اطلاعاتی جدید از "Project Ragtag" آیا Visceral Games میتواند به استانداردهای Naughty Dog برسد؟

Reza Modanloo

کاربر سایت
با توجه به اینکه اطلاعات زیادی درمورد این عنوان تا به حال نشنیدیم و بعد از The Force Unleashed روی عناوینی با محوریت محتوایی Star Wars هیچ گونه تمرکزی نشده، و این درست از زمانی شروع شد که جورج لوکاس تصمیم به فروش نام تجاریش به Disney گرفت که در پی اون پروژه Star Wars 1313 هم قربانی متوقف کردن تمام پروژهای LucasArts توسط غول Mickey Mouse شد.

kc0f_star-wars-visceral-games.png


اما حالا EA با در دست داشتن حق ساخت بازی های کامپیوتری STAR WARS این بار تیمشون با پیوستن Amy Henning مارو شاهد داستانی عمیق مشابه آنچه Naughty Dog میسازه و میتونه دیدن چیزی مشابه اون که در !Galaxy far, far away بنیان گذاری شده بسیار هیجان انگیز باشه. با اتکا به صحبت های آقای Jason Ward سردبیر Visceral Games بازی که با اسم رمز "Ragtag" در حال حاضر نام برده میشود و اسم عنوان مشخص نیست داستانی "پیچیده" و "با کیفیت سینمایی" خواهد داشت، ارتباط قهرمان ها در داستان اصلی بسیار قوی خواهد بود و به لحاظ ساختاری نزدیک به هم هستند، داستان کمی پس از ماجراهای فیلم A New Hope و کمی قبل از Empire Strikes Back رخ میدهد.

همچنین به نظر میرسه Todd Stashwick یکی از نویسندگان "Ragtag Project" و تویسنده سریال هایی چون The Originals و Supernatural و Gotham صداپیشگی شخصیت اصلی بازی که نامش "Dodger" است را خواهد داشت. نام اصلی او Dodger نیست و این نام زمانی روی او گذاشته شد که با در رفتن از ملحق شدن به نیروهای امپراطوری مجبور شد وارد تشکیلات جرم و جنایت زیرزمینی بشه، مجبور شد خانه اش را در شرایط بسیار بدی ترک کنه، وقتی تصمیم به فرار گرفت امپراطوری برای سرش جایزه تایین کرد که اساسا برای مخفی شدن به قسمت های ناجور و عقب مونده ی کهکشان میره، یاد میگیره چجوری دلبری کنه و حاضر جواب باشه، به هر حال وضع زندگیش بعد از اینکه سرزمین مادریش "Alderaan" به وسیله نیروهای امپراطوری نابود میشه و خودش رو توی لیست سیاه افرادی که از اون سرزمین جون سالم به در بردن میبینه بدتر میشه (ایده این داستان از سری کامیک پرنسس Leia کمپانی Marvel گرفته شده)

وقتی شورشی ها ستاره ی مرگ [Death Star] رو نابود میکنن، نیروهای امپراطوری برای تلافی کردن به سمت لبه ی بیرونی [Outer Rim] متمرکز میشن جایی که نابودی پایگاه نبردها از اونجا نشات گرفته بود، این برای Dodger گرون تموم میشه اما بهش فرصت پول درآوردن رو میده، درگیری های جدید نیروهای امپراطوری با لبه ی بیرونی موجب تحریک سازمان های خلافکاری زیرزمینی و روش های جالب و تهدیدآمیز اونها برای Doger و هم میهنانش میشه و در نهایت دوستان زنجیروار یکی از پس از دیگری رو برمیگردونن و مجرم ها برای اولین بار تبدیل به خواسته ی قهرمانان برای کمک به نیروهای شورشی میشن، و اما ورود Dodger به داستان با فرصتی که برای همکاری با Jabba the Hut به دست میاره رخ میده، این کار بهش پولی که برای خط زدن نام خودش از لیست بازمانده های آلدرانیه امپراطوری فاسد نیاز داره رو میده، در همین حین هست که Dodger متوجه یه چیز وحشناک میشه که امپراطوری قصد داره با سلاحش به نزدیکی محل سکونتش حمله کنه و مجبورش کنه تا با گذشتش و نابودی سرزمین مادریش و اتفاقات پشت سرش روبرو بشه

به نظر میرسه داستان کاراکتر ما و ماجراجویی هاش خیلی مشابه دست پخت Amy Henning در Naughty Dog یعنی Nathan Drake است، همچنین Dodger از یک شلاق نوری [Whip-saber] که با یه قلاب برای حرکت دادن به دستش وصله به عنوان اسلحه اش استفاده میکنه که میتونه به این معنی باشه در Project Ragtag ما شمشیر نوری معروف [Lightsaber] رو نخواهیم داشت. حرکت اصلی اون در مبارزات به این صورت است که با دست چپش قلاب شلاق نوریش فعال میکنه و دشمن رو گیر میندازه و با کُلتی که توی دست راستش هست اونارو به چنگال فراموشی مسیپاره، انواع مختلفی از این شکل اسلحه ها هست که ممکنه به این معنی باشه که دارن چیزای زیادی رو به صورت مفهومی در میارن و یا ممکنه که به صورت DLC یا قابل به دست آوردن در خود بازی قرارشون بدن، به هر حال اون از "طناب جادویی" و کُلتش برای متوقف کردن بی رحمی دشمنانش استفاده میکنه.
به نظر میرسه Dodger و همدستاش در کل خاص به نظر میرسن و من خوشحالم وضعیتی مثل Star Wars: Shadow of the Empire و Dash Rendar نداریم فقط با این فرق که Dodger بخواد جای Han Solo باشه، سرگذشتش و حرکتش برای جلوگیری از یک فاجعه و انتقام گیری از قاتلین اُستادش ازش یه قهرمان خوب Star Wars میسازه.

پی نوشت: البته Jason اشاره کرده تمام این اطلاعات که روی بلاگش پست کرده کاملا دقیق هستند ولی ممکنه به دلیل طبیعت بازی ها تا زمان عرضه بازی تغییرات کوچکی نیز به وجود بیاد.

منبع: کانال تلگرامی PlayStationCenter@​
 
آخرین ویرایش:
:|
خوبه که بدونی هنینگ نویسنده ارشد و سر تیم سازنده U2 بوده ایشون کارگردان ارشد U هم بودن
میدونم ولی اینم باید در نظر گرفت که نیل دراکمن هم تو داستان بازی نقش داشت من نگفتم u3 خیلی بد بود ولی در حد قسمت 2 نبود
اگه دوستان ناراحت میشن پستام پاک کنم چون هیچ علاقه ای به ادامه بحث درباره ی نظرات شخصی ندارم:))
 
  • Like
Reactions: Reza Modanloo
انچارتد مشكل عدم مديريت و هماهنگي اجزا و همچنين لول ديزاين داشت ! ديگ خبري از مراحل هيجان انگيز و متنوع شماره ٢ هم نبود
فقط لوكيشن ها عوض ميشد وگرنه تنوع خاصي تو گيم پلي نميدادن
............
از طرفي من يه جا خوندم اينا اول كانسپت ها رو طرح ريزي كردن بعد براش داستان نوشتن
خلاصه انچارتد ٣ با اينكه بازم بازي خوبي بود (به هر حال از فرمول هاي اصلي انچارتد استفاده ميكرد ) ولي اصلا خوب مديريت نشده بود و توش هصوصا گيم پلي خلاقيت هم به خرج نداده بودن.
براي همين خيليا به اين نتيجه رسيدن كه امي در سطح ساير نوابغ ناتي نيست !
انچارتد ٤ معلوم نيست داشت به سمت چه فاجعه اي ميرفت كه بروس و نيل به جاي پروژه هاي خودشون مجبور شدن بيان اين رو جمع كنن!
..............
استار وارز داستان بزرگ و عميق و جذابي داره با يه يونيورس با كلي لوكيشن ! اگه بتونن گيم پلي و لول ديزاين خوبي براش طراحي كنن ميتونه عنوان مطرحي بشه
 
:| ببین هر کی یه نظری داره بنظر من uncharted 3 نسبت به 2 فقط پیشرفت گرافیکی داشت گیم پلیش پیشرفتی که نداشت بدترم شد داستانشم که تو دیوار بود
سوال بعدی داستان بازی؟ چی بود خواهشا کم تر ترول کن=))
ترول؟
Uncharted 3 اونفدری که نسخه دوم نسبت به شماره اول پیشرفت غیرقابل باوری کرده بود،پیشرفت خاصی نداشت، همین.
این که هنینگ گند زد و بعدشم رفت، هیچکدوم از این خبرها نبود، هنینگ تو پروسه ساخت نسخه چهارم از تیم جدا شد، اونهم 100 درصد مطمئن نیستیم که داستان واقعا چی بوده.
نوشتن داستان و کارگردانی Soul Reaver تو اون سالهابنظرم بارها از کارهایی تجاری مثل Uncharted ارزش و اعتبارش بالاتره.
همین کافیه برای یک عمر اعتبار و شخصیت کاری.
=============
اینکه تو E3 هیچکدوم از استودیوها پروژه های استاروارز رو نشون ندادن اولش برام عجیب بود، ولی بعد یاد معرفی های بتلفیلد افتادم که همایشی بوده برا خودش.
بنظرم معرفی حداقل یکی از بازیها رو گذاشته برا ایونت استاروارز یا همچین چیزی، مطمئنا اینقدر IP بزرگی هست که کاملا دیده بشه.
دیگه EA خیلی داره چراغ خاموش حرکت میکنه، امیدوارم هرچه زودتر خبری چیزی از بازیها بیاد.
 
آخرین ویرایش:
دیگه من از همون ۱۰ ساله پیش تا الان که تو BC فعالیتی نداشتم همیشه همینطوری مینوشتم عادت کردم شما ببخش :D

آقا پیام هات رو باید زیر نقل قول بنویسی:D نیم ساعت داشتم فکر می کردم این چیزایی که نوشتی چه ربطی به متن نقل قول بالاشون داشتن:D

خانوم Hanning در حاشیه E3 گفته بود که علت عدم حضورشون برمیگرده به اینکه امسال رو EA برای درخشش Battlefront II برنامه ریزی کرده بنابراین بعیده نمایشی غیر از اون رو طی باقیمانده سال جاری شاهد باشیم.

اینکه تو E3 هیچکدوم از استودیوها پروژه های استاروارز رو نشون ندادن اولش برام عجیب بود، ولی بعد یاد معرفی های بتلفیلد افتادم که همایشی بوده برا خودش.
بنظرم معرفی حداقل یکی از بازیها رو گذاشته برا ایونت استاروارز یا همچین چیزی، مطمئنا اینقدر IP بزرگی هست که کاملا دیده بشه.
دیگه EA خیلی داره چراغ خاموش حرکت میکنه، امیدوارم هرچه زودتر خبری چیزی از بازیها بیاد.
 
خیر بازیسازی کار انفرادی و تکی نیست کار گروهی هست ناتی داگم فقط نیل دراکمن و بروس نیستت یک تیم بسیار مستعد و قدرتمند دارن اینا هم سر تیم هستن و لیدر که درست تیم هدایت میکنن راکستارم همین طور لیدر مهمه ولی کیفیت تیم هم مهمه سم لیک هم لیدر توانایی هست ولی تیمش زیاد قوی نیستن تو رمدی
 
  • Like
Reactions: Reza Modanloo
چرا نشناسم :| خوبم میدونم از افراد تاثیر گذار روی انچارتد بود قبلا هم تو کریستال داینامیک روی سول ریور (درست گفتم) کار میکرد که خیلی هم موفق بود قبلشم تو ea یه بازی از مایکل جردن برای snes ساخته بود درسته بازی ساز خوبیه ولی با زحمت تمام همچین گند قشنگی به انچارتد زد:*

