اختلال سال 95 در پورتهای UDP،سراسر کشور،بازیها و سرویسهای آنلاین- آمارگیری از کاربران

چگونه درگیر مشکل اخیر پورتهای UDP شده اید؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    1,087

ZのMBiE

کاربر سایت
Oct 19, 2009
2,948
نام
SaDegh
خوب من اصلا Time out هم ندارم ولي بي دليل هر ٢٠-٣٠ ثانيه شروع ميكن به قطع شدن.
من ديشب تونستم يكم راحت بازي كنم ، صبح و بعد از ظهر كلا تعطيله.
 

Farshidstar2012

کارشناس سخت افزار PC و شبکه
کاربر فعال
Jul 4, 2008
12,790
نام
فرشید
شاید اینجا فرجی بشه

محمود واعظی

میدونید که دروغ نیست این پروفایل

دوستانی که عضو این سایت اجتماعی گمنام هستن از پیام گذاشتن دریغ نکنن، البته در نهایت ادب و احترام و نوشتار بدون غلط املایی و دستور زبانی!
هر چند که پست های وزیر جوری تداعی می کنه که به ظاهر ایشون مناسبتهای تقویم رسمی رو بصورت گویا بازگو می کنن!
 

admiralsf

کاربر سایت
Nov 27, 2012
42
دوستانی که عضو این سایت اجتماعی گمنام هستن از پیام گذاشتن دریغ نکنن، البته در نهایت ادب و احترام و نوشتار بدون غلط املایی و دستور زبانی!
هر چند که پست های وزیر جوری تداعی می کنه که به ظاهر ایشون مناسبتهای تقویم رسمی رو بصورت گویا بازگو می کنن!

سایت Cloob.com گمنام نیست
بیش از 6 سال فعالیت داره و من خودم بیش از 5 سال عضوم
 

SMTheGreat

کاربر سایت
May 4, 2014
222
نام
محمدرضا
واقعا از اینکه این همه وقتم و ماشینم و پولم رو توو ستاد آقای روحانی گذاشتم پشیمون هستم! ما رو بگو گفتیم این آقا بیاد همه چیز مملکت گل و بلبل میشه! توو ستاد اصلی بودم! رییس ستاد جوانان آقای روحانی دوستمه! نمیدونم چی بگم واقعا برای خودم متاسفم ۱ ماه جون کندیم وقتی برنده شدیم تا ساعت ۳ شب توو خیابون بودیم پوستر و تراکت پرت میکردیم هوا ! خوب مزد دستمون رو دادی آقای روحانی با این وزیر ارتباطاتت! همون احمدی نژاد حداقل همچین بلایی سر اینترنت نیاورد! ما گفتیم ***** فیسبوک و توییتر هم برداشته میشه نه اینکه به کل بزنید اینترنت رو نابود کنید! خدا باعث و بانی این کار رو لعنت کنه !
 

hematan

کاربر سایت
May 9, 2011
5
نام
رضا
آقا منم دیگه واقعا جونم به لب رسیده ! هی میام یک دست Dota2 بازی کنم همه ش DC میشه!
زنگ زدم به ISP میگه که این مشکل سراسری هست و هرچی هم ما داریم با مرکز مخابره میکنیم که کی درست میشه جوابی بهمون نمیدن ولی احتمالا باید طی چند روز آینده درست شه ! میگن یک سیستم شیلترینگ جدید دارن راه میندازن و بخاطره اون هست که این پورت رو بستن ! ( به گفته ISP )
امیدوارم که هرچه زودتر این مشکل بر طرف شه :(
 

cpt mc t4vish

کاربر سایت
Feb 27, 2013
535
نام
محمد صادق
دیگه مسخره شو در اورده اون مخابرات لعنتی هی میگیم درست میشه از 5 فروردین تا 20 خراب بود دوباره یه 15 20 روز درست دوباره گند زدن بهش چه غلطی داره میکنه اون مخابرات هی میرن با اونا صحبت میکنن که تحریم ها رو بردارید ولی خودشون مردم این کشور رو میخوان تحریم کنند توی نت !!! خدا مسبب این قضیه رو لعنت کنه.
 

admiralsf

کاربر سایت
Nov 27, 2012
42
به لینک زیر برید و این متنو بنویسید. لطفا برید نگید ولش کن ... میدونیم شاید جواب ندن. حداقل شاید بفهمن چنین مشکلی بوجود اومده و کسی راضی نیست
کار ما شده غر زدن بین خودمون

http://complaint.cra.ir/Portal/View/...b-117bcaaa241c

از تاريخ مورخ 6-1-1393 دچار اختلالاتي در استفاده از سرويس اينترنتي/سرويسهاي آنلاين/ ارتباط اينترنتي خود شده ايم كه با پيگيريهاي مكرر با پشتيبان ISP فوق و بررسي توسط كارشناسان ارتباطي و حرفه اي مشخص شد مشكل از تايم آوت شدن لينك ارتباطي بر روي پروتكل UDP و بعد از گذشت مدتي از برقراري ارتباط با سرورهاي مختلف بروز كرده و نهايتا به قطعيهاي مكرر/پيام هاي خطاي نرم افزاري در برنامه هايي مانند سرويسهاي ارتباطي/ بازيهاي آنلاين و هر برنامه اي كه براي كار نياز به پورت UDP دارد منجر مي شود و عملا استفاده از بسياري از برنامه ها رو مختل يا غير ممكن كرده است.

99% ايرانيان و تمامي ISP ها مشكلات بالا را دارند و بيشترين مشكلشون بازي هاي آنلاين است كه بعد از ارتباط تايم اوت و ديسكانكت مي شوند. لطفا يك جوابي چيزي بديد بدونيم مشكل از كجاست و چه مدت ديگر حل مي شود
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر