اخبار داغ کنسول ها

Behzad

Come on it's time to go
Administrator
Sep 22, 2005
5,824
نام
بهزاد
سلام به همگی

من اون تاپیک قبلی و همچنین تاپیک XBOX 360 News رو به اشتباه پاک کردم !

ببخشید دیگه پیش میاد ...

در هر صورت اخبار بازیهای نسل بعدی رو در همین تاپیک بنویسید و دنبال کنید ...

با تشکر
 

Behzad

Come on it's time to go
Administrator
Sep 22, 2005
5,824
نام
بهزاد
نوشته شده توسط pandora tomorrow:
کجاست؟؟ :-"
(بعده از حل شدن مشکل این پست به خودیه خود پاک میشه :) )

من واقعا میخوام بدونم اگه آدرس وبلاگ اینجا بود تو میرفتی میخوندی ؟
اصلا کلیک میکردی روش که گیر دادی به آدرسش !؟
 

pandora tomorrow

True Blue
مدیر انجمن
Sep 23, 2005
40,808
نام
امین
نوشته شده توسط Behzad:
من واقعا میخوام بدونم اگه آدرس وبلاگ اینجا بود تو میرفتی میخوندی ؟
اصلا کلیک میکردی روش که گیر دادی به آدرسش !؟
برای شما فرقی میکنه که میرم یا نمیرم؟!!!
در هر صورت وقتی خواستم حتما میرم در ضمن خوبه زیرش هم نوشتم بعد از رفع شدن مشکل (یعنی گزاشتن لینک وبلاگ) پستم رو پاک میکنم.
برای این نوشتم که دیگه نیاین گیر بدین که اومدین دادین;)
 

Saman

Administrator
Sep 22, 2005
1,069
برای کسانی که هنوز آن را بازی نکرده اند ، توصیه میکنم که فقط برای مدت کوتاهی آنرا امتحان کنند.

كاملا درسته.
من به خاطر اين بازي از يكي از بچه ها گيم كيوب گرفتم و الان چپتر 2 رو تموم كردم. هر طرفدار اكشن دلهره آوري بايد رزيدنت اويل 4 بازي كنه.
گرافيك نسخه ي كيوب عاليه. اونقدر كه منه پي سي باز رو كاملا راضي ميكنه.
جو بازي هم بسيار خوف ناكه ! يعني من بعد از مدت ها مثه قديما شده م كه بازي ميكردم و ميترسيدم. ترس كه نه، يه جور دلهره و هيجان. تو كل بازي فقط ميخوام سريع به يه جايي برسم تا سيو كنم و يه نفس راحت بكشم !

الان هم دختر مردم رو دارم يدك ميكشم كه هيجان چند برابر شده چون به جاي اونم بايد بترسم :cheesygri
 

s01id_sn4ke

کاربر ویژه
کاربر سایت
Sep 23, 2005
721
نام
فرهنگ
کجاست؟؟ :-"
(بعده از حل شدن مشکل این پست به خودیه خود پاک میشه :) )
نوشته شده توسط Behzad:
من واقعا میخوام بدونم اگه آدرس وبلاگ اینجا بود تو میرفتی میخوندی ؟
اصلا کلیک میکردی روش که گیر دادی به آدرسش !؟
خیلی شرمنده...
من معمولا اول خبرارو تو WordPad می نویسم بعد اینجا کپی می کنم و عکساشو میذارمو و لینکاشو درست می کنم.
امروز هم به شدت عجله داشتم که کامپیوتر خاموش کنم یادم رفت لینک بذارم.
میبینید که...امروز عکس هم نذاشتم.
اینم از این :لینک وبلاگ !

-----------------------------------------

یه خبر مهمو یادم رفت بگم...
مثل اینکه Dead Rising با تلویزیون های معمولی مشکل داره و فقط با HD ها خوب میاد.مشکلش هم اینه که متون نوشته شده ی داخل بازی بشکل ناجوری خراب میشن و فقط از فاصله ی خیلی کم با تلویزویون میشه خوندشون.از اونجایی که این متن ها خیلی مهم هستن ، در نتیجه خراب شدن اونا خیلی بازی کردن رو سخت می کنه.
 
آخرین ویرایش:

farzadlion

کاربر سایت
Sep 30, 2005
2,085
سلام....

دو خبر جالب در مورد کنسول های نسل بعد....:arrowd:

موسسه ی تحقیقاتی Yankee Group پیش بینی کرد که در آمریکای شمالی و در بین کنسول های نسل بعد تا سال 2011 کنسول PS3 پیشتاز خواهد شد و Xbox 360 و WII در جایگاه های بعدی قرار خواهند گرفت

بر طبق تحقیقات و پیش بینی موسسه ی Yankee Group که مقر آن در بوستون آمریکا واقع شده تا سال 2011 کنسول PS3 با فروش 30 میلیون واحد 44 درصد از بازار آمریکای شمالی را از آن خود خواهد کرد :cool:

بعد از آن مایکروسافت با فروش 27 میلیون واحد Xbox 360 حدود 40 درصد از سهم بازار را از آن خود خواهد کرد و با فاصله ی نزدیکی نسبت به PS3 در جایگاه دوم خواهد بود...

نکته جالب اینجاست که در این پیش بینی کنسول Wii تا سال 2011 تنها کمی بیش از 11 میلیون واحذ فروش خواهد کرد که تنها 16 درصد از سهم بازار آمریکای شمالی را در بر خواهد داشت...

Yankee Group همچنین پیش بینی کرده که به دلیل قیمت بالای کنسول های نسل بعد مجموع فروش کنسول های نسل آینده کمتر از مجموع فروش کنسول های نسل پیشین همچون PS2, Xbox و Game Cube خواهد بود...

********************************

مایکروسافت اعلام کرد که از HD DVD Player صرفا برای دیدن فیلم ها استفاده خواهد شد !!!

اظهارات مایکروسافت : :arrowd:

ما روشن بگوییم که HD DVD Player در Xbox 360 صرفا برای مشاهده ی فیلم های HD DVD است و بازی های HD DVD را اجرا نمی کند......

در حال حاضر ما هیچ برتری در تحربه ی بازی کردن با HD DVD نسبت به فرمت DVD نمیبینیم که بخواهیم آن را برای بازی کردن پیشنهاد دهیم

تنها چیزی که ما میدانیم اینست که فرمت HD DVD تنها هزینه ی بیشتری به توسعه دهنده ی بازی ها تحمیل میکند و می تواند منجر به افزایش قیمت نهایی بازی ها و افزایش زمان Load آن ها شود که در نهایت می تواند تاثیرات منفی داشته باشد...

تا بعد
 
آخرین ویرایش:

wii360

کاربر سایت
Jun 19, 2006
165
اهداف آینده ی Microsoft به منظور کنترلر X360

شرکت مایکروسافت طی کنفرانس GameFest برخی از اهداف آینده ی خود به منظور کنترلر سیستم Xbox 360 را فاش نمود. از جمله ی این هدف ها می توان بدین نکات اشاره نمود:



• در نظر گیری تبدیل کننده ای برای کنترلر بی سیم Xbox 360 به منظور ارتباط آن با رایانه های شخصی (PC)

• تست نمونه ی اولیه ی کنترلر های Xbox 360 مجهز به سیستم حسگر جنبشی
persian gamers
 

s01id_sn4ke

کاربر ویژه
کاربر سایت
Sep 23, 2005
721
نام
فرهنگ
ببخشید که امروز خبرارو دیر گذاشتم.یه کاری برام پیش اومده بود.

------------------------------------------

-George Harrison نایب رییس ارشد بازاریابی و ارتباطات یک پارجه ی نینتندو ( ترجمه ش بده (جیزه!)) - گفته نسخه ی Wii ی بازی Legend of Zelda : Twilight Princess رو می شه فقط با Wii-mote بازی کرد.ورژن GC بازی رو می تونید با کنترلر GC بازی کنید اما نمی تونید باهاش نسخه ی Wii رو بازی کنید.
چه خبر چرتی!جالب اینجاست که همه ی سایت ها هم نوشتنش!

-----------------------------------------

اسم Genji 2 عوض شد و به Genji: Days of the Blade تغییر کرد.داستان این بازی که توسط Game Republic ساخته می شه ، 3 سال بعد از شماره ی قبلی این بازیه.علاوه بر پیشرفت گرافیکی بازی ، بازی دارای شخصیت های قابل بازی بیشتر ، Gameplay متنوع تر و کلا مدت زمان بیشتر بازی هستش.

genji-days-of-the-blade-20060817001630985.jpg


----------------------------------------

مایکروسافت آماری از چیز های مربوط به 360 توی سایت Xbox گذاشته که میبینید:
- تعداد بازی هایی که هر دارنده ی 360 داره به طور متوسط 4.6 ـه.
- تعداد وسایل اضافی برای هر دارنده ی 360 به طور متوسط 2.9 ـه.
- 60% دارندگان 360 از XBL استفاده می کنن.(Subscribe)
- از این درصد بالایی ، 80% شون از XBL Marketplace چیزمیز دانلود می کنن.
- تقریبا 70% از کاربرای XBL از طریق این شبکه ، مزیک ویدیو ، فیلم و تریلر های بازی ها رو دانلود کرده اند.
- 65% از کاربران XBL حداقل یه بازی Arcade دانلود کرده اند.
- 46,000,000 دانلود از XBL شده که 8,000,000 آن بازی Arcade بوده.

--------------------------------------

قبلا اعلام شده بود که Blazing Angels: Squadrons of WWII یه Launch Title برای Wii خواهد بود.دیروز اعلام شد که این بازی برای Launch کنسول PS3 هم آماده خواهد بود و در نتیجه Launch Title این کنسول هم هست.این بازی که توسط استودیوی رومانیایی UBI ساخته می شه ، یه بازی هواپیمایی تیمیه که وقایع بزرگ و معروف جنگ جهانی دوم رو بازسازی کرده.ورژن PS3 دارای خود بازی ، قابلیت بازی Multiplayer شونزده نفره و بازی به وسیله ی قابلیت Motion Sensing کنترلر این کنسول هست.این بازی برای PC و X360 ریلیز شده.

blazing-angels-squadrons-of-wwii-20060816101808791.jpg


--------------------------------------

تصاویر نسبتا جدیدی از Cars نسخه ی Wii







----------------------------------------

تصاویر نسبتا جدیدی از Rayman Raving Rabbids






---------------------------------------------

تصاویر نسبتا جدیدی از Barnyard --> کنسول Wii






------------------------------------------

تصاویر نسبتا جدیدی ازAvatar : The Last Airbender --> کنسول Wii






-----------------------------------------

تصاویر نسبتا جدیدی از The Darkness




24v8yzo.jpg


-----------------------------------------

تصاویر جدید و نسبتا جدیدی از Full Auto 2 : Battlelines









---------------------------------

تصاویر جدیدی ( چه عجب! ) از The Godfather نسخه ی X360






********************************

پ.ن : بیشتر عکس ها برای دیروزه.برای همین نوشتم " نسبتا جدید " .
 
آخرین ویرایش:

amir_amd

Loyal Member
Oct 5, 2005
1,525
نام
امیر
Sony UK has insisted it is still at least a month away from finalising PS3 roll-out plans, as official UK distributor CentreSoft confirms it has been testing the water on controversial pre-release initiatives with the retail community in preparation for the November 17th launch.

GamesIndustry.biz has learned that CentreSoft called a meeting two weeks ago for leading indie games retailers in order to gauge their views on a number of hypothetical launch scenarios. The distributor plans to utilise the feedback in order to best represent indies' interests when Sony confirms it launch plans for the UK.

CentreSoft managing director David Neal confirmed to GI.biz that the scenarios discussed included what might happen in the even that Sony implements its controversial GBP150 pre-order scheme, and how the system could work to ensure parity and fairness of allocation across the board.

سونی اعلام کرده که هنوز برنامه مشخصی برای لانچ ps3 نداره.
این برنامه در نیمه سپتامبر مشخص میشه.
 

s01id_sn4ke

کاربر ویژه
کاربر سایت
Sep 23, 2005
721
نام
فرهنگ
مثل اینکه قراره دوربین 360 همراه با بازی Totem Ball به صورت یه پک عرضه بشه.این بازی که توسط استودیوهای انگلیسی Strange Flavour و Freeverse که ساخت ToySight ( شرکت Apple ) رو در کارنامشون دارن ، گویا قراره با دوربین در ماه سپتامبر ریلیز بشه.

-------------------------------------------------

Sega لیست بازی هایی رو که می خواد در Leipzig Game Convention به نمایش بذاره رو اعلام کرد.
نکته ی جالب این لیست اینه که نشون میده اسم نسخه ی Wii ی Sonic از Sonic Wild Fire به Sonic and the Secret Rings تغییر کرده.

Charlotte's Web-------------------------------------- DS, GBA, PC
Full Auto 2: Battlelines---------------------------------------- PS3
Phantasy Star Universe ----------------------PC, PS2, Xbox 360
Medieval II: Total War----------------------------------------- PC
SEGA Rally Revo------------------------------ PC, PS3, Xbox 360
Sonic and the Secret Rings------------------------------------ Wii
Sonic Rivals---------------------------------------------------- PSP
Sonic The Hedgehog PS3, Xbox------------------------------ 360
Super Monkey Ball Banana Blitz------------------------------- Wii
Virtua Tennis 3------------------------------------ PS3, Xbox 360
Yakuza ----------------------------------------------------------PS2

-----------------------------------------------

همین چند وقت پیش بود که اعلام شد بازی F.E.A.R برای PS3 هم خواهد آمد.حالا اعلام شده علاوه بر این ، این بازی Launch Title این کنسول هم خواهد بود! نسخه ی PS3 از همون موتور نسخه ی PC بهره می بره و توسط استودیوی Day 1 ( سری MechAssault ) داره پورت می شه. هنوز اعلام نشده نسخه ی PS3 چه چیز های اضافیی خواهد داشت اما اعلام شده که مطمئنا هم در قسمت Single Player و هم Multiplayer چیزهای اضافیی وجود خواهد داشت.اینم یه عکس از نسخه ی PS3 :



و عکس های جدید از نسخه ی PS3


BlankPic.png


----------------------------------------------

IGN یه سری اطلاعات درباره ی DevKit کنسول PS3 نوشته که می خونید:
مثل اینکه پریروز Sega یه دمو از FullAuto 2 رو که روی آخرین ورژن DevKit کنسول PS3 اجرا می شده ، به افراد خاصی نشون داده.از اونجایی که آخرین بار که خبرنگارای IGN ، DevKit کنسول PS3 رو دیده بودن ، صدای زیادی تولید می کرده و بسیار داغ می شده ، متوجه شدن که این DevKit نه صدای زیاد تولید می کنه و نه گرم می شه.همچنین به IGN گفته شده که با این DevKit جدید برنامه ریزی بسیار آسون و روون شده ! درباره ی کنترلر گفته شده از اونجایی که هنوز برای بازی از قابلیت Motion-Sensing استفاده نشده ، نتونستن اینو امتحان کنن اما درباره ی چیزای دیگه گفته شده به عنوان مثال وزن کنترلر بسیار سبکه که به خاطر ورداشتن Rumble هست.همچنین بسیار خوب جواب میداده.درباره ی Switch کردن بین Wireless کردن یا با سیم بازی کردن گفته شده که به راحتی انجام میشه و اول باید سیم رو جدا کرد و بعد برای 1 یا 2 ثانیه باید دکمه ی PlayStation رو نگه دارید تا این کار انجام بشه.در قسمتی که قابلیت Multiplayer بازی نمایش داده شده ، دیده شده که کنترلر ها بدون توجه به تعداد کنترلر های داخل اتاق ، قادر بودن که متوجه بشن مال کدوم بازیباز هستن.در قسمت LAN Play هر 8 DevKit به شبکه ی PlayStation وصل بودن و هیچ Lag ی هم مشاهده نشده.البته ممکنهقسمتی از این فقط به خاطر هارد 80 گیگابایتی هر DevKit بوده باشه.در مورد منوی PS3 بگم که هر جای بازی می شده با فشار دادن دکمه ی PlayStation نمایش داده بشه.منوش شبیه منوی PSP یه فقط یکم قشنگتره و گزینه های کمتری داره که به مرور زمان بیشتر می شه!

------------------------------------------------

عکس جدیدی از Frontlines : Fuel of War



-----------------------------------------------

تصاویر جدیدی از Army of Two







------------------------------------------------

تصاویر جدیدی از Untold Legends : Dark Kingdom




BlankPic.png


------------------------------------------------

تصاویر جدیدی از TimeShift






-------------------------------------------------

تصاویر جدیدی از Armored Core 4 ( کیفیت عکس ها بالاست! )




 
آخرین ویرایش:

Behzad

Come on it's time to go
Administrator
Sep 22, 2005
5,824
نام
بهزاد
در آخرین شماره از مجله GameInformer فاش شده که DICE و EA در حال کار بر روی ادامه ی Battlefield Modern Combat برای PS3 و XBOX360 هستند ... نسخه جدید Battlefield: Bad Company نام دارد و بیشتر بر روی بخش تک نفره تمرکز داره

-----

بازی Survivor که قرار بود توسط استودیوی آلمانی Replay برای کنسولهای نسل حاضر منتشر بشه ، کنسل شد و حالا قرار شده که برای PS3 XBOX360 و PC ساخته بشه
 

s01id_sn4ke

کاربر ویژه
کاربر سایت
Sep 23, 2005
721
نام
فرهنگ
IGN یه مصاحبه با کارگردان بازی Forza Motorsport 2 یعنی آقای Dan Greenawalt کرده که ترجمشو می خونید :

forza2logo.jpg


IGN = IGN
DG = Dan Greenawalt

IGN :یکی از چیزایی که نسخه ی اول بازی Forza Motorsport رو از رقیبش Gran Turismo متمایز می کرد ، داشتن ماشین های Exotic مشخصی بود.می شه انتظار داشت که ماشین های Ferarri ، Porsche و Lamborgini رو در Forza 2 ببینیم؟چه ماشین های دیگه ای در Forza 2 وجود دارن که تو بازی های ریسینگ مشابه نیستن؟
DG : همون طور که خودتون گفتید Gran Turismo هیچ کدوم از این 3 تا رو نداشت.ما در Forza 1 حدودا 40 ماشین Ferarri و Porsche داشتیم در حالی که ماشینی از Lamborgini و ورژن خیابونی McLaren F1 در بازیمون نداشتیم.Forza 2 شامل 50 مدل مختلف Ferarri ، Porsche و Lamborgini به علاوه ی ورژن خیابونی McLaren F1 هستش.ما داریم مارک های دیگه ای رو هم مثل Scion وارد بازی کنیم ، اما بی طرفانه بگم...هیچ مارک دیگه ای به اندازه ی Ferarri ، Porsche و Lamborgini به تنهایی ، قدرتمند و مؤثر نیست.

IGN : آیا ما ماشین های معمولی بیشتری رو در Forza 2 خواهیم دید؟یا بیشتر تمرکزتون روی ماشین های Exotic و اسپرته؟ این احتمال عالی وجود داره که ادیتور طراحی Forza ( یا همون Decal Editor ) با Dodge Magnum قاطی بشه...
DG : بیش از 300 تا ماشین در Forza 2 وجود دارند. Forza 2 تعداد زیادی ماشین اسپرت و Exotic داره اما ماشین های معمولی هم زیاد هستن مثل 2003 VW Golf R32، 1994 Honda Civic hatch، و 2003 Ford Focus SVT .ماشین های مسابقه ای خیلی ریادی مثل Le Mans winning 2002 Audi R8 و حتی ماشین های کلاسیکی مثل 1969 Chevrolet Camaro Z28 در Forza 2 وجود داره.ما حتی ماشن های قابل تنظیم ژاپنیی هم مثل 1998 Toyota Supra RZ و 2002 Nissan Skyline GT-R V-Spec II داریم.Forza Motorsport 2 همه ی ماشین هایی رو که جمع کردن ، تنظیم و مسابقه دادن باهاشون ، سرگرم کننده است رو شامل می شه!

forza-motorsport-2-20060817105850684-000.jpg


IGN : قسمت طراحی و تنظیم کردن ماشین ها در Forza یه قسمت خوب از بازی بود و واقعا عمر بازی رو افزایش داد.چه چیزهای اضافیی می خواید در Forza 2 به این بخش اضاقه کنید؟آیا قصد اینو دارید که این امکان رو به بازیباز ها بدید که ماشینی رو که ساختن رو از طریق XBL با بقیه ی بازیباز ها Share کنن؟
DG : توی Forza Motorsport 2 همون قابلیت دیدن مسابقه ها مثل تلویزیون ، که تو PGR3 هست ، وجود داره.تفاوتش با PGR چیزیه که شما می بینید.توی Forza Motorsport TV شما مسابقه ای مه توش پر از ماشین های قرمز یک شکل باشه نمی بینید بلکه می تونید یه Car Show مجازی از ماشین های ساخته شده و تنظیم شده ببینید.
پیشرفت های زیادی در Decal Editor و Paint Editor توی Forza 2 صورت گرفته.یکی از این پیشرفت های این قسمت که خیلی جالبه اینه که...شششش...ما هنوز راجب این یکی به کسی چیزی نگفتیم! ( لوس بازی کارگردان )

IGN : توی بازی های ریسینگ شبیه سازیی مثل Gran Turismo ، TOCA و Forza 1 همیشه تاکید خاصی روی انواعی از ماشین بوده که هر جور ارتباطی به ماشین های دیگه رو نحت الشعاع قرار می داده(ترجمه ی این قسمت سخت بـود!).آیا Forza 2 راه حلی رو برای اینکه فقط با یه ماشین تو بازی "زندگی کنیم"؟(بازی کنیم؟)
DG : تو Forza 1 بازیباز با بردن مسابقه ها ، Level می گرفت و به مرحله های دیگه دست پیدا می کرد و همچنین به ماشین های جدید دست پیدا می کرد و تخفیف برای قطعات دیگر ماشین می گرفت.در Forza 2 ما یه مؤلفه ی Level دهی به ماشین هم اضافه کردیم . هدف اینه که بازیباز رو به بازی کردن با فقط یک ماشین تشویق کنیم.همین طور که ماشین Level می گیره ، پاداش و تخفیف برای خود ماشین و بقیه ی ماشین ها می گیره.سیستم ِ خیلی جالب و پر از واقعیات ارتباطاته.همچنین [....................................] ( یه اصطلاحه که نمی دونم یعنی چی...تو Babylon هم موقعی که کانکت بودم چیزی پیدا نکرد.فک کنم یعنی خیلی توپه یا خفنه یا یه چیزی تو این مایه ها)

IGN : مهمترین چیزی که Forza 1 به خاطرش معروف بود ، هوش مصنوعی زیاد حریفای کامپیوتری بود.چه پیشرفت ها و تغییراتی در Forza2 در هوش مصنوعی بازی صورت گرفته؟ این اشکالو می شه از Forza 1 گرفت که با این که هوش مصنوعیش از Gran Turismo خیلی بهتره ، با این همه همیشه پر حادثه بوده که باعث می شده ماشین خراب شه. آیا باز هم همچین رفتار غیر قابل پیش بینیی از هوش مصنوعی Forza 2 خواهیم دید؟
DG : تکنولوژی Drivatar نوعی سیسـتم کامپیوتریه که مانند مغز انسـان کار می کنه و می تونه چیزی رو یاد بگیره.این تکنولوژی توسط تیم تحقیقاتی هوش مصنوعی پیشــرفته ی مایکروسافت در کمبریج انگلیس ساخته.این به هیچ وجه شبیه AI یه بازی ریسینگ معمولی نیست.گهگاه Drivatar کاری می کرد که ما اصلا انتظارشو نداشتیم.بعضی مواقع این حس به وجود میومد که داریم به یه بچه چیز یاد می دیم.بعضی اوقات عادت های خوب پیدا می کردن و بعضی اوقات عادت های بد.
ما الان داریم مراحل پرخاش گری اونا رو آدرس دهی می کنیم.همیشه Drivatar ها یه چیزی یاد خواهند گرفت ، چون این طوری نوشته شدن.برای همین ما داریم یه سیستم درست می کنیم که Drivatar ها راحت تر با بازیباز ارتباط برقرار کنن.
بذارید به این هم اشاره کنم که اگه بازی های ریسینگ دیگه ای هم مثل Forza 2 فیزیک تصادف رو به این خوبی به وجود بیارن ، متوجه می شید که AI اون بازی هم مکررا با شما برخورد می کنه.اگر در طول تصادف ، 2 ماشین بدون شبیه سازی نیرو و گشتاور به هم بخورن ، تصادف ها حتی اگر مکررا تکرار بشن، کمتر به چشم میان.یکی از نتیجه هایی که باید از یه بازی شبیه سازی نسل بعد گرفت اینه که تصادف ها باعث به وجود اومدن تأثیراتی روی عملکرد ماشین می شن و من حتی راجب تصادف حرف نمی زنم.

IGN : چه بخش های Live دیگه ای در Forza Motorsport 2 وجود خواهد داشت؟آیا چیزی مثل Gotham TV ( بازی PGR3 ) در بازی وجود خواهد داشت؟
DG : همون طور که قبلا گفتم ، Forza Motorsport TV وجود خواهد داشت و شبیه Gotham TV خواهد بود.ما برگ برنده های دیگه ای هم در آستینمون داریم که بعدا اعلام می کنیم.فعلا به همین بسنده کنید که خانواده ی ریسینگ Microsoft Game Studios و XBL به همکازی شون ادامه می دن و تجربه ی جدیدی در بازی آنلاین به بازیباز ها خواهند داد.

IGN : چجور پشتیبانیی از Forza 2 در XBL Marketplace خواهید کرد؟یه ترسی که در بین بازیباز ها وجود داره ، کمبود عظیم جزئیات مثل ماشین ها ، راه ها و چیز های دیگست و خیلی از این می ترسن که بازیی که می خرن فقط یه چارچوب باشه که جزءیاتش رو باید از طریق XBL Marketplace خزیداری کنید.چه راه کار هایی برای این دارید که گیمر ها فک نکنن که اشتباه کردن و گولشون زدن مخصوصا اینکه Forza 1 جزئیات زیادی بیرون از خود بازی داشته؟
DG : من به صورت شخصی ، خودم عاشق چیزهای اضافی هستم که از Marketplace می گیرم.مثلا Speed Track بازی PGR3 واقعا عالیه.من نمی دونم چطور می تونن فک کنن با چیز های اضافیی که برای دانلود میذارن ، سرشون کلاه گذاشته شده؟!!
غیر از این ، بیش از 300 ماشین ، بیش از 400 مسابقه ی Single Player ، بیش از 40 مدال ، بیش از 2000 تا Scoreboard ، هزارن آپگرید زیبا کننده ، تقریبا 100 آپگرید عملکرد ماشین برای هر ماشین...احتیاج به گفتن نداره.Forza 2 فقط یه چارچوب ساده نست!

IGN : شماره ی اول بازی یعنی 1 Forza تأکید زیادی روی واقعیت در رانندگی داره و برای همین بیشتر راه های ساخته شده در Forza 1 ، بازسازیی از راه های واقعی مثل Leguna Seca و Nurb بودن.آیا Forza 2 به صورت مشابه بیشتر دارای راه های واقعیه یا نه ، راه هایی که بیشتر فانتزی باشن هم وجود خواهند داشت؟ آیا شاهد چیزی بیش از دیوار های ساخته شده از تایر و فضای تماشاچی ها خواهیم بود؟
DG : نسبت راه های واقعی به راه های ساخته شده توسط ما در Forza Motorsport 2 تقریبا 50-50 ــه. ما داریم چند تا راه معروف دیگه هم به بازی اضافه می کنیم و همچنین داریم چند تا مدال هم خودمون اضافه می کنیم.چیزی که تو Forza Motorsport جالبه ، تنظیم ارتفاعه ... خمیدگیه ... جنس سطح ماشینه و از اونجایی که Forza یه بازی شبیه سازیه ، توی غارهای یخی و آواره های Maya یی هایی که اطرافش پر از مواد مذاب باشه یا پاساژی که توش پر از زامبی باشه ( !! Dead Rising !!!) رانندگی نخواهید کرد! این به این معنیه که ما یه نسل بعد واقعی تو آستینمون داریم که باهاش به قشنگترین شکل ممکن راه ها رو درست کردیم!

IGN : اگر قراره تغییراتی در بخش Career داشته باشیم ، چی هستن؟آیا سیستم Level دهی ماشین - که محدودیت سختی برای کیفیت کلی ماشین در هر رویداد به وجود میاره ، طوری هست که برای تعادل سختی و آسونی بازی - سختی رو به حالت اصلی خود بازی برگردونه؟
DG : همون طور که قبلا گفتم ما یه سیستم Level دهی به ماشین درست کردیم و همچنین هوش مصنوعی بازی رو بهبود دادیم.ما همچنین سیستم دسته بندی ماشین ها رو هم بهتر کردیم.توی نسخه ی اول بازی ، سیستم ریاضیی که برای دسته بندی ماشین ها استفاده می کردیم ، خطی بود و فقط از 5 متغیر استفاده می کرد.برای Forza Motorsport 2 ما این سیستمو کنار گذاشتیم و سیستمو به یه سیستم شبیه سازی کننده ی مغز انسان که نتایج شبیه سازی شده رو جستجو می کنه ، رو آوردیم.این جستجو یه سیستم غیر خطی که امکان داشتن متغیر های خیلی بیشتر رو میده ، رو نتیجه می ده.وقتی همه چی بررسی شد ، هدف ما اینه که تعادل بهتری در سیستم رده بندی ماشین و همچنین گام های موقت بیشتر بین رده ها، داشته باشیم.

forza-motorsport-2-20060817105852043-000.jpg


IGN : آیا بازخورد نیرو در Forza 2 درست و طبیعی خواهد بود؟ طرفداران Hard-Core بازی های ریسیگ افسوس کمبود بازخورد واقعیت در Forza 1 رو می خوردن که باز هم محدود به کمبود بازخورد واقعیت در فرمون های موجود برای Xbox می شد.آیا بازیباز ها می تونن از فرمون هایی که این بازخورد رو داشته باشه ( مثل فرمون USB ی عالی ِ Logitech )استفاده کنن؟ یا فرمون First-Party خود مایکروسافت این باز خورد رو به خوبی دیگر کنسول ها اررائه می کنه؟
DG : بله، Forza Motorsport 2 و Xbox 360 از بازخورد واقعی نیرو بهره می برن.ما یا یه تیم داخلی سخت افزار از مایکروسافت روی این فرمون کار کردیم که حتی بتونه Wireless هم باشه.همچنین با چند تا نمونه از فرمون های کارخونه های 3rd-Party کار کردیم تا بازی رو با اونا هم Match کنیم.

IGN : شصت فریم در ثانیه ...واقعا ممکنه؟Frame Rate های بالا برای سبک های خاصی از بازی خیلی خوبن ، که ریسینگ هم یکی از اوناست.اما آیا این ممکنه که با این فشار بالای تعداد زیاد چند ضلعی ها و افکت های خیره کننده ی بازی ، بازی در 60fps اجرا بشه؟
DG : در طول تعطیلات سال پیش ، 360 یه سخت افزار جدید بود.جامعه ی بازیسازا از اون موقع خیلی چیزا راجب تنظیم قدرت در بازی یاد گرفتن.در حال حاضر Forza Motorsport 2 داره با 12 تا ماشین با تعداد خیلی بالای چند ضلعی ، Shader های عالی و Texture Resolution بالا در 60fps اجرا می شه.واقعیتی که باید گفته بشه اینه که ، برای ساختن یه بازی قشنگ برای کنسول های نسل بعد کمتر راجب تعداد چند ضلعی هاست.نسل بعد واقعی تو Shader ها ، Texture Resolution و کاراییه که رو Texture انجام می دیم مثل Normal Mapping .

IGN : آیا در Forza Motorsport 2 دوربینی مثل دوربین داخل ماشین PGR3 خواهیم دید؟
DG : ما داریم یه دوربین هود ( روی کاپوت ) درست می کنیم که هم توش شوک ( Shock ) دسته رو زیاد کنیم و هم دید بهتری به بازیباز در پیچ های تند بدیم.

IGN :می شه به آقای Peer Schneider - کهنه کار IGN - توضیح بدین که چرا توی دوربین اول شخص سپر جلوی بیشتر بازی های ریسینگ ، صداهای موتور به نظر میاد که از توی [...]* بازیباز میاد؟ پست بلاگ Peer راجب این قضیه رو می تونید اینجا بخونید.
DG : حتی توی Forza Motorsport 1 هم با اینکه دوربین روی سپر جلو بود ، ما مرکز صدا رو روی صندلی راننده گذاشته بودیم.اصولا این کار درسته و ما دوباره این کارو خواهیم کرد - توی ماشین هایی که موتورشون جلوئه ، مرکز صدا باید رو صندلی بازیباز باشه ...توی ماشین هایی که موتور شون عقبه باید پشت بازیباز باشه و صدای تایر ها هم تو کل محیط باشه.ما داریم سیستم صدا رو بهتر می کنیم اما اینو بگم که مرکز صدا جاش تو ماشین درسته!

عکس های جدید بازی :
( Wireframe )



-----------------------------------------------------------

پ.ن : ترجمه ی بعضی قسمت ها واقعا سخت بود...ببخشید اگه نامفهومه ( می دونم هست ! )
پ.ن* :[...] نشانگر عضوی از بدنه که استفاده از کلمش یکم ...ــه . به قول استاد نیستانی ، آهنگ کلمه شبیه کلمه ی "رون"ـــه و از نظر واقعی هم در همون حوالی رونه! :)فک نمی کنم شک و شبهه ای باقی مونده باشه!!:)
پ.ن** : دیروز عکس های جدیدی از این بازی اومده بود ولی چون برای این مصاحبه بود نذاشتم که با این مصاحبه بذارم(همونایی که بالائه).عکس های جدید ِ امروز رو هم میذارم.
پ.ن*** :امروز خبر ننوشتم چون خبری نبود!
پ.ن**** : آرایش عجیب عکس ها برای قشنگیه...مشکل از دستگاه شما نیست!
پ.ن***** : دوستان...توجه کنید که در این صفحه ، با این پست آخری من ، فقط 6 پست زده شده نه 15 تا و ScrollBar شما 6 میلیمتر شده!!


------------------------------------------------------------

عکس های جدید امروز :

Kane & Lynch : Dead Men




BlankPic.png



----------------------------------------

Call of Duty 3




BlankPic.png


--------------------------------------

Tony Hawk's Project 8

BlankPic.png


---------------------------------------------

Sonic the Hedgehog







-----------------------------------------------

NBA 2K7










 
آخرین ویرایش:

sina_unl

کاربر سایت
Oct 27, 2005
2,065
نام
سینا
فروش کنسول ها در این هفته در ژاپن
DS Lite - 196,719 [3,730,118] units
PSP - 41,289 [1,157,364] units
PlayStation 2 - 26,547 [908,778] units
GBA SP - 3,051 [182,649] units
GB Micro - 2,031 [113,475] units
Xbox 360 - 1,204 [65,987] units
GameCube - 940 [61,357] units
NDS - 934 [951,837] units
GBA - 23 [2,979] units
Xbox - 6 [1,630] units
---------------------
شایعاتی در مورد مدل جدید PSP :
1-سامسونگ یه قرارداد بسته که یه چیپ 8 گیگی فلش برای PSP بزاره که بیشتر استفادش برای ریختن فایلای دانلودیه .
2- قراره یه دوربین توش باشه یعنی دوربین توی خود کنسوله و نمی خواد با کابل و ... بهش وصلش کنی
3-قیمت تمام شده برای ساختش طبق برآورد های انجام شده ارزون تر از مدل قبلیه
4-درایو UMDش تغییر می کنه به این شکل که UMD رو می کنین توش و مثل قبل نمی خواد دکمه بزنین تا درش وا شه بعد UMD رو بزارین رو صفحه بفرستین تو
5-این مدل در بهار 2007 میاد
6- نداره ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه :confused:
---------------------
New Super Mario Bros همچنان در ژاپن می تازد با وجود عرضه ی عناوین مختلف همچنان در صدر جدول فروش بازی های ژاپن قرار داره با فروش 2,731,934 نسخه تا به امروز فقط در ژاپن
--------------------
PSM اعلام کرده که David Jaffe داره روی یه بازی برای PSP کار می کنه اما هیچی در موردش نگفته احتمالا God War Portable ه :-" :D
--------------------
یه فروشگاه زنجیره ای توی ژاپن به اسم سوتایا (Tsutaya) داره 360 رو به قیمت 255 دلار می فروشه
این کاهش قیمت غیر رسمیه و به مایکروسافت ربطی نداره و فعلا تو کل دنیا فقط همین فروشگاه ها هستن که ارزون کردن
--------------------
DigiTimes اعلام کرده که قیمت تمام شده برای هر HD Drive ی که برای 360 قراره بیاد 200 دلاره
 
آخرین ویرایش:

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,107
نام
آریا
سلام
سایت Game Trailers تونسته دسته جدید PS3 رو امتحان کنه و توضیحاتی در مورد این دسته داده :
79412-1.jpg

ما اخیرآ فرصت این رو داشتیم که نسخه تقریبآ کامل و نزدیک به اتمام دسته PS3 رو امتحان کنیم و به خاطر فکر تازه ای که اون طرح موفق و پیروز قبلی رو عوض کرده و این دسته رو به وجود آورده تحت تآثیر قرار گرفتیم.
آنالوگهای دسته نرم تر و راحت تر از آنالوگهای PS2 شدن.باید خودتون دسته رو توی دستتون بگیرین و امتحانش کنین.ما برای امتحان دسته از آخرین نسخه بازی Untold Legend : Dark Kingdom استفاده کردیم.
اولین بار که دسته رو توی دستمون گرفتیم حس و حال خوبی داشت.در مجموع دسته به طور عجیبی سبک بود.حتی میشه گفت 25 % سبک تر از دسته PS2 . ممکنه این سبک بودن دسته به خاطر حذف قابلیت Rumble و لرزش دسته باشه ولی هنوز چیزی به طور رسمی گفته نشده.
79412-2.jpg

LED های قرمز کوچکی که بالای دسته قرار دارن نشون دهنده اطلاعاتی از بازیکنان هستن.( تصویر بالا )
گزارشهای متفاوتی از این دکمه وسط دسته دیده شده. ( تصویر پایین )
D-Pad هم از قبل نرم تر شده و قابل لمس تر شده نسبت به D-Pad سفت و سخت PS2 .آنالوگها خیلی راحت تر توی دست جا میگیرن و شستتون رو به خوبی پوشش میدن.ما فکر میکنیم به وسیله این آنالوگها بازیهای FPS در کنسولها بسیار راحت تر و قابل بازی تر از قبل میشن.حداقل برای Untold Legend که خیلی خوب کار میکنن.
79412-3.jpg

محل قرار گرفتن LED ها و اتصال USB . ( تصویر بالا )
کابل درگاه USB . ( تصویر پایین )
دکمه های روی دسته PS3 دقیقآ مثل همون دکمه های روی دسته PS2 هستن ولی دکمه های بالایی تغییراتی کردن و با حالت قبلیشون فاصله دارن.تریگرهای R2 و L2 بزرگتر از قبل شدن و احساس بهتری نسبت به تریگرهای قبلی به بازیکن میدن.ما واقعآ این طراحی تریگرهای PS3 رو به طراحی خشک تریگرهای XBOX 360 ترجیح میدیم.
ما گزارشهای زیادی در مورد آرم Play Station در وسط دسته PS3 شنیدیم.یک منبع به ما گفته که این دکمه به عنوان دکمه Home عمل میکنه و بازیکن رو به منوها هدایت میکنه.Nicholas Beliaeff از مسوولان Sony Online Entertainment و ناظر بازی Dark Kingdom به ما گفت که این دکمه به عنوان رابطی بین دسته بی سیم PS3 با کنسول استفاده میشه.ولی از اونجایی که خود Sony هنوز چیزی در این مورد نگفته ما هم اون رو تآیید نمیکنیم.
در مجموع ما خیلی شگفت زده و خوشحال هستیم از این تغییر خصوصیات در دسته ای که جزو محبوب ترین دسته های بازی در دنیا بوده.به زودی منتظر جزییات بیشتر باشین.
------------------------------------------
چند تا عکس جدید از بازی Lost Planet برای XBOX 360 :








------------------------------------------
لیست آهنگهای بازی Fifa 2007 مشخص شده :
Angélique Kidjo - Wele Wele - Benin
Belasco - Chloroform - UK
Bersuit Vergarabat - O Vas a Misa… - Argentina
Bitman & Roban - Get On The Floor - Chile
Blasted Mechanism - Blasted Empire - Portugal
Boy Kill Boy - Civil Sin - UK
caBas - La Cadena de Oro - Colombia
Carlos Jean - Get Down - Spain
d.o.c.h.! - Was in der Zertung Steht - Germany
Elefant - Uh-oh Hello - USA
Epik - High Fly - Korea
Fertig, los! - Sie ist in mich verliebt - Germany
Infadels - Can't Get Enough (Mekon Remix) - UK
Keane - Nothing In My Way - UK
Malibu Stacy - Los Angeles - Belgium
Mellowdrone - Oh My - USA
Mobile - New York Minute - Canada
Morning Runner - Gone Up In Flames - UK
Muse - Supermassive Black Hole - UK
Nightmare Of You - Dear Scene, I Wish I Were Deaf - USA
Outlandish - Kom Igen - Denmark
Paul Oakenfold - Beatiful Goal - UK
Persephone's Bees - Muzika Dlya Fil'ma - USA/Russia
Plastilina Mosh - Peligroso Pop - Mexico
Polysics - Tei! Tei! Tei! - Japan
The Prototypes - Kaleidoscope - UK
Ralph Myerz and The Jack Herren - Band Deepest Red - Norway
Seu Jorge - Tive Razão - Brazil
Shiny Toy Guns - You Are The One - USA
Stijn - Gasoline & Matches - Belgium
Suferosa - Royal Uniform - Norway
Tahiti 80 - Big Day - France
The Feeling - Sewn - UK
The Pinker Tones - TMCr Grand Finale - Spain
The Sheer - Understand - Holland
The Young Punx - You've Got To… - UK
Tigarah - Girl Fight - Japan
Trash Inc. - Punk Rock Chick - Lebanon
Us3 - Kick This - UK
Young Love - Discotech - USA
----------------------------------------
کم کم نمایشگاه بازیهای Games Convention داره شروع میشه و احتمالآ میتونیم برنامه های خیلی جالبی از PS3 ببینیم.چون تا حالا که سونی زیاد برای PS3 تبلیغ نکرده و دیگه حدودآ 90 روز تا اومدنش مونده و باید همه برنامه ها و سورپرایزهاش رو در این نمایشگاه و TGS اعلام کنه.از اون طرف مایکروسافت هم برای عقب نموندن از سونی و ضربه زدن به پخش این کنسول باید بازیها و برنامه های جالبی نشون بده و Wii هم که همین طوری یه جایگاه بالایی برای خودش بدست آورده.فقط کاش چند تا بازی با گرافیک بالا نشون بده که دلمون خوش باشه حداقل از XBOX 1 قوی تره !
----------------------------------------
عکسی از بازی World Tour Soccer 2006 برای کنسول PS3 :
00.jpg


موفق باشین.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر