اطلاعاتی از ENSLAVED عنوان بعدی Ninja Theory

  • Thread starter Thread starter PXG
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

PXG

La Belle Époque
Loyal Member
49evvjhneft3rxx2wus.jpg


اطلاعاتی از عنوان ENSLAVED بازی بعدی استودیوی Ninja Theory (سازنده بازیهای Kung Fu Chaos و Heavenly Sword ) در فروم ها درج شده :

1uf2un3x4jxcvpnvq58v.jpg


- داستان بازی دو قرن بعد در اینده اتفاق میافتد
و جو بازی یک فضای اخر الزمانی است .

- شخصیت اصلی بازی فردی هست به نام ''Monkey'' که با وسیله ای شبیه پیشانی بند توسط دختری به نام ''Trip'' کنترل میشود , در مواقعی که شخصیت اصلی از اوامر Trip اطاعت نکند وسیله نامبرده به نوعی منفجر و سبب مجازات شخصیت اصلی میشود .

- در جاهایی از بازی میشه شخصیت Trip را کنترل کرد که در این حالت میشه تعدادی فرمان ساده را صادر کرد.

- وقایع بازی در شهر نیویورک ویران شده روی میدهند. (post -apocalyptic فضای مورد علاقه سازندگان این نسل ؟!)

- ژانر بازی action-adventure سوم شخص هست .

- بازی دارای بخش co-op نیست.

- بخشهای Action بازی دارای عمق استراتژی بیشتری نسبت به Heavenly Sword هستند.

- در ساخت بازی از سیستم انیمیشن سازی morpheme شرکت NaturalMotion استفاده شده است.

- Enslaved ادامه بازی Heavenly Sword نیست.

- اندی سرکیس (Andy Serkis ) مثل Heavenly Sword وظیفه نظارت بر میانپرده ها و motion capture بازی را برعهده دارد همچنین صدا و motion-capture شخصیت ''Monkey'' و حتی نوشتن بخشی از داستان بازی توسط خودش انجام شده است.

- الکس گارلند (فیلمنامه نویس Sunshine , 28 Days Later ) در پروسه ساخت بازی و نوشتن دیالوگهای ان دخالت خواهد داشت .

- Nitin Sawhney (اهنگساز Heavenly Sword و فیلم The Namesake) وظیفه اهنگسازی Enslaved را برعهده دارد.

[FONT=&quot]- ENSLAVED توسط Namco Bandai Games برای کنسولهای PS3 و XBOX 360 منتشر خواهد شد.

[/FONT]
[FONT=&quot]
6bdkps12tm74v7jqlqnm.jpg
[/FONT]
 
آخرین ویرایش:
تشکر فراوان پوریا جون.
- اندی سرکیس (Andy Serkis ) مثل Heavenly Sword وظیفه نظارت بر میانپرده ها و motion capture بازی را برعهده داره همچنین صدا و motion-capture شخصیت ''Monkey'' توسط خودش انجام شده.
- Nitin Sawhney (اهنگساز Heavenly Sword و فیلم The Namesake) وظیفه اهنگسازی Enslaved را برعهده دارد.
:love:.
 
سلام پوریا جان بسیار عالی بود متشکرم .
اقا این اطلاعاتی هست که تو این شماره GI منتشر شده قرار داشته و همینجوری تو نت leak نشده .
خب خدا رو شکر مولتی شد دردسر نداریم روی این یکی .
خدا کنه از HS طولانی تر باشه .:d
عزیرم lake غلطه
Leak درسته
تشکر از تصحیحتون .
 
آخرین ویرایش:
سلام پوریا جان بسیار عالی بود متشکرم .
اقا این اطلاعاتی هست که تو این شماره GI منتشر شده قرار داشته و همینجوری تو نت lake نشده .
خب خدا رو شکر مولتی شد دردسر نداریم روی این یکی .
خدا کنه از HS طولانی تر باشه .:d
عزیرم lake غلطه
Leak درسته
نباید چیز بدی باشه
ولی من به شخصه از بازی های اخر الزمانی خوشم نمیاد
 
HS دوبله هاش عالی بود. CutScene هاش که جزو Top 10 این نسله. محیطهاش بسیار بزرگ بود که واسه همین میشه تمام ضعف های گرافیکیش رو بخشید. داستانش خوب بود ( Female Version of Kratos ). فقط گیم پلیش خیلی خیلی رو اعصاب بود.
 
[FONT=&quot]
f8c3hwjt1turmxc7uoj.jpg
[/FONT]

- داستان Enslaved نوعی اقتباس ازاد از کتاب چینی مشهور ''Journey to the West'' ( اثر منسوب به Wu Cheng'en ) به شمار می اید که در کشور های غربی با نام ''Monkey'' هم شناخته میشود . Journey to the West یا ''سیاحت غرب'' در مورد سفر راهبی به هند برای بدست اوردن و اموختن نوشته های مقدس بوداییان است که در این سفر سه موجود افسانه ای هم به عنوان محافظ او را همراهی می کردند که هدف انها از این کار امرزیده شدن گناهان گذشته شان بود , یکی از این موجودات Sun Wukong یا ''Monkey King'' نام دارد که نه تنها رفتارش دایمآ بوسیله پیشانی بندی کنترل میشد بلکه راهب میتوانست با گفتن کلمات خاصی که موجب تنگ شدن پیشانی بند میشد او را به خاطر اعمالش تنبیه هم بکند. Sun Wukong که باهوشترین محافظ راهب محسوب میشد تنها در پایان سفر قادر به رهایی از دست پیشانی بند کذایی می شود.

ei9rt333gku92ipdmmic.jpg


- قاعده ای در روانشناسی وجود داره به نام قانون 55% - 38% - 7% که براساس ان انسانها در برقراری ارتباط با یکدیگر 7 درصد از اطلاعات و احساسات خود را از راه نوع کلمات به کار گرفته شده , 38 درصد از طریق لحن و اهنگ صدا و 55 درصد را از طریق حالات چهره و حرکات بدن منتقل می کنند . طبق این قانون حالت چهره , نوع و کیفیت حرکات و زبان بدن افراد هنگام سخن گفتن و ارتباط چهره به چهره بسیار بیشتر از انتخاب خود کلمات و سایر شاخص ها در انتقال مطالب و احساسات موثر است( البته این موضوع جای بحث زیادی دارد )
به گفته Ninja Theory با توجه به فناوریهای نسل حاضر می توان از این 55 درصد – حالات چهره و بدن - نهایت استفاده را در به تصویر کشیدن احساسات شخصیت ها و داستان های بازیهای امروزی به عمل اورد , کاری که Ninja Theory اذعان دارد با Heavenly Sword تنها گامهای اولیه اش برای انها برداشته شده.

- استودیو Ninja Theory در Enslaved سیستم طراحی انیمیشن های ماهیچه های صورت را به طراحی حرکات عضلات بدن شخصیت ها نیز گسترش داده است.


3kqg01fxkfv27jsuec0.jpg



- ساخت Enslaved درست پس از عرضه Heavenly Sword شروع شده است.

- اتفاقات Enslaved حدودآ در 200 سال بعد شکل می گیرند ,زمانی که جنگ جهانی سوم و چهارم هم به پایان رسیده اند و از خودشون چیزی به غیر از مشکلات اقتصادی , خشکسالی , بیماری و بدبختی برای مردم باقی نگذاشتند , در این زمان تنها 100,000 نفر جمعیت امریکای شمالی را تشکیل داده اند در این میان کشتی هایی هوایی وجود دارند که مردم را شکار و بعد با کمک پیشانی بندهای مخصوصی به بردگی خودشان در می اورند. Enslaved درست از جایی شروع میشود که شخصیت اصلی بازی '' Monkey '' توسط یکی از همین سفینه ها که بر فراز نیویورک در حال پرواز است به اسارت گرفته شده و در انجا با دختری به نام Trip (که از نظر طراحی شباهت عجیبی به Nariko دارد !! ) اشنا میشود; Trip با دستکاری کنترل کشتی باعث فرار Monkey و همچنین سقوط سفینه شده و هر دو با هم از کشتی فرار می کنند , در ادامه کشتی به تعدادی اسمان خراش اصابت کرده و باعث میشه که Monkey بیهوش بشه.

- وقتی که Monkey دوباره به هوش می اید میبیند که در این مدت Trip با تغییراتی که در پیشانی بندش ایجاد کرده میتواند او را کنترل بکند البته هدف Trip از این کار کمک گرفتن از Monkey برای بازگشت به دهکده اش بوده ; اما با شناختی که در ابتدای داستان از اخلاق و شخصیت او بدست می اورد متوجه میشود که Monkey به هیچ وجه کسی نیست که از روی اختیار حاضر بشود به او کمک کند.



''Monkey و Trip''


- به گفته یکی از طراحان ارشد استودیو Ninja Theory '' شخصیت Monkey مثل فرد گوشه گیر, خشن و به قولی عنان گسیخته ای هست که تمام زندگی اش را در بین طبیعت سپری کرده در حالیکه Trip با داشتن شخصیتی تحصیل کرده و اجتماعی و اشنا به ماشین الات درست در نقطه مقابل او قرار دارد , این تضاد باعث به وجود امدن نوعی اتحاد نا ارام و همچنین جالبی بین دو طرف شده به صورتی که هیچکدام به هم اعتماد نداشته ولی در عین حال چاره دیگه ای هم جز این کار ندارند. ''

- فرار Trip و Monkey از دست کشتی هوایی در حال تخریب در اوایل داستان بخش اموزشی ( Tutorial ) بازی را تشکیل میدهد.

m4i20uw77lsyb6kqg9.jpg


- داشتن یک داستان پر معنا با رعایت عناصر داستانی لازم در بازی یکی از اولویت های اول Ninja Theory در ساخت Enslaved بوده است.


- با نابود کردن دشمنان بازی orb هایی از انها ازاد میشود که برای ارتقا سلاح های بازی مورد استفاده قرار میگیرند.


- انیمیشنها و اخلاق Monkey با پیشروی در بازی دچار تغییرات میشوند به طوریکه حرکات او که در ابتدای بازی شامل خشونت و بد رفتاری در مقابل Trip میشدند در ادامه کم کم جای خودشان را به رفتارهای ملایم تر و مهربانانه تری میدهند.




q0weq2myowc9tvhhky21.jpg

 
دیگه با این تفاسیر بیش از حد منتظر این بازی هستیم ممنون از اطلاعات
اصولاً با بازی هایی که میشه توش orb گرفت و سلاح ارتقاع داد حال میکنم:love:(البته بازی های خوب مثل dmc , onimusha , gow و... نه بازی درپیت)
 
پوریا جان ممنون بابت خبر !
عنوان خیلی جالبی به نظر میاد , مخصوصآ تفاوتهای زیاد دو شخصیت بازی اگه به خوبی روش کار بشه میتونه جالب باشه !
 
من که کلا با کارهای این گروه حال می کنم گرچه هونلی رو بازی نکردم ولی فکر کنم اینقدر تریلر ازش دیدم که نصف بازی رونرفته حفظم:biggrin1:
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or