اخبار داغ کنسول ها

Behzad

Come on it's time to go
Administrator
Sep 22, 2005
5,824
نام
بهزاد
سلام به همگی

من اون تاپیک قبلی و همچنین تاپیک XBOX 360 News رو به اشتباه پاک کردم !

ببخشید دیگه پیش میاد ...

در هر صورت اخبار بازیهای نسل بعدی رو در همین تاپیک بنویسید و دنبال کنید ...

با تشکر
 

GAme3

کاربر سایت
Jun 22, 2006
240
نام
امیر
این هارد های کنسول های نسل بعد به چه درد میخوره؟؟؟؟
فقط برای سیو ریختن و آ هنگ و فیلم و از این چرت و پرت هاست یا اینکه میتونیم بازی ها رو روش نصب کنیم که به لنز دستگاه فشار نیاد و سرعت loading بازی ها بیشتر بشه ؟؟؟
کی میدونه برام سوآل شده:confused:
 

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,107
نام
آریا
نوشته شده توسط Darkfie1d:
البته کاری به اونش ندارم که خبر درسته یا نه اما قطعاً از چهل نفر بیشتر هم بوده و هست. بعنوان مثال Battlefield 2 در 3 حالت 16 نفره، 32 نفره و 64 نفره بازی میشه و من خودم همیشه 64 نفره بازی میکردم. تازه کلی هم که بازی MMO داریم فکر میکنید منظور از MMO چنند نفره؟! 100 تا 200 تا؟! نه خیلی بیشتر از این حرفا... توی هر مپ تو گیلد وارز اون موقع ها که بازی میکردم خیلی کم آدم توش بود 300 - 400 نفر حداقل بودن. تو هر لوکیشن... نه تو کل بازی... خلاصه اینکه کسی که تا این حد، اونم تو اون قسمت دنیا که ملت بازی رو بیشتر بخاطر مودهای آنلاینش میخرن انقدر بی اطلاع هست، نباید رو حرفش حساب کرد. اگرچه من معتقدم با پیشرفتهائی که در سیستم شبکه صورت گرفته چیز عجیبی هم نیست داشت یک مود آنلاین 40 نفره... میشه گفت 32 نفره روتینه...
البته قضیه MMO ها که جدا هست و منظور این سایته بازیهای معمولی بوده ولی منم شک داشتم که چطوری توی PC بازی ای با بیشتر از 32 نفر نبوده. اون نوشته ای که میگم این بود ( شاید هم من اشتباه ترجمه اش کردم ! :-" )
Never before in gaming history has a game surpassed 32 players online, even on pc games. Well Resistance: Fall of Man, will be the first one to do it as it has officially announced that the game will have support for 40-players online, playing against each other, at the same time.
 

PXG

La Belle Époque
کاربر سایت
Jan 2, 2006
1,208
نام
پوريا
اولين عكس HUD دار NEED FOR SPEED CARBON
nfscarbonhud.jpg


به قدري تصاوير اين بازي شبيه به همند كه واقعآ نميشه بعضي از انها را از هم تميز داد

********************************************************
logo.jpg

Codemaster اولين اطلاعات رسمي بازي Clive Barker's Jericho را امروز منتشر كرد.
همانطور كه فرهنگ جان هم اشاره كرد بازي در مورد شهري هست به نام jericho كه توسط نوعي اهريمن تسخير شده . گروهي از نيروهاي برگزيده به انجا به منظور نابودي اين موجود يورش ميبرند كه براي دسترسي به اين مهم بايد از لايه هاي مختلف شهر عبور كنند. و در نهايت هر كدام از اين ديوارها يا لايه ها نوعي تونل زمان خواهند بود كه اينده و دوران WWI , WWII تا حتي قرون وسطي را در بر خواهند گرفت.
عرضه بازي روي پلتفرمهاي pc/ps3/xbox 360 براي پاييز سال 2007 ميلادي برنامه ريزي شده.
نخستين تصاوير Clive Barker'S Jericho

************
دو عكس جديد از TUROK

----
به اضافه تعدادي هم از TWO WORLDS
 

Saman

Administrator
Sep 22, 2005
1,069
PXG مثل هميشه ممنون از اخبار خوبت.

اگه ميشه در مورد Freedom Fighters 2 كه توي امضات گذاشتي يه سري اطلاعات بده كه من خيلي شماره يكه ش رو دوست داشتم و الان از توي امضات باكس شاتش رو ديدم و فهميدم كه شماره ي 2 هم در دست ساخته.
 

Darkfie1d

Lux Omnia Vincit
Loyal Member
Sep 25, 2005
3,040
نام
Gwynbleidd Darkfield
نوشته شده توسط dinosaur:
البته قضیه MMO ها که جدا هست و منظور این سایته بازیهای معمولی بوده ولی منم شک داشتم که چطوری توی PC بازی ای با بیشتر از 32 نفر نبوده. اون نوشته ای که میگم این بود ( شاید هم من اشتباه ترجمه اش کردم ! :-" )
Never before in gaming history has a game surpassed 32 players online, even on pc games. Well Resistance: Fall of Man, will be the first one to do it as it has officially announced that the game will have support for 40-players online, playing against each other, at the same time.

من به صداقت گفته شما شک ندارم و منظور من هم همین بود که اونطرف اشتباه میکنه :love:
حتی Counter-Strike از همون اول 32 نفر رو ساپورت میکرد. که جزو بازیهای بسیار قدیمی هم هست. و ترجمه شما هم کاملاً درست بوده و این کمبود اطلاعات نویسنده بوده که یک همچین اشتباهی رو مرتکب شده. شاید تو کنسولها سابقه نداشته باشه.. اونم بنظرم باز Battlefield ها اومدن که فکر میکنم اونجا هم تعداد نفرات برای بازی آنلاین بالا بودن :)
 

Ehsan

Loyal Member
Nov 23, 2005
1,323
نام
احسان
حتی Counter-Strike از همون اول 32 نفر رو ساپورت میکرد
مقایسه این 2 بازی به مراتب کاری اشتباه هست .
در حال حاضر بازی ساز ها میتوانند یک بازی 2 بعدی در شبکه بسازند که 10000 نفر هم زمان با اینترنت دیال اپ بازی کنند اما نمیتوانند بازی بسازند که 3 بعدی باشد و 500 نفر بتوانند بازی کنند .
منظور نویسنده این بوده که برای نسل بعد بازی ها بازی کردن 40 نفر باهم یک پدیده هست میدانم که بازی هایی در گذشته بوده که 60 نفر رو هم ساپورت کنه اما ایا این گرافیک رو داشته فعلا در نسل بعد چنین چیزی نداریم(البته باید دید battledield 2158 چه خواهد کرد)
بگذریم در هر صورت شما پدر بازی انلاین هستین
---------------

میرسیم به دلیل من برای خرید xbox360:
:dead rising
http://ww2.capcom.com/deadrising/
در این لینک میبینید:
لیستی از اسلحه های بازی به همراه عکس و قدرت و سرعت ضربه :
دانلودهای بازی
عکس هایی از نقشه عکس های هر شهر
نمایی از داستان بازی و شخصیت های اصلی
و نهوه بازی کردن و عمل کرد دکمه ها
----------------
عکس هایی از تنیست معروف ps3 ,xbox360 با نام Tiger Woods PGA Tour 07:
http://www.gamershell.com/ps3/tiger_woods_pga_tour_07/screenshots.html
 

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,107
نام
آریا
سایت PS3 Land مصاحبه ای با مسوولان شرکت Star Breeze انجام داده که بازی زیبای Riddick رو در کارنامه خودشون دارن و الآن هم در حال ساختن بازی جالب دیگه ای به نام The Darkness برای کنسولهای نسل بعد PS3 , XBOX 360 هستند.
-------------------------------------
1. سرگذشت شرکت Star Breeze چی بوده ؟ شما کارتون رو از کجا شروع کردین و الآن به چه جایی در تولید بازیهای کامپیوتری رسیدین ؟
+ شرکت Star Breeze با افرادی به اندازه انگشتان دست کار خودش رو شروع کرد و الآن به حدود 50 نفر رسیده.ما معمولآ فقط روی یک پروژه کار میکنیم و الآن هم مسلمآ پروژه اصلی ما The Darkness هست.بین سالهای 2002 تا 2004 تمرکز ما روی بازی Riddick بود.محل شرکت ما هم در شمال استکهلم در کشور سوئد هست.
2. هدف و ایده کلی شما از بازی The Darkness چی بوده ؟ چه نوع بازیها و فیلمها مورد نظر شما بوده و در این بازی و شخصیتهای اون تآثیر گذاشته ؟
+ مسلمآ اولین و اصلی ترین خاصیت این بازی و شخصیتهای اون به استفاده از کامیکهای اون برمیگرده ولی چیزهای زیاد دیگه ای هم بود که از اونها تآثیر گرفته باشیم.چیزهای زیادی در بازی قبلی ما یعنی Riddick قابل مشاهده بود و ما میخوایم اونها رو با شدت بیشتر و بهتری در این بازی هم پیاده سازی کنیم.همچنین چون ما حدود دو سال هست که در حال کار کردن روی این بازی هستیم از بازیهای زیادی الهام گرفتیم که من الآن همه اونها رو یادم نیست ولی تعدادی از اونها عبارتند از :
Burnout , Six Feet Under , ICO , A Very Long Engagement , Metroid Prime , Half Life , Sopranos , Max Payne , Dark Days , Call Of Duty , X-Men , Pokemon , ....
the-darkness-20060430024011123.jpg

3. چه مدت زمانیه که بازی در حال تهیه هست ؟
+ ما کار ساخت بازی رو از پاییز سال 2004 شروع کردیم و الآن حدودآ 1 سال و نیم هست که در حال ساختن اون هستیم.
4. داستان The Darkness چی هست ؟ ( شخصیتها و دنیای بازی و اتفاقاتی که میافته. )
+ بازی داستان Jackie Estacado رو بیان میکنه. Jackie یک آدمکش حرفه ای هست که برای یک خانواده فرانسوی در دنیای مافیایی نیویورک کار میکنه.در شب 21 مین تولد Jackie یک موجود شیطانی باستانی اون رو داخل تاریکی میکنه و ما از اینجا کشمکش های Jackie رو در داخل خانواده و این دفعه با تاریکی هایی که او حمل میکنه دنبال میکنیم.کشمکش ها و درگیری های فیزیکی حالا در کنار مشکلات روانی و روحی قرار گرفتند و بازی رو جالب تر از قبل میکنند. اساس کلی داستان بر پایه کامیک Ressurection از Paul Jenkins هست.بازی خیلی از شخصیتها و عناصر کامیکها رو در خودش داره و بنابراین طرفداران این کامیکها میتونن افرادی مثل Butcher Joyce و Jenny و عمه Sarah رو ببینند. ولی در مجموع بازی برای تازه واردها نیاز چندانی به خواندن کامیکها و آشنایی با فلسفه بازی نداره و برای هر دو دسته طرفداران کامیک و تازه واردها مناسب هست.
5. ویژگی های تکنیکی بازی چی هست ؟ ( فیزیک و انیمیشنها و رزولوشن و ... )
+ The Darkness از موتور گرافیکی مخصوص Star Breeze استفاده میکنه که در همه بازیهای قبلی ما هم استفاده شده.چیزهای جدیدی که ما برای این بازی درست کردیم اینها هستند : یک موتور فیزیکی جدید , سیستمی برای بهبود آسیب پذیری محیطها , نورپردازی بسیار بیشتر و بهتر و تآثیر اون روی اجزای محیط , سیستم انیمیشن بهتر و استفاده بیشتر از IK و حالات بهتر و طبیعی تر چهره.
6. این بازی برای کنسولهای PS3 , XBOX 360 ساخته میشه.چه تفکراتی پشت این تصمیم شرکت در مولتی پلتفرم کردن بازی وجود داره ؟
+ کنسولهای PS3 , XBOX 360 بسیار به هم شبیه هستند و تفاوتهاشون هرگز به پای کنسولهای نسل قبل نمیرسه.برای همین ساختن یک بازی برای این دو کنسول آسون تر هست و هزینه ها رو بهتر جبران میکنه.
7. توسعه و ساخت بازی برای کنسول PS3 و سخت افزار نسل آینده اون چه طور هست ؟ همچنین آیا شما از داشتن حجم بیشتری برای اضافه کردن به محتویات بازی خوشحال هستین ؟
+ جواب دادن به این سوال به دلایل زیاد خیلی سخته.کنسول PS3 قدرتمند هست ولی شما نیاز به کدنویسی بسیار فشرده برای استفاده از این قدرت دارین.خوشبختانه با تکنولوژی موتور گرافیکی ما انتخابهای بیشتر و بهتری میتونیم انجام بدیم.بنابراین ما شروع به استفاده از قدرتهای این کنسول کردیم.من فکر میکنم Blu-Ray چیزی هست که تفاوتهای بیشتری ایجاد میکنه.در موقعی که ما کار ساخت بازی رو شروع کردیم ما روی این مورد بحث کردیم که آیا میتونیم همه بازی رو روی یک DVD قرار بدیم یا نه و that is not counting all the bonus materials we want to cram onto the disc. ( معنی این جمله رو راستش درست نفهمیدم ! )
the-darkness-20060430024013170.jpg

8. آیا تفاوتی بین کنسولهای PS3 , XBOX 360 در سخت افزار و بازیها وجود داره ؟ ( از نظر گرافیکی و پردازش و ... )
+ واقعآ سخته که در این مورد یک قضاوت عادلانه بکنیم تا زمانی که نسخه های نهایی این بازی روی این دو کنسول عرضه بشه.
9. آیا بازی The Darkness از قابلیتهای دسته جدید PS3 استفاده میکنه ؟ آیا شما از قابلیت سنسورهای این دسته شوکه شدین ؟
+ من فکر میکنم سورپرایز شدن کلمه بهتری باشه تا شوکه شدن. اما من واقعآ از این کار اونها خوشم اومد که همچین خاصیتی رو در دسته شون قرار دادن ولی هنوز معلوم نیست که از این قابلیت استفاده خواهیم کرد یا نه.
10. آیا شما پروژه دیگری هم خواهید داشت ؟ آیا شما با کنسول PS3 کار خودتون رو ادامه میدین ؟
+ ما حتمآ برای این کنسول بازیهایی میسازیم ولی الآن نمیتونم چیزی در این مورد بگم.
11. یکی از ویژگی هایی که در بازی The Darkness دوست دارین رو بگین.
+ ویژگی The Darklings . شما فقط کافیه به یکی از عکسهای بازی نگاه کنین که این ویژگی در اون هست تا تفاوتهای اون رو حس کنین.
12. کار کردن با پردازنده Cell چه طور هست ؟
+ قسمت PowerPC در Cell خیلی شبیه به هسته پردازنده XBOX 360 هست.اونها هر دو در اجرای بعضی کدهای ++C بد عمل میکنند.SPU های Cell خیلی بهتر هستن و کارایی بهتری دارند.ولی در مجموع برنامه نویسی و کدنویسی برای اونها وقت گیر و چالش برانگیز هست.
13. آیا قابلیتهای Online هم در بازی وجود داره ؟ ( محتویات قابل داونلود و حالت Co-op و ... )
+ ما هنوز نمیتونیم نظر قطعی در این مورد بدیم.چیزی که ما میتونیم بگیم این هست که حالت Online در بازی وجود خواهد داشت و قابلیت The Darklings در این حالت خیلی تآثیر داره.
14. آیا چیز دیگه ای هست که بخواین به گیمرها بگین ؟
+ بله.من میخوام دوباره بگم که مساله ای نیست اگر شما یک طرفدار واقعی کامیکهای این بازی باشین یا اصلآ آشنایی با این بازی نداشته باشین.این بازی بسیار درگیر کننده هست و از اولین مرحله ای که شروع میشه شما رو در دنیای خودش غرق میکنه.یک دنیای بی نظیر. فکر میکنین چه کسی از این بدش بیاد که نقش یک آدمکش مافیایی رو با قدرتهای شیطانی بازی کنه.من به شما اطمینان یک گیم پلی بسیار عالی رو میدم و داستانی که در اون مرد جوانی درگیر موضوعات شیطانی و قدرتهاش و عشقش میشه.ما در حال ساختن بازی ای هستیم که به خاطر همه بمونه و تجربه های منحصر به فردی رو ایجاد کنه.
the-darkness-20060430024012154.jpg

-------------------------------------
the-darkness-20060502035430055.jpg
the-darkness-20060502035437586.jpg

the-darkness-20060502035445460.jpg
the-darkness-20060502035433852.jpg

-------------------------------------
موفق باشین.
 

Ehsan

Loyal Member
Nov 23, 2005
1,323
نام
احسان
اقایان مدیر کل پس این کلید ویرایش کو کجاست من دیگه از انی وضعیت خسته شدم.
اخه من خیلی پستا مو ویرایش میکنم برای گذاشتن اخبار و عکس های جدید اما الان با مشکلات خیلی زیادی رو به رو شدم.:((
----
پوریا جان راست میگن تمام عکس های این کاربون شبیه هم هستند
پوریا تو که این عکس جدیدرو گذاشتی بقیه جدیدا رو هم میزاشتی
nfs:carbo:"

turok:

مثل نسخه های قبلی باید بیوفتی دنبال دایناسور ها ولی ایندفه نمیخواد با تبر بازی رو شروع کنی البته دشمنانتم با بچه دایناسور دیگه شورع نمیشن
-----
Kane and Lynch:
این بازی هم یکی از بزرگترین بازی های نسل بعده:(ps3,xbox360





---------
Clive Barker's Jericho:
این همون بازیه که پوریا جان زحمت توضیحاتشو کشیدن:
 

GAme3

کاربر سایت
Jun 22, 2006
240
نام
امیر
این هارد های کنسول های نسل بعد به چه درد میخوره؟؟؟؟
فقط برای سیو ریختن و آ هنگ و فیلم و از این چرت و پرت هاست یا اینکه میتونیم بازی ها رو روش نصب کنیم که به لنز دستگاه فشار نیاد و سرعت loading بازی ها بیشتر بشه ؟؟؟
کی میدونه برام سوآل شده
هر کی این رو جواب بده خیلی بلده من از خیلی ها پرسیدم نمیدونستن؟
 

Darkfie1d

Lux Omnia Vincit
Loyal Member
Sep 25, 2005
3,040
نام
Gwynbleidd Darkfield
نوشته شده توسط Sony:
مقایسه این 2 بازی به مراتب کاری اشتباه هست .
در حال حاضر بازی ساز ها میتوانند یک بازی 2 بعدی در شبکه بسازند که 10000 نفر هم زمان با اینترنت دیال اپ بازی کنند اما نمیتوانند بازی بسازند که 3 بعدی باشد و 500 نفر بتوانند بازی کنند .
منظور نویسنده این بوده که برای نسل بعد بازی ها بازی کردن 40 نفر باهم یک پدیده هست میدانم که بازی هایی در گذشته بوده که 60 نفر رو هم ساپورت کنه اما ایا این گرافیک رو داشته فعلا در نسل بعد چنین چیزی نداریم(البته باید دید battledield 2158 چه خواهد کرد)
بگذریم در هر صورت شما پدر بازی انلاین هستین

;) سونی جان من کی مقایسه کردم؟! اونجا گفته شده بوده که داشتن تعداد پلیر بالا در پی سی هم رخ نداده و من چندتا مثال زدم و البته مقایسه این دوتا کار اشتباهی هست چون کانتر استرایک 6-7 ساله که بهترین بازی مولتی پلیر دنیاست و هیچ کسی با هیچ مودی نتونسته از میدون خارجش کنه.. الان مودهای مولتی که ملت بازی میکنن CS 1.6, CS Source, CoD2, BF2, Enemy Theritory و CoD هستن... اینا مودهای FPS ـیه که ملت 24 ساعته بازی میکنن... از بین اینا هم فقط CS هست که تو مسابقات معتبر هست بقیه نیستن.
 

shervinrs

کاربر ویژه
کاربر سایت
Mar 9, 2006
401
نام
شروين
نوشته شده توسط Nemesis:
آقا ما بیخالش شدیم...ولش کن !!!!
به نظرم حرف هاي شما درسته (تا حالا نديده بودم كسي راجع به اين مسئله ابراز نگراني كنه). ما هنوز به درستي از دقت اين دسته ها اطلاعي نداريم. و همچنين نمي دونيم (خودمون رو ميگم كه هنوز با Wii بازي نكرديم) كه سيستم و كارايي اين دسته ها در بازيي مثل Red Steel چگونه خواهد بود. اما طبيعي كه بازي كردن در تلويزيون 21 اينچ و از فاصله 3 متري با چنين دسته هايي مشكل خواهد بود. اما تلويزيون 21 اينچ هم ديگه داره با آخراي عمرش نزديك ميشه (حتي تو ايران). همين الان هم افرادي كه علاقه اي به كنسولها داشته باشند سعي ميكنن كه تلويزيوني بزرگتر از 29 اينچ تهيه كنند.

این هارد های کنسول های نسل بعد به چه درد میخوره؟؟؟؟
فقط برای سیو ریختن و آ هنگ و فیلم و از این چرت و پرت هاست یا اینکه میتونیم بازی ها رو روش نصب کنیم که به لنز دستگاه فشار نیاد و سرعت loading بازی ها بیشتر بشه ؟؟؟
کی میدونه برام سوآل شده
شما نمي توني بازيها رو بطور كامل نصب كني. هميشه براي انجام بازي بايد ديسك رو در كنسول قرار بدي. ولي بازيهايي خواهند بود كه براي كوتاه كردن سرعت لودينگ هاشون تعدادي از فايل هاشون رو روي هارد كپي ميكنن (مثل Elder Scrolls IV كه ميتونه از هارد X360 براي اين منظور استفاده كنه).
اما مهمترين استفاده هارد كنسول X360 (كه عرضه شده) تا به حال براي دانلود دموهاي قابل بازي كردني و قسمت هاي اضافه بازيها بوده.
 

CRASH

کاربر سایت
Sep 24, 2005
383
نام
مهدی
سلام دوستان یه سوال در باره بازی crysis ذهنمو مشغول کرده و اون اینه:
این بازی قراره رو کارت گرافیک هایی اجرا شه که dirext10 رو ساپورت میکنن ولی الان هیچ کدوم از کارت گرافیک های موجود در بازار تکنولوژی dirext 10 رو ندارند پس نتیجه میگیریم که رو هیچ کدوم از اونا بازی اجرا نمیشه...بازی هم که پاییز امسال عرضه میشه ولی دایرکس 10 که قراره با ویستا عرضه شه و 2007 میاد...گیج شدم حسابی...
 

challengeeverything

کاربر سایت
Sep 25, 2005
3,709
نام
محمدرضا
این بازی روی کارت های گرافیکی که Dx9 دارن اجرا میشه اما جزیاتش کامل به نمایش در نمیاد.اگه می خوای با آخر کیفیت این بازی رو بازی کنی باید کارت گرافیک Dx10 داشته باشی.
 

Esikhafan

کاربر سایت
Jul 5, 2006
1,353
نام
احسان
نوشته شده توسط shervinrs:
شما نمي توني بازيها رو بطور كامل نصب كني. هميشه براي انجام بازي بايد ديسك رو در كنسول قرار بدي. ولي بازيهايي خواهند بود كه براي كوتاه كردن سرعت لودينگ هاشون تعدادي از فايل هاشون رو روي هارد كپي ميكنن (مثل Elder Scrolls IV كه ميتونه از هارد X360 براي اين منظور استفاده كنه).
اما مهمترين استفاده هارد كنسول X360 (كه عرضه شده) تا به حال براي دانلود دموهاي قابل بازي كردني و قسمت هاي اضافه بازيها بوده.
ممنون اما 60 گیگ فضا هستش !
60 گیگ زیاد نیست؟
در صمن الان حتی Adsl سرعتش چقدره که مثلا 2 گیگ بازی دانلود کنه؟
 

challengeeverything

کاربر سایت
Sep 25, 2005
3,709
نام
محمدرضا
این 60 گیگابایت بیشتر برای فیلم و موسیقی هست.در ضمن شاید این 60 گیگابایت خیلی به دردمون بخوره.ممکنه Ps3 بشه مثل Psp و بتونیم بازیهای کپی رو از طریق هارد اجرا کنیم:-"
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر