اطلاعات جديد Dark Souls 2 از مجله EDGE

hosseincode

کاربر سایت
Dec 15, 2007
832
dark-souls-2.jpg




  1. به گفته اج آنها 10 دقيقه از گيم پلي Dark Souls II را ديده اند كه از نظر گرافيكي جهش بزرگي محسوب ميشود. در زمينه نسل بعد بودن Dark Souls 2 با عناويني همچون Watch Dogs و Star Wars 1313 هم سطح است.
  2. Miyazaki كارگردان يا توليد كننده بازي نيست و فقط نقش ناظر يا سرپرست را دارد.
  3. هرچند او سرپرست بازي است ولي در مورد نحوه ساخت بازي تصميم گيري نميكند. او فقط ميخواهد مطمئن شود كه تيم سازنده بازي همه چيز را به موقع آماده سازند، زيرا آنها تجربه بدي از پچ هاي دارك سولز 1 دارند. همچنين او پيشنهاد داده به گيم پلي مبتني بر سروري كه در Demon's Souls بود برگردند.
  4. كارگردانان جديد، Tomohiro Shibuya و Yui Tanimura درواقع كاركنان خود From Software هستند كه قبلا نقش كارگردان سري Another Century’s Episode را برعهده داشتند. اين تصميم كه به جاي Miyazaki دو كارگردان جديد اضافه شوند تصميمي بود كه توسط هردوي From Software و Namco Bandai Games گرفته شد تا اين سري در مسيري تازه قدم بردارد.
  5. Miyazaki خودش به صورت تمام وقت روي كارگرداني يك بازي جديد كار ميكند. او نگفت كه اين بازي آيا يك IP جديد است يا ادامه بازي ديگري يا هر چيز ديگر.
  6. Dark Souls 2 ادامه مستقيم نسخه اول است و دنياي Open World هم اندازه نسخه اول خواهد داشت با اين تفاوت كه داراي محتواي بيشتري نسبت به آن خواهد بود.
  7. بازي در Lordran اتفاق نمي افتد. اسم دنياي بازي يك نكته كليدي در داستان بازي است. بنابراين اسم آن را بعدا اعلام خواهند كرد.
  8. يكي از چيزهايي كه Shibuya ميخواهد روي ان كار كند اكشن بازي است. به نظر او چون قبلا روي بازيهاي اكشن كار كرده است ميتواند به تيم در اين زمينه كمك كند.
  9. Shibuya همچنين ميگويد ميخواهد چيزهايي مثل سيستم Covenant را روشن تر و قابل دسترس تر بسازد. و نيز ميخواهد داستان و متن ها كمتر پيچيده باشند.
  10. او قول داده است نكات مخفي زيادي در داستان و دنياي بازي خواهد بود كه ممكن است در طول بازي از دستش بدهيد.
  11. ساخت بازي از سپتامبر سال پيش شروع شده و به صورت همزمان با پچ ها و DLC هاي نسخه اول ساخته ميشد.
  12. بازي در حال حاظر 25 درصد تكميل شده است، و تيم سازنده بازي به طور قابل توجهي بزرگتر از تيم سازنده نسخه اول است. كاركنان داخلي كه وظيفه ساخت دنياي بازي را برعهده دارند تقريبا دو برابر نسخه اول است.
  13. احتمال دارد بازي براي عرضه در سال 2013 آماده نشود.
  14. جهش بزرگ در كيفيت گرافيكي بازي اتفاق افتاده است. بازي در زمينه گرافيكي با Watch Dogs و Star Wars 1313 مقايسه ميشود. همه جا شاهد نورپردازي پويا و انيميشن هاي روان تر هستيم.
  15. طبيعت ناشناخته و مرموز بازيهاي قبلي به خاطر علاقه Miyazaki به افسانه ها و فانتزي هاي غربي در دوران كودكي برميگردد.
  16. Miyazaki از اينكه مجبور بود براي Dark Souls پچ ارائه كند نا اميد شده بود. زيرا فكر ميكرد قبل از اينكه بازي 100 درصد تكميل شود آن را منتشر كرده اند. Dark Souls 2 هنگام عرضه 100 درصد كامل خواهد بود.
  17. PVP مبتني بر سرور دوباره بازگشته است.
  18. گرافيك بازي به طرز شوك برانگيزي نزديك به تريلر VGA بازي است.
  19. به گفته Shibuya، يكي از كارگردانان بازي، قابليت بازيكن در تجزيه و تحليل مفهوم راهنمايي ها و مدارك غيرمستقيم، سختي بازي و چالش هايي كه بايد تجربه شوند را رقم خواهد زد.
  20. در طراحي محيطهاي نقشه بازي، هدف اصلي اين بود كه محيطهايي ساخته شود كه در دو بازي قبل وجود نداشته اند.
  21. صحبتهايي به ميان آمده كه نشان ميدهد سيستمي به بازي اضافه خواهد شد كه به بازيكن امكان ميدهد مداركي كه در طول بازي ياد گرفته آشكار كند.
  22. به گفته Shibuya قرار است در اوايل بازي انتخاب هاي گيمر محدود باشند تا ياد گرفتن بخش هاي جديد بازي آسان تر شود. سپس بعد از گذشتن زمان معيني بازيكن ناگهان طبيعت واقعي Dark Souls را تجربه خواهد كرد.

اسكن ها (روي عكسها كليك كنيد):









Source 1, Source 2

پ.ن: از بازي‌وود (بلاگ خودم)
 
آخرین ویرایش:

MaTrix PouYa

! The Berserker
کاربر سایت
Jul 27, 2008
3,276
نام
Pouya
برای PC تایید شده؟
من شماره قبل را که یه مقدار بیشتر نرفتم نه به خاطر اینکه سخت بود بلکه پورتش افتضاح بود که امیدوارم تو این شماره این طوری نباشه
 

Wander

کاربر سایت
Oct 2, 2006
6,292
نام
محمد
نمیدونم چه اصراری به این دارن که بازیشون بدون چک پوینت های رایج باشه که همه بهش عادت کردیم
خوب مثل بایوشاک این قابلیت رو به شکل آپشن بزارید درجه سختی بازی رو هم چندگانه کنید و تو درجه های بالا این قابلیت رو غیر فعال کنید. حالا ماهایی که حوصله این مدل سختی رو نداریم هیچی ولی با اینکار خودتون سود می کنید و شکی نیست که بیشتر می فروشید
 

kiya

کاربر سایت
Oct 30, 2006
3,332
نام
کیا
ممکنه 2013 ریلیز نشه و گرافیکش در حد WD ـه !
خوب پش بقول نیما Next Gen ـه دیگه :D

نمیدونم چه اصراری به این دارن که بازیشون بدون چک پوینت های رایج باشه که همه بهش عادت کردیم
خوب مثل بایوشاک این قابلیت رو به شکل آپشن بزارید درجه سختی بازی رو هم چندگانه کنید و تو درجه های بالا این قابلیت رو غیر فعال کنید. حالا ماهایی که حوصله این مدل سختی رو نداریم هیچی ولی با اینکار خودتون سود می کنید و شکی نیست که بیشتر می فروشید

رسما بازی رو نابود کنن دیگه ؟!
 
آخرین ویرایش:

Daemonis

Run Baby Run
کاربر سایت
Jan 3, 2009
7,028
نام
محمد امین
صحبتاش عجیب هایپ میکنه . ولی نسل بعدی بودنش قضیه رو خراب میکنه . شاید موقع عرضه نتونم بخرمش .

(فرض کن بشه 460 هزار تومن :D + 2.5 میلیون پول کنسول )
 

ccie

کاربر سایت
Jan 30, 2008
1,300
نام
xerxes
همچنين او پيشنهاد داده به گيم پلي مبتني بر سروري كه در Demon's Souls بود برگردند.
چرا؟به نظر من که این دو بازی رو جویدم x_x سیستم دارک سولز بهتر بود
 

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
Oct 5, 2008
9,334
نام
Ali
همچنين او پيشنهاد داده به گيم پلي مبتني بر سروري كه در Demon's Souls بود برگردند.
چرا؟به نظر من که این دو بازی رو جویدم x_x سیستم دارک سولز بهتر بود

فکر کنم منظورش سرور های آنلاین بازی باشه
 

GT5

کاربر سایت
Nov 4, 2010
821
نام
امين
احتمال 99 درصد واسه همین نسله
سال 2011 فکر نکنم کنسولهای سونی و ماکرو ساخته شده بودن،که بخوان بدنش به این شرکت
توی سایت اصلی بازی هم لوگوی PS3 و 360 و PC دیده میشه
پس واسه همین نسله:d
حالا این که بخوان هم واسه این نسل بدن بیرون هم نسل بعد که بحثش جداست:d
 

kiya

کاربر سایت
Oct 30, 2006
3,332
نام
کیا
فکر کنم منظورش سرور های آنلاین بازی باشه

آره چون سرورهای Demon's Souls یه چیز عجیب غریبی بود ! یادمه با یه ژاپنی و آمریکایی سه تایی منم که از ایران انگار با LAN وصل بودیم داشتیم با هم بازی میکردیم! :D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر