اخبار و حواشي مرتبط با Wii U و نينتندو

آپدیت جدید اومده
مهم ترین تغییرش امکان نمایش بازی های wii روی گیم پد wii u هست

هک ها کماکان به درستی کار می کنند و فقط HBC روی 4:3 اجرا می شه
 
مشخصات اخرین بیلد PC نسخه Wii U

  • Wii U Thread Setup for RVM/Envmap and Phase3 rendering
  • Wii U – tweaked Gamma down again
  • HUD Mirror rendering optimised for WiiU – uses it own aliased targets for phase1/2/3, removing a texture copy. Increased Mirror resolution + all in MEM1
  • Wii U Increased thread priority for RenderThreads
  • Wii U – various command buffer call state fixes + redundant sampler setting caching
  • Wii U warning fix (CarPreviewObject)
  • Rain lighting corrected – ambient-and-shadow buffer alias created for particles shadowing
  • Wii U shader parameter setting optimisations
  • Support for rendercontext SlopeScale bias (polygon offset in GX2 speak) : fixes shadow z-fighting/motherships
 
یک سری اطلاعات جدید از نسخه Wii U عنوان WATCH DGOS
زمانی که EA عنوان Need For Speed: Most Wanted را برای Wii U عرضه کرد,خیلی ها به خاطر این که از ویژگی های نسخه PC بهره می برد و از نسخه کنسولی بهتر بود,ان را ستوند.چقدر نسخه Wii U از نسخه نسل حاضر بازی بهتر است؟
من گفتم که این نسخه بین ورژن نسل حاضر و نسل بعد خواهد بود.سخت است که در مورد ان نظر بدهیم.من تمایل به گفتن این دارم که شاید این نسخه کمی به ورژن نسل حاضر شبیه باشد تا نسل بعد
اما این عنوان بر روی Wii U زیبا به نظر می رسد و جالب است که ان را فقط با گیم پد بازی کنید.

ایا در حال حاضر Ubisoft Montreal در حال کار بر روی تمامی پلفترم ها به صورت همزمان است؟
خیر,نسخه Wii U در استدیو ما ساخته نمی شود.بلکه در استدیو Bucharest وظیفه ساخت ان را دارد.اما برای دیگر عناوین...بله,شما درست می گویید.
نسخه Wii U چگونه از گیم پد استفاده خواهد کرد؟ایا قابلیت هایی مشابه به SMART GLASS را دار خواهد بود؟
در این نسخه,شما می توانید بازی را بر روی صفحه گیم پد انجام دهید.هیچ قابلیت و چیزی شبیه به SM را نخواهد داشت.این همان بازی است اما ما در حال بهینه سازی کنترل برای جانور یعنی Wii U هستیم.
 
SUPER MARIO 3D WORLDS در 60 فریم و 720P اجرا می شه,همینطور SONIC LOST WORLD هم 60 فریم هست.
Deus Ex: Human Revolution Director’s Cut قرار هست که نسخه Wii U گرون ترین نسخه باشه با اختلاف 20 دلار,تمامی نسخه ها به جزء Wii U قیمتشون 30 دلار و نسخه Wii U حدود 50 دلار هست.
لازم به ذکر هست که گرافیک نسخه Wii U حتی از ورژن PC هم بهتر هست.یک سری بهبود هم در کات سین و مبارزه با BOSS ها داده شده.نسخه Wii U هم قابلیت های انحصاری داره که با وجود استفاده از SM بر روی X360 و PSVITA برای PS3 کامل ترین و بهترین کنترل رو Wii U خواهد داشت.
The Fall هم یک بازی 2.5 بعدی INDIE هست که ترکیبی از سبک گرافیکی LIMBO و گیم پلی شبیه به METROID بهره می بره.سازنده بازی هم گفته هیجان زده هست که قراره برای Wii U منتشر بشه و گفته نمی تونه صبر کنه ببینه چطور از کنترل فوق العاده Wii U استفاده می شه.
بازی اپریل 2014 عرضه می شه.
نینتندو بالاخره 3 تا باندل جدید برای اروپا معرفی کرد.






مدل بیسیک هم از قرار معلوم توقیف تولید نشده اما باندل هایی که با این مدل هستند با دو بازی و یک WiiMote عرضه می شه.
8 نوامبر باندل ماریو,15 نوامبر باندل Wii PARTY U به همراه NINTENDO LANDS عرضه می شه ودر نهایت باندل 2014 JUST DACE هم 22 نوامبر عرضه می شه.
AC4 هم هیچ DLC برای Wii U نخواهد داشت.
[h=1]Aonuma هم گفته می خواد که Hyrule در ZELDA WII U مکانی باشه که هیچ کسی نتونه تصورش هم بکنه.[/h]
[h=1][/h][h=1][/h]
 
آخرین ویرایش:
- نظرتان درمورد Wii U چیست؟ کمی در مورد قدرت سخت افزاری کنسول برایمان بگویید؟
این کنسول یک سیستم عالی و ما واقعا عاشق قابلیت‌های آن هستیم چرا که می‌توانیم بازی را در یک صفحه نمایش بزرگ و بروی گیم پد انجام بدهیم. ما حتی موفق شدیم March of War را در iPad اجرا کنیم و بسیار راحت در Wii U آن را نیز اجرا کنیم. اجرا بروی Wii U دارای مشکل نبود.
- برخی مردم نگرانی‌هایی در مورد Wii U دارند، آینده این کنسول را چطور می‌بینید آیا برنامه‌ای برای عرضه بازی‌های بعدی و یا پورت بازی‌های قدیمی خود دارید؟
این یک آزمایش بسیار خوب از Wii U برای ما است. هیچ مسئله‌ فروشی در حال حاضر برای ما وجود ندارد. ما بر community تمرکز کرده‌ایم، حتی اگر نتایجی کمتر از پیش بینی ما برای Wii U رقم بخورد. Community از نگاه ماه بسیار قدرتمند است. برای نگه داشتن و روند رو به رشد free-to-play بازی داشتن یک دارایی برای ما ضروری است.
مصاحبه اختصاصی گیمفا با استودیو ISOTX سازنده ی عنوان March of War | گیمفا | وب سايت خبري تحليلي بازي هاي ويدئويي
این همون کنسول شکست خورده نبود که بازی ساختن براش سخت بود؟:-/
 
As ‘Nano Assault Neo’ never had a problem running at 60fps (including a 2nd screen rendering at 60fps on the GamePad) we didn’t have to do that kind of optimizations back then. For CPU usage ‘Nano Assault Neo’ only used the main CPU core. The two other cores were almost idle, beside a few percent used for our audio thread.
با این که قدیمی هست اما خیلی خوبه بدونید که Nano Assault Neo که 60 فریم هست فقط از یک هسته CPU استفاده کرده و بعضی مواقع از چند درصد از دو هسته دیگه استفاده می کنه.
Wii U eDRAM Explained by Shin’en | HD Warriors
 
بالاخره تایید شد که اطلاعات بیشتر از ZELDA Wii U در E3 2014 قراره منتشر بشه.:bighug:
انسل هم از نینتندو تعریف کرده و گفته
” به نظر می‌رسد بزرگترین شگفتی‌ها و سورپرایز‌ها را Nintendo خلق می‌کند من می‌توان به شبکه Miiverse و گیم پد اشاره کنم.”
Michel Ancel: بزرگترین نقطه قوت و نقطه ضعف Nintendo نوآوری است، آنان بزرگترین سورپرایز را دارند | گیمفا | وب سايت خبري تحليلي بازي هاي ويدئويي
حالا باز یک عده ای می گن حرفش غلطه :lol:

- - -ویرایش - - -

K9OQvJJ.jpg

این هم بدون شرح;;)
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or