در گفت و گوی سایت یوروگیمر با بنیانگذار شرکت Red Barrel اطلاعات جدیدی از بازی منتشر شد که به شرح زیر هست:
هسته اصلی گیم پلی بر مبنای مخفی کاری بنا شده است و در صورت لو رفتن بازیباز توسط دشمنان,بازی به جای تبدیل شدن به یک عنوان شوتر حالتی فرار گونه و تعقیب و گریز پیدا میکند.
شخص اول بازی خبرنگاری بسیار فرز و چابک به نام Mile Upshur میباشد که هرچند از قابلیتهایی مانند الطایر برخوردار نیست ولی سازندگان بازی قول تعامل پذیری بسیار زیاد او با محیط و استفاده از قابلیمتهای بیشمار برای فرار از دشمنان را داده اند تا این صحنه ها تا جای ممکن هیجان را به بازیباز منتقل کند و فقط حس یک دوربین معلق در هوا را نداشته باشد.
روند بازی به صورت کاملا خطی می باشد که به قسمتهای پازل مانند تقسیم می شود,شما در بازی همواره در حال کاوش و تصمیم گیری برای قدم بعدی خود هستید و در این بین دشمنانی وجود دارند سرگرم کار خویش هستند و نقش موانع را بین شما و هدفتان بازی می کنند.
تیم سازنده بازی هنوز در حال بررسی وجود سلاح در بازی هست و به گفته سازندگان در صورت موجود بودن آن بسیار محدود و کمیاب است و مسلما جزیی از هسته اصلی گیم پلی نیست زیرا همواره یک بازیباز بدون قدرت و سلاح احساس ترس بیشتری می کند که این دقیقا هدف اصلی سازندگان بازی هست یعنی ترساندن تا جایی که ممکن است.
هچنین بازی به هیچ وجه قصد ندارد که بازیباز از مکان و زمان مواجهه با دشمنان آگاه باشد پس در هربار گذر از یک نقطه با اتفاقات جدیدی روبرو می شوید.
بازی Outlast در Q3 سال آینده برای PC عرضه خواهد شد هرچند احتمال عرضه آن بر روی پلتفرمهای دیگر نیز میرود.
منبع
هسته اصلی گیم پلی بر مبنای مخفی کاری بنا شده است و در صورت لو رفتن بازیباز توسط دشمنان,بازی به جای تبدیل شدن به یک عنوان شوتر حالتی فرار گونه و تعقیب و گریز پیدا میکند.
شخص اول بازی خبرنگاری بسیار فرز و چابک به نام Mile Upshur میباشد که هرچند از قابلیتهایی مانند الطایر برخوردار نیست ولی سازندگان بازی قول تعامل پذیری بسیار زیاد او با محیط و استفاده از قابلیمتهای بیشمار برای فرار از دشمنان را داده اند تا این صحنه ها تا جای ممکن هیجان را به بازیباز منتقل کند و فقط حس یک دوربین معلق در هوا را نداشته باشد.
روند بازی به صورت کاملا خطی می باشد که به قسمتهای پازل مانند تقسیم می شود,شما در بازی همواره در حال کاوش و تصمیم گیری برای قدم بعدی خود هستید و در این بین دشمنانی وجود دارند سرگرم کار خویش هستند و نقش موانع را بین شما و هدفتان بازی می کنند.
تیم سازنده بازی هنوز در حال بررسی وجود سلاح در بازی هست و به گفته سازندگان در صورت موجود بودن آن بسیار محدود و کمیاب است و مسلما جزیی از هسته اصلی گیم پلی نیست زیرا همواره یک بازیباز بدون قدرت و سلاح احساس ترس بیشتری می کند که این دقیقا هدف اصلی سازندگان بازی هست یعنی ترساندن تا جایی که ممکن است.
هچنین بازی به هیچ وجه قصد ندارد که بازیباز از مکان و زمان مواجهه با دشمنان آگاه باشد پس در هربار گذر از یک نقطه با اتفاقات جدیدی روبرو می شوید.
بازی Outlast در Q3 سال آینده برای PC عرضه خواهد شد هرچند احتمال عرضه آن بر روی پلتفرمهای دیگر نیز میرود.
منبع