استودیو Black Rock سازنده Split/Second بستـــه شد !

Pythonistas

کاربر سایت
Aug 2, 2007
3,831
نام
رضا
در خبری عجیب و شوک دهنده ! استودیو بلک راک سازنده بازی های Split/Second و Pure بسته شد ! این خبر توسط Disney’s نیز تایید شد . !




splitsecond.jpg




در ماه می این شرکت تایید کرد که تعداد کارکنان این استودیو را کاهش داده است و 40 کار را نگــه داشته است ولی اکنون بدهی منجبر به بسته شدن این استودیو شد .

Black Rock بعد از ساخت بازی Split/Second در حال کار روی یک پروژه مخفی بود ولی Disney’s این رو تایید کرد این پروژه متوقف شده است .

در بیانه ای از این شرکت آمده است :
"
Disney Interactive Studios تایید می کند که پروژه در جریان Black Rock Studios متوقف شده است ، در نتیجه شرکت به اطلاع کارکنانی که قصد ورورد داشتند طی رایزنی هایی که داشتیم پیشنهاد بسته شدن استودیو داده شود . "


منبع
 

sami_19

کاربر سایت
May 1, 2008
708
نام
SaMaN
کدوم 2 تا منظورتونه . والا ما هرچی دیدم ازشون اشغال و بچه گونه بودن . واقعا نمیدونم چه چیزی دیدید توشون که اینطوری میگید :|. نترسید این سبک شاهکار های بزرگی داره >:d<
من نمیفهمم شما کلا منظورت کدوم بازی آشغال و بچه گونه هستش!؟

Pure که شاهکار بود تو سبک خودش. هنوز که هنوزه هیچ ریسینگ سازی نتونسته یک بازی ATV در حد Pure بسازه. با وجود کم سر و صدا بودنش تو E3 2008 ترکوند و از نظر IGN و GameTrailers بهترین ریسینگ نمایشگاه انتخاب شد. میانگین امیازاتش هم که عالیه. 85.55 یعنی بالاتر از GT5

Split/Second هم که سلیقه ای بود و بنده خودم تار موی گندیده ی Blur و کلا بازی های Bizarre رو بهش ترجیح میدم اما مطمعنا یه بازی با میانگین 84.19 آشغال نیست، اگه اون آشغاله لابد GT5 با میانگین 84.39 که فقط چند صدم درصد با هم فاصله دارن هم آشغاله.(الان میان میگن چرا با GT5 توهین کردی! مثال بود دوستان.)

البته زیاد تعجب نکردم. وقتی Bizarre خالق سومین ریسینگ برتر تاریخ از نظر امتیاز همچین سرنوشتی پیدا می کنه از تعطیلی Black Rock نباید تعجب کرد.

گیم تو این دوره زمونه یعنی سود و بازی خوب بدون سود یعنی بازی بد.
 
  • Like
Reactions: Fratos

most-t36

کاربر سایت
Apr 10, 2011
537
ما رو باش باز دوباره خرابه ...... ما رو باش فکر کردیم الآن میان PURE2 رو تایید می کنن و جمع کثیری از ملت شنگول وار منتظر...! :d
 

PAUSE

کاربر سایت
Jun 9, 2008
3,631
نام
سعید
Split/Second رو خیلی دوست داشتم.تنها بدی بازیش توازین بازی بود! :D اما از هر لحاظ دیگه واسه من یه تجربه فراموش نشدنی بود.هیجان فوق العاده ای داشت.اصلا از این خبر خوشحال نیستم!
 

VahiD_ST

کاربر سایت
Nov 10, 2009
8,048
نام
وحید
استودیویی که تبحرش ساخت بازیهای Racing بود بسته شد! واقعا افسوس به این همه هوش شرکت Disney که در حد شلغم هست.
بهتره برن همون بازیهای درجه 2-3 رو بسازن که از روی فیلمها و انیمیشن هاش میسازن.
 

Destruction

The Death Fleet Descends
Loyal Member
Jun 12, 2010
8,152
نام
Blue Shadow
خداروشکر که بسته شد . کسی که بازی افتضاحی مثل Split/Second رو میسازه همون بهتر که تعطیل بشه و بازار بازیهای دیگه رو خراب نکنه
افتضاح؟ به نظر من که خیلی هم عالی‌ بود. یعنی‌ من خوشم اومد.:d
حیف که بسته شد من منتظر شماره دو بودم:(
 

FaRd!N

Nothing as it Seems
کاربر سایت
Aug 30, 2007
14,104
نام
فردین
خداروشکر که بسته شد . کسی که بازی افتضاحی مثل Split/Second رو میسازه همون بهتر که تعطیل بشه و بازار بازیهای دیگه رو خراب نکنه
به قول دوستمون که بالاتر اشاره کردن، نتیجه میگیریم که GT5 هم آشغال و افتضاحی بیش نبود :| فردا پسفردا باید منتظر بسته شدن polyphony هم باشیم :|
 

koorosh

کاربر سایت
Jun 22, 2007
3,167
نام
El Duderino
یه چیزی وجود داره به نام احترام گذاشتن به سلایق دیگران. وقتی یه بازی چه از نظر فروش چه نمره به سطح مشخص و موفقی میرسه و ما میایم پشت سر هم یه سری کلمات مشخص استفاده میکنیم داریم در واقع سلیقه کل طرف دارای بازی رو زیر سوال میبریم و فقط سطح پایین شخصیت خودمونو نشون میدیم. این با نظر شخصی هم خیلی فرق میکنه و اگه کسی واقعا با split second مشکل خاصی هم داره منطقی میتونه بیاد بدونه همچین کلماتی عنوانش کنه.
 

Robin Hood

کاربر سایت
Feb 14, 2008
3,219
نام
امید
سبک ریسینگ یکی از سبکهای مورد علاقمه و تا به حال از تنها بازیهای ریسینگی که کاملا بدم اومده و بیشتر از نیم ساعت نتونستم تحملشون کنم یکی NFS Pro Street بود یکی هم همین SS !
 

DeanAmbrose

کاربر سایت
Nov 9, 2010
2,939
نام
Scott
ماها عادتمونه شرکتارو بکوبیم! وقتی به EA و Activision می گن داغون دیگه شما انتظاری دارین؟:D
Split second یکی از بازی های مورد علاقم بود . حیف شد...
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر