اختلال سال 95 در پورتهای UDP،سراسر کشور،بازیها و سرویسهای آنلاین- آمارگیری از کاربران

چگونه درگیر مشکل اخیر پورتهای UDP شده اید؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    1,087

ahmadsipey

کاربر سایت
Jan 31, 2013
32
نام
ahmad
بار الها...

اینترنت مارا از حالت گازوئیلی خارج گردان......حالا فیبرنوری پیش کش خودشون .... روزبه روز داره بدتر میشه از الان برم کارتهای دایل اپ بخرم اونا بهتر از نت الان بودن همینجوری پیش بره بخواست خدا دوباره به دایل اپ بر میگردیم....
 

Sepehr47

کاربر سایت
Aug 23, 2010
252
نام
سپهر
دوستان من الان 4 روزه که فقط تا ساعت 12 ظهر اینترنت دارم بعدش نه سایتی باز میشه نه ... هیچ کاری نمیتونم بکنم زنگ هم نزدم برای پیگیری چون هیچ وقت رسیدگی نمیکنن
مثلا دیروز نتونستم 2 دقیقه از بازی dota 2 رو بازی کنم همش لگ داشت پینگ درسته و روی 200 میچرخه ولی تایم اوت فراوووووون به شکلی که با 8.8.8.8 بین هر پینگ یک تایم اوت میده
کس دیگه ای هم هست که این مشکلات رو داشته باشه ؟
مخابرات 512 نامحدود تهران
والا منم مثل شمام . بعد از ظهر كه ميام خونه اينترنت قطعه :( نامحدود مخابرات تهران
 

B@tman-Forever

کاربر سایت
Sep 14, 2014
780
نام
Ali
اقا سر این نامحدودا یه مشکل عجیبی احتمالا پیش اومده :D
چند تا از دوستان هم که یکیشون نامحدود مخابرات داره و یکی نامحدود پارس انلاین نتشون چندین ساعت قطعه :|
مسخرس یکم :D
 

RezaOptic

کاربر سایت
Jan 21, 2014
239
نام
RezaNoori
میخوان یه کاری کنن که مردم خودشون برن انصراف بدن از نامحدود بعد نامحدود رو دیگه کلا جمع کننن پول حروم فروش حجم به دهنشون مزه کرده.
 

vorojak2m

کاربر سایت
Aug 9, 2014
8
میخوان یه کاری کنن که مردم خودشون برن انصراف بدن از نامحدود بعد نامحدود رو دیگه کلا جمع کننن پول حروم فروش حجم به دهنشون مزه کرده.
همین الانشم تو بیشتر استان ها، نامحدودای مخابرات رو برداشتند فک کنم فقط تهران نامحدود داره
 

angel-legend

کاربر سایت
Apr 11, 2011
720
این چیزی که احسان ( dark ranger ) میگه درسته، کاملا حق داره، این مشکل درست از روزی پیش اومد که برای انتخابات ریاست جمهوری اینترنت قطع شد، به همراش چیز پی ان های PPTP یا همون چیز پی ان های سابق به طور کلی مسدود شدن و بعد با وجود پینگ تایم پایین مشکل تیر نخوردن و عقب و جلو شدن های زیاد در بازی بتفیلد این مشکل بوجود اومد. قبلش من بازی میکردم و مشکلی نداشتم اما بعد از اون نه تنها برای من بلکه برای تمام بچه ها این مشکل بوجود اومد و تا به امروز هم برطرف نشده !
سند و مدرک نیاز به ویدیو کپچر داره، تا ببیند که طرف 1 ساعتم نیست وارد بازی شده و اصلا نمیدونه کی به کیه و اسلحه چیه و داره مناظر زیبای بتفیلد رو می بینه !منی که حدود 2500 ساعت بازی کردم ، 31 تیر از فاصله 2 متری خالی میکنم روش از پشت سر، بعد می بینم خودم کشته شدم !
البته من این موضوع رو با ISP ها در میون گذاشتم و متوجه شدم که اینترنت ایران و ISP های عزیز مشکلی نداره و در بهترین شرایط ممکن هستند. مشکل اصلی سرور های بتفیلد با میلیون ها پلیر !!!
 

mohammad.mo

کاربر سایت
May 8, 2014
146
من نه پکت لاس دارم نه پینگم بالاس. تو lol هر 4-5 دقیقه پیام DC میاد رو صفحه تو بتل هم همش کیک میشم. کانکشن تایم اوت! خدایا ما رو از دست یه مشت عقده ای بیکار بیسواد نجات بده. تمام فکر و ذکرشون شده فیل*ت#رینگ. :|
 

D4RK RANGER

کاربر سایت
Apr 1, 2014
189
نام
E(-)$4N
پینگ پایینه طرف هیچیش نمیشه وای به حال زمانی که پینگ بالا و پکت لاست گریبان گیر آدم بشه :

75025269690169374145.png


همون طور که دوستان میدونند من بهترین پینگ روو داشتم،الان 3-4 روزیه وضعیتم همینه ...
 
آخرین ویرایش:

mohammad.mo

کاربر سایت
May 8, 2014
146
طرف اونور در بلاد حرام موقع گیم زدن از yo@utu*be در حال دانلوده پینگش زیر 30 بعد من در بلاد خیلی حلال از نتم 4KB استفاده میشه پینگم میره +500. بیرون بازی پینگ 100 میرم داخل پینگ میره فضا. نت میخریم هیچ کاری انجام نمیده. برای سایت وا کردن باید پول فی#ل@تر ش%کن برای گیم زدن باید پول سرویس کاهش پینگ برای عیب یابی هم اونقدر پشت تلفن نگهمون میدارن که طرف از همین رفع خرابی هم کلی پول به جیب بزنه اخرشم مشکل از خودمونه یه معذرت خواهی هم بدهکار میشیم.

- - -ویرایش - - -

دانلود رو رو 5KB limit میکنم نت تایم اوت میشه. :|
 

angel-legend

کاربر سایت
Apr 11, 2011
720
بحث در مورد خرابی اینترنت در اینجا و یا هر جای دیگر کار بسیار اشتباهی ست ، متاسفانه نقد هایی که شما به وضعیت نامساعد اینترنت وارد میکنید برای مسئولین محترم پاداش محسوب می شود. این تاپیک تنها اتفاق خوبی که درش میوفته اینکه شما خشم خودتون رو تا حدودی با گفتگو کم می کنید.
بهترین پیشنهاد برای کسانی که به فکر داشتن زندگی سالم و آینده ای روشن هستید این است که بازی آنلاین رو در این شریط کنار بذارید.
خداحافظ همگی
Belief Ja --> Game Over
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر