 2009
834
نام
شایان
یک چیزه جدید اضافه میکنند و بازی رو پیشرفت میدن ، میگن چرا اینجوری کردین و از اصله بازی دور شدین.
چیزی رو تغییر نمیدن و همینجوری میمونه و چیزه جدیدی اضافه نمیشه ، میگن چرا چیزه جدید اضافه نشده!!
یعنی اگه اون چیزی که تو ذهنمه از این کاربرد 3 شخصیت ، تویه بازی پیاده شه ، اصلا بازی از حده بازی و مقدسات میگزره و یک چیزه دیگه میشه... یعنی کلا دنیایه بقیه ی بازی ها یک طرف ، GTA هم یک طرف!
 

Need-More-Speed

کاربر سایت
Jul 1, 2007
4,237
نام
یونس
دقیقا همینطوره!‌ هرکاری که کنن بلاخره یه عده ایی غر غر خواهند کرد
هیچوقت نمیشه همه رو راضی نگه داشت
gta نیاز داره با چنین تغییری نسل رو تموم کنه
 

Red Dead

کاربر سایت
Jun 16, 2010
1,659
نام
سیاوش
یک چیزه جدید اضافه میکنند و بازی رو پیشرفت میدن ، میگن چرا اینجوری کردین و از اصله بازی دور شدین.
چیزی رو تغییر نمیدن و همینجوری میمونه و چیزه جدیدی اضافه نمیشه ، میگن چرا چیزه جدید اضافه نشده!!
یعنی اگه اون چیزی که تو ذهنمه از این کاربرد 3 شخصیت ، تویه بازی پیاده شه ، اصلا بازی از حده بازی و مقدسات میگزره و یک چیزه دیگه میشه... یعنی کلا دنیایه بقیه ی بازی ها یک طرف ، GTA هم یک طرف!
نظر رو گفتن عیبی نداره،اتفاقا همین انتقادات هست که بازی رو بهتر میکنه حتی برای شرکتی مثل راکستار،چون میدونم پس فردا بازی بیاد یکخورده متاش کم بشه یک عده میریزن بدون هیچ دلیلی فقط چرت و پرت در مورد بازی میگن و یک عده دیگه رو که قبل از عرضه به بازی خیلی امید داشتن رو مسخره می کنن
 

NO ps3

کاربر سایت
May 5, 2009
2,164
نام
محسن
من red dead پنج بار gta iv رو چهار بار و مکس پین 3 بار تموم کردم واتفاقا این سه شخصیتی کردن بازی فوق العادست به شخصه بار اول ترکیب سه شخصیت رو تموم میکنم بعد دوباره با هرکدوم از شخصیت ها بازی تموم میکنم

واین کارشون ارزش تکرار بازی رو فوق العاده میبره بالا rockstar = خدای بازی :x
 

TOP Game

کاربر سایت
Feb 4, 2008
2,332
نام
Mohamad®eza
البته نیاز به دیدن که هست:d....خودتم میدونی که خیلی شرکتا که توی یه زمینه که موفق بودن اومدن بهترین عنوانشون رو خراب کردن(البه rock تا حالا این کارو نکرده و به احتمال 99 درصد این بازیش هم یه شاهکار میشه)
gta محبوب ترین بازی زندگیم هست..حتی iv روی pc با تمام................مشکلاتش.:p
خوب خودت حوابِ خودت رو دادی! :D
منم واسه همین گفتن نیازی به دیدن نیست... چون میدونم راک استار کارش رو تو این زمینه بلده... خصوصا GTA که تخصصش هم هست. :D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر