اشارات Bungie درباره IP جدید خود

Dreadlord

کاربر سایت
Apr 8, 2008
18,101
bungie.png

خالق Halo و یکی از بازیسازان مطرح کشور آمریکا، Bungie با سایت Nowgamer درباره IP بعدی خود اشارات جدیدی کرد.

در حالی که تا هفته دیگر بانجی خود را برای عرضه Halo: Reach آماده می کند، آنها به مکان جدیدی منتقل شده و بر روی IP بعدی خود کار می کنند که قرار است طی 10 سال آینده توسط Activision منتشر شود.

برایان جرارد از بانجی در جواب به این سوال که آیا این IP جدید به صورت مولتی پلتفرم منتشر خواهد شد گفت: " آره، قطعا این هدف ماست. ما تا جایی که میشود می خواهیم این IP را بر روی پلتفرم ها و دستگاه های مختلفی عرضه کنیم.
موضوع فقط فروش نیست، ما به دنبال این هستیم که چطور ارتباط پایدارتری با طرفدارانمان به وجود بیاوریم و چطور از تکنولوژی های جدیدتر برای انجام این کار استفاده کنیم. الان زمان بسیار خوبی است که به این دستگاه های جدید وارد شویم و راه های بیشتری برای جذب طرفداران جدید به وجود بیاوریم تا آنها را قسمتی از این Universe و دنیای بزرگ کنیم. "

از طرفی دیگر بانجی تایید کرد که کار بر روی تکنولوژی و موتوری که این IP جدید 10 ساله بر مبنای آن ساخته خواهد شد شروع شده است.
برایان جرارد گفت: " این موتور هنوز در حال ساخت است، در واقع مراحل پیش تولیدش را طی کرده است و حالا که ساخت Reach به اتمام رسیده، کل تیم روی این پروژه متمرکز شده اند. "

این در حالی است که به گفته بانجی آنها قبلا برای Halo 2 و 3 موتور آن را بهتر کرده و در Reach نیز ارتقایی اساسی به آن داده بودند.
 

FrankinG

... Cortana
کاربر فعال
Jun 5, 2008
3,488
نام
Ali
که قرار است طی 10 سال آینده توسط Activision منتشر شود.=))

طی ده سال آینده یک Ip کامل ... یعنی یک Game چند قسمتی نه فقط یک گیم !

مثل Halo که یک ip ـه 9 سالست ...
 

Terova

No Trolls
Gold User
Dec 1, 2007
13,010
نام
محمد امین
موضوع فقط فروش نیست، ما به دنبال این هستیم که چطور ارتباط پایدارتری با طرفدارانمان به وجود بیاوریم و چطور از تکنولوژی های جدیدتر برای انجام این کار استفاده کنیم. الان زمان بسیار خوبی است که به این دستگاه های جدید وارد شویم و راه های بیشتری برای جذب طرفداران جدید به وجود بیاوریم تا آنها را قسمتی از این Universe و دنیای بزرگ کنیم. "

آره جون خودت..
دیدن نمیتونن از قدرت 360 کمال استفاده رو بکنن گفتن بریم سمت سونی و PC شاید فرجی شد.. اما نمیدونه مشکل از خودشون هست به امید حق Geow3 میاد و به اینها میفهمونه که چطوری موتور بازی بسازن...
 

shefer

کاربر سایت
Aug 27, 2009
2,365
نام
mazyar
آره جون خودت..
دیدن نمیتونن از قدرت 360 کمال استفاده رو بکنن گفتن بریم سمت سونی و PC شاید فرجی شد.. اما نمیدونه مشکل از خودشون هست به امید حق Geow3 میاد و به اینها میفهمونه که چطوری موتور بازی بسازن...
بانجی نمیدونه چطور موتور بسازه؟! عجب... همین استودیو یه زمانی با HALO2 بهترین گرافیک رو روی کنسول عرضه کرد.
 
  • Like
Reactions: Dreadlord

Dreadlord

کاربر سایت
Apr 8, 2008
18,101
آره جون خودت..
دیدن نمیتونن از قدرت 360 کمال استفاده رو بکنن گفتن بریم سمت سونی و PC شاید فرجی شد.. اما نمیدونه مشکل از خودشون هست به امید حق Geow3 میاد و به اینها میفهمونه که چطوری موتور بازی بسازن...
لول:D
قدرت 360 فقط Visually نیست. هیلو هم میتونست مثل حضرت Gears of War (ع) محیط های خطی و کوچک داشته باشه با نهایت 10 تا دشمن توی هر قسمت. ولی بانجی از قدرت کنسول برای خلق گیم پلی بهتر استفاده میکنه، نه گرافیک زیباتر...
 

vivanred

کاربر سایت
Oct 26, 2008
7,163
نام
Alireza
آره جون خودت..
دیدن نمیتونن از قدرت 360 کمال استفاده

واقعا شاد شدیم یه استدیو F-P ماکروسافت چون نمیتونسته از 360 استفاده کنه ازش جدا شده بعد AC بی عقل هم حتما زیر پروبالشون رو گرفته که این ها زمین نخورن و... .=))=))=))

عزیز Bungie برای پول بیشتر و شهرت بیشتر دست به این کار زده که عنوانش یه چیزی بشه مثل COD که AC باهاش کرد که انقدر فروش داره و طرفدار .;)


دیگه اگه Bungie ندونه 360 چجوری کار میکنه باید در ماکروسافت رو تخته میکردن .


به نظر من هم دلیل خوبی بازی HALO برای گرافیکش یا نورپردازیش و... ش نیست بلکه گیم پلی روانش و فیزیک روانش هستش که آدم وقتی بازی میکنه فکر میکنه داره پرواز میکنه انقدر نرم هستش بازی .

تا دیروز این Bungie بد بخت بهترین شرکت بود حالا EPIC که یه شرکت مولتی ساز هستش شده بهترین پس فردا اگه EPIC هم بیاد بازی Geow رو دیگه نسازه و تمامش کنه فکر کنم انم بشه بد ترین شرکت و متورش چی بود و.... .
 

Daedalus

کاربر سایت
Apr 8, 2010
12,576
نام
فرهود
آره جون خودت..
دیدن نمیتونن از قدرت 360 کمال استفاده رو بکنن گفتن بریم سمت سونی و PC شاید فرجی شد.. اما نمیدونه مشکل از خودشون هست به امید حق Geow3 میاد و به اینها میفهمونه که چطوری موتور بازی بسازن...

وقتی ماکرو دَکشون کرده به معنای واقعی توقع اینو داری ip جدیدشون هم انحصاری 360 باشه ؟:d
 

Terova

No Trolls
Gold User
Dec 1, 2007
13,010
نام
محمد امین
بانجی نمیدونه چطور موتور بسازه؟! عجب... همین استودیو یه زمانی با HALO2 بهترین گرافیک رو روی کنسول عرضه کرد.

فعلا که روی 360 نتونسته از تمام قدرتش استفاده کنه

لول:biggrin1:
قدرت 360 فقط Visually نیست. هیلو هم میتونست مثل حضرت Gears of War (ع) محیط های خطی و کوچک داشته باشه با نهایت 10 تا دشمن توی هر قسمت. ولی بانجی از قدرت کنسول برای خلق گیم پلی بهتر استفاده میکنه، نه گرافیک زیباتر...

به مقدسات توهین نکن.:d
اولا Geow به اندازه کافی محیطش باز بود دوما Halo هم انقدرها محیطش باز نیست سوما هم 10 تا دشمن با تمام جزئیات (یعنی تمام جزئیات بدنش رو میتونی تجزیه و تحلیل کنی) بهتر از 20 جانوره که خونم ازشون درنماید..! در مورد گیم پلی هم حق با شما هست Geow اصلا گیم پلی نداشت..!!
 

sami_19

کاربر سایت
May 1, 2008
708
نام
SaMaN
وقتی ماکرو دَکشون کرده به معنای واقعی توقع اینو داری ip جدیدشون هم انحصاری 360 باشه ؟:d
بعضی پست هارو می خونم سر درد می گیرم ! مایکرو بانجی رو دک کرده ... ؟! می فهمی الان داری چی میگی ... ؟! شما قطع رابطه ای که هر دو طرف سرش توافق کردن رو اسمش رو میزاری دک کردن ... ؟!
اولا Geow به اندازه کافی محیطش باز بود دوما Halo هم انقدرها محیطش باز نیست
:))
 

Daedalus

کاربر سایت
Apr 8, 2010
12,576
نام
فرهود
بعضی پست هارو می خونم سر درد می گیرم ! مایکرو بانجی رو دک کرده ... ؟! می فهمی الان داری چی میگی ... ؟!

پس برا چی سری هیلویی که ساخته بانجی بوده رو ازش گرفت ؟ :-/ البته میدونم آی پی ماله ماکرو هست اما به هر حال من هم اگه همچین مشکلی برام پیش میومد عملا خودمو دک شده میدیدم ! :d

کسی ازش نگرفت، بانجی خودش جدا شد، چون میخواست یه سری جدید بسازه. وگرنه مایکروسافت که از خداش بود بانجی بمونه و با ساخت هر هیلو، یه سود کلان ببره
ای ممنون :D منو به صراط المستقیم کشوندی :D

دوستان لطفا اقدام به Terror نفرمایید اینجا بادیگارد من زیاد دارم :D


sami_19
بابا فهمیدم ! !!! منبع اطلاعاتیم یه ادم چیزی بوده ! حالا میای تو پروفایل ما یه چیزایی رو برامون روشن کنی ؟! :D
 
آخرین ویرایش:

Dreadlord

کاربر سایت
Apr 8, 2008
18,101
فعلا که روی 360 نتونسته از تمام قدرتش استفاده کنه
به مقدسات توهین نکن.:d
اولا Geow به اندازه کافی محیطش باز بود دوما Halo هم انقدرها محیطش باز نیست سوما هم 10 تا دشمن با تمام جزئیات (یعنی تمام جزئیات بدنش رو میتونی تجزیه و تحلیل کنی) بهتر از 20 جانوره که خونم ازشون درنماید..! در مورد گیم پلی هم حق با شما هست Geow اصلا گیم پلی نداشت..!!
20 تا نه و 40 تا:D (یعنی 4 برابر GeoW). ضمنا بازی Sandbox است، کلی وسایل نقلیه تو بازی وجود داره (زمینی و هوایی). که با این حال تمام این دشمنها جزئیات خیلی خوبی هم داشتند.
در مورد محیط هم که نخندون ما رو:D GeoW محیط هاش بزرگ بود؟:D ولمون کن بابا...:D
Reach اگه بیشتر از GeoW از قدرت 360 استفاده نکرده باشه، کمتر هم نکرده. برای فهمیدن این موضوع هم به مقدار خیلی کم دانش در علوم کامپیوتر نیاز است...:D
پس برا چی سری هیلویی که ماله ساخته بانجی بوده رو ازش گرفت ؟ من هم اگه همچین مشکلی برام پیش میومد عملا خودمو دک شده میدیدم !
کسی ازش نگرفت، بانجی خودش جدا شد، چون میخواست یه سری جدید بسازه. وگرنه مایکروسافت که از خداش بود بانجی بمونه و با ساخت هر هیلو، یه سود کلان ببره:D
 

sami_19

کاربر سایت
May 1, 2008
708
نام
SaMaN
پس برا چی سری هیلویی که ماله ساخته بانجی بوده رو ازش گرفت ؟ :-/ من هم اگه همچین مشکلی برام پیش میومد عملا خودمو دک شده میدیدم ! :d
بعضی موضوع هارو نمیشه با یدونه " :D " تحلیل کرد !

مایکروسافت در حق بانجی چیکار کرد : ساپورت مالی به طور کامل , به شهرت رسوندن این استودیو , تامین اکثر هزینه هاشون , کمک بهشون واسه این که مستقل بشن و ...

بانجی در حق مایکروسافت چیکار کرد : محبوب ترین FPS کنسولی رو برای مایکروسافت ساخت , سود نجومی تقدیم مایکروسافت کرد , یکی از دلایل اصلی سرپا موندن Xbox Original و موفقیت X360 بود و IP هیلو رو داد به مایکروسافت و ...

وقتی دو طرف معامله اینقدر از هم سود می کنن باید به خواسته های هم احترام بزارن ! بانجی می خواست مستقل بشه و مایکروسافت می خواست که IP هیلو رو داشته باشه ! پس این معامله انجام شد و هر دو طرف به خواسته هاشون رسیدن و 10 سال رابطه و همکاری رویایی با هم رو قطع نکردن , بلکه وارد فاز جدیدی کردن .
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر