خیلی جالبه که شما یک بازی نسل چندم یک کنسول رو با یکی از لانچ تایتل های کنسول دیگه مقایسه میکنی.
vs
لانچ تايتلی که 1 سال بعد اومده باشه فرق داره ، مثل اين می مونه که الان يک فرغون جای ماشين درست کنی و تو بازار بدی و بگی اين اولين ماشين هست و نبايد با ferrari مقايسه اش کرد (البته منظور من از فرغون resistance نيست چون اون هم بازی خوبی هست) .خیلی جالبه که شما یک بازی نسل چندم یک کنسول رو با یکی از لانچ تایتل های کنسول دیگه مقایسه میکنی.
منظورت از ابر کنسول رو درست نمی فهمم ، می شه بيشتر توضيح بدی ؟وقتی ارزش ps3 کمتر میگیره یعنی این بازی در x360 ارزش بیشتری داره تا ابر کنسولی چون ps3 یعنی در یک کلمه از ps3 انتظار بیشتری میره.
اولا، اون ليستی که از xbox360 دادی خيلی کم لطفی بوده بهتره چندتا بازی خفن مثل mass effect - BioShock - Kane And Lynch - Too Human - Alan Wake و چندتا ديگه که يادم نمياد رو هم بهش اضافه کنی. جالب اينجاست که بازی alan wake رو از روی امضای خودت يادم اومد.همه میدونن تا الان 360 3 تا بازی امتیاز بالای 9 داشته ps3 هم هیچی نداشته اما اینو از یه زاویه دیگه هم میشه دید تنها ابر بازی های اختصاصی باقی مانده از 360:
lost planet - halo3
xbox360 ابر بازی هاش و در حقیقت بزرگ بزرگاش اومدن و رفتن اما ps3 تازه اولشه به این لیست نگاه کنید:
Lair
METAL GEAR SOLID 4
DEVIL MAY CRY 4
MotorStorm
Afrika
Heavenly Sword
warhawk
getAway
ffXIII
OBLIVION
Gran Turismo Serie
ratcher and clank
خيلی خوبه ، اين به نفع همه هست، اميدوارم که حداقل طرفدارهای PS3 هم يک ذره خواستار فروش همه کنسول ها باشند.فروش ps3 هم بیسار عالی بوده حالا حالا ها ps3 اینجوری با سرعت فروش میره.
نظرت فکر نمی کنم درست باشه چون ربطی به اين نداره که هکر ها می روند سراغش يا نه ، بيشتر به اين ربط داره که سونی چه سيستمی امنيتی داره که می دونم بسيار قوی هست با وجود blu-ray ، چون کلا سونی در مورد copyright در محصولاتش بسيار حساس هست.به نظر من ps3 خیلی زودتر از زمانی که طول کشید تا 360 کپی شه موپی خور میشه
دلیل:این کنسول که مثل بقیه کنسول ها نیست طرفدار ها بیشتری داره پس همه میرن دنبالش (تقریبا تمام هکر های دنیا)
خوب راستش من خودم خیلی پیش گفته بودم که twilight princess میتونه بهترین بازی سال بشه ولی بعد از اون امتیازی که gs به این gow داد دیگه انتظار امتیاز بالایی نداشتم
میگم آخرش من مجبور میشم برم خرگوش بازی ها!!Madden NFL 07 > 8.4
Wii Sports > 7.8
Rayman Raving Rabbid > 8.0
Call of Duty 3 > 7.2
GT Pro Series > 5.1
Tony Hawk's Downhill Jam > 6.0
رد استیل من video review رو دیدم اون امتیاز در حد خیلی زیادی برای من بهتر جلوه کرد ولی باز هم کم داده!!تا اینجا جز COD 3 و Red Steel بقیه امتیازا قابل پیش بینی بودن،چون من خودم خیلی به اکسایت تراک امیدوار نبودم،هر چند اونم نوشته که باحاله،ولی از نظر تکنیکی کلا خلاصه!مث اینکه محیط کلا هیچ عکس العملی نداره!
Did you have any veterans of the campaign advising on the game?
Absolutely. We have a great advisor called Lieutenant Colonel Hank Keirsey who has a lot of experience in military history as well as tactical matters. He advised us a lot on the way the game looks and feels, and he also acted as an invaluable point of contact for other veterans of the battles. He personally introduced us to four other veterans who were actually in the units that we portray in the game. All of that coming together makes for a very accurate experience.
Have there been any specific movies or TV shows that have influenced the look and feel of Call of Duty 3?
Pretty much all of them! If you could see the bookshop in my office you would know what I mean! I have over 200 books on WW2, I have pretty much every WW2 movie ever made, I have Band of Brothers and this great BBC series that has been invaluable for us. Whether it’s a comic book or a academic documentary we’ve looked at it and it’s had some influence on the game!
So how do the four separate soldiers interact with each other?
Well, every time you see one of our videos we’re wrapping up one part of the storyline and taking you into a new part. This is where the crossover between the soldiers comes in. There are some moments in the game where you’ll see characters from the different nationalities crossing over too, like when one of your Canadian squad members turns up in the Polish campaign. It’ all about cause and effect so there’s a lot of cross over like that for you to look out for.
How many players can play simultaneously in the multiplayer mode, and what new multiplayer game modes have you added?
We really went above and beyond with this. We have 24 players out of the box which is far beyond any previous Call of Duty game on console. We also have 6 game modes, some old and some new. We have your standard Capture the Flag, then we have a new One Flag mode. We have Battle and Team Battle which are similar to Deathmatch modes. We brought back the Headquarters mode from other Call of Duty games. And we have one all-new mode called War which is a kind of progressive Capture the Flag mode. For instance, in a level there will be five flags and you have to fight over the middle one and then once someone holds that position it becomes like a kind of American football game, with both sides advancing and pushing back on the front. It’s great fun and the good thing about having the one specific flag to fight over means there’s always a major firefight going on.
Was the War mode inspired by other games like Battlefield or was it something the Call of Duty community suggested?
Well, it’s the kind of online game mode that a lot of games are moving towards. We worked on another Call of Duty game called United Offensive which had a similar mode in it, so we really took our cue from that and grew it for the Xbox 360.
Tell us a little bit more about the vehicles and how they’re used in the single-player game.
We’re really excited about the vehicle because up until now you’ve only ever been able to drive a tank in the single-player game. Now we’re able to offer you many more vehicles, and we highlight this in the British campaign in CoD3. It focuses on the British SAS operating in central France so you get to drive around in one of these SAS assault jeeps which is bristling with machine guns. The level has on-foot gameplay and then you can jump into the jeep and free drive. We tried to make the way the jeep feels very unique and take advantage of all the fun things you can do in a vehicle, so driving through stuff, jumping over things, doing E-brake turns around corners, being chased and so on. You can even see your squadmates on the jeep firing weapons at the enemy while you drive. It’s a very intense experience and really adds a new dimension to the gameplay.
How does the addition of vehicles affect the multiplayer game?
For a start the maps are larger because there’s so much extra hardware to fit in! There’s much more mayhem too because you suddenly have enemies in tanks, motorcycles and sidecars and so on. The vehicles are multi-occupancy too, so you could have a friend in the sidecar of your motorbike who jumps out and grabs a flag while you take out the defences, then you both roar off! Or if you’re in a tank you can be driving and firing the main gun while your friend mans the machine gun. It’s pretty exciting adding all those new ways of laying waste to the enemy.
Do you think it adds a whole new layer of strategy to the multplayer game because you now have a complete fighting force rather than a group of footsoldiers?
That’s exactly the intention. Some guys will love being infantry men, some people will love commanding tanks, and other will love driving the fast assault vehicles. The really cool thing is that vehicles aren’t invulnerable on the battlefield. If you’re on foot and up against a tank you’re not necessarily helpless – you can hop up onto the tank, drop a grenade into the hatch and kill the crew. In addition to that we also have the class system in place so everyone can now choose whether they want to be a Medic, a Scout or whatever. All the classes have unique strengths so we’re really letting people play the game in the way they want to.
What plans do you have for the future of the Call of Duty series?
Well, we’re just getting this one out the door so we’re concentrating on that for the moment! But we are looking to the future and we’re kicking around a few ideas. Like I said WW2 certianly isn’t tapped out, but that’s not to say there aren’t more possibilities out there. Again, watch this space, and I’ll look forward to sharing more ideas with you all in the future!
Can you see the Call of Duty series being taken out of WW2?
Like I said, anything’s possible!
Many thanks to Rich and XCN for making this interview possible!
لانچ تايتلی که 1 سال بعد اومده باشه فرق داره ، مثل اين می مونه که الان يک فرغون جای ماشين درست کنی و تو بازار بدی و بگی اين اولين ماشين هست و نبايد با ferrari مقايسه اش کرد (البته منظور من از فرغون resistance نيست چون اون هم بازی خوبی هست) .
هر چيزی ارزشش تو زمان خودش مطرح می شه ، مثلا اگر الان NFS1 ساخته بشه همه می زنند تو سرش ولی تو زمان خودش کار درست بود. هم اکنون هم برای بازی های لانچ ps3 انتظار رقابت با بازی های کنونی xbox360 می ره نه اينکه با بازی های لانچ پارسال مقايسه کنيد.
در ضمن dev-kit کنسول ps3 يک ماه قبل از E3 2005 بين برنامه نويسان پخش شده بود (می شه 1.5 سال حدودا)، و اين کنسول 1 سال ديرتر از xbox360 به بازار اومده و توی يک سال خيلی کارها می شه کرد !
اين که بازی های ps3 بهتر خواهند شد کاملا درست هست، ولی اين اتفاق برای هر کنسولی پيش مياد از جمله xbox360 و wii .
منظورت از ابر کنسول رو درست نمی فهمم ، می شه بيشتر توضيح بدی ؟
در ضمن به عنوان مثال بازی مثل Call of Duty 3 به خاطر اين روی PS3 امتياز کمتری گرفته که بازی افت فريم داره و در خيلی جاها روان نيست که اين مشکل روی xbox360 نيست و روی اون روان اجرا می شه ، جفتشون هم يک گرافيک دارند. بهتره review ها رو يک نگاهی بندازيد.
نکته بعدی اين که ربطی به اين نداره که مثلا کنسول ps3 قدرتمند هست ولی بازی ها استفاده نمی کنند و از سرعت اون استفاده نمی کنند ، مهم اين هست که بازی ها بايد بتوانند از قدرت اون استفاده کنند ، اگر اين کار مشکل باشه برای برنامه نويس ها پس اشکال طراحی هست، اين همون نکته ای بود که john carmack در مصاحبه اش در مورد ps3 گفته بود.
اولا، اون ليستی که از xbox360 دادی خيلی کم لطفی بوده بهتره چندتا بازی خفن مثل mass effect - BioShock - Kane And Lynch - Too Human - Alan Wake و چندتا ديگه که يادم نمياد رو هم بهش اضافه کنی. جالب اينجاست که بازی alan wake رو از روی امضای خودت يادم اومد.
دوما اون ليستی هم که از PS3 دادی به نظر مياد يک مقدار زيادی لطف کردی چون مثلا oblivion مدتهاست که روی xbox360 اومده و اختصاصی نيست و در ضمن خيلی از بازی های که نوشتی جز heavenly sword ، MGS4 ، FFXIII و DMC4 جز عنوان های اختصاصی خفن نيستند و گرنه xbox360 هر ماه چندتا از همين گونه بازی ها براش در مياد به عنوان مثال Dead rising يا Saint's Row و ...
خيلی خوبه ، اين به نفع همه هست، اميدوارم که حداقل طرفدارهای PS3 هم يک ذره خواستار فروش همه کنسول ها باشند.
نظرت فکر نمی کنم درست باشه چون ربطی به اين نداره که هکر ها می روند سراغش يا نه ، بيشتر به اين ربط داره که سونی چه سيستمی امنيتی داره که می دونم بسيار قوی هست با وجود blu-ray ، چون کلا سونی در مورد copyright در محصولاتش بسيار حساس هست.
اگه میبینید که امتیاز بازی های مشترک در ps3 کمتر هست این معنی رو نمیده که ورژن ps3 ضعیف تر هست مثلا تونی هاک رو در نظر بگیرید گراف و گیم پلی و اهنگ همه یک امتیاز رو گرفتن اما چیزی که اختلاف داره ارزش هست . وقتی ارزش ps3 کمتر میگیره یعنی این بازی در x360 ارزش بیشتری داره تا ابر کنسولی چون ps3 یعنی در یک کلمه از ps3 انتظار بیشتری میره.
چه ميكنه اينه wii
wii تونست به راحتي ركورد فروش ps3 رو بشكنه
بيچاره طرفدارهاي ps3
LoooooooooSers
اگه این آمارارو برای خنده گذاشتی که هیچی ولی اگه جدی گذاشتی باید بگم که تو رو خدا بیخیال این سایت nexgenwars بشید. چون آماری که نشون می ده لااقل در زمینه 360 اشتباه است برای بقیه کنسول ها هم بعدا الکی می شه احتمالا!
اما در کل هر کسی که فکر می کنه gamespot امتیاز پرت و پلا تا حالا نداده بگه تا من براش خداد تا مثال از امتیازهای پرت و پلای این سایت ردیف کنم.
یه مثال توی همون پستم بود. بازی wii sports گرافیکش گرفته 7 و بازیهای excite truck و red steel گرافیکشون گرفته 6خیلی خوشحال میشم اگه تعدادی از امتیازهای پرت و پلای این سایت رو ردیف کنین
البته نه اینکه بری امتیازهای 4-5 سال پیش این سایتو بیاری
شاید در گذشته Gamespot هم امتیاز پرت و پلا زیاد داده باشه ولی چیزی که الان واضح و مبرهنه اینه که در حال حاضر (منظور سالهای 2005 و 2006 هست!) سایت Gamespot بهترین ریویو هارو مینویسه
حداقل ارزش امتیاز گیم اسپات از سایتی که به Jade Empire میده 9.9 و یا سایتهایی که به PGR3 و BIA امتیاز کامل میدن و اونها رو بازیهای بی نقصی میدونن خیلی خیلی بالاتره
حالا شما یه تعداد بازی مثال بزن که Gamespot امتیاز به این پرت و پلایی بهشون داده باشه