اطلاعاتی جدید از "Project Ragtag" آیا Visceral Games میتواند به استانداردهای Naughty Dog برسد؟

Reza Modanloo

کاربر سایت
با توجه به اینکه اطلاعات زیادی درمورد این عنوان تا به حال نشنیدیم و بعد از The Force Unleashed روی عناوینی با محوریت محتوایی Star Wars هیچ گونه تمرکزی نشده، و این درست از زمانی شروع شد که جورج لوکاس تصمیم به فروش نام تجاریش به Disney گرفت که در پی اون پروژه Star Wars 1313 هم قربانی متوقف کردن تمام پروژهای LucasArts توسط غول Mickey Mouse شد.

kc0f_star-wars-visceral-games.png


اما حالا EA با در دست داشتن حق ساخت بازی های کامپیوتری STAR WARS این بار تیمشون با پیوستن Amy Henning مارو شاهد داستانی عمیق مشابه آنچه Naughty Dog میسازه و میتونه دیدن چیزی مشابه اون که در !Galaxy far, far away بنیان گذاری شده بسیار هیجان انگیز باشه. با اتکا به صحبت های آقای Jason Ward سردبیر Visceral Games بازی که با اسم رمز "Ragtag" در حال حاضر نام برده میشود و اسم عنوان مشخص نیست داستانی "پیچیده" و "با کیفیت سینمایی" خواهد داشت، ارتباط قهرمان ها در داستان اصلی بسیار قوی خواهد بود و به لحاظ ساختاری نزدیک به هم هستند، داستان کمی پس از ماجراهای فیلم A New Hope و کمی قبل از Empire Strikes Back رخ میدهد.

همچنین به نظر میرسه Todd Stashwick یکی از نویسندگان "Ragtag Project" و تویسنده سریال هایی چون The Originals و Supernatural و Gotham صداپیشگی شخصیت اصلی بازی که نامش "Dodger" است را خواهد داشت. نام اصلی او Dodger نیست و این نام زمانی روی او گذاشته شد که با در رفتن از ملحق شدن به نیروهای امپراطوری مجبور شد وارد تشکیلات جرم و جنایت زیرزمینی بشه، مجبور شد خانه اش را در شرایط بسیار بدی ترک کنه، وقتی تصمیم به فرار گرفت امپراطوری برای سرش جایزه تایین کرد که اساسا برای مخفی شدن به قسمت های ناجور و عقب مونده ی کهکشان میره، یاد میگیره چجوری دلبری کنه و حاضر جواب باشه، به هر حال وضع زندگیش بعد از اینکه سرزمین مادریش "Alderaan" به وسیله نیروهای امپراطوری نابود میشه و خودش رو توی لیست سیاه افرادی که از اون سرزمین جون سالم به در بردن میبینه بدتر میشه (ایده این داستان از سری کامیک پرنسس Leia کمپانی Marvel گرفته شده)

وقتی شورشی ها ستاره ی مرگ [Death Star] رو نابود میکنن، نیروهای امپراطوری برای تلافی کردن به سمت لبه ی بیرونی [Outer Rim] متمرکز میشن جایی که نابودی پایگاه نبردها از اونجا نشات گرفته بود، این برای Dodger گرون تموم میشه اما بهش فرصت پول درآوردن رو میده، درگیری های جدید نیروهای امپراطوری با لبه ی بیرونی موجب تحریک سازمان های خلافکاری زیرزمینی و روش های جالب و تهدیدآمیز اونها برای Doger و هم میهنانش میشه و در نهایت دوستان زنجیروار یکی از پس از دیگری رو برمیگردونن و مجرم ها برای اولین بار تبدیل به خواسته ی قهرمانان برای کمک به نیروهای شورشی میشن، و اما ورود Dodger به داستان با فرصتی که برای همکاری با Jabba the Hut به دست میاره رخ میده، این کار بهش پولی که برای خط زدن نام خودش از لیست بازمانده های آلدرانیه امپراطوری فاسد نیاز داره رو میده، در همین حین هست که Dodger متوجه یه چیز وحشناک میشه که امپراطوری قصد داره با سلاحش به نزدیکی محل سکونتش حمله کنه و مجبورش کنه تا با گذشتش و نابودی سرزمین مادریش و اتفاقات پشت سرش روبرو بشه

به نظر میرسه داستان کاراکتر ما و ماجراجویی هاش خیلی مشابه دست پخت Amy Henning در Naughty Dog یعنی Nathan Drake است، همچنین Dodger از یک شلاق نوری [Whip-saber] که با یه قلاب برای حرکت دادن به دستش وصله به عنوان اسلحه اش استفاده میکنه که میتونه به این معنی باشه در Project Ragtag ما شمشیر نوری معروف [Lightsaber] رو نخواهیم داشت. حرکت اصلی اون در مبارزات به این صورت است که با دست چپش قلاب شلاق نوریش فعال میکنه و دشمن رو گیر میندازه و با کُلتی که توی دست راستش هست اونارو به چنگال فراموشی مسیپاره، انواع مختلفی از این شکل اسلحه ها هست که ممکنه به این معنی باشه که دارن چیزای زیادی رو به صورت مفهومی در میارن و یا ممکنه که به صورت DLC یا قابل به دست آوردن در خود بازی قرارشون بدن، به هر حال اون از "طناب جادویی" و کُلتش برای متوقف کردن بی رحمی دشمنانش استفاده میکنه.
به نظر میرسه Dodger و همدستاش در کل خاص به نظر میرسن و من خوشحالم وضعیتی مثل Star Wars: Shadow of the Empire و Dash Rendar نداریم فقط با این فرق که Dodger بخواد جای Han Solo باشه، سرگذشتش و حرکتش برای جلوگیری از یک فاجعه و انتقام گیری از قاتلین اُستادش ازش یه قهرمان خوب Star Wars میسازه.

پی نوشت: البته Jason اشاره کرده تمام این اطلاعات که روی بلاگش پست کرده کاملا دقیق هستند ولی ممکنه به دلیل طبیعت بازی ها تا زمان عرضه بازی تغییرات کوچکی نیز به وجود بیاد.

منبع: کانال تلگرامی PlayStationCenter@​
 
آخرین ویرایش:
متاسفانه با توجه به شواهد و مجموع خروجی های استدیو نمیشه به این نتیجه رسید. چون به همراه امی هنینگ، جاستین ریچموند (کارگردان بازی)، جیکوب مینکوف (لید دیزاینر)، تیلور کوراساکی (نریتیو دیزاینر) و یه سری از لیدهای آرت تیم هم جدا شدن. و محصول نهایی نشون میده بسیاری از ایده های اولیه کنار گذاشته شدن. مثل اون قضیه سیل و باغ عدن و ... البته بعدها یکی تو توییتر گفته بود که امی بهش گفته داستان UC4 ّیشترش همونی هست که من نوشته بودم. در کل حجم خروجی ها و صحبت هایی که بعدش شد نشون میده مشکل اصلی تو روند ساخت UC4 بوده.
هر چی که هست با دعوا و دلخوری نرفته چون یکی توییت کرده بود در مورد نیل دراکمن. مضمونش یادم نیست ولی تقریبا این بود که اون یهودی کثیف جای ایمی رو تو نوتی گرفته و اینا. که ایمی سریع واکنش نشون داد که اصلااسم منو با این هیت اسپیچ مرتبط نکنید و هنوز بخش بزرگی از من تو UC4 هست. رابطشون خوبه. حالا من خودم خدس میزنم قضیه برمیگرده به تغییر سبکی و بازی سازی نوتی بعد از تلو. احتمالا ایمی دیده که مسیری که نوتی داره میره خیلی با سلیقش جور نست. از اونورم پیشنهاد وسوسه کننده داشته و رفته.
از اونور استیگ رو هم EA رو هوا زد. مشخصه که خیلی وقت بوده این دونفر رو نشون کرده بودن
 
  • Like
Reactions: Reza Modanloo
هر چی که هست با دعوا و دلخوری نرفته چون یکی توییت کرده بود در مورد نیل دراکمن. مضمونش یادم نیست ولی تقریبا این بود که اون یهودی کثیف جای ایمی رو تو نوتی گرفته و اینا. که ایمی سریع واکنش نشون داد که اصلااسم منو با این هیت اسپیچ مرتبط نکنید و هنوز بخش بزرگی از من تو UC4 هست. رابطشون خوبه. حالا من خودم خدس میزنم قضیه برمیگرده به تغییر سبکی و بازی سازی نوتی بعد از تلو. احتمالا ایمی دیده که مسیری که نوتی داره میره خیلی با سلیقش جور نست. از اونورم پیشنهاد وسوسه کننده داشته و رفته.
از اونور استیگ رو هم EA رو هوا زد. مشخصه که خیلی وقت بوده این دونفر رو نشون کرده بودن

منم دقیقا اون توییت رو یادمه. یارو گفته بود امی بهش گفته اصل داستان UC4 رو من نوشتم و نیل داره باهاش پز میده، امی هم واکنش نشون داد.... خلاصه به نظر من که با دعوا رفتن!:دی حدس من این بوده که تیم جاستین و امی UC4 ای که ساخته بودن کیفیت قابل قبول رو نداشته و بروس و نیل امدن ازشون ایراد گرفتن. اوان ولز هم از بروس و نیل حمایت کرده و اینا هم گذاشتن رفتن. چون یبار خود نیل از اوان ولز تشکر کرد که ازشون حمایت کرده و پشتشون در امده!
 
الان تعاريفي از امي ميشنوه ادم حس عجيبي پيدا ميكنه! اينطور كه پيداست بايد مدير استوديو كه هيچي الان بايد جاي شان ليدني ، چيزي باشه نه اينكه مجبور بشه استوديو رو هم ترك كنه ،انچارتد ٣ بازي خيلي خوبي بود خودمم خيلي ازش لذت بردم ولي اصلا در مقام مقايسه با اثار ديگ ناتي داگ نيست ! تا اونجا هم كه يادم مياد بروس ليد انچارتد دو بود و هينينگ بعد از اون و ليد گروه نويسندگي بود ! سر انچارتد ٢ هم نيل اختلافاتي داشت با هينينگ
اينكه نيل زير دست هينينگ شكوفا شده شوخي به حسابش ميارم ! تو هنر هاي تجسمي تا استعداد ذاتي نداشته باشي مهم نيست با كي و كجا كار كرده باشي هيچوقت به جايي نميرسي ! الان داريم نتيجه رو ميبينيم كه كدومشون واقعا بهتر بوده
پيش كشيدن متا اينجاها خوبه ، جاهاي ديگه معني نميده ! من خيلي جاها ديدم كه بازي هاي با متاي ٩٢ رو اشغال مضخرف خطاب كردن هيچ كسم مخالفتي نكرد هيچ ، لايكم ميشد
يا بهتر بگم جوگيري منتقدين:-?:D
 
منم دقیقا اون توییت رو یادمه. یارو گفته بود امی بهش گفته اصل داستان UC4 رو من نوشتم و نیل داره باهاش پز میده، امی هم واکنش نشون داد.... خلاصه به نظر من که با دعوا رفتن!:D حدس من این بوده که تیم جاستین و امی UC4 ای که ساخته بودن کیفیت قابل قبول رو نداشته و بروس و نیل امدن ازشون ایراد گرفتن. اوان ولز هم از بروس و نیل حمایت کرده و اینا هم گذاشتن رفتن. چون یبار خود نیل از اوان ولز تشکر کرد که ازشون حمایت کرده و پشتشون در امده!

به هرحال ولی بعد از رفتنش یه هُل اساسی دادن آنچارتد رو
ایمی میبود بعید میدونم 4 اینقدر خوب از آب درمیومد
 
هیت ورزیدن فن‌های سونی به یکی از خالقین Uncharted هم دیدم!:D دیگه فکر نکنم چیزی تو این دنیا بتونه من رو متعجب کنه:D
تا ديروز كه فن هاي سوني فن هاي بي منطقي بودن كه هر چي از جانب سوني مياد ميپرستند ! چطوره كه الان از انتقاد كردن همين فن ها هم ناراحت و بهت زده شديد؟
با اين تغيير مواضع گاه و بي گاه بعضي دوستانم خيلي وقته چيزي منو متعجب نميكنه
 
  • Like
Reactions: mahdi-ps4
تا ديروز كه فن هاي سوني فن هاي بي منطقي بودن كه هر چي از جانب سوني مياد ميپرستند ! چطوره كه الان از انتقاد كردن همين فن ها هم ناراحت و بهت زده شديد؟
با اين تغيير مواضع گاه و بي گاه بعضي دوستانم خيلي وقته چيزي منو متعجب نميكنه
همون دیگه، حالا که دیگه امی هنینگ از جانب سونی نیست یهو پرستش نمی شه و بازی هاش می شن "معمولی":D
پ.ن: البته اینکه چرا فن های بقیه دارن از انحصاری شما در مقابل خودتون دفاع می کنن باید در موردش بحث بشه:))
 
همون دیگه، حالا که دیگه امی هنینگ از جانب سونی نیست یهو پرستش نمی شه و بازی هاش می شن "معمولی":D
پ.ن: البته اینکه چرا فن های بقیه دارن از انحصاری شما در مقابل خودتون دفاع می کنن باید در موردش بحث بشه:))
نظر من در مورد انچارتد ٤ از انچارتد ٣ هم بد تره ( نه اينكه بگم بازي بدي هستن ولي من به شخصه با خيلي خوب و عالي از جانب ناتي راضي نميشم ،
كلا روزي كه اون اخبار اومد كه يه عده جدا شدن و بروس و نيل رفتن سر انچارتد در حالي كه اكثرا جشن گرفته بودن ، ضد حال ترين روز گيمي من بود . رسما دو قدم به عقب بود
اگه بازم دنبال اين بازي راه نمي افتادن ناتي بعد كذشتن سه سال و نيم از نسل فقط يه بازي بيرون نداده بود و تا بخواد بازي بعدي بياد پنج سالم رد ميكنه ! در حالي كه اگه قيد انچارتد رو ميزدن حداقلش يه ip جديد و tlou 2 رو تجربه كرده بوديم
................
قسمت دوم هم با اين كه شگفت انگيزه ولي اولين باز نيست رخ ميده پس زياد متعجب نشدم
 
amy hennig همچین بازی ساز شاخی هم نیست که اینا رو به nd برسونه اگه بود که بعد از افتضاح انچارتد3 از nd نمیرفت
عجب زیاده روی کردم:| شاید uc3 هنوزم از نظر من یه بازی معمولی بود ولی بازی های قدیمی امی هنینگ واقعا خوب بودن حالا وارد بحث این که چه کسایی بیشترین تاثیر رو خارق العاده بود uc2 داشتن نمیشم:Dحالا که یادم میاد خیلی هم با sr خاطره دارم خیلی هم علاقه مندم یه بار دیگه شخصیت رازیل (این بود) ببینم
این sw که داره میسازه اپن ورلده؟
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or