اخبار جدید از Hitman: Absolution

  • Thread starter Thread starter GENE
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

GENE

کاربر سایت
20095479558173990657.jpg





سلام

مجله Xbox World در آخرین شماره از خود اطلاعات جدیدی از Hitman: Absolution ارائه کرد که در زیر می‌خوانید.
  • مامور 47 کماکان می‌تواند دو کلت را بصورت همزمان بدست بگیرد.
  • Fibre wire( سیم مخصوص خفه کردن) در بازی وجود خواهد داشت اما وجود سرنگ هنوز تایید نشده است.
  • در Blood Money اگر شما شروع به تیر‌اندازی می‌کردید به یکباره همه به سمت شما هجوم می‌آوردند اما در این بازی دشمنان کمین گرفته و در انتظار شما می‌نشینند. ( اما آیا این که دشمنان در خفا منتظر می‌نشینند تا شما سر وقت ان‌ها بروید دلیل دیگری بر خطی شدن مراحل بازی نیست؟)
  • سلاح‌ها قابلیت کاستومایز و آپگرید شدن دارند ولی این خاصیت کاملا متفاوت از Blood Money است. دیگر شما نمی‌توانید بعد از 2-3 مرحله سلاح‌های خود را تا ته آپگرید کنید.
  • در پایان هر مرحله به شما Instinct داده می‌شود. همچنین اگر مخفی‌کاری و کشتار‌های بی‌سر و صدا را در راستای کار خود قرار دهید، Instinct می‌گیرید.( Instict خاصیت جدیدی‌ست که به بازی اضافه شده و با استفاده از آن مامور 47 می‌تواند آن طرف دیوار را ببیند، حرکت دشمنان را پیش‌بینی‌ کند و ...).
00610077152660528693_thumb.jpg


Source
 
من نمدونم این شرکت چه اصراری روی اسون کردن مراحل باز دارن به خدا یک بازی نمیتونی پیدا کنی که Hardccore باشه
البته یک احتمال میدم اونم کنسولیزه شدن شدید بازی هاست که داره بازی به این شکل درمیاره
بازی از arcade به بازی تاپ رسید الان فکر کنم داره دوباره بر میگرده به عقب ولی فرقشون فقط پیشرفت گرافیکی
 
مگه شما بازی کردی که این حرفو میزنی؟!
دقیقا! پست هایی که بعضی از بچه ها می زنند عین این می مونه که علم لدنی دارند، یا بازی رو دیدند و می دونند کدوم قابلیت خوبه کدوم بده! :mrgreen:

بازی یه سری تغییرات بزرگ نسبت به قبل داره، مثل Open World شدن و همین Instinct و ...! برای این که ببینیم اینا تغییرات مثبت یا خوبیه، یا این که گند زده به بازی هم باید صبر کنیم بازی بیاد و ببینیمش.

همیشه یه مساله ای که توی بازی های هیتمن بوده این بوده که چطور بازیکن رو وادار کنند به جای راه افتادن و 100 نفر رو پشت سر هم بدون فکر کشتن، به روش های فکری تر رو بیاره و بدون این که به کس دیگه ای آسیب برسونه فقط هدفش رو نابود کنه و مخفیانه بیاد بیرون. ممکنه این سیستم Instinct رو گذاشته باشند به عنوان پاداش کسی که مراحل رو بیشتر با روش های حرفه ای و مخفی کاری تموم می کنه و حمام خون راه نمی اندازه (یه ایده ای مشابه سیستم Notoriety در بازی Blood Money).
 
دقیقا! پست هایی که بعضی از بچه ها می زنند عین این می مونه که علم لدنی دارند، یا بازی رو دیدند و می دونند کدوم قابلیت خوبه کدوم بده! :mrgreen:

بازی یه سری تغییرات بزرگ نسبت به قبل داره، مثل Open World شدن و همین Instinct و ...! برای این که ببینیم اینا تغییرات مثبت یا خوبیه، یا این که گند زده به بازی هم باید صبر کنیم بازی بیاد و ببینیمش.

همیشه یه مساله ای که توی بازی های هیتمن بوده این بوده که چطور بازیکن رو وادار کنند به جای راه افتادن و 100 نفر رو پشت سر هم بدون فکر کشتن، به روش های فکری تر رو بیاره و بدون این که به کس دیگه ای آسیب برسونه فقط هدفش رو نابود کنه و مخفیانه بیاد بیرون. ممکنه این سیستم Instinct رو گذاشته باشند به عنوان پاداش کسی که مراحل رو بیشتر با روش های حرفه ای و مخفی کاری تموم می کنه و حمام خون راه نمی اندازه (یه ایده ای مشابه سیستم Notoriety در بازی Blood Money).

تازه کجاشو دیدی بعضیا به بازی امتیاز هم میدن!:))
انگار که منتقد های سایت ها و مجله های معتبرن که بازی از قبل به دستشون میرسه!نکنه هستن؟!:-/=))
 
پست هایی که بعضی از بچه ها می زنند عین این می مونه که علم لدنی دارند، یا بازی رو دیدند و می دونند کدوم قابلیت خوبه کدوم بده
نیازی به علم به قول شما لدنی نیست که بفهمی بازی خوبه یا بده، اونقدر عناوین معروف و محبوب رو به گند کشوندنه که یه همچین چیزایی رو آدم میشنوه تنش مثل بید میلرزه، از اون جاییم که استانداردهای بازی های نسل قدیم کلا حذف شده و دیگه هیچ استفاده ای نمیشه و همه اعم از سازنده ها و گیمرا از بازی های آسون با قابلیت های مختلف که باعث هر چه آسونتر شدن بازی میشه بشدت استقبال میکنن به راحتی میشد آخر داستان های شوم اینچنینی رو خوند................
 
تازه کجاشو دیدی بعضیا به بازی امتیاز هم میدن!:))
انگار که منتقد های سایت ها و مجله های معتبرن که بازی از قبل به دستشون میرسه!نکنه هستن؟!:-/=))
:mrgreen:
نیازی به علم به قول شما لدنی نیست که بفهمی بازی خوبه یا بده، اونقدر عناوین معروف و محبوب رو به گند کشوندنه که یه همچین چیزایی رو آدم میشنوه تنش مثل بید میلرزه، از اون جاییم که استانداردهای بازی های نسل قدیم کلا حذف شده و دیگه هیچ استفاده ای نمیشه و همه اعم از سازنده ها و گیمرا از بازی های آسون با قابلیت های مختلف که باعث هر چه آسونتر شدن بازی میشه بشدت استقبال میکنن به راحتی میشد آخر داستان های شوم اینچنینی رو خوند................
اینها مسائل کلیه و خیلی گیم ها هم درگیر این مساله شده اند (مثل همین Crysis که توی امضاته)، ولی به هیچ وجه نمیشه همه گیم ها رو یه کاسه کرد و گفت من مطمئنم چون بازی X این جوری بوده، پس بازی Y هم این جوری از آب در میاد. مسلما این مسائل شامل حال تمام گیم ها نمیشه. در ضمن یه تغییری مثل Instinct که توضیح داده شده، ممکنه اگر درست توی گیم پلی تعریف بشه خیلی هم گیم پلی رو جذاب تر کنه.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or