اخبار داغ کنسول ها

  • Thread starter Thread starter Behzad
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

Behzad

Come on it's time to go
Administrator
سلام به همگی

من اون تاپیک قبلی و همچنین تاپیک XBOX 360 News رو به اشتباه پاک کردم !

ببخشید دیگه پیش میاد ...

در هر صورت اخبار بازیهای نسل بعدی رو در همین تاپیک بنویسید و دنبال کنید ...

با تشکر
 
درمورد MGS4 بگم طبق مصاحبه ای که کوجیما با مجله game informer داشته گفته که داستان قسمت چهارم بازی حول جنگی بین دو کشور میباشد که البته هنوز دو طرف قضیه مشخص نیستن که کدام کشورها هستن اما قطعاً یکطرف آمریکاست و من احتمال میدم که طرف مقابل... نگم بهتره.. چون ممکنه از همین الان ممنوع بشه.. بگذریم... کوجیما گفته اگر اسنیک در منطقه ای ماموریت داره که کشور A با کشور B در نبرده ... و اگر نخواد که بصورت مخفیانه راه خودش رو به سمت ماموریتش باز کنه و وارد جنگ بشه... اگر شروع کنه مثلاً سربازای کشور A رو از پا در بیاره.. این بدین معنیه که اسنیک دشمن کشور A محصوب میشه و اگر به اینکار ادامه بده اونا هم بهش حمله میکنن... و این باعث میشه که حکم یک قهرمان رو برای کشور B پیدا کنه.. البته همچنان بیس اصلی بازی STEALTH هست ...

دوم اینکه از کوجیما پرسیدن چرا دوباره به سریه MGS برگشتی و قصد ادامه دادن رو داری گفته که بخاطر تعداد زیادی نامه های تهدید آمیز که کوجیما رو تهدید به مرگ کرده بود و این باعث نگرانی اطرافیان او شده و مجبور شده که به سری برگرده.. CVG نوشته که مام فکر میکردیم شوخیه که اصلاً شوخی نبوده و خیلی هم مسئله جدی بوده... این نشون میده که طرفدارای متال گیر دیوانه وار خواستار حضور کوجیما هستن..
لینک خبر: http://www.computerandvideogames.co...eogames.com/news/news_story.php(que)id=129696
 
IGN POLL:
Will You Buy an Xbox 360 Before You Buy a PS3?
ign9395.jpeg
 
نوشته شده توسط amir_amd:
این دمویی که برای Gt5 اومده واقعا دیوانه کننده هست. دیگه خیلی جاها نمیشه بین فیلم و بازی فرق گذاشت. اون رو با Pgr3 که برا 360 اومده مقایسه کنید.

آقا لینکشو بده مام بگیریم ببینیم خوب...
 
در مقابل اين خبر من هيچ مسيوليتي ندارم

مي خواستم بدونم خبر اين سايت درسته يا نه

ايكس باكس 360 توان كامل هاوك رو نخواهد داشت!!!!

چند وقت پيش مدير عامل شركت Ageia توي ييه محاسبه اعلام كرد كه در نسل اينده از ps3 حمايت كامل ميكنه و در اينده هم از اين كنسول حمايت ميكنه( يعني ورژنهاي بالاتر هاوك اومد اونها روي ps3 هم منتشر مي كنه) اين خيل برام عجيب بود چون اسمي از360 نبرد با وجود اينكه توي سايت شركتش حمايت از 360 هم اعلام كرده بنابر اين يه سرچي توي اينترنت كردم ببينم جريان چيه كه اين خبر گيرم اومد بر طبق اين خبر

تست پيشرفته موتور هاوك 3 ( سيلالت مانند مايعات ودود سيگار)بر روي كامپوترهاي دو هسته اي (كه مجهز به كارت فيزيك ايكس هستند )و )ps3كه اين كارت رو به صورت نرم افزاري شبيه سازي ميكنه) مانند قدرت اسبه(يعني خيلي نيرومند) اما بر روي ايكس باكس 360 به علت محدوديت معماري قابل اجرا نيست وفقط روي تستهاي ساده موفق بوده

منبع خبر

http://www.extremetech.com/article2/0,1697,1855078,00.asp

نظر خودم

با توجه به مطالب فوق با خريد يه ps3 يه كارت فيزيك 300 دلاري مجاني هم صاحب مي شيد(البته به صورت مجازي)



واقعا اگر اين خبر درست باشه بايد از ماكروسافت پرسيد كه تا چند سال ديگه كه فيزيك به شدت پيشرفت كرد (يعني اولين پديده سخت افزاري نسل بعد) بايد چكار كرد


 
متن كامل مجله PSM Magazine در باره GTA 4 بخونيد حالشو ببريد

Rockstar North received their PlayStation3 game developers kit in August 2005 and have since then been working on a brand new game engine for what the October issue of PSM is calling, a next-gen GTA title. Eye-candy aside, they are supposedly aiming to create a photo-realistic city for GTA 4.​



"Rockstar North is creating a specialized game engine for PS3 that will bring GTA 4 to life to a degree that PS2 games could only hint at. Specifically, they're going to be using the high data transfer bandwidth of the Cell CPU, RSX GPU, and Blu-ray Disc to use several streams of game info simultaneously. The game's city - unfortunately yet to be even hinted at - will still be free roaming and seamless, but broken down into smaller, more deatailed areas at the engine level, into which the game designers are going to be able to pour more textures, more oject variety, and tons of details (such as discareded soda cans with their own physics), just for starters. The goal is a city that's less repetitive and where everything - and everyone - looks and acts more like they would in the real world on every level."

GTA4%20(1)-thumb.jpg


-- PSM Magazine USA, November 2005


 
آخرین ویرایش:
:o بچه ها معذرت می خوام من موتور ناوادکس رو که برای فیزیکه با هاوک 3 اشتباه نوشتم بی زحمت هر جا هاوک نوشته با ناوادکس عوض کنید خدا حافظ
 
نوشته شده توسط xboy:
:o بچه ها معذرت می خوام من موتور ناوادکس رو که برای فیزیکه با هاوک 3 اشتباه نوشتم بی زحمت هر جا هاوک نوشته با ناوادکس عوض کنید خدا حافظ

درود
خبرهايي كه داديد براي من يكي بسيار مسرت بخش بود :) دستت درد نكنه به تو ميگن يك طرفدار منطقي بااينكه طرفدار اكس باكسي... خبرهاي ps3‌رو هم مينويسي :)
درمورد فيزيكس هم بگم كه البته اين نرم افزار همچين هم مجازي نيست و بطور مستقيم با يكي از هسته هاي سل كار ميكنه.. :)
 
Project IM

استاديوي دانماركي Zero Not Software اعلام كرد در حال كار بر روي پروژه اي جديد به نام Project IM هست.اين بازي FPS براي PC و Xbox360 ساخته میشه و از موتور گرافيكي Unreal Engine 3.0 استفاده ميكند.Project IM سال ۲۰۰۶ وارد بازار مي شود.تنها ۵ عكس از اين بازي منتشر شده:





 
آخرین ویرایش:
خوب بالاخره مشخص شد!ساعت 9:30 صبح 9 می 2006 تو کداک تیتر تو کالیفرنیا روولوشن کاملا مشخص میشه چیه.اون روز کاملا کار 360 و پی اس3 تموم میشه!!!امروز که اینو گفتم یادتون باشه.
 
خوب بالاخره مشخص شد!ساعت 9:30 صبح 9 می 2006 تو کداک تیتر تو کالیفرنیا روولوشن کاملا مشخص میشه چیه.اون روز کاملا کار 360 و پی اس3 تموم میشه!!!امروز که اینو گفتم یادتون باشه.
میگم خودت هم برو اونجا یکم شلوغ کن کف بزن تا مجلسشون از سکوت در بیاد و یکم یکم امیدوار بشن که یه طرفدار دارن
44.gif
1.gif
1.gif
 
ايكس باكس 360 توان كامل هاوك رو نخواهد داشت!!!!

چند وقت پيش مدير عامل شركت Ageia توي ييه محاسبه اعلام كرد كه در نسل اينده از ps3 حمايت كامل ميكنه و در اينده هم از اين كنسول حمايت ميكنه( يعني ورژنهاي بالاتر هاوك اومد اونها روي ps3 هم منتشر مي كنه) اين خيل برام عجيب بود چون اسمي از360 نبرد با وجود اينكه توي سايت شركتش حمايت از 360 هم اعلام كرده بنابر اين يه سرچي توي اينترنت كردم ببينم جريان چيه كه اين خبر گيرم اومد بر طبق اين خبر

تست پيشرفته موتور هاوك 3 ( سيلالت مانند مايعات ودود سيگار)بر روي كامپوترهاي دو هسته اي (كه مجهز به كارت فيزيك ايكس هستند )و )ps3كه اين كارت رو به صورت نرم افزاري شبيه سازي ميكنه) مانند قدرت اسبه(يعني خيلي نيرومند) اما بر روي ايكس باكس 360 به علت محدوديت معماري قابل اجرا نيست وفقط روي تستهاي ساده موفق بوده

منبع خبر

http://www.extremetech.com/article2/0,1697,1855078,00.asp

نظر خودم

با توجه به مطالب فوق با خريد يه ps3 يه كارت فيزيك 300 دلاري مجاني هم صاحب مي شيد(البته به صورت مجازي)



واقعا اگر اين خبر درست باشه بايد از ماكروسافت پرسيد كه تا چند سال ديگه كه فيزيك به شدت پيشرفت كرد (يعني اولين پديده سخت افزاري نسل بعد) بايد چكار كرد

اعتقاد داشتن به اين خبر قابل درك هست اما چند نكته اينجا هست :

اول اينكه كلا موتورهاي فيزيك سطح بالايي همانند havoc يا rag doll بيشتر به توان سخت افزار گرافيكي نيازمند هستن تا پردازنده مركزي.360 از يك تراشه گرافيكي بسيار توانا (
cool.gif
ATI XENOS) كه منزلگاه پردازش shaders به اون ميگن با 48 واحد سايه زني يكپارچه(unify) موتور پيكسلي و راس و با چيزي فراتر از 330 ميليون ترانزيستور يك نيروي فوقالعاده بالايي در پردازش گرافيكي براي 360 محيا ميكنه در نتيجه واگذاري بخش فيزيك بازيها به اين GPU قدرتمند تا سالها مسلما بدون تاخيري در نمايش قابل انجامه

دوم اينكه ps3 و بكارگيري منابع spe اون در هسته cell در صورت بكارگيري در انجام عمليات پردازش مواردي همچون فيزيك بشدت ميتونه در تسريعشون موثر باشه

در اين مورد اينجا به گفته اي از tim sweeny مرد همه كاره epic games اشاره كردم

نوشته شده توسط XENOS:
UE3 كه واقعا يه موتور گرافيكي شايد چندين سال جلوتر از زمان خودش باشه

Tim Sweeney بايد يه كارمك جديد بگيم با وجود اينكه نسخه هاي قبلي unreal هم تحولات تصويري بالايي داش اما UE3 چيز ديگس تا الان هر جا در بارش صحبت ميشه فقط از توانايي هاي فول بكار گرفته شده shaders model3 اين موتور صحبت ميكنن يعني با ورود بازيهاي با اين موتور گرافيكي=خداحافظ sm2.0-a

حتما ميدونيد كه يكي از اولين دموهاي نمايشي براي نمايش playstation3 يه نسخه نمايشي با موتور UE3 بود Sweeney تنها كسي بود كه تا الان گفته UE3 ميتونه از تواناييهاي هسته cell اين كنسول كه مولد اصلي قدرتيش 7 تا(Synergistic Processing Elements (SPEs هستن

هر يك از اين 7 تا رو به نام يك
specialized hardware نام بردن كه طراحي شدن براي اجراي برخي گونه‌ از كدهاي عملياتي،در واقع PPE ها كه همون پردازنده هاي مركزي يا pc processor ها هستن با وجود قابليت اداره كدهاي اجرايي همه منظوره (general purpose) اما برخي كدهاي عملياتي رو نميشه با اونا در اختيار گرفت يا اينكه در اجراي اونا كند عمل ميكنن كه اين كدها همون چيزيه كه Sweeney بهش اشاره كرده بود:محاسبات physics

يه مثال Sweeney در اين مورد زده كه جالبه براتون بگم:

Collision detection يه بخشيه كه به صورت عمومي به يك "فيزيك بازي" ،رجوع ميكنه

همونطور كه از اسمش معلوم ميكنه اشاره داره به اينكه يك موتور بازي تشخيص برخورد دو شيئو در بازي بده; بدون Collision detection هيچ گلوله اي كه ما شليك ميكنيم موجب ايجاد عكس العملي در برخورد با دشمن بوجود نمياره يا اينكه هر جسم متحركي به راحتي از ديوارها و درها رد بشه و...

زياد وارد جزئيات نميشم فقط تا اين حد بگم كه يكي از روشهاي پياده سازي Collision detection در يه بازي بكارگيري كامل چيزيه كه بهش ميگن:در خت (Binary Search Partitioning (BSP

در ختهاي BSP بوسيله يك ليست سازمان يافته از چندضلعيها(polygon) در داخل يك درخت باينري خلق ميشن Sweeney ساختار اين درختهارو يك مبحث فني خارج از بحث دونسته و در موردش صحبت نكرده بهر حال بخش مهم اين BSP treeها جاييه كه بايد يه تعداد وارسى انجام بشه تا اينكه بدونه ايا زماني كه برخورد دوشيئ انجام ميشه كدوم بخش از polygonها داخل اونا بايد تغيير كنه...كدهاي عملياتي كه اين فرايندو در برد ميگيره به لطف specialized hardware بومي هسته cell كه همون SPE ها باشن اگه Collision detection به صورت درستي براي اين شتاب دهنده cell ساخت يافته بشه طبق گفته Sweeney :

physics code could very well run faster on the PlayStation 3 than on the Xbox 360

البته يه نكته اينجا هس و اون خط مش متفاوت(والبته كمي سختتر) ساخت يافته شدن اين جور كدهاي عملياتي براي SPE هاس. اين مسير حر كت برنامه نويسايي مسه Sweeney رو كاملا از پياده سازي كه بر روي Xbox 360 يا PC انجام ميدادن عوض ميكنه شايد به خاطر همينه كه ادعا ميكنن سازنده هاي بازي تمايل بيشتري به 360 دارن

بهر حال گروه فعال
Epic و سردمدارشون Sweeney ادعا ميكنن UE3 ميتونه از تواناييهاي cell بهره ببره و اون 7 تا SPEs بر خلاف ادعاي ماكرو كه گفته كاملا براي برنامه نويسان بي فايدس بلكه فوقالعاده موثر در قدرت پردازش داده هاس Sweeney حتي اشاره كرده كه UE3 پردازه هاي سنگين سه بعدي صدا رو هم تا حدي به SPEs واگذار ميكنه
 
كنسول 360 امروز در ژاپن عرضه شد و برخلاف تصور بيل گيتس تعداد بسيار كمي براي خريد اين كنسول اومدن!
اين درحاليست كه سوني امروز اعلام كرده كه كنسوله قديميش يعني پي اس2 تا الان 200 ميليون فروش داشته.(مطمينا پي اس3 هم همين حدود خواهد بود شايدم بيشتر)
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or