خوب وقتی در مورد شخصی و یا موضوعی اطلاعات نداری حتما نباید نظر بدی. ایشون از افراد تاثیر گذار UC نبودن بلکه Creative Director سری UC بودن، یعنی ایشون ساختن بازیو و خصوصا تو UC2 لید یک تیم 150 نفره بودن. بعد میشه بیای اینجا بگی چه گندی به UC زده شده که ما هم روشن بشیم؟ به UC2 با متای 96 گند زده یا به UC3 با متای 92؟ اصلا کی به UC گند خورده که هیچ کس جز جناب عالی خبر نداره؟

براي همين خيليا به اين نتيجه رسيدن كه امي در سطح ساير نوابغ ناتي نيست !

قبل از اینکه اون خیلی ها اصلا بدونن نیل دراکمنی وجود داره امی هنینگ UC2 رو ساخت و امثال همین نیل دراکمن هم زیر دست ایشون رشد کردن. چه در نویسندگی و چه در دیزاین.

بعد یجور دارید درمورد UC3 صحبت میکنید که هرکی ندونه فکر میکنه یه بازی درجه دو شکست خوردس! اتفاقا برعکس از نظر خیلی از فن های UC کامل و پخته ترین شماره بازی همین ایشونه. مثلا تنها شماره از UC که تونسته از IGN امتیاز کامل بگیره UC3 هست!! تنها مساله اینه که UC3 نسبت به UC2 اون جهش بین UC2 و UC1 رو نداشت که کاملا طبیعیه. نسل قبل دیگه جا نداشت بیان یه UC جدید که خیلی بهتر از UC2 باشه بسازن. ضمن اینکه سر UC3 یه احمق جدیدی به اسم AV Club ظهور کرد که به بازی 5 داد گند زد به متا!:دی
 
آخرین ویرایش:
ب
خوب وقتی در مورد شخصی و یا موضوعی اطلاعات نداری حتما نباید نظر بدی. ایشون از افراد تاثیر گذار UC نبودن بلکه Creative Director سری UC بودن، یعنی ایشون ساختن بازیو و خصوصا تو UC2 لید یک تیم 150 نفره بودن. بعد میشه بیای اینجا بگی چه گندی به UC زده شده که ما هم روشن بشیم؟ به UC2 با متای 96 گند زده یا به UC3 با متای 92؟ اصلا کی به UC گند خورده که هیچ کس جز جناب عالی خبر نداره؟



قبل از اینکه اون خیلی ها اصلا بدونن نیل دراکمنی وجود داره امی هنینگ UC2 رو ساخت و امثال همین نیل دراکمن هم زیر دست ایشون رشد کردن. چه در نویسندگی و چه در دیزاین.

بعد یجور دارید درمورد UC3 صحبت میکنید که هرکی ندونه فکر میکنه یه بازی درجه دو شکست خوردس! اتفاقا برعکس از نظر خیلی از فن های UC کامل و پخته ترین شماره بازی همین ایشونه. مثلا تنها شماره از UC که تونسته از IGN امتیاز کامل بگیره UC3 هست!! تنها مساله اینه که UC3 نسبت به UC2 اون جهش بین UC2 و UC1 رو نداشت که کاملا طبیعیه. نسل قبل دیگه جا نداشت بیان یه UC جدید که خیلی بهتر از UC2 باشه بسازن. ضمن اینکه سر UC3 یه احمق جدیدی به اسم AV Club ظهور کرد که به بازی 5 داد گند زد به متا!:D

UC3 نسبت به 2 از نظر داستانی رشد نداشت مشکل اینجا بود.
شخصیت پردازیای عجیب غریب و دم دستی داشت , مارگو کی بود؟! پیش زمینه داد؟ چقدر بهش پرداخت؟! تالبوت چی
انتاگونیست درستی نداشت در درجه ی اول
در نهایت هم نقاط انطباق خیلی زیادی با شماره ی دوم داشت با این تفاوت که گیم پلی خیلی منعطف تر شده بود و حالا خیلی متنوع تر بود.باز ولی مشکل این بود که هدف نهاییش رو خوب تعریف نکرد.
4 ساعت آخر بازی کامل شبیه شماره ی دوم بود.
گم شدن دریک توی صحرا = گم شدن دریک توی برف و چپ کردن قطار
دزدیده شدن سالی توسط تالبوت توی شماره 3 توسط تالبوت و مارگو = گم و گور شدن سالی
نجات سالی
رسیدن به شیمبالا = رسیدن به شهر گمشده
رسیدن به مرکز اصلی شهرها
اینترفیر کردن با بدمن ها
خراب شدن شیمبالا = خراب شدن شهر گمشده

با اینحال بازی بدی نمیشه گفت بود.ایرادی اگر قرار باشه گرفت و تقصیری گردن کسی انداخت , باید گفت که استدیو انتظارات رو بالا برد و 3 اونطوری که آدم انتظار داشت ظاهر نشد شاید (شاید)
کاملا عنوان سرگرم کننده ای بود ولی بازم از یه عنوان اکشن و سرگرم کننده ی توخالی پاش رو فراتر نمیذاشت . اتفاقی که توی شماره ی چهارم خیلی خوب برطرف کردن.
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Reza Modanloo
ب


UC3 نسبت به 2 از نظر داستانی رشد نداشت مشکل اینجا بود.
شخصیت پردازیای عجیب غریب و دم دستی داشت , مارگو کی بود؟! پیش زمینه داد؟ چقدر بهش پرداخت؟! تالبوت چی
انتاگونیست درستی نداشت در درجه ی اول
در نهایت هم نقاط انطباق خیلی زیادی با شماره ی دوم داشت با این تفاوت که گیم پلی خیلی منعطف تر شده بود و حالا خیلی متنوع تر بود.باز ولی مشکل این بود که هدف نهاییش رو خوب تعریف نکرد.
4 ساعت آخر بازی کامل شبیه شماره ی دوم بود.
گم شدن دریک توی صحرا = گم شدن دریک توی برف و چپ کردن قطار
دزدیده شدن سالی توسط تالبوت توی شماره 3 توسط تالبوت و مارگو = گم و گور شدن سالی
نجات سالی
رسیدن به شیمبالا = رسیدن به شهر گمشده
رسیدن به مرکز اصلی شهرها
اینترفیر کردن با بدمن ها
خراب شدن شیمبالا = خراب شدن شهر گمشد

من اتفاقا قبلا یبار خودم یه نیمچه مقاله ای نوشته بودم اینجا درباری نریتیو UC3 که تقریبا همون UC2 بود و یه روند مشابه رو تکرار میکرد. این غیر قابل انکاره. اما ایده های جالب خودش رو هم داشت. مثل فلش بکی که به نیت میزد. و در مجموع داستانی که داشت خیلی خوب و قابل قبول بود. فقط با یک نگاه خیلی سخت گیرانه میشه این هارو ایراد دونست. هرچند که باید در مقابل این رو هم در نظر بگیریم که در موارد دیگه رشد داشت و در کل یه UC خیلی خوب و لذت بخش بود. گفتم که از نظر خیلی ها هم UC3 بهترین شماره از بازی بوده. اما به فرض هم که نبوده، من نمیخوام بگم UC3 بی ایراده یا کسی حق نداره به مشکلات بازی اشاره نکنه. سوال من اینجاست که این گند زدنه دقیقا کجاست؟ این دوستمون میگه امی هنینگ گند زد به آنچارتد منم برای سوال پیش امده که دقیقا کی اینکارو کرد؟
 
من كه اصلا علاقه اى به فيلم ها و قصه هاى SW ندارم ولى با شناختى كه از EA دارم اگه يكى از عنواناش بيش از انتظار موفق بشه كل سياستش رو تو بقيه بازى هاش هم تغيير ميده، اميدوارم همينجور كه گفته شده يه عنوان بدون نقص با داستان قوى ببينيم كه بقيه عنوان هاى EA كه از كمبود داستان غنى رنج ميبرن رو يه هُلى بده.
 
  • Like
Reactions: Reza Modanloo
من اتفاقا قبلا یبار خودم یه نیمچه مقاله ای نوشته بودم اینجا درباری نریتیو UC3 که تقریبا همون UC2 بود و یه روند مشابه رو تکرار میکرد. این غیر قابل انکاره. اما ایده های جالب خودش رو هم داشت. مثل فلش بکی که به نیت میزد. و در مجموع داستانی که داشت خیلی خوب و قابل قبول بود. فقط با یک نگاه خیلی سخت گیرانه میشه این هارو ایراد دونست. هرچند که باید در مقابل این رو هم در نظر بگیریم که در موارد دیگه رشد داشت و در کل یه UC خیلی خوب و لذت بخش بود. گفتم که از نظر خیلی ها هم UC3 بهترین شماره از بازی بوده. اما به فرض هم که نبوده، من نمیخوام بگم UC3 بی ایراده یا کسی حق نداره به مشکلات بازی اشاره نکنه. سوال من اینجاست که این گند زدنه دقیقا کجاست؟ این دوستمون میگه امی هنینگ گند زد به آنچارتد منم برای سوال پیش امده که دقیقا کی اینکارو کرد؟

نه گند زدن که نیست بابا
صرفا چون خودشون انتظاراتمون رو بردن بالا دلیل نمیشه بیایم بگیم گند زدن.
شاید اصلا یکی از دلایل خروج ایمی هنینگ هم همین بود و فکر کرده که اگه بمونه ممکنه بیفته توی لوپ
اتفاقا همین اواخر من هم بازیها رو دوباره بازی کردم ، هم اتفاقی داشتم فیلم های ایندیانا جونز رو میدیدم. توی یه سری مصاحبات اسپیلبرگ و لوکاس میگفتن توی فرنچایزهای این شکلی آدم ناخودآگاه میفته توی یک سری فرمولهایی که خودش اول برای خودش تعریف می کنه و هربار تکرارشون می کنه چون موفقیت آمیز بوده و اگه حواست نباشه اینقدر تکرارش می کنی که مخاطبت دیگه هیجان زده نمیشه چون اون هم فرمولت رو یاد میگیره واسه همین بین نسخه های مختلفمون آدم های خیلی زیادی رو تغییر می دادیم و لوکاس هم مدام با نویسنده های مختلفی همکاری می کرد و اصلا نمیترسید که کسی جاش رو بگیره.و اتفاقا هم میگفت که یه هنرمند هیچ وقت خودش رو مهمتر از اثر نمیدونه و اگر حضورش توی اثر خدشه ای وارد کنه بدون تردید خودش رو کنار میکشه ...

من خیلی دوست دارم اینجوری فکر کنم که هنینگ بخاطر اینکه بتونن کارهای جدیدتری انجام بدن پروژه رو داده به بروس نه اینکه بندازنش بیرون یا بروس بیاد گند کسِ دیگه ای رو جمع کنه
 
خوب وقتی در مورد شخصی و یا موضوعی اطلاعات نداری حتما نباید نظر بدی. ایشون از افراد تاثیر گذار UC نبودن بلکه Creative Director سری UC بودن، یعنی ایشون ساختن بازیو و خصوصا تو UC2 لید یک تیم 150 نفره بودن. بعد میشه بیای اینجا بگی چه گندی به UC زده شده که ما هم روشن بشیم؟ به UC2 با متای 96 گند زده یا به UC3 با متای 92؟ اصلا کی به UC گند خورده که هیچ کس جز جناب عالی خبر نداره؟



قبل از اینکه اون خیلی ها اصلا بدونن نیل دراکمنی وجود داره امی هنینگ UC2 رو ساخت و امثال همین نیل دراکمن هم زیر دست ایشون رشد کردن. چه در نویسندگی و چه در دیزاین.

بعد یجور دارید درمورد UC3 صحبت میکنید که هرکی ندونه فکر میکنه یه بازی درجه دو شکست خوردس! اتفاقا برعکس از نظر خیلی از فن های UC کامل و پخته ترین شماره بازی همین ایشونه. مثلا تنها شماره از UC که تونسته از IGN امتیاز کامل بگیره UC3 هست!! تنها مساله اینه که UC3 نسبت به UC2 اون جهش بین UC2 و UC1 رو نداشت که کاملا طبیعیه. نسل قبل دیگه جا نداشت بیان یه UC جدید که خیلی بهتر از UC2 باشه بسازن. ضمن اینکه سر UC3 یه احمق جدیدی به اسم AV Club ظهور کرد که به بازی 5 داد گند زد به متا!:D
منظورم از تاثیر گذار همون خالقین بود که ننوشتم:))باشه قبول کردم اطلاعاتم کافی نبود اصن uc3 هم مشکلی نداشت همه چی عالی بود اگه بیخیال میشی:D
 
  • Like
Reactions: Reza Modanloo
من خیلی دوست دارم اینجوری فکر کنم که هنینگ بخاطر اینکه بتونن کارهای جدیدتری انجام بدن پروژه رو داده به بروس نه اینکه بندازنش بیرون یا بروس بیاد گند کسِ دیگه ای رو جمع کنه

متاسفانه با توجه به شواهد و مجموع خروجی های استدیو نمیشه به این نتیجه رسید. چون به همراه امی هنینگ، جاستین ریچموند (کارگردان بازی)، جیکوب مینکوف (لید دیزاینر)، تیلور کوراساکی (نریتیو دیزاینر) و یه سری از لیدهای آرت تیم هم جدا شدن. و محصول نهایی نشون میده بسیاری از ایده های اولیه کنار گذاشته شدن. مثل اون قضیه سیل و باغ عدن و ... البته بعدها یکی تو توییتر گفته بود که امی بهش گفته داستان UC4 ّیشترش همونی هست که من نوشته بودم. در کل حجم خروجی ها و صحبت هایی که بعدش شد نشون میده مشکل اصلی تو روند ساخت UC4 بوده.
 
آنچارتدی که امی میساخت مطمئنا نمیتونست سیر فضایی امتیازات و موفقیت‌های این سری رو حفظ تکرار کنه برای همین بعد از بیش از یک سال کل ساخته‌های تیم امی را بیرون ریختن و بازی رو از نو ساختن.
 
  • Like
Reactions: Reza Modanloo
جان ویک رو وقتی Excommunicado کردن کمتر دشمن داشت از امی هنینگی که از ناتی داگ رفته:)) یادمه سر 1-2 نمره اختلاف متا گیرز 3 رو خورد خاکشیر کردید تو تاپیکش، حالا شده آشغال؟:|
ملت جوگیر انتظار داشتن توی نسخه سوم نسبت به نسخه دوم بیشتر یا اندازه‌ی پیشرفت فضایی نسخه دوم نسبت به نسخه اول رو ببینن. یعنی جوری انتظارات از Uncharted 3 بالا بود که اگر ناتی داگ این نسخه رو به عنوان یک بازی نسل بعد هم منتشر می‌کرد ملت باز شاکی میشدن که در حد انتظاراتمون نبود :)). بازی با میانگین 92 و بیشتر از 30 تا امتیاز کامل + کلی گیم آو در یر میشه آشغال وای به حال بازی‌های دیگه.
اینم در نظر نمیگیرن که بازی توی کمتر از دو سال با نصف تیم اصلی ND ساخته شد. استودیو به اصطلاح AAA ساز پنج سال با 600 نفر صرف میکنه آخرش نتیجه به ترکستان میره ....
 
  • Like
Reactions: saphire

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or