اشارات Bungie درباره IP جدید خود

Dreadlord

کاربر سایت
Apr 8, 2008
18,107
bungie.png

خالق Halo و یکی از بازیسازان مطرح کشور آمریکا، Bungie با سایت Nowgamer درباره IP بعدی خود اشارات جدیدی کرد.

در حالی که تا هفته دیگر بانجی خود را برای عرضه Halo: Reach آماده می کند، آنها به مکان جدیدی منتقل شده و بر روی IP بعدی خود کار می کنند که قرار است طی 10 سال آینده توسط Activision منتشر شود.

برایان جرارد از بانجی در جواب به این سوال که آیا این IP جدید به صورت مولتی پلتفرم منتشر خواهد شد گفت: " آره، قطعا این هدف ماست. ما تا جایی که میشود می خواهیم این IP را بر روی پلتفرم ها و دستگاه های مختلفی عرضه کنیم.
موضوع فقط فروش نیست، ما به دنبال این هستیم که چطور ارتباط پایدارتری با طرفدارانمان به وجود بیاوریم و چطور از تکنولوژی های جدیدتر برای انجام این کار استفاده کنیم. الان زمان بسیار خوبی است که به این دستگاه های جدید وارد شویم و راه های بیشتری برای جذب طرفداران جدید به وجود بیاوریم تا آنها را قسمتی از این Universe و دنیای بزرگ کنیم. "

از طرفی دیگر بانجی تایید کرد که کار بر روی تکنولوژی و موتوری که این IP جدید 10 ساله بر مبنای آن ساخته خواهد شد شروع شده است.
برایان جرارد گفت: " این موتور هنوز در حال ساخت است، در واقع مراحل پیش تولیدش را طی کرده است و حالا که ساخت Reach به اتمام رسیده، کل تیم روی این پروژه متمرکز شده اند. "

این در حالی است که به گفته بانجی آنها قبلا برای Halo 2 و 3 موتور آن را بهتر کرده و در Reach نیز ارتقایی اساسی به آن داده بودند.
 

<{ALTAIR}>

کاربر سایت
Apr 11, 2008
5,080
وقتی ماکرو دَکشون کرده به معنای واقعی توقع اینو داری ip جدیدشون هم انحصاری 360 باشه ؟:d
جان!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ماکر دکشون کرد؟مگه دیوونه است ماکرو که دشکون کرد؟حرف ها می شنویم.....قرارداد بانجی تموم شد تمدید نکرد.........
 

Bayonetta

کاربر سایت
Jul 6, 2010
2,377
جان!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ماکر دکشون کرد؟مگه دیوونه است ماکرو که دشکون کرد؟حرف ها می شنویم.....قرارداد بانجی تموم شد تمدید نکرد.........
چقدر آدم این چند روزه حرفای جدید پیرامون هیلو و هیلو فن و بانجی و ... میشنوه !8-|:dots:
 

Bax

کاربر سایت
Aug 16, 2009
1,235
نام
حمید
ماکروسافت اگه بانجی رو از دست داده خب استدیوی 343 دست کمی از اون نداره فقط کافیه یه نگاهی به لیست افرادی که توش دارن کار می کنن بندازین . ماکرو که از خیر هیلو به این سادگی ها نمی گذره . من یکی که اگه هیلو 4 رو هم ماکرو توی همین نسل عرضه کنن چندان تعجب نمی کنم .
اما خب تمامی این حرف ها برای من کمی مایوس کننده بود . ماکرو می تونست هیلو رو بده به 343 تازه این فرنچایز جدید رو هم برای خودش انحصاری کنه . من فکر کنم تمامی طرفداران 360 انتظار همچین چیزی رو داشتن نه این که چون دیگه هیلو عرضه نمی شه ، لجشون گرفته باشه .
ولی در واقع سیاست های ماکروسافت یکمی با پول می چرخه . مثلا اگه سونی بود تا الآن رمدی رو first party می کرد اما ماکروسافت حاضر نیست که پول بده یه استدیو جدید بخره . این مشکل فقط مخصوص بخش بازی ماکروسافت نیست بلکه ماکروسافت مانند دیگر شرکت تقریبا خیلی کم (مثل پیشنهاد به یاهو) دست به خرید های آن چنان بزرگ زده . ماکرو بیشتر دوست داره که خودش همه کارارو از اول بکنه . این یه جورایی سیاست کلی ماکروسافته !
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر