اخبار مربوط به کیفیت اجرایی بازی ها [قوانین پست اول خوانده شود]

  • Thread starter Thread starter FaRd!N
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

FaRd!N

Nothing as it Seems
کاربر سایت
درود،

همونطور که از اسم تاپیک پیداست این تاپیک ایجاد شده تا تمامی اخبار مربوط به کیفیت اجرایی بازی ها روی پلتفرم های مختلف در اینجا قرار بگیره تا کنترل بخش اخبار هم برای مدیریت راحت بشه هم یه مرجع متمرکز برای کاربران داشته باشیم؛ تا روزانه شاهد ده ها تاپیک مختلف برای هر عنوانی که قراره منتشر بشه نباشیم.

موفق باشیم. :rose:

قوانین تاپیک:


  • تاپیک در مورد اطلاع رسانی از نحوه کیفیت اجرایی بازی های مختلف در پلتفرم های مختلف است؛ پس، از قرار دادن اخبار نامربوط خودداری کنید.
  • مقایسه مستقیم سخت افزارهای کنسول ها، و همچنین مقایسه نخ نمای کنسول ها و PC، (خارج از اخبار بند اول) در این تاپیک ممنوع است.
  • قرار دادن مقایسات مختلف از سایت GamingBolt ممنوع است و سعی کنید بیشتر بر مرجع مطمئنی مثل Digital Foundry تکیه کنید.
  • اخبار در مورد قدرت و کارایی کنسول های مختلف رو در این تاپیک ارسال نکنید. برای مثال، مثلا سازنده X گفته هنوز 60% از قدرت کنسول Y مورد استفاده قرار گرفته است؛ یا فلان کنسول فلان % قویتر است.
  • مقایسه بازی های انحصاری کنسول ها با یکدیگر ممنوع است.
  • در صورت عمل نکردن به قوانین ذکر شده، دسترسی فرد خاطی بدون تذکر قبلی به مدت مورد نیاز، از فروم قطع خواهد شد. اگر کسی پست های چنین افرادی را نقل قول کند نیز اخطاری در همین راستا دریافت خواهد کرد. پس از تنش در تاپیک دوری کنید و با دکمه گزارش، تخلف را به ناظمین و مدیران گزارش دهید.
  • خواهشن بحث های سخت افزاری PC و مقایسه انواع بنچمارک های کارت های گرافیکی و افزایش راندومان و DX و ... رو به این تاپیک نیارید و در صورت امکان در بخش سخت افزار ادامه بدید.
  • قوانین با توجه به شرایط و زمان، ممکن است اضافه شوند، پس هراز چندگاهی آن ها را مرور کنید.

اگر قصد ارسال خبری را دارید، حتما باید خلاصه ای از متن ترجمه شود، تا برای همگان قابل استفاده باشد.
 
آخرین ویرایش:
تو گف حرف تامل برانگیزی :d دارن میزنن. Metal Gear GZ هم دقیقا تفاوت اینچنینی روی PS4 و Xone داشت با توجه به اینکه PES هم داره از همون Fox Engine استفاده میکنه میشه نتیجه گرفت که Phantom Pain هم دوباره همین وضعیت رو پیدا کنه. حداقل احتمالش قوی بنظر میرسه
 
فیفا هم مالی نی :دی
وقتی تصویر میاد نزدیک AA ندارن بازیکنا، فریم به 30 افت میکنه و کلی استاتر و لگ توی صحنه های آهسته داره. البته در مجموع به خاطر نورپدازی و چمن خیلی بهتر از PES قشنگ تر به نظر میاد ولی اونم همچین Technical Marvel نیست :دی


چه جوری به این نتیجه رسیدی دوربین میاد نزدیک 30 فریم میشه!

قثط نگو با چشم تشخیص میدم که اینجوری میشم...:wallbash:
 
وقتی مترو ردوکس با فریم 60 و گرافیک فوق العاده بالاتر و سنگیت تر از PES رزولوشت بالاتری هم داره کاملا نشون میده کونامی گند زده اساسی.
Konami Yoy S*uck
یجوری میگین کونامی ساکس و این حرفا انگار فقط بازیهای کونامی روی XO رزولوشن پایین دارن
 
البته با توجه به پیشرفت گرافیکی PES نسبت به FIFA تا حدی میشه این تفاوت رزولوشن دو بازی رو روی Xone توجیه کرد

FIFA-vs-PES-look-alike.jpg



گویا PES امسال قصد ترکوندن کرده
 
دیگه باید این حقیقت تلخ و باور کرد که xone متاسفانه این اختلاف قدرت با رقیبش رو داره که رفته رفته بیشتر هم میشه بحث سر یک بازی نیست داره میشه یه لیست بازی کم کم:(

- - -ویرایش - - -

البته با توجه به پیشرفت گرافیکی PES نسبت به FIFA تا حدی میشه این تفاوت رزولوشن دو بازی رو روی Xone توجیه کرد

FIFA-vs-PES-look-alike.jpg



گویا PES امسال قصد ترکوندن کرده

wow اصلا فکر نمی کردم اینقدر تفاوت داشته باشن
 
خوب یه خبر خوش برای اونوریا

Face- Off بازی رایز توسط DF منتشر شد. خوب از قبل هم میدونستیم که روی PC بعلت باز بودن سخت افزار امکان رسیدن به رزولوشنهای خیلی بالا وجود داره. ولی بغیر از مسئله رزولوشن DF اعتقاد داره رایز اولا یکی از تکنولوژیک ترین بازیهای حال حاضر هست و دوما چیزی که روی Xone دیده میشه بسیار بسیار نزدیک به یه PC -High End هست.

What's clear from our testing though is that the overall look and feel of the Xbox One version of the game is a very close approximation of the top-end settings on PC




البته اینطور هم نیست که با هر PC بشه تنظیمات رو تا آخر برد


This may cause concern for some because to get the most out of Ryse, you're going to need exceptional hardware. The R9 290 carried off the spectacular opening of the campaign with no problem, but the forest stage appears to be an altogether more taxing beast - in this case, even the mighty GTX 980 could not sustain 1080p60 at the highest presets. Crytek says that the press build is not representative of the final build performance-wise, and pretty much the only exercise it prohibited on the build it released was benchmarking.

حتی 980 GTX هم برای اجرای 1080/60 بازی با تنظیمات High کافی نیست. ولی این امکان وجود داره با SLI کردن به رزولوشنهای بالاتر حتی 4K رسید که مسلما قدرت پردازشی بالایی طلب میکنه.

خبر خوش برای PC Gamer ها هم میتونه این باشه که بازی اولا خیلی خوب بهینه شده که با توجه به سازنده بازی کاملا قابل پیش بینی بود بعلاوه اینکه امکانات خیلی خوبی برای تنظیمات بازی با توجه به سخت افزار شما قابل پیاده سازی تا هر کسی بتونه با توجه به سخت افزاری که داره به بهترین شکل بازی رو انجام بده


داداش شما از ssaa اطلاعاتی داری ؟
biggrin1.gif
انتظار داری با این اپشن به راحتی از این بازی اونم با این ویژوال ۶۰ فریم گرفت ؟
biggrin1.gif
‌‌


شما از اطلاع رسانی اطلاع داری؟ :dمیدونی DF چیه؟ :dمیدونی این تحلیل من نیست؟ :dمیدونی من نه سر پیازم نه تهش و احیانا وسطش:d
 
آخرین ویرایش:
خوب یه خبر خوش برای اونوریا

Face- Off بازی رایز توسط DF منتشر شد. خوب از قبل هم میدونستیم که روی PC بعلت باز بودن سخت افزار امکان رسیدن به رزولوشنهای خیلی بالا وجود داره. ولی بغیر از مسئله رزولوشن DF اعتقاد داره رایز اولا یکی از تکنولوژیک ترین بازیهای حال حاضر هست و دوما چیزی که روی Xone دیده میشه بسیار بسیار نزدیک به یه PC -High End هست.






البته اینطور هم نیست که با هر PC بشه تنظیمات رو تا آخر برد




حتی 980 GTX هم برای اجرای 1080/60 بازی با تنظیمات High کافی نیست. ولی این امکان وجود داره با SLI کردن به رزولوشنهای بالاتر حتی 4K رسید که مسلما قدرت پردازشی بالایی طلب میکنه.

خبر خوش برای PC Gamer ها هم میتونه این باشه که بازی اولا خیلی خوب بهینه شده که با توجه به سازنده بازی کاملا قابل پیش بینی بود بعلاوه اینکه امکانات خیلی خوبی برای تنظیمات بازی با توجه به سخت افزار شما قابل پیاده سازی تا هر کسی بتونه با توجه به سخت افزاری که داره به بهترین شکل بازی رو انجام بده

داداش شما از ssaa اطلاعاتی داری ؟ :دی انتظار داری با این اپشن به راحتی از این بازی اونم با این ویژوال ۶۰ فریم گرفت ؟
SSAA قابل اجرا رویه x1 و هیچ کنسوله دیگه ای نیست‌‌‌...
البته این ایراد رو باید از DF گرفت ‌‌‌‌‌‌‌‌‌...
در ضمن نتوشته در تنظینات های نوشته در بالاترین تنظیمات .‌‌.‌.

- - -ویرایش - - -

خوب یه خبر خوش برای اونوریا

Face- Off بازی رایز توسط DF منتشر شد. خوب از قبل هم میدونستیم که روی PC بعلت باز بودن سخت افزار امکان رسیدن به رزولوشنهای خیلی بالا وجود داره. ولی بغیر از مسئله رزولوشن DF اعتقاد داره رایز اولا یکی از تکنولوژیک ترین بازیهای حال حاضر هست و دوما چیزی که روی Xone دیده میشه بسیار بسیار نزدیک به یه PC -High End هست.






البته اینطور هم نیست که با هر PC بشه تنظیمات رو تا آخر برد




حتی 980 GTX هم برای اجرای 1080/60 بازی با تنظیمات High کافی نیست. ولی این امکان وجود داره با SLI کردن به رزولوشنهای بالاتر حتی 4K رسید که مسلما قدرت پردازشی بالایی طلب میکنه.

خبر خوش برای PC Gamer ها هم میتونه این باشه که بازی اولا خیلی خوب بهینه شده که با توجه به سازنده بازی کاملا قابل پیش بینی بود بعلاوه اینکه امکانات خیلی خوبی برای تنظیمات بازی با توجه به سخت افزار شما قابل پیاده سازی تا هر کسی بتونه با توجه به سخت افزاری که داره به بهترین شکل بازی رو انجام بده





شما از اطلاع رسانی اطلاع داری؟ :dمیدونی DF چیه؟ :dمیدونی این تحلیل من نیست؟ :dمیدونی من نه سر پیازم نه تهش و احیانا وسطش:d
بله داداش من خیلی بیشتر از شما اطلاعات دارم بگذریم نمیخوایم بحثو باز کنیم ... اگر مقالرو کامل میخوندی میفهمیدی از Ssaa نام برده... وگفته در بالاترین تنظیمات نه های ...البته از شما انتظاری ندارم ...در مورد ssaa اطلاعاتی داشته باشید
 
آخرین ویرایش:
داداش شما از ssaa اطلاعاتی داری ؟ :دی انتظار داری با این اپشن به راحتی از این بازی اونم با این ویژوال ۶۰ فریم گرفت ؟
SSAA قابل اجرا رویه x1 و هیچ کنسوله دیگه ای نیست‌‌‌...
البته این ایراد رو باید از DF گرفت ‌‌‌‌‌‌‌‌‌...
در ضمن نتوشته در تنظینات های نوشته در بالاترین تنظیمات .‌‌.‌.

- - -ویرایش - - -


بله داداش من خیلی بیشتر از شما اطلاعات دارم بگذریم نمیخوایم بحثو باز کنیم ... اگر مقالرو کامل میخوندی میفهمیدی از Ssaa نام برده... وگفته در بالاترین تنظیمات نه های ...البته از شما انتظاری ندارم ...در مورد ssaa اطلاعاتی داشته باشید

ببین تو کل اون مقاله حتی یکبار هم از واژه ssaa استفاده نشده. خودتم نمیدونی داری چی میگی.

به هر حال من نویسنده ی اون مقاله نیستم اعتراض داری میتونی با ریچارد لیدبتر تماس بگیری و اعتراضت رو مطرح کنی.

لطفا هم دیگه در این رابطه من رو کوت نکن با هم بحثی نداریم
 
بله داداش من خیلی بیشتر از شما اطلاعات دارم بگذریم نمیخوایم بحثو باز کنیم ... اگر مقالرو کامل میخوندی میفهمیدی از Ssaa نام برده... وگفته در بالاترین تنظیمات نه های ...البته از شما انتظاری ندارم ...در مورد ssaa اطلاعاتی داشته باشید
:eek:دوست عزیز خواهشا آرام تر شکلک خنده گذاشتن ایشون.

-------------------------------.
پس واقعا حقش بود که بهترین گرافیک بشه به هر حال بیشترین هزینه رو برای بخش گرافیکی کارشون در نظر میگیرن که فوقالعاده است.
خیلی دوست دارم بازی این شرکتو روی ps4 هم ببینم
 
ببین تو کل اون مقاله حتی یکبار هم از واژه ssaa استفاده نشده. خودتم نمیدونی داری چی میگی.

به هر حال من نویسنده ی اون مقاله نیستم اعتراض داری میتونی با ریچارد لیدبتر تماس بگیری و اعتراضت رو مطرح کنی.

لطفا هم دیگه در این رابطه من رو کوت نکن با هم بحثی نداریم

نویسنده نوشته highest setting...متاسفانه شما بد متوجه شدی highest setting ابشن ssaa هم شاملش میشه دوست عزیز super sampling anti aliasing که تویه این بازی تا 2x / 4x وجود داره ...حالا شما فک کن یچیزی دازم میگم ... :دی با این حال از رویه عکس هم نمیشه به خوبی قدرت این ابشن رو درک کرد ...
بحثی نیست جهت اطلاع رسانی بود دوسته خوب...
 
آخرین ویرایش:
دیگه باید این حقیقت تلخ و باور کرد که xone متاسفانه این اختلاف قدرت با رقیبش رو داره که رفته رفته بیشتر هم میشه بحث سر یک بازی نیست داره میشه یه لیست بازی کم کم:(

جالبی این صحبتها این هست که وقتی رزلوشن بازیها و فریمشون تقریباً یکی هستن (Destiny یا Diablo III) گفته میشه بازیسازها کم کاری کردن و یا چون این بازیها بین نسلی هستن و برای کنسولهای نسل قبل اومدن خیلی قدرت پردازشی نمیخوان و یا یک دلیل دیگه این هست که بازیسازها از نسخه PS4 زدن و ... ولی وقتی تفاوت در رزلوشن 1.25x هست خیلی راحت گفته میشه این تفاوت واقعی در توان پردازشی PS4 و XB1 هست.

PS4 در بالاترین حالت ممکن 30-40% قوی تر از XB1 هست نه 125%. تنها برداشتهای درستی که میشه از این قضیه کرد این هست که یا انجین کونامی با XB1 مشکل داره چرا که دو تا بازیشون با XB1 مشکل داشته و روی 720p اجرا شدن (که اصلاً بعید نیست با توجه به اینکه MGS:GZ یک گرافیک خیلی معمولی رو ارائه داده) و یا اینکه فکر کنیم تفاوت رزلوشن 125%ـی واقعاً به سخت افزار مربوط هست و چیزی بجز توان پردازشی GPU باعث بوجود اومدن این مشکل شده اون وقت شاید بشه انگشت اتهام رو به سمت تعداد RoPها گرفت (و گفت که بازی RoP Bound هست) که روی PS4 تعدادشون 2 برابر XB1 هست که البته با احتساب کلاک (853MHz روی XB1 و 800MHz روی PS4) تفاوتشون در نهایت میشه در حد 87% نه 125% و البته خود این RoPها هم قبل از اینکه بشه راحت وارد معادلشون کرد Bandwidth Bound هستن، یعنی اگر پهنای باند مموری شما به این RoPها/GPU کمتر از پهنای باند مورد نیاز RoPها باشه شما هیچوقت نمیتونید به حداکثر بازدهی RoPها برسید (این موضوع روی اکثر GPUها صادق هست) ولی تعداد بیشتر اونها میتونه برای یسری از پردازشها مثل افکت ذرات و ... که با تکنیک های قدیمی انجام میشن مفید باشه که بخاطر شرایط خاصشون به پهنای باند کمتری نیاز دارن و من نه در MGS:GZ افکت ذرات خیلی خاصی دیدم و نه فکر میکنم در PES 15 چنین چیزی وجود داشته باشه (ناسلامتی بازی فوتبال هست، نه یک FPS شلوغ). و البته خبر خوب این هست که با تکنیک های جدیدتر میشه افکت ذرات خیلی سنگین و قابل ملاحضه رو نیز با همون پهنای باند کم DDR3 هم انجام داد و دیگه نیازی به تعداد RoP بالا نخواهد بود (میتونید پستهای sebbbi یا همون برنامه نویس ارشد سری Trials رو اینجا و اینجا بخونید).

از طرف دیگه پهنای باند واقعی/مؤثر PS4 هم بطور میانگین در بیشترین حالت روی 135-140GB/s هست و با احتساب سهم CPU این پهنای باند میتونه تا 120GB/s هم پایین بیاد (طبق این اسلاید از PDF سونی در مورد PS4 و صحبتهای مهندسهای مایکروسافت، رم‌هایی که خارج از Chip هستن مثل DDR3 و GDDR5 بازدهی واقعی پهنای باندشون 70-80 درصد بیشترین پهنای باند تئوریتیکالشون هست) در حالی که روی XB1 خود eSRAM برای خواندن/نوشتن 109GB/s پهنای باند داره (eSRAM یک مموری On-Chip هست و از رفتار/قانون رم‌های خارجی تبعیت نمیکنه) و اگر خواندن و نوشتن همزمان انجام بشه (در یسری از مراحل پردازش این اتفاق میافته، از جمله جاهایی که همون RoPها در حال فعالیت هستن) پهنای باند eSRAM از 109GB/s هم بالاتر هست و بدون احتساب DDR3 هم باز اختلاف خیلی کم خواهد بود.
 
آخرین ویرایش:
چه جوری به این نتیجه رسیدی دوربین میاد نزدیک 30 فریم میشه!

قثط نگو با چشم تشخیص میدم که اینجوری میشم...:wallbash:

با چشم به راحتی میشه تشخیص داد که بازی از نماهای نزدیک و در کات سین ها 60 فریم نیست، ولی این که 30 فریمه یا 40 فریم رو نمیشه با چشم تشخیص داد و خود سازنده و DF گفتن که بازی 30 فریم میشه. موقع پخش صحنه آهسته هم لگ و استاتر داره که اگه بازی کرده باشید قشنگ متوجه میشید.

البته با توجه به پیشرفت گرافیکی PES نسبت به FIFA تا حدی میشه این تفاوت رزولوشن دو بازی رو روی Xone توجیه کرد

FIFA-vs-PES-look-alike.jpg



گویا PES امسال قصد ترکوندن کرده

احسان PES بر خلاف فیفا، موقع خوشحالی های بعد از گل، صحنه آهسته، Instant Replay و کلاً همه جا 60 فریمه. در حالی که فیفا همه جا به جز وقتی که دارید از دوربین اصلی بازی میکنید 30 فریمه. یعنی PES نه تنها از نظر چهره با جزئیات خیلی بیشتری طراحی شده، فریم هم 2 برابره. حالا اگه علت این بود، چرا روی PS4 با وجود فریم دو برابر نسبت به فیفا توی نماهای نزدیک و جزئیات چهره خیلی بیشتر، باز هم 1080 داره اجرا میشه؟
اگر هم علتی غیر از سهل انگاری سازنده وجود داشته باشه، باید به Fox Engine ربط داشته باشه نه افزایش جزئیات چهره.

البته اینم در نظر بگیر که Overall گرافیک فیفا بهتره به چند دلیل، چمن واقعاً سه بعدی طراحی شده، نورپردازی یه Level بالاتر از PES هست، تماشاگرا به وضوح با جزئیات تر هستن، فیزیک لباس بازیکنا توی فیفا خیلی بهتره.

نظر خودم اینه که کونامی میتونسته با بهینه سازی بازی ای با این Visual Fidelity رو 1080 روی One اجرا کنه، ولی حال و حوصله این کارو نداشتن :دی به هر حال PS4 کنسول قوی تریه و دستیابی به 1080p/60 فریم تو هر بازی ای نسبت به One راحت تره. شاید هم میتونستن 1080 کنن، ولی باعث میشده در نماهای نزدیک نتونن 60 فریم رو حفظ کنن. نمیدونم والا :دی

در نهایت اون چیزی که من توی گرافیک PES و Fifa دیدم در حدی نیست که هیچ کدوم از دو کنسول نتونن 1080p/60 فریم در همه جاهای بازی اجراشون کنن. سازنده فیفا بی عرضست که موقع کات سین ها 30 فریم میشه، کونامی هم بی عرضست که نتونسته 1080 روی One اجراش کنه :دی
 
آخرین ویرایش:
جالبی این صحبتها این هست که وقتی رزلوشن بازیها و فریمشون تقریباً یکی هستن (Destiny یا Diablo III) گفته میشه بازیسازها کم کاری کردن و یا چون این بازیها بین نسلی هستن و برای کنسولهای نسل قبل اومدن خیلی قدرت پردازشی نمیخوان و یا یک دلیل دیگه این هست که بازیسازها از نسخه PS4 زدن و ... ولی وقتی تفاوت در رزلوشن 1.25x هست خیلی راحت گفته میشه این تفاوت واقعی در توان پردازشی PS4 و XB1 هست.

PS4 در بالاترین حالت ممکن 30-40% قوی تر از XB1 هست نه 125%. تنها برداشتهای درستی که میشه از این قضیه کرد این هست که یا انجین کونامی با XB1 مشکل داره چرا که دو تا بازیشون با XB1 مشکل داشته و روی 720p اجرا شدن (که اصلاً بعید نیست با توجه به اینکه MGS:GZ یک گرافیک خیلی معمولی رو ارائه داده) و یا اینکه فکر کنیم تفاوت رزلوشن 125%ـی واقعاً به سخت افزار مربوط هست و چیزی بجز توان پردازشی GPU باعث بوجود اومدن این مشکل شده اون وقت شاید بشه انگشت اتهام رو به سمت تعداد RoPها گرفت (و گفت که بازی RoP Bound هست) که روی PS4 تعدادشون 2 برابر XB1 هست که البته با احتساب کلاک (853MHz روی XB1 و 800MHz روی PS4) تفاوتشون در نهایت میشه در حد 87% نه 125% و البته خود این RoPها هم قبل از اینکه بشه راحت وارد معادلشون کرد Bandwidth Bound هستن، یعنی اگر پهنای باند مموری شما به این RoPها/GPU کمتر از پهنای باند مورد نیاز RoPها باشه شما هیچوقت نمیتونید به حداکثر بازدهی RoPها برسید (این موضوع روی اکثر GPUها صادق هست) ولی تعداد بیشتر اونها میتونه برای یسری از پردازشها مثل افکت ذرات و ... که با تکنیک های قدیمی انجام میشن مفید باشه که بخاطر شرایط خاصشون به پهنای باند کمتری نیاز دارن و من نه در MGS:GZ افکت ذرات خیلی خاصی دیدم و نه فکر میکنم در PES 15 چنین چیزی وجود داشته باشه (ناسلامتی بازی فوتبال هست، نه یک FPS شلوغ). و البته خبر خوب این هست که با تکنیک های جدیدتر میشه افکت ذرات خیلی سنگین و قابل ملاحضه رو نیز با همون پهنای باند کم DDR3 هم انجام داد و دیگه نیازی به تعداد RoP بالا نخواهد بود (میتونید پستهای sebbbi یا همون برنامه نویس ارشد سری Trials رو اینجا و اینجا بخونید).

از طرف دیگه پهنای باند واقعی/مؤثر PS4 هم بطور میانگین در بیشترین حالت روی 135-140GB/s هست و با احتساب سهم CPU این پهنای باند میتونه تا 120GB/s هم پایین بیاد (طبق این اسلاید از PDF سونی در مورد PS4 و صحبتهای مهندسهای مایکروسافت، رم‌هایی که خارج از Chip هستن مثل DDR3 و GDDR5 بازدهی واقعی پهنای باندشون 70-80 درصد بیشترین پهنای باند تئوریتیکالشون هست) در حالی که روی XB1 خود eSRAM برای خواندن/نوشتن 109GB/s پهنای باند داره (eSRAM یک مموری On-Chip هست و از رفتار/قانون رم‌های خارجی تبعیت نمیکنه) و اگر خواندن و نوشتن همزمان انجام بشه (در یسری از مراحل پردازش این اتفاق میافته، از جمله جاهایی که همون RoPها در حال فعالیت هستن) پهنای باند eSRAM از 109GB/s هم بالاتر هست و بدون احتساب DDR3 هم باز اختلاف خیلی کم خواهد بود.

به احتمال زیاد انجین فاکس Deferred هستش با Gbuffer خیلی چاق برای همین با esram مشکل دارند
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or