اطلاعات جدید از Outlast

Grey Warden

Dragon Age Scholar
ناظم انجمن
Sep 13, 2006
6,083
نام
مجتبی

در گفت و گوی سایت یوروگیمر با بنیانگذار شرکت Red Barrel اطلاعات جدیدی از بازی منتشر شد که به شرح زیر هست:
هسته اصلی گیم پلی بر مبنای مخفی کاری بنا شده است و در صورت لو رفتن بازیباز توسط دشمنان,بازی به جای تبدیل شدن به یک عنوان شوتر حالتی فرار گونه و تعقیب و گریز پیدا میکند.
شخص اول بازی خبرنگاری بسیار فرز و چابک به نام Mile Upshur میباشد که هرچند از قابلیتهایی مانند الطایر برخوردار نیست ولی سازندگان بازی قول تعامل پذیری بسیار زیاد او با محیط و استفاده از قابلیمتهای بیشمار برای فرار از دشمنان را داده اند تا این صحنه ها تا جای ممکن هیجان را به بازیباز منتقل کند و فقط حس یک دوربین معلق در هوا را نداشته باشد.
روند بازی به صورت کاملا خطی می باشد که به قسمتهای پازل مانند تقسیم می شود,شما در بازی همواره در حال کاوش و تصمیم گیری برای قدم بعدی خود هستید و در این بین دشمنانی وجود دارند سرگرم کار خویش هستند و نقش موانع را بین شما و هدفتان بازی می کنند.
تیم سازنده بازی هنوز در حال بررسی وجود سلاح در بازی هست و به گفته سازندگان در صورت موجود بودن آن بسیار محدود و کمیاب است و مسلما جزیی از هسته اصلی گیم پلی نیست زیرا همواره یک بازیباز بدون قدرت و سلاح احساس ترس بیشتری می کند که این دقیقا هدف اصلی سازندگان بازی هست یعنی ترساندن تا جایی که ممکن است.
هچنین بازی به هیچ وجه قصد ندارد که بازیباز از مکان و زمان مواجهه با دشمنان آگاه باشد پس در هربار گذر از یک نقطه با اتفاقات جدیدی روبرو می شوید.
بازی Outlast در Q3 سال آینده برای PC عرضه خواهد شد هرچند احتمال عرضه آن بر روی پلتفرمهای دیگر نیز میرود.

منبع
 

VahiD_ST

کاربر سایت
Nov 10, 2009
8,050
نام
وحید
یهدمه آخرین باری که تو یه بازی ترس رو واقعا حس کردم، The Suffering 2 تو سال 2005 بود. بعد از اون من دیگه ترسی ندیدم.
خدا کنم این پروژه بتونه باز هم ترس رو به بازیها بیاره.
 

Loghman

زمان تنها چیزیست که به عدالت بین همه تقسیم شده است
کاربر سایت
Apr 1, 2010
2,596
نام
لقمان
یهدمه آخرین باری که تو یه بازی ترس رو واقعا حس کردم، The Suffering 2 تو سال 2005 بود. بعد از اون من دیگه ترسی ندیدم.
خدا کنم این پروژه بتونه باز هم ترس رو به بازیها بیاره.

آخه The Suffering هم ترس داشت وحید ؟:d
تو Amnesia رو بازی کردی ؟
اتفاقا به نظر من یه عنوان اول شخص ترس رو بیشتر به آدم منتقل میکنه!!!
فکر میکنی که داری خودت راه میری تو اون برهوت :dو خیلی حال میده
 

z2s sas

Fear Inoculum
کاربر سایت
Jun 15, 2008
1,079
نام
sas
من گیم پلیش رو دیدم واقعا ترسناک بود...
ولی امیدوارم با توجه به اول شخص بودنش مبارزات داخل بازی شبیه condemned یا بدتر ازاون dead island نشه
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر