اطلاعات جدید از کنترلر کنسول PlayStation 4 منتشر شد.

Farh@d

کاربر سایت
Jun 5, 2007
8,944
نام
فرهاد
playstation-4-logo.jpg

درود.

در حالی که تا چند روز دیگر یعنی 20 فوریه روز چهارشنبه سال جاری، سونی مراسم PlayStation خود را اغاز می‌کند؛ این شایعه وجود دارد که ما شاهد معرفی کنسول PlayStation 4 از سوی این شرکت باشیم. در همین راستا سایت VG/247 در طی خبری که از منبع خود بدست اورده است اطلاعاتی را پیرامون دسته بازی PS4 بدست اورده که به شرح زیر است. در این خبر عنوان شده است کنترلر کنسول نسل بعد سونی در قسمت جلوی خود درای touch-pad می‌باشد دو دکمه Start و Select از ان قسمت برداشته شده‌اند و جایشان عوض شده است.

در دیگر سو نیز گفته می‌شود کنترلر PS4 تا حدودی مشابه به همین کنترلر DualShock فعلی است و دکمه‌های L2 and R2 برای بهتر شدن و کنترل بهتر بازی سازی شده‌اند.

این که کنترلر PS4 دارای پد لمسی باشد قبلا نیز در مجله Edge ذکر شده بود ولی منابع اگاه به سایت VG اعلام کردند که شایعاتی که مبنی بر بودن دکمه “Share” در کنترلر وجود دارد درست نیست و پروژه این مسئله خنثی شده است.

VG247
 

.:Frantic:.

کاربر سایت
Aug 29, 2007
1,578
نام
AmirHosein
ps3 هم که FPS رو زیر سوال برده..
بعضی ها یه نظرهایی میدن آدم توش میمونه که نقل قول کنه یا نه ! خیلی هم حق به جانب هستن و کلا هیچ کنترلری رو ظاهرا قبول ندارن ؛ البته به نظر میاد نینتندو رو قبول دارن که فکر نمیکنم تا حالا دستش گرفته باشه دسته ی Wii ایشون.
فقط یه سوال ! PS3 زیر سوال برده یا دسته ی PS3 ؟ احتمالا هر دوی اینها !
 
آخرین ویرایش:

MRM_3000

کاربر سایت
Apr 18, 2009
682
نام
Morteza
ما که سه نسله داریم با دسته PS بازی می کنیم 6 سال هم هست که با کنسول ps3 بازی می کنیم هیچ مشکلی نداشته یه داداش کوچیک دارم اگه روزی سه بار اینو نزنه زمین روزش شب نمیشه:| اما دسته عین بنز کار می کنه :d هیچ کنترلری هم برای من جای دسته PS رو نمیگیره به نظر من دسته PS3 خیلی عالیه آنالوگ هاش فوق العاده نرم و روونه و حساسیت خیلی بالایی نسبت به دسته xbox داره مثلا تو بازی هایی مثل uncharted به خوبی میتونی باهاش هدف گیری کنی جای مانور خیلی بالایی داره و یک مزیت خوبی هم که نسبت به دسته Xbox داره اینه که باطری توی خود دسته جاسازی شده و فضا رو نمیگیره و به راحتی با usb شارژ میشه دیگه نیاز نداری همیشه برای خرید باطری قلمی:| هزینه کنی.وزن دسته هم که نسبتا سبک هست و باعث خسته شدن دست ها نمیشه . ولی خوب یه تغییری ایجاد بشه توی ظاهر دسته بد نیست. اما در هر صورت دسته xbox هم خوش دسته تنها چیزی که توی دسته xbox منو عذاب میده سنگینی بالای دسته و جهت هاشه که خیلی سفته منو یاد دسته vpr سگا میندازه ...

---------- نوشته در 11:07 AM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 10:57 AM ارسال شده بود ----------

ا

---------- نوشته در 11:08 AM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 11:07 AM ارسال شده بود ----------

اینم چیز جالبیه ;)
original.png
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر