اطلاعات جدید از Dead Space 3

Tommy Fisher

Shit happens
کاربر سایت
deadspace2boxart.jpg

یک سری اطالاعات جدید از طریق آخرین شماره مجله GameInformer بدست اومده که عبارتند از:

Dead Space 3 دارای بخش Co-Op و فاقد قسمت چند نفره رقابتی (Competitive) خواهد بود .
در بخش Co-Op شما با نمای دیگری از داستان و تعاملات بین Isaac و Carver رو به رو خواهید شد که اگر فقط به بخش تک نفره بسنده کنید از آن بی بهره خواهید بود یا بنوعی از همه جوانب داستانی مطلع نخواهید شد .
کاورگیری به بازی اضاف شده است !
انیتولوژیست ها در حال حاضر یک تهدید محصوب میشوند، تصویری در مجله نشان میدهد آنها در حال تیر اندازی به آیزاک هستند در حالی که وی کاور گرفته است !
DS3 محیط خلا یا فضاهایی با جاذبه صفر درجه، راه رو ها و دالان های تاریک و هر چیزی که قبلاً این سری بر مبنای آن بنا شده است خواهد داشت .
با انواع جدیدی از نکرومرف ها در این نسخه روبه رو خواهید شد که با توجه به محیط برفی در این نسخه ویزرال نوعی از آنها را "هیولای برف" میخواند .
مهمات در این نسخه بیشتر یافت میشود .
سیاره برفی و پوشیده از یخ Tau Volantis نام دارد .
DS3 فضائی کمتر خطی به نسبت دو نسخه قبلی را شامل خواهد شد، طوری که شما قادر به اکتشاف در محیطی بزرگ و انجام ماموریت های فرعی منحصر بفرد خواهید بود، ماموریت هایی که برای اتمام داستان اصلی نیازی به انجام دادن آنها نیست !
بازی فبریه سال آینده منتشر خواهد شد .

دو اسکن از مجله:



http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=476570
 
آخرین ویرایش:
بعضی وقت ها EA رو دوست دارم.بعضی وقت ها ازش بدم میاد.
وقتی پای کاور بیاد وشط،یعنی بازی داره اکشن تر میشه.خشاب هم که فراوونه.چه شود:mrgreen::gunner:
EA مواظب باش گند نزنی
 
من با همه نظرات دوستان موافقم ، گذشته EA هم میدونم ، خودمم میگم که نباید این کار ها رو بکنه ولی یه ذره خیلی کم کم کم به EA حق بدیم . بحران اقتصادی خیلی وحشتناک سایه انداخته رو همه چیز از جمله صنعت ویدئو گیم

همین چند وقت پیش بود که سهام فیسپوک عرضه شد و چه ضرر بزرگی داد برا اینکه هم وضعیت شرکتا و هم وضعیت مردم اصلا خوب نیست
 
من با همه نظرات دوستان موافقم ، گذشته EA هم میدونم ، خودمم میگم که نباید این کار ها رو بکنه ولی یه ذره خیلی کم کم کم به EA حق بدیم . بحران اقتصادی خیلی وحشتناک سایه انداخته رو همه چیز از جمله صنعت ویدئو گیم

همین چند وقت پیش بود که سهام فیسپوک عرضه شد و چه ضرر بزرگی داد برا اینکه هم وضعیت شرکتا و هم وضعیت مردم اصلا خوب نیست

چی میگی برادر! EA یکی از بزرگترین ناشرای غربه! لامصب هزارتا استودیو داره! مطمئنا هر چی نداشته باشه، پول رو قشنگ داره!
 
[ سری اطالاعات جدید از طریق آخرین شماره مجله GameInformer بدست اومده که عبارتند از:Dead Space 3 دارای بخش Co-Op و فاقد قسمت چند نفره رقابتی (Competitive) خواهد بود .در بخش Co-Op شما با نمای دیگری از داستان و تعاملات بین Isaac و Carver رو به رو خواهید شد که اگر فقط به بخش تک نفره بسنده کنید از آن بی بهره کاورگیری به بازی اضاف شده است ! طوری که شما قادر به اکتشاف در محیطی بزرگ و انجام ماموریت های فرعی منحصر بفرد خواهید بود، ماموریت هایی که برای اتمام داستان اصلی نیازی به انجام دادن آنها نیست !

nm2ulszhf06bjnkepbt4.jpg


تف به ذاتت بیاد ea که به طرفدارای این بازی خیانت کردی.
 
فکر کنم کاورگیری در زمانی به کار بیاد که ما با نیروهای یونیتولوژی ( که انسان هستند و اسلحه دارند) روبرو میشیم.
 
احتمالا بازی شامل دو قسمت میشه یکی قسمتای مبارزه با نکرومرفها که لابد کاملا شبیه قسمتهای قبلیه و قسمتهای مبارزه با انیتولوژیست ها که شامل کاور گیری میشه و به بازیهای اکشن تمایل پیدا کرده!!!
Co opش رو خوشم نمیاد من اصلا!!!
 
حالا با همه ی این حرفها من میگم زیاد هم نا امید نباشید. یه حسی بهم میگه اون چیزی که فکر میکنیم نمیشه. حداقل نه اونقدر فجیع که ما داریم واکنش نشون میدیم.

Co-op که اختیاری هست ظاهرا. انجام ندادنش هم فکر نمیکنم زیاد روی داستان تاثیر بذاره.
کاورگیری هم که طبیعتا جلوی نکرومورف ها هیچ کارایی نداره و فقط برای مبارزه با افراد مسلح به کار میاد. به نظرم اون بخش هم برا تنوع بد نیست. (این بخشش تقریبا مثل مترو 2033 شده)
اون مهماتی که زیاد یافت میشن هم من حدس میزنم که به همون اندازه هم زیادتر استفاده میشن. مخصوصا جلوی افراد نظامی.
ماموریت فرعی هم احتمالا مشابه همون چیزی هست که تو SH : Downpour بوده ، نه مثل GTA :دی
با توجه به این مسائل احساس میکنم خیلی شبیه مترو 2033 شده.

به هر حال به نظر من این ذهنیت منفیتون رو سعی کنید از همین ابتدا دور بریزید که اگر وقتی بازی اومد بازی خیلی خوبی بود این ذهنیت منفیتون مانع از لذت بردن از بازی نشه.
 
من نه تنها از این کار؛ یعنی اضافه کردن توانایی کاور گرفتن به بازی حمایت می کنم، بلکه می گم نبودش در نسخه های قبلی یه ایراد بوده و همین حرف را تعمیم می دم به سایر بازی هایِ هم سبک!

اگه مورد اشتباهی از سال ها پیش تا به امروز به طور مکرر در بازی هایِ این سبک در حال اجرا بوده، به گونه ای تبدیل به یک اصل شده، ابدا به این معنا نیست که این کار ـه اشتباه، کار درستی بوده. جناب ولتر یه جمله ی خیلی جالبی در این زمینه گفتن : «اگه تمام دنیا به یه چیز احمقانه اعتقاد داشته باشند، اون چیز همچنان احمقانه باقی خواهد ماند». البته سوء تفاهم نشه، اصلا منظورم این نیست که این اعتقاد، احمقانه است و کسانی که بهش باور دارن، احمقن! :دی منظور تشابه محتوایی این جمله و این رویداد بود!

به هر حال، من فکر می کنم بازی ساز باید عنصر ترس( یا بهتره بگیم شوک) را از راه درستش به مخاطب انتقال بده. این که شخص هنگام نشانه گرفتن ناگهان دچار ضایعه ی نخایی می شه و از کمر به پایین فلج، یا این که مکانی را در طی روند بازی ببینه که برای کاور گرفتن مناسبه، ولی زحمت خم شدن به خودش نمی ده و در عوض دراز به دراز می ایسته و مواردی از این قبیل...، به نظر شخص ِ من کار بسیار اشتباهی است.

چیزی که باعث می شه ما از یه بازی بترسیم( حداقل از نگاه من)، ارتباطی است که ما با کاراکتر بازی و محیط اطرافش برقرار می کنیم؛ یعنی این که خودمون را به جای کاراکتر قابل بازی می ذاریم و تا حدود زیادی در جو محیطی قرار می گیریم که فرد درش قرار داره و مجموعه ی ارتباطات ما با این محیط، باعث می شه که ما بترسیم.
در چنین شرایطی من فکر می کنم انجام چنین ترفند هایی، غالب کردنِ حس ترس به مخاطبه... ولی در عوض این که هنگام آپگرید کردن اسلحه ها یا خرید و فروش ِ آنها، بازی از جریان نایسته، یعنی هر آن امکان داشته باشه که شما مورد هجوم قرار بگیری، یک ترفند بسیار درست برایِ ترساندن مخاطبه. چرا که در دنیای واقعی زمان هنگام خرید اسلحه یا آپگرید توانایی ها، برایِ شما صبر نمی کنه.
خلاصه ی مطلب این که هنر واقعی اینه که در چنین شرایطی بازی بتونه ترس را به مخاطب القا کنه، نه با اعمال انواع ِ اقسام محدودیت ها...
به نظر من هیچ اجباری وجود نداره که سبکی، الزاما یه سری ویژگی هایِ خاصه داشته باشه. مثلا ما تعریف کنیم که فلان سبک الزاما این ویژگی ها را داره، حالا اگه این ها را نداشته باشه، فلان می شه و...! در واقه صحبت کردن از «اصل» ها، حداقل در دنیایِ بازی هایِ رایانه ای، به نظر من چیزی شبیه به شوخیه!! :دی

اما در مورد این بازی...خودِ منم فکر می کنم که ایجاد قابلیت کاورگیری صرفا برایِ هر چه عامه پسندتر شدنِ بازیه، نه در راستایِ چرندیاتی(!) که گفتم! ولی اگه همچنان همون حس ترس شماره های قبلی را داشته باشه( حالا شاید یه کم کمتر!)، من هیچ ایرادی نمی بینم که با اضافه کردنِ این قابلیت ها ( البته به شرطی که مهمات مثل ِ نقل و نبات تو بازی نریخته باشه!) بازی عامه پسندتر شه و افراد بیشتری بتونن از بازی لذت ببرن. در واقع « خیلی هم خوب!»، بازی در عین حفظ جو ترس شماره هایِ قبل، عامه پسند تر شه، قابلیتِ co-op بهش اضافه شه و حتی در بازی ساید کوئست هایی هم وجود داشته باشه(من نمی دونم چه فردی فتوا صادر کرده که بازی های این چنینی نباید همچین موردی را داشته باشند!:دی)، من نوعی اسم این ها را می ذارم «پیشرفت»!
 
توی بعضی بازی تغییر نیاز سازنده ها جونشون بالا میاد یه تغییر بدن تو بازی هر سال کپی پست
وقتی اقا یه چیزی خوبه و کسی اعتراض نداره میان صاف کرم میریزنو و میرینن (ببخشید دیگه از فرت عصبانیت) توش

حکایت سازنده های بازی های امروزی هم این شده کلا معلوم نیست چه مرگشونه
 
اما در مورد این بازی...خودِ منم فکر می کنم که ایجاد قابلیت کاورگیری صرفا برایِ هر چه عامه پسندتر شدنِ بازیه، نه در راستایِ چرندیاتی(!) که گفتم! ولی اگه همچنان همون حس ترس شماره های قبلی را داشته باشه( حالا شاید یه کم کمتر!)، من هیچ ایرادی نمی بینم که با اضافه کردنِ این قابلیت ها ( البته به شرطی که مهمات مثل ِ نقل و نبات تو بازی نریخته باشه!) بازی عامه پسندتر شه و افراد بیشتری بتونن از بازی لذت ببرن. در واقع « خیلی هم خوب!»، بازی در عین حفظ جو ترس شماره هایِ قبل، عامه پسند تر شه، قابلیتِ co-op بهش اضافه شه و حتی در بازی ساید کوئست هایی هم وجود داشته باشه(من نمی دونم چه فردی فتوا صادر کرده که بازی های این چنینی نباید همچین موردی را داشته باشند!:biggrin1:)، من نوعی اسم این ها را می ذارم «پیشرفت»!
عامه پسند!عامه پسند به چه قیمتی؟؟!!

تک تک سازنده ها یکی یکی،دارن فرنچایزهای محبوبشونو به نابودی میدن.من وقتی متنو خوندم شوکه شدم!این دیگه چجور Horror ایه؟کاورگیری در حین نبرد با نبرد با افراد مسلح؟؟!!LOL!!:))

ea میخواد بزنه رو دست capcom
این دوتا خیلی وقته از روهم اسکی میرن:d!

تمام بازی ها نیم مثقال نوآوری که دارند رو از دست میدن!
به هر حال به نظر من این ذهنیت منفیتون رو سعی کنید از همین ابتدا دور بریزید که اگر وقتی بازی اومد بازی خیلی خوبی بود این ذهنیت منفیتون مانع از لذت بردن از بازی نشه.
هرچقدر خوش ساخت باشه نمیتونه اون فضای دلهره آور ایشیمورا رو تداعی کنه!تنها امیدمون برای یک Horror از دست رفت:(!بچسبیم به DP.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or