مشکل : پینگ تایم پایین ولی تایم اوت زیاد
من : مشکل منو حل کنید دیگه تایم اوت نداشته باشه !
پشتیبان ! : به چه ای پی پینگ می گیرید ؟
من : به ای پی سرور گیم و 4.2.2.4 و .8.8.8.8 و غیره
پشتیبان : چند لحظه صبر کنید (بعد چند لحظه)مشکلی نیست ! کیفیت خطتون خوبه ..آپ 1 مگ دون 2 .. همچی خوبه !!
من: پس مشکل تایم اوت من چی پس ؟
پشتیبان : چندتا تایم اوت عادیه و همه اینو دارن
من : چندتا دونه نیست عزیزه من زیاده زیاد
پشتیبان : چند لحظه صبر کنید (بعد از چند لحظه) بله برای خودم هم تایم اوت داره و این اختلالات زیر ساخت هست و گاهی پیش میاد
من : گاهی نیست هر روزه از ساعت 11:30 شروع میشه تا فردا صبح ساعت 4-5
پشتیبان : ما پیگیری می کنیم که مشکل بر طرف بشه
من : چقدر طول میکشه ؟ چند روز ؟ الان 1 ماه بیشتره من این مشکلو دارم و هر بار تماس گرفتم همینو گفتین
پشتیبان : انشالله چند روز دیگه درست میشه ما با زیر ساخت در ارتباطیم که مشکل رو برطرف کنه
بعد چند روز ..... دوباره همون جواب قبلی
در مصاحبه ای با مدیر عامل زیر ساخت در مورد اختلاف با مخابرات در بین سوالات، علت کم شدن سرعت اینترنت و پایین اومدن کیفیت رو پرسیدن که جواب داد : زیرساخت در کاهش سرعت اینترنت تاثیری ندارد چرا که ما اینترنت را به صورت اشتراکی در اختیار شرکتهای اینترنتی قرار نمیدهیم حال آنکه تا یک به سه مجاز به اینکار هستیم، اما وقتی خود شرکتها اینترنت را به اشتراکهای بالا در اختیار مردم میگذارند، دچار کندی سرعت اینترنت میشویم.
تاریخ دقیق این خبرو نمی دونم ولی این مهمه که نه زیر ساخت زیر بار مسئولیت میره و نه شرکت های ارائه سرویس اینترنت و این داستان همچنان ادامه دارد....
من : مشکل منو حل کنید دیگه تایم اوت نداشته باشه !
پشتیبان ! : به چه ای پی پینگ می گیرید ؟
من : به ای پی سرور گیم و 4.2.2.4 و .8.8.8.8 و غیره
پشتیبان : چند لحظه صبر کنید (بعد چند لحظه)مشکلی نیست ! کیفیت خطتون خوبه ..آپ 1 مگ دون 2 .. همچی خوبه !!
من: پس مشکل تایم اوت من چی پس ؟
پشتیبان : چندتا تایم اوت عادیه و همه اینو دارن
من : چندتا دونه نیست عزیزه من زیاده زیاد
پشتیبان : چند لحظه صبر کنید (بعد از چند لحظه) بله برای خودم هم تایم اوت داره و این اختلالات زیر ساخت هست و گاهی پیش میاد
من : گاهی نیست هر روزه از ساعت 11:30 شروع میشه تا فردا صبح ساعت 4-5
پشتیبان : ما پیگیری می کنیم که مشکل بر طرف بشه
من : چقدر طول میکشه ؟ چند روز ؟ الان 1 ماه بیشتره من این مشکلو دارم و هر بار تماس گرفتم همینو گفتین
پشتیبان : انشالله چند روز دیگه درست میشه ما با زیر ساخت در ارتباطیم که مشکل رو برطرف کنه
بعد چند روز ..... دوباره همون جواب قبلی
در مصاحبه ای با مدیر عامل زیر ساخت در مورد اختلاف با مخابرات در بین سوالات، علت کم شدن سرعت اینترنت و پایین اومدن کیفیت رو پرسیدن که جواب داد : زیرساخت در کاهش سرعت اینترنت تاثیری ندارد چرا که ما اینترنت را به صورت اشتراکی در اختیار شرکتهای اینترنتی قرار نمیدهیم حال آنکه تا یک به سه مجاز به اینکار هستیم، اما وقتی خود شرکتها اینترنت را به اشتراکهای بالا در اختیار مردم میگذارند، دچار کندی سرعت اینترنت میشویم.
تاریخ دقیق این خبرو نمی دونم ولی این مهمه که نه زیر ساخت زیر بار مسئولیت میره و نه شرکت های ارائه سرویس اینترنت و این داستان همچنان ادامه دارد....