اطلاعات جدید از بخش Campaign بازی God Of War : Ascention | پشتیبانی از 3D و ...

Asmodeus

Dark is the path in the absence of light
کاربر سایت
Apr 13, 2011
1,831
نام
کیوان
god-of-war-ascension-multiplayer-3.jpg


به تازگی تاد پاپی از طریق GAF اطلاعاتی را از بخش Campaign این بازی منتشر کرده است که این اطلاعات باعث شده است که بازیکنان به این نسخه ، امیدواری زیادی داشته باشند .

داستان این نسخه بیشتر مربوط به God Of War 1 می باشد و در همان موقع به وقوع می پیوندد .

سیستم مبارزات و سلاح ها دوباره از نو ساخته شده اند .

مینی گیمی تحت عنوان Promptless به این نسخه اضافه خواهد شد .

پازل های جدیدی برای این بازی تعبیه شده اند .

تایلر بیتس ، مسئول ساخت موزیک های این بازی می باشد .

موجودات غول پیکر تر از دیو های تک چشم SP در این بازی وجود دارند .

در این نسخه لازم نیست که در مدت زمان طولانی به دنبال صندوق ها بروید ، شما در این نسخه می توانید به خاطر سلامتی و غیره ، صندوق ها را خُرد کنید .

ویژگی های جدیدی به بخش Gameplay این بازی اضافه شده است .

اما شایعاتی منتشر شده بود که می گفت این بازی از فناوری 3D پشتیبانی نمی کند ، ولی گویا بر اساس صحبت های تاد پاپی این بازی از 3D پشتیبانی می کند .

این بازی بیشتر از نسخه های اول و دوم الهام گرفته است .

فریم این بازی همانند نسخه های گذشته ، نوسان های زیادی دارد .

رنگ بیشتری نسبت به God Of War 3 در این نسخه طراحی شده است .

در این نسخه ما شاهد کریتوس جوان هستیم و مدل سازی او برای ساخت فردی جوان تر شکل گرفته است .

حالت Co-Op داستانی ، در این بازی حضور نخواهد داشت .

در این نسخه ما شاهد محیط های پهناور و باز نیستیم .

ویژگی های کلیدی تر از شخصیت ها نسبت به God Of War 3 مشاهده خواهید کرد .

این نسخه ، شامل مکان های زیادی است که این امر باعث می شود که ما شاهد تنوع های مکانی زیادی باشیم .

تخریب پذیری این نسخه از God Of War 3 بیشتر می باشد .

این بازی دارای 6 الی 7 ساعت گیم پلی مهیج می باشد .
 

.: Darkness :.

کاربر سایت
Aug 1, 2010
905
نام
کیان
در این نسخه ما شاهد کریتوس جوان هستیم و مدل سازی او برای ساخت فردی جوان تر شکل گرفته است .
در همین راستا عکسهای جدید از کریتوس جوان یافت شد ..
:arrowd:
کریتوس در سن بلوغ :d

g06r6tymkxfo19599yta.jpg


کریتوس در اوج دوران جوانی

790kluped3rzwi3txp.png


کریتوس در حال رفتن به خواستگاری

vhiqdfwsi8a13f338oui.jpg


کریتوس بعد از شنیدن جواب رد از دختر مورد علاقش!:d
dpgxyw359yyxetdzrmi.jpg
 
آخرین ویرایش:

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
خب همه چیز به شدت مثبت میزنه ! :D حالا شاید اون 3D یه کم آزار دهنده باشه ولی با توجه به این چند سالی که وقت داشتن میشه گفت جای نگرانی نیست :D خلاصه همه چیز داره برمیگرده به ریشه ها و ما هم به شدت مشتاق شدیم >:d<
اگر بتونیم برای اولین بار در سری GOW دوربین رو حرکت بدیم ، هرچند اندک ، بایستی با آنالوگ راست باشه ؛ بدین ترتیب عمل Dodging با این آنالوگ حذف می شه ؛ اون وقته که لازم میشه تا با نگه داشتن L1 (Blocking) و حرکت دادن آنالوگ چپ ، غلط بخوریم ، و این یعنی ===> فوق العاده .
تو از نظر دوربین نگاه میکنی ، من از نظر Button Config :biggrin1: ! بحث من اصلا سر این دوربین نیست ،اتفاقا منم دقیقا مثل تو اصلا دوس ندارم دوربین بازی رو بتونیم بچرخونیم :biggrin1: ! ثابت باشه خیلی خوبه با توجه به این که سانتا مونیکایی ها قشنگ بلدن دوربین رو کجا بذارن .
دوربین هم کلا ثابت باشه ، همین که L1 نگه داریم و با چپ آنالوگ جاخالی بدیم بهترین خبر واسه منه :biggrin1: !اگه تایید بشه البته :biggrin1: !
میشه گیم پلی gow رو psp ولی به اضافه ی داشتن یه دکمه برای حرکت دوربین :D اونا رو روی psp زدی یا به عشق کسلوانیا اینو گفتی ؟ :D
@ کیان :
بابا کجای کاری پسرم :D وقتی برادر کریتوس از یکی از فتوحاتش برگشت و لیساندرا رو دید در جا طرف جواب مثبت رو براش ول داد :D
 

ravi

کاربر سایت
Nov 20, 2008
2,794
اون قسمت گشتن دنبال صندوقچه ها به نظر من خوب بود ولی اگه قرار باشه از قسمت های دیگه کم کنم تا صندوق باز بشه یکم حال گیریه!!!!ولی هر چی باشه حرف نداره....
 

Darkside Fury

کاربر سایت
Nov 23, 2007
2,606
نام
Sadegh
خیلی خیلی ممنون از بابت ترجمه و قرار دادن خبر ولی این قسمت :
در این نسخه لازم نیست که در مدت زمان طولانی به دنبال صندوق ها بروید ، شما در این نسخه می توانید به خاطر سلامتی و غیره ، صندوق ها را خُرد کنید .
اگه طبق همین منبع که قرار دادین ترجمه شده باشه که این قسمت هست :
You no longer struggle to open a chest, you just smash it now
این اشتباه ترجمه شده ، درستش اینه :
دیگه برای باز کردن صندوق تلاش نخواهید کرد (همون که تند تند R2 میزنیم ) ، دیگه از الان فقط خوردش میکنید

که با متنی که شما ترجمه کردید خیلی فرق داره و ربطی به جست و جو کردن واسه صندوق نداره

خیلی ممنون
 

Daemonis

Run Baby Run
کاربر سایت
Jan 3, 2009
7,028
نام
محمد امین
اطلاعات فوق العاده امیدوار کننده بود ولی همچنان چیزی از داستان که مهمترین فاکتور واسه من هست چیزی نگفته . ولی همین که از 1 و 2 الهام گرفته منو راضی میکنه
 

.: Darkness :.

کاربر سایت
Aug 1, 2010
905
نام
کیان
امیدوارم تو این نسخه بالاخره قضیه این خراشی که همیشه روی چشم راست کریتوس میبینیم مشخص شه چطور به وجود اومده!!!!:d .... چند ساله ذهن منو به خودش مشغول کرده!:d
 

GAME 0VER

کاربر سایت
Nov 29, 2007
395
نام
سعید
در این نسخه ما شاهد محیط های پهناور و باز نیستیم
یکی اینو واسه من تشریح کنه من متوجه نشدم
یعنی مثلا مثل نسخه ی سوم اون دور نماهاشو نداریم؟؟:-/
 

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,071
نسخه اول رو همین چند روز پیش دوباره بازی کردم و کلی هم طولش دادم و فکر نکنم بیشتر از 7،8 ساعت شده باشه. حالا نمیدونم چطوری 7 ساعت برای بازی کمه ! :D RPG که نیست !
GoW II دست کم +12 ساعت گیم‌پلی داره. RPG هم نیست. طراحی مراحل + پازل های پیچیده و باسهای زیاد و بجا داشته باشه مثل GoW II رفته روی 12-13 ساعت :D.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر