اخبار و حواشي مرتبط با Wii U و نينتندو

NeoGAF
خب یک بنده خدایی رفته http://press.nintendo.com/holiday2013/ رو زده و در کمال تعجب گفته رمز و یوزر رو بزن,دقیقا اگر 2013 رو به 2012 تغییر بدین رمز می خواد.(که سایت کنفرانس پارسال هست)
رمز:nintedno
یوزر:wiiu
خب این کنفرانس هالیدی پارسال همونی بود که bayonetta 2 معرفی شد.
به هر حال اگر درست باشه نینتندو قراره از یک بازی یا بازی هایی رو نمایی کنه.
 
امروز دمو بازی lego marvel رو بازی کردم یعنی میتونم بگم شاهکار به تمام معنا watch dogs و ac IV کیلو چنده حتی از lego city هم قشنگتر بود
متاسفانه دمو برای wiiu نیومده اما اگر pc دارید میتونید دموشو از لینک زیر بگیرید

LEGO.com Videogames LEGO® Video Games - LEGO® Marvel(TM) Super Heroes - DEMO Download
 
NeoGAF
خب یک بنده خدایی رفته http://press.nintendo.com/holiday2013/ رو زده و در کمال تعجب گفته رمز و یوزر رو بزن,دقیقا اگر 2013 رو به 2012 تغییر بدین رمز می خواد.(که سایت کنفرانس پارسال هست)
رمز:nintedno
یوزر:wiiu
خب این کنفرانس هالیدی پارسال همونی بود که bayonetta 2 معرفی شد.
به هر حال اگر درست باشه نینتندو قراره از یک بازی یا بازی هایی رو نمایی کنه.
من زدم کار نکرد

- - -ویرایش - - -

NeoGAF
خب یک بنده خدایی رفته http://press.nintendo.com/holiday2013/ رو زده و در کمال تعجب گفته رمز و یوزر رو بزن,دقیقا اگر 2013 رو به 2012 تغییر بدین رمز می خواد.(که سایت کنفرانس پارسال هست)
رمز:nintedno
یوزر:wiiu
خب این کنفرانس هالیدی پارسال همونی بود که bayonetta 2 معرفی شد.
به هر حال اگر درست باشه نینتندو قراره از یک بازی یا بازی هایی رو نمایی کنه.
من زدم کار نکرد
 
- چه مقدار توان و تکنولوژی در Giana Sisters: Twisted Dreams برای پورت Wii U استفاده کردید؟ چقدر از تجربیات خود استفاده کردید و آیا توسعه بازی بروی این کنسول آسان بود یا دشوار؟

پورت Giana برروی Wii U بسیار آسان بود. ما اول می‌خواستیم نسخه Xbox 360 را برای Wii U پورت کنیم بخاطر این مدت زمانی کمی بازی را برروی Wii U‌ تست کردیم. بخش TCR توسعه کمی آسان بود ولی، استفاده از کم‌ترین توان موتور گرافیکی بازی بسیار سخت بود. کنسول Wii U مانند یک PC با مشخصات dx10/dx11 است که shaders هندسی زیادی را می‌توان در آن ایجاد کرد. با این وجود وقتی ما شروع به پورت بازی کردیم ما نسخه Xbox 360 را نیز منتشر کرده بودیم. پورت نسخه Wii U آسان بود زیرا قابلیت‌های مشابهی مانند نسخه‌های دیگر کنسول‌ها داشت. از عوامل آسان بودن این پورت می‌توان حمایت کنسول از controller, رابطه کاربری, مدیریت کاربر و چنین چیزهایی( حتی اگر برای پورت بازی نیاز به بازنویسی موتورگرافیکی داشتیم) باز این پورت آسان بود.”

ما قصد داشتیم پورتی برابر با نسخه‌های دیگر بازی داشته باشیم، حتی اگر ما تجربه خیلی بیشتر از سایرین نیز داشتیم، همه این تجربیات شبیه به پورت یک بازی بروی Xbox 360 در اوایل چرخه کنسول‌ها بود.
البته این اولین بازی ما برروی Wii U بود و مدت زمانی طول خواهد کشید تا ما به کارهایی بهتر و رندر نهایی در بازیهای آینده خود برسیم. رندر نهایی ۱ ماه با ۲ برنامه نویس طول می‌کشد. این کار مانند پورت برای هر کنسول دیگری با ابزار مورد نیاز است که شامل صدا، ورودی و غیره می‌شود. همه این کارهای و ابزار مورد نیاز برای توسعه حدود ۱ یا ۲ ماه و توسط ۱ برنامه نویس و ۱ تست کننده متوسط طول خواهد کشید.
:-o
مثل بنز بازی برای Wii U می سازن اون هم با سرعت فراتر از باور:d
 
Other information about the Wii U version that isn’t widely known is that the game appears to only be using 1 out of the 3 cores available for use on the Wii U, something Shin’en Multimedia has admitted to only be using for it’s Wii U eShop game, Nano Assault Neo.
مثل این که دومین بازی Wii U هست از یک هسته CPU استفاده می کنه.:d
Slightly Mad Studios Reveals Wii U Build Information - Nintendo Enthusiast
We find out some neat details, such as the system making use of multi-threaded shadow renders, which means that the shadows will render quickly and in a high quality on Nintendo's system. There's also a mention of increased thread priorities, the HUD being optimized, along with being able to rotate HUD objects (which seems to hint at using the GamePad to potentially change their orientation).

Also worth noting is that just about all the high dynamic physics from the PC version seems to be making the jump onto the Wii, including car damage, tire buckling and ride height adjustments.
Project CARS For Wii U Features Particle Shadows, Multi-Threaded Shadowing
PROJECT CARS قرار هست که 30 فریم و 720P باشه روی Wii U اما گرافیک بازی کاملا نسل بعدی خواهد بود.
همین الانش هم اکثر بازی ها نسل بعد 30 فریم هستند و بعضی هاشون هم در رزولیشن کمتر از 1080P اجرا می شوند.
 
Nintendo Everything Blog Archive Other GameStop Black Friday highlights: Xenoblade/Metroid Prime Trilogy for $40, Skylanders Wii U bundle
اکتی با نینتندو همکاری کردند و باندل Skylanders Swap Force رو قراره به همراه Wii U عرضه کنند.
این باندل شامل یک عدد Wii U مدل بیسیک با حافظه داخلی 8 گیگابایت,یک کپی از بازی,3 اکشن فیگور و 25 دلار کارت خرید از eShop هست.


- - -ویرایش - - -

http://nintendoeverything.com/other-gamestop-black-friday-highlights-xenoblademetroid-prime-trilogy-for-40-skylanders-wii-u-bundle/
اکتی با نینتندو همکاری کردند و باندل Skylanders Swap Force رو قراره به همراه Wii U عرضه کنند.
این باندل شامل یک عدد Wii U مدل بیسیک با حافظه داخلی 8 گیگابایت,یک کپی از بازی,3 اکشن فیگور و 25 دلار کارت خرید از eShop هست.
 
Nintendo Everything � Blog Archive � Other GameStop Black Friday highlights: Xenoblade/Metroid Prime Trilogy for $40, Skylanders Wii U bundle
اکتی با نینتندو همکاری کردند و باندل Skylanders Swap Force رو قراره به همراه Wii U عرضه کنند.
این باندل شامل یک عدد Wii U مدل بیسیک با حافظه داخلی 8 گیگابایت,یک کپی از بازی,3 اکشن فیگور و 25 دلار کارت خرید از eShop هست.


- - -ویرایش - - -

Nintendo Everything Blog Archive Other GameStop Black Friday highlights: Xenoblade/Metroid Prime Trilogy for $40, Skylanders Wii U bundle
اکتی با نینتندو همکاری کردند و باندل Skylanders Swap Force رو قراره به همراه Wii U عرضه کنند.
این باندل شامل یک عدد Wii U مدل بیسیک با حافظه داخلی 8 گیگابایت,یک کپی از بازی,3 اکشن فیگور و 25 دلار کارت خرید از eShop هست.

مگر قرار نبود دیگه 8 تولید نشه؟
 
مگر قرار نبود دیگه 8 تولید نشه؟
اره:dاما تصمیم گرفتن که بیسیک رو هم با بازی مثل دلاکس باندل کنند با این تفاوت که محتویات بیشتری داره نسبت به دلاکس:dمثلا باندل های اروپا که دوتاش بیسیک هست.
قیمتشون 250 پوند خواهد بود و یک ویموت,JD یا Wii U PARTY U و نینتندو لند داره.
 
اره:dاما تصمیم گرفتن که بیسیک رو هم با بازی مثل دلاکس باندل کنند با این تفاوت که محتویات بیشتری داره نسبت به دلاکس:dمثلا باندل های اروپا که دوتاش بیسیک هست.
قیمتشون 250 پوند خواهد بود و یک ویموت,JD یا Wii U PARTY U و نینتندو لند داره.

فکر نکنم چون یادمه قرار بود پک دلاکس سفید بدن بیرون

اگه اینطوری که شما میگی باشه عالیه همون بیسیک خیلی بهتره قیمتشم مناسب تره و از همه مهمتر سفیده برای خریدن وسوسه شدم بخرم اما منتظر میشم هک درست حسابیش بیاد
 
۷- Mass effect 3 اولین تجربه شما برروی Wii U‌ بود، آینده این کنسول را چطور می‌بینید؟ آیا برنامه‌ای برای عرضه بازی‌های جدید و یا پورت بازی‌های قدیمی خود برای این کنسول دارید؟
TC: کاملا مشخص است که Wii U نیاز به شروعی بهتری دارد، که باعث شود کنسول بیشتری به دست گیمران برسد و حمایت بیشتری از ناشران third-party شود. ما اگر ببینم حمایت از این کنسول بیشتر شود با استفاده از سرمایه خودمان برای این کنسول موتور گرافیکی خواهیم ساخت. آیا این اتفاق می‌افتد؟ البته این اتفاق خواهد افتاد. Nintendo به خوبی از اعتبار و محبوبیت فرنچایزهای خود در سراسر جهان استفاده کرده است. همه این اتفاق‌ها در تعیطلات آخر سال اتفاق خواهد افتاد، و ما امیدواریم اتفاقات خوبی برای Wii U بیافتد.
۵-لطفا کمی از قدرت GPU کنسول Wii U برایمان بگویید، از لحاظ سخت افزار تجربه تیم سازنده چطور بوده است آیا پورت بازی برروی این کنسول آسان بوده یا سخت؟
TC: ما برروی طراحی و توسعه ویژگی‌های منحصر بفرد Wii U تمرکز کرده‌ایم و ما نقاط قوت کنسول را نمایش دادیم. بخش فنی توسعه همیشه وجود دارد، برای اطمینان باید بگویم،شما در حال دریافت کد‌های توسعه برای یک پلتفرم هستید و باید آن را به پلتفرمی دیگر منتقل کنید. و ما البته ما موفق انجام هرچه بهتر این بخش شدیم. چالش واقعی برای ما تلاش برای ایجاد نسخه Wii U بازی به عنوان یک نسخه کامل و متفاوت است. یکی از طرفداران واقعی بازی در این مورد گفت این نسخه بهتر از سایر نسخه‌های بازی است. به نظر مابه هدف خود در Mass Effect 3 رسیدیم. ویژگی‌های اضافی و منحصربفرد، بهبود و پیشرفت در برخی چیزهای بازی که بوسیله ما ساخته شدند، برای من همه این‌ها برتر از سایر نسخه‌های بازی هستند. ما امیدواریم که Deus Ex هم همینگونه شود.
گیمفا
 


پاسخ خود را بنویسید ...

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